Een binnenzwembad

Beoordelingen van Shimall Hotel

Shimall Hotel
Mucahitler Mah. Mahmut Ersoy Cad. No 6, Sehitkamil, Gaziantep

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 193 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 76 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 297 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Hatice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte hotel !
Het was een ontzettend fijne hotel! Super comfort!
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Nihat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Preis Leistungsverhältnis. Wir waren mit dem Auto dort, daher war alles für uns bequem zu erreichen. Sehr nettes und hilfsbereites Personal.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Murtadha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyvä
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Salim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ammar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ziya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 gece konakladık güler yüzlü yardımcı bir resepsiyon vardı odası temiz ve sessiz sakindi. Genel olarak iyiydi.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Deniz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

preet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

ERSOY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Cafer

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

ANIL

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mahdi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 27 dec 2023
Dear Mahdi ,On behalf of the entire team at the Shimall Hotel, we would like to thank you for your great feedback.We hope to welcome you again very soon!Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Seyna

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 20 dec 2023
Sevgili Seyma Güzel geri bildiriminiz için Shimall Hotel’de ki tüm ekip adına, teşekkür ederiz.Sizi çok yakında tekrar ağırlamayı umuyoruz!Saygılarla,

8/10 – Goed

Serkan

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 16 dec 2023
Dear Serkan Thank you for your review and feedback. We are sorry to learn that the speed of service and overall experience was not as expected.We hope to welcome you back again soon to have the opportunity to make a significant improvement upon this visit.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Ethem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 15 dec 2023
Sevgili Ethem ,Son deneyimlerinizle ilgili bir değerlendirme paylaştığınız için teşekkür ederiz. SHİMALL HOTEL ekibimiz, kendilerini yüksek kaliteli müşteri hizmetleri sunmaya adamıştır ve sizde iyi bir izlenim bıraktığımızı duymaktan heyecan duyuyoruz. Umarız yakında bizi tekrar ziyaret edersiniz.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personelin ilgisi, güleryüzü, karşılaması muhteşem. Odalar geniş ve ferah. Otopark sorunu yok, zaten vale hizmeti de var.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 12 dec 2023
Değerli Misafirimiz, Kıymetli vaktinizi ayırarak Shimall Hotel & Kongre Merkezi değerlendirmenizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Her zaman daha iyisini hedeflediğimiz Shimall Hotel & Kongre Merkezi'nde sizleri tekrar ağırlamaktan büyük onur duyarız. Saygılarımızla,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 6 dec 2023
Dear Anonymousthank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at SHIMALL HOTEL is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon.Best regards,

6/10 – Redelijk

Mehmet

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 17 dec 2023
Sevgili Mehmet Yorumunuz ve geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Hizmet hızının ve genel deneyimin beklendiği gibi olmadığını öğrendiğimiz için üzgünüz.Bu ziyarette kayda değer bir iyileştirme yapma olanağınız için yakında tekrar görüşmeyi umuyoruz.Saygılarımla,

8/10 – Goed

Mehmet Celalettin

Positief: Netheid, personeel en service
Odalarin buyuklugu yeterli idi ama,zemin kaplamasi ve isigin yetersizligini begenmedim
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Değerli MisafirimizÖncelikle, sizi Shimall Otel ve Kongre Merkezinde ağırlamaktan büyük mutluluk duyduğumuzu belirtmek isteriz. Konu ile ilgili görüşlerinizi değerlendirdiğimizi, gereken önlemleri alacağımızı bilmenizi isteriz.Bir sonraki konaklamanızda size daha iyi hizmet verebileceğimizi ümit ediyoruz.Saygılarımla,

10/10 – Uitstekend

Zagros

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 23 nov 2023
Dear ZagrosThank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at SHIMALL HOTEL is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon.

10/10 – Uitstekend

Hakan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 23 nov 2023
Son deneyimlerinizle ilgili bir değerlendirme paylaştığınız için teşekkür ederiz. SHİMALL HOTEL ekibimiz, kendilerini yüksek kaliteli müşteri hizmetleri sunmaya adamıştır ve sizde iyi bir izlenim bıraktığımızı duymaktan heyecan duyuyoruz. Umarız yakında bizi tekrar ziyaret edersiniz.Saygılarımla

10/10 – Uitstekend

MERVE

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 23 nov 2023
Son deneyimlerinizle ilgili bir değerlendirme paylaştığınız için teşekkür ederiz. SHİMALL HOTEL ekibimiz, kendilerini yüksek kaliteli müşteri hizmetleri sunmaya adamıştır ve sizde iyi bir izlenim bıraktığımızı duymaktan heyecan duyuyoruz. Umarız yakında bizi tekrar ziyaret edersiniz.Saygılarımla

6/10 – Redelijk

Ali

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kübra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

HAKAN

Zakenreiziger
çok teşekkür ederim.her şey harika idi
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 2 nov 2023
Sevgili Hakan Son deneyimlerinizle ilgili bir değerlendirme paylaştığınız için teşekkür ederiz. SHİMALL HOTEL ekibimiz, kendilerini yüksek kaliteli müşteri hizmetleri sunmaya adamıştır ve sizde iyi bir izlenim bıraktığımızı duymaktan heyecan duyuyoruz. Umarız yakın zamanda bizi tekrar ziyaret edersiniz.

10/10 – Uitstekend

Shahed

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mahmut

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Karwan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Bano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Memet Zeki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel değil İyi
Genel anlamda iyiydi
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 2 nov 2023
Sevgili Mehmet ZekiShimall Hotel’de ki tüm ekip adına, güzel geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.Sizi çok yakında tekrar ağırlamayı umuyoruz!Saygılarla,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sercan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keyifli bir konaklama
Özellikle ejder beyin ilgi alakası oteli sevmemize neden oldu onun sayesinde konaklamamızı uzattık gaziantepte terch edeceğimiz bir otel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 2 nov 2023
Sevgili Sercan Shimall Hotel’de ki tüm ekip adına, güzel geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.Sizi çok yakında tekrar ağırlamayı umuyoruz!Saygılarla,

10/10 – Uitstekend

Fatih

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Vedat

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Ranj

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Every thing was just amazing in this hotel
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Hasan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuksek memnuniyet
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Fadi

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is nice and helpful, easy check-in and check-out."
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mustafa

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ghassan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel in gaziantep
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Nuri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 yıldızlı şehir otelinde ihtiyacınız olan her şeyi bulabileceğiniz bir yer. Sadece kahvaltısını beğenmedik. Çeşitlilik fazla ama lezzetli değildi.
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Jacqueline

16 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Hemn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valet parking
Personalen som hade hand om bil parkeringen var super trevliga.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Department op 31 jul 2023
Dear Hemn,Thanks for choosing us. We appreciate your feedback.We look forward to hosting you again at Shimall Hotel and Convention Center.Best Regards,

8/10 – Goed

Handren Hashim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ozgur

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023