Mucahitler Mah. Mahmut Ersoy Cad. No 6, Sehitkamil, Gaziantep
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 193 van 297 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
193
Gastenscore: 8 - Goed. 76 van 297 beoordelingen" "
8 - Goed
76
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 297 beoordelingen" "
6 - Redelijk
17
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 297 beoordelingen" "
4 - Matig
4
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 297 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
7
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Hatice
10 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte hotel !
Het was een ontzettend fijne hotel! Super comfort!
Hatice
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Nihat
Reisde met familie
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Preis Leistungsverhältnis. Wir waren mit dem Auto dort, daher war alles für uns bequem zu erreichen. Sehr nettes und hilfsbereites Personal.
Nihat
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Murtadha
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyvä
Murtadha
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Salim
Reisde met familie
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Salim
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ammar
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ammar
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Ziya
Reisde met familie
11 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 gece konakladık güler yüzlü yardımcı bir resepsiyon vardı odası temiz ve sessiz sakindi. Genel olarak iyiydi.
Ziya
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Deniz
Zakenreiziger
1 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deniz
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
preet
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
preet
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
ERSOY
Zakenreiziger
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ERSOY
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Cafer
1 jan 2024
Cafer
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
ANIL
30 dec 2023
ANIL
4 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Mahdi
Reisde met familie
27 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mahdi
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 27 dec 2023
Dear Mahdi ,On behalf of the entire team at the Shimall Hotel, we would like to thank you for your great feedback.We hope to welcome you again very soon!Kindest regards,
10/10 – Uitstekend
Seyna
18 dec 2023
Seyna
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 20 dec 2023
Sevgili Seyma Güzel geri bildiriminiz için Shimall Hotel’de ki tüm ekip adına, teşekkür ederiz.Sizi çok yakında tekrar ağırlamayı umuyoruz!Saygılarla,
8/10 – Goed
Serkan
15 dec 2023
Serkan
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 16 dec 2023
Dear Serkan Thank you for your review and feedback. We are sorry to learn that the speed of service and overall experience was not as expected.We hope to welcome you back again soon to have the opportunity to make a significant improvement upon this visit.Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Ethem
Zakenreiziger
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ethem
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 15 dec 2023
Sevgili Ethem ,Son deneyimlerinizle ilgili bir değerlendirme paylaştığınız için teşekkür ederiz. SHİMALL HOTEL ekibimiz, kendilerini yüksek kaliteli müşteri hizmetleri sunmaya adamıştır ve sizde iyi bir izlenim bıraktığımızı duymaktan heyecan duyuyoruz. Umarız yakında bizi tekrar ziyaret edersiniz.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personelin ilgisi, güleryüzü, karşılaması muhteşem. Odalar geniş ve ferah. Otopark sorunu yok, zaten vale hizmeti de var.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 12 dec 2023
Değerli Misafirimiz, Kıymetli vaktinizi ayırarak Shimall Hotel & Kongre Merkezi değerlendirmenizi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Her zaman daha iyisini hedeflediğimiz Shimall Hotel & Kongre Merkezi'nde sizleri tekrar ağırlamaktan büyük onur duyarız. Saygılarımızla,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 6 dec 2023
Dear Anonymousthank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at SHIMALL HOTEL is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon.Best regards,
6/10 – Redelijk
Mehmet
26 nov 2023
Mehmet
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 17 dec 2023
Sevgili Mehmet Yorumunuz ve geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Hizmet hızının ve genel deneyimin beklendiği gibi olmadığını öğrendiğimiz için üzgünüz.Bu ziyarette kayda değer bir iyileştirme yapma olanağınız için yakında tekrar görüşmeyi umuyoruz.Saygılarımla,
8/10 – Goed
Mehmet Celalettin
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Odalarin buyuklugu yeterli idi ama,zemin kaplamasi ve isigin yetersizligini begenmedim
Mehmet Celalettin
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 29 nov 2023
Değerli MisafirimizÖncelikle, sizi Shimall Otel ve Kongre Merkezinde ağırlamaktan büyük mutluluk duyduğumuzu belirtmek isteriz. Konu ile ilgili görüşlerinizi değerlendirdiğimizi, gereken önlemleri alacağımızı bilmenizi isteriz.Bir sonraki konaklamanızda size daha iyi hizmet verebileceğimizi ümit ediyoruz.Saygılarımla,
10/10 – Uitstekend
Zagros
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zagros
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 23 nov 2023
Dear ZagrosThank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at SHIMALL HOTEL is committed to providing high-quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon.
10/10 – Uitstekend
Hakan
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hakan
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 23 nov 2023
Son deneyimlerinizle ilgili bir değerlendirme paylaştığınız için teşekkür ederiz. SHİMALL HOTEL ekibimiz, kendilerini yüksek kaliteli müşteri hizmetleri sunmaya adamıştır ve sizde iyi bir izlenim bıraktığımızı duymaktan heyecan duyuyoruz. Umarız yakında bizi tekrar ziyaret edersiniz.Saygılarımla
10/10 – Uitstekend
MERVE
19 nov 2023
MERVE
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 23 nov 2023
Son deneyimlerinizle ilgili bir değerlendirme paylaştığınız için teşekkür ederiz. SHİMALL HOTEL ekibimiz, kendilerini yüksek kaliteli müşteri hizmetleri sunmaya adamıştır ve sizde iyi bir izlenim bıraktığımızı duymaktan heyecan duyuyoruz. Umarız yakında bizi tekrar ziyaret edersiniz.Saygılarımla
6/10 – Redelijk
Ali
Reisde met familie
2 nov 2023
Negatief: Comfort kamer
Ali
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Kübra
Zakenreiziger
24 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kübra
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
HAKAN
Zakenreiziger
16 okt 2023
çok teşekkür ederim.her şey harika idi
HAKAN
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 2 nov 2023
Sevgili Hakan Son deneyimlerinizle ilgili bir değerlendirme paylaştığınız için teşekkür ederiz. SHİMALL HOTEL ekibimiz, kendilerini yüksek kaliteli müşteri hizmetleri sunmaya adamıştır ve sizde iyi bir izlenim bıraktığımızı duymaktan heyecan duyuyoruz. Umarız yakın zamanda bizi tekrar ziyaret edersiniz.
10/10 – Uitstekend
Shahed
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Shahed
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Mahmut
15 okt 2023
Mahmut
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Karwan
7 okt 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Karwan
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Bano
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bano
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Memet Zeki
Zakenreiziger
2 okt 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel değil İyi
Genel anlamda iyiydi
Memet Zeki
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 2 nov 2023
Sevgili Mehmet ZekiShimall Hotel’de ki tüm ekip adına, güzel geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.Sizi çok yakında tekrar ağırlamayı umuyoruz!Saygılarla,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Sercan
24 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keyifli bir konaklama
Özellikle ejder beyin ilgi alakası oteli sevmemize neden oldu onun sayesinde konaklamamızı uzattık gaziantepte terch edeceğimiz bir otel
Sercan
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations Manager op 2 nov 2023
Sevgili Sercan Shimall Hotel’de ki tüm ekip adına, güzel geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.Sizi çok yakında tekrar ağırlamayı umuyoruz!Saygılarla,
10/10 – Uitstekend
Fatih
17 sep 2023
Fatih
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Vedat
13 sep 2023
Vedat
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Ranj
12 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Ranj
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Ahmed
Reisde met een groep
9 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Every thing was just amazing in this hotel
Ahmed
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Hasan
Reisde met familie
8 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yuksek memnuniyet
Hasan
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Fadi
Zakenreiziger, Reisde met familie
1 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is nice and helpful, easy check-in and check-out."
Fadi
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Mustafa
27 aug 2023
Mustafa
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Ghassan
26 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel in gaziantep
Ghassan
5 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Nuri
Zakenreiziger
25 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nuri
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 yıldızlı şehir otelinde ihtiyacınız olan her şeyi bulabileceğiniz bir yer. Sadece kahvaltısını beğenmedik. Çeşitlilik fazla ama lezzetli değildi.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Jacqueline
4 aug 2023
Jacqueline
16 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Hemn
Reisde met familie
29 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valet parking
Personalen som hade hand om bil parkeringen var super trevliga.
Hemn
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Department op 31 jul 2023
Dear Hemn,Thanks for choosing us. We appreciate your feedback.We look forward to hosting you again at Shimall Hotel and Convention Center.Best Regards,
8/10 – Goed
Handren Hashim
Reisde met familie
18 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handren Hashim
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Ozgur
Zakenreiziger
14 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer