Exterieur

Beoordelingen van Eurostars Santa Luzia

4 out of 5
Eurostars Santa Luzia
Rua Francisco Agra, 100, Guimarães

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 147 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 78 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 265 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 265 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het eten was erg goed, ook vond ik de mensen erg aardig! Het is jammer dat je extra moet betalen voor het gebruik van de zwembaden. Ook vond ik mijn kamer gehorig. Hierbij moet ik wel aangeven dat ik aan de einde van de hal zat waar 3 kamers zaten.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Relations op 13 feb 2020
Dear Sir/Madame, It's gratifying for the Santa Luzia Arthotel Team to know that your stay was pleasant and that our service and reception met your expectations. We sincerely thank you for your suggestions about the SPA and parking We will share them with our Team to continue our efforts to make Santa Luzia ArtHotel a reference Hotel. We hope to have the pleasure to receive you soon at Santa Luzia ArtHotel. Sincerely, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schitterend nieuw hotel met heerlijke faciliteiten, mooi restaurant en zwembad
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations op 16 nov 2019
Dear Guest, It's gratifying for the Santa Luzia Arthotel Team to know that your stay was pleasant and that our service, pool and restaurant met your expectations. We hope to have the pleasure to receive you soon at Santa Luzia ArtHotel. Sincerely, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig ingericht nieuw hotel met mooie kamers en heerlijke bedden. Locatie is prima. Heerlijk zwembad op het dak. Geweldig ontbijt. Erg vriendelijk personeel. Tophotel.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

C, Waalwijk

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leuk hotel. Personeel onervaren en langzaam. Eten kan beter.
2 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Luca

Sleepless night: not acceptable!
Unfortunately the most important part of an hotel experience is the sleeping quality and it was very bad: all night long the dog of the garden next to our room barked and kept us awake! I think the hotel should find a solution with the neighbour: this is a 4 star hotel and you cannot offer sleepless nights to your guests! All the test was fine: breakfast, the room ( actually very dark), the swimming pool, the reception. But if you cannot sleep all the rest diesn’t count. I would not come back here.
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Modern hotel maar onvoldoende
Modern hotel met het nodige comfort. Goede ligging bij centrum. Wel een paar minpunten! Volgens de site waren er twee zwembaden. Maar zelfs voor binnenbad dienden we 10 € te betalen! De aangekondigde happy hour kon niet. Sommige personeelsleden waren ok maar andere eerder onvriendelijk. Bij het hoofdgerecht ontbrak essentieel ingrediënt. Na melding werd het gebracht met excuses maar kwaliteit was slecht. Jammer geen aanrader dus.
Reactie van Guest Relations op 13 dec 2018
Kära gäst, Tack så mycket för ditt betyg på Santa Luzia ArtHotel. Vi beklagar att din vistelse har försvunnit förväntningarna. Vårt mål är att tillhandahålla en kvalitetsservice för att säkerställa våra kunders tillfredsställelse, så att de synpunkter och förslag som presenteras är föremål för analys och utvärdering, vilket bidrar till kontinuerlig förbättring. Vi kommer att vara noga med att dela med din ledning om din kommentar om, vilket vi uppskattar. Vi hoppas att det hjälper dig planera din resa. Tack på förhand.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Prima
Prima hotel maar vond door gangetje de kamerindeling onpraktisch
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Matheus, Lelystad

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geen hotel voor ons.
Het personeel is uitstekend maar het hotel is wat steriel naar onze smaak en alleen geschikt voor een of twee nachten. We verbleven 2 weken in Portugal dus hadden we meer bagage bij ons. In dit hotel verbleven we 6 nachten en moesten elke dag uit de koffers graaien want er waren in de kamer, 007, in het geheel geen laden alleen een kleine kast waar ook de minibar en de safe in stond. De kamer grootte was goed alleen stond er maar een stoel dus hebben we er een van het terras gehaald. De verlichting was ook heel slecht, ondanks 22 lichtknopjes waren er, incl. buiten verlichting en de badkamer, 7 zwakke lampjes. Misschien was het ook onze schuld en hadden we eerder moeten klagen.
6 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Guest Relations op 13 dec 2018
Beste gast, Bedankt voor je waardering voor het Santa Luzia ArtHotel. Het spijt ons dat uw verblijf niet aangenaam is verlopen. Ons doel is om een kwaliteitsservice te bieden om de tevredenheid van onze klanten te garanderen, zodat de gepresenteerde opmerkingen en suggesties onderhevig zijn aan analyse en evaluatie, en bijdragen aan voortdurende verbetering. We zullen voorzichtig zijn om uw commentaar over de kamer te delen met ons managementteam, wat we op prijs stellen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

H.M.

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Niet tevreden over service
Kamer met uitzicht op muur. Om andere kamer verzocht en ook gekregen. Duurde echter aantal uren voordat deze kamer klaar was. Gevraagd om gewekt te worden om 05.00 uur. Niet gebeurd. I.v.m. met vroeg vertrek zouden we een lunchpakket meekrijgen (i.v.m. dat op het vroege tijdstip geen ontbijt mogelijk was)
2 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay, Beautiful hotel in great location, nice staff
4 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede keuze
Prima hotel dichtbij het historisch centrum
3 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Architectial highlight in historic centre
Just very good, no remarks. A must see for everyone.
3 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Melissa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was beautiful and very well done from a design standpoint. The staff was very friendly and helpful and the free breakfast was great. 24 hour gym, nice indoor pool. The location is also good - very historic, quaint, and walkable to several dining and cafe options. Only negatives were that our refrigerator didnt work and the parking was very limited.
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

YenPun, LonTan, Taoyuan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Less than 6 car parking spaces only, located in a narrow alleys. Better think twice before booking here to stay, if you drive by yourself.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Hiba

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel surrounding a nice old town , historical preserved buildings
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Matias Carmelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

marcos

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Matias Carmelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Matias Carmelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ronie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Correu tudo bem. O hotel tem excelente localização e Staff. O SPA é pequenino entretanto compacto e bem organizado.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Matias Carmelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Encantado
Excelente habitación y personal amable y profesional
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay again, lovely room and service. Good location in a beautiful city. Only thing to improve are the pillows as too firm for me but otherwise perfect place to stay!
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hat alles soweit gepasst, toller Pool. Gerne wieder
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

marie thérèse

Positief: Netheid
10 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ana C

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
O hotel é muito bom, quarto confortável, boa estrutura e ótimo café!! O estacionamento é bem limitado mas conseguimos uma vaga depois de estacionar na rua e ficou tudo bem. Da pra fazer tudo a pé a uma curta distância, recomendo esse Eurostar em Guimarães
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and fantastic Pool
Great location in the historic city center, a short walk to all the major sites and restaurants. Hotel has only a few free spots for parking, but there is pod parking across the street. Reasonable at 10€ for 24 hours. Hotel bed was comfortable and as usual, the room was on the small side. The highlight was the roof top swimming pool that was really spectacular. Challenge was seating as it did get quite crowded. Nice buffet breakfast with a good selection of both hot and cold items. They use Nespresso so you can make a great coffee! We would definitely stay there again when we go back to Guimaraes.
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely clean hotel
The hotel is lovely and the staff were always helpful but had issues with the cleaners for room they would come in leave dirty glasses and also take I glass I had brought with me and also leave a glass full of flat coke but take my half full bottle and kept taking my card out so all electric would go off meaning my insulin was kept at unregulated temperatures
Lovely clean warm pool
8 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Tracey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff go above and beyond to make your stay perfect
8 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trop bruyant pour dormir la nuit
Hôtel très bruyant avec le restaurant terrasse juste en face des chambres. Impossible de dormir. Et la réponse de l’accueil est qu’à 22h il est l’heure du dîner.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Maria, Doral

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muito confortável, limpo e bonito. Fornecem roupões e pantufas para o spa. E diferente de alguns reviews, não nos cobraram taxa extra pelo uso da piscina interna e sauna. A água do spa poderia estar mais quente para melhor relaxamento. Pequeno almoço satisfatório.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Petr

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stylish hotel in acient city
Very stylish hotel partially built up from the facades of an old city house, an interesting piece of architecture. Very friendly and helpful personnel, excellent breakfast, swimming pool on the roof, heated pool, jacuzzi, and spa in the basement.
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Jorge

2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Tomas

Positief: Netheid, personeel en service
O hotel em geral é extremamente agradável e recomendo bastante apenas tem algumas questões de acessos e estacionamento que provocam algum desconforto. Saliento a importância do hotel implementar o sistema de aquecimento que não estava disponível a quando da estadia.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

ron

5 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Brice

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Joslaine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experiência incrível
Experiência incrível. Atendimento, decoração, roupas de cama e banho excelentes. Localização maravilhosa. O café da manha e uma experiência a parte! Maravilhoso.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not as good as before since it is Eurostars
Missing the free bottle of water on the desk. Breakfast less ealthy and more industrial since it is an Eurostars Hôtel.
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Daniel

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Déçue.
A notre arrivé un accueil un peut brouillon sur la communication, peut être du fait de la fatigue.... Puis arrive à la chambre surprise terrasse privatif déchets sur la petite table, la vitre de douche coincé impossible de la fermer ou ouvrir donc peur de la casser bilan la douche prise de l'eau partout donc serviette blanche par terre à chaque fois.... Donc je reviens à l accueil pour avertir de tt cela, ont me dit que c'est pris en compte et qu'il fessait le possible, bilan tt le séjour sans rien faire, averti une 2 ème fois.. Tjrs rien.. J'ai laisser tomber...la chambre disponible des le matin vers 8h tout les jours, revenu vers 14h après manger pour une douche ou sieste toujours pas faite.......faudrait attendre jusqu'à 17h30 voir un peut plus pour cela.... Et juste le lit de fait.... Les déchets de dehors sur la table des précédent client tjrs la...... A croire qu'il était presser !!!!!! Pourtant a 4 personnes à chaque fois !!!! Le soir vers 23h30 concert de piano super !!!!!!! Notre chambre était au RDC..... Enfin et j'en passe.... Je suis très mécontent de cette établissement vue c'est ses marque de prestations..... Je le recommande pas.
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Fernando

2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

MARIA

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal descapacitado y aprendiendo y recepción hecha un relajo
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Bernard

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Tudor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good restaurant
Amazing!
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Elena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Hadil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Raquel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Maria José

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Benjamin

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Laure

Positief: Personeel en service, comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Albert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Aufenthalt in diesem sehr schönen und gepflegten Hotel war sehr angenehm, Die Lage war für unsere Ausflüge in die Stadt perfekt. Das professionelle Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Wir können dieses Hotel empfehlen.
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Renee, San Diego

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Santa Luzia ArtHotel has a clean, sleek, modern look. The staff are very helpful.
3 nachten verbleven in april 2022