Sportfaciliteiten

Beoordelingen van Mercure Hotel Hameln

4 out of 5
Mercure Hotel Hameln
164er Ring 3, Hamelin, NI

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 190 van 391 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 157 van 391 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 391 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 391 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 391 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rene

Nvt
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Auke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Roland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor aantal dagen Hameln
De standaard kamers zijn vrij smal en klein en er is geen ruimte om samen te zitten behalve op het balkon. Privilege kamers hebben wel apart zitgedeelte. Service is prima, ontbijt erg goed en uitgebreid met lekkere koffie en verder veel keuze. Je loopt zo de stad Hamelen in wat echt een aantader is.
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op goede locatie met uitstekend ontbijt
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Nice lication
Great hotel! Pillows really have to be renewed though.

8/10 – Goed

Jozef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel.
Airco zou welkom zijn.
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

pgfb, Amersfoort

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Not a great hotel if you travel by car
Nice hotel, but no air conditioning in the rooms. And not a good hotel if you travel by car: only a handful of parking spaces at the hotel. The only other option was a public parking garage nearby which could only be accessed by a steep flight of stairs, which isn't very practical if you have luggage. Also, they told me parking would be EUR 7.50 per day, but I paid EUR 11.30 in the garage. Only when I mentioned this, did they tell me that I should have paid for the garage at the hotel reception. No apologies for not telling me and they didn't pay me back the difference. So much for customer service...

8/10 – Goed

anna, tegelen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
geweldig onbijt goede locatie
Was een goede ligging de weg over en je bent in het centrum. de kamer was tegen over het hotel zelf een beetje klein en niet zo gezellig het onbijt daar tegen was super

10/10 – Uitstekend

Carl Christian

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentrale Lage, sehr freundliches Personal, kostenlos es Mineralwasser für die Gäste. Sehr gutes Frühstück
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Matthew

Reisde met partner
Loved it!
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kerstin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danke für das Upgrade mit dem kleinen Balkon an unserem Zimmer. Sekt war im Getränke Automaten leer und wurde leider nicht nachgefüllt. Bezahlung mit Karte wäre sinnvoll- ist ausschließen mit 5€ Scheinen möglich.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Erkan

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer war für 2 Personen fürchterlich eng! Es gab kaum Möglichkeiten die beiden Koffer abzustellen!! Keine Steckdose auf einer Seite des Bettes und das Licht auf besagter Seite war auch kaputt! An der Rezeption, angesprochen auf den Zustand, nur ein erbärmliches Schulterzucken! Sehr traurig…Mercure scheint nicht mehr das zu sein was es mal war..:-(
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ihr Team vom Mercure Hotel Hameln op 20 apr 2024
Sehr geehrter Herr Erkan, wir danken Ihnen recht herzlich, dass Sie sich die Mühe gemacht und die Zeit genommen haben, uns über Ihre Erfahrungen während Ihres Aufenthaltes im Mercure Hotel Hameln zu berichten.Bei der von Ihnen gebuchten Zimmerkategorie handelt es sich um ein Doppelzimmer Standard, welches nach DEHOGA Vorgaben den 4-Sterne-Standard erfüllt. Diese Zimmer haben in unserem Hause inkl. des Badezimmers eine durchschnittliche Größe von 22 qm. Gerne bieten wir unseren Gästen auf Anfrage und nach Verfügbarkeit, die Möglichkeit in ein anderes Zimmer umzuziehen oder vor Ort ein Upgrade zu buchen, sollte das zugeteilte Zimmer nicht den Vorstellungen entsprechen. Wie wir Ihnen bereits vor Ort mitteilten, war das an diesem Wochenende nicht möglich, da wir ausgebucht waren. Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal for a city break in Hameln
The Mercure is ideally situated by old Hamelin, within a five minute walk you're in the heart of the old town. The hotel isn't a new build but has been well maintained. The is a small parking place at the front of the hotel for approximately a dozen cars. We arrived late evening and it was full so parked in instead in the underground parking for the town hall, which has a direct exit for the hotel and costs €8.50 and via the hotel. The breakfast offering is a wide selection from continental, German, and cooked with a great selection of coffee, teas and quality juices. Although breakfast is included automatically, it shouldn't be missed. We were travelling as a family with two children aged 10 and 7, and it was easy to cater for them. Would also recommend Cafe Am Ring across the park to the hotel and we ate well there too.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Mandy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great short break
It was a lovely stay quiet but with in walking distance to the town
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Zum Übernachten reicht es …
Zweckmäßig mit (leider) nicht mehr zeitgemäßem Bad
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Joerg

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

laust holm

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

uwe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel und Umgebung alles o.K.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens. Sehr gute Unterkunft in Stadtnähe. Weihnachtsmarkt war sehr sehenswert.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Steffen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic hotel with nice rooms and outstanding breakfast
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good, not great. Weird room
I was upgraded I guess from a standard room to some kind of premium. Bedroom, living room and work room. The bedroom and the bathroom were identical to a standard room, real nice. The living room was just a sofa and a small table in a large room. Just a industrial type ceiling light, they had done nothing to create a premium feeling which I found weird. It made you not want to use it so I would have been equally content in a standard room.
6 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Roger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff and nice area! The staff helped me with recommendations for the city and also helped me to find transportation options!
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Martina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Service
wir waren zu einem Familientreffen in Hameln und waren schön öfter in diesem Hotel. Alles war sehr schön die Zimmer mit den schönen Bädern, das sehr gute Frühstück. Der Service hat allem noch die Krone aufgesetzt vorallem das Personal im Frühstücksraum war super freundlich und zuvorkommend. Es hat Spaß gemacht in dem Hotel zu sein, gern wieder.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jens

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
!
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

vivi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Norbert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Hotel mit gutem Frühstück und Service

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waren sehr zufrieden
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Dominik

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Anna

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location and perfect stay when in Hameln! Sorry they have closed the dinner service! That used to be a perfect experience!
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Werner

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Frühstück! Endlich mal wieder eine Hotel-Frühstück mit frischen,sehr leckeren Brötchen vom Bäcker (Weizen u, diverse Körner-B) und nicht mit aufgebackenen, geschmacklosen Billig Brötchen. Ausserdem frisch zubereitetes Rührei und kein Fertig-Ei aus dem Tetra Pack
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Amie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Love it Super liebes Personal Tolles Frühstück Tolles Zimmer mit Balkon Mit Kind mir zu empfehlen
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Manfred

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben als Gruppe (8 Personen) ein Wochende in Hameln verbracht. Das Hotel hat einen bleibenden Eindruck hinterlassen. Personal vom Check-In bis zum Check-Out ausgesprochen freundlich. Zimmer groß und sauber, gut eingerichtet. Ruhige Umgebung, zur Altstadt nur wenige Gehminuten. Das Frühstücksbuffet umfangreich, abwechslungsreich und schmackhaft. Es fehlte nichts! Der Tisch war für unsere Gruppe sogar mit Namensschild reserviert! Man kann das Hotel bei diesem Preis/Leistungsverhältnis als sehr positive Erfahrung herausstellen. Gerne kommen wir wieder, wenn sich die Gelegenheit bietet. Danke für Alles!
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Speciel bygning
Der var meget lydt, Gæster sad i gården og larmede efter midnat. Ingen kaffefacilitet i værelset Vi bad om 'high floor', men fik et på første etage  med udsigt til gården. Der er Ikke daglig rengøring.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Birgit

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Mano

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Andreas

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen
Bei Regen störende Tropfgeräusche, Tür zur Toilette nicht Abschließbar und Quitscht. Keine Info über Kostenloses Wasser oder Tiefgaragen Stellplätze. Kein Waserkocher, kein Kühlschrank und nur 2 statt 3 Bademäntel auf dem Zimmer für 3 gebuchte Personnen. Hotel Garni in Springe kann locker mithalten.
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Bernd

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Frühstück. Zentrale Lage, die Altstadt ist sehr gut zu erreichen. Freundliches Personal
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Miyahara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
In die Jahre gekommen - Preisleistung stimmt nicht
Alles in allem okay. Man merkt aber, dass die Zimmer in die Jahre gekommen sind und hier offenbar seit Jahrzehnten nichts mehr investiert wurde. Für die alten, (fast) abgelebten Zimmer ist der Preis nicht gerechtfertigt. Positiv sind die freundlichen Mitarbeiter und das leckere Frühstück. Mein Zimmer war zudem sauber.
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Arno,

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaffee auf dem Zimmer fehlte mir.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean
Nice and clean, comfortable rooms. Shame there is no kettle in the room meaning you have to go down to use a machine. Also the restaurant was not open in the evening so had to go out and find somewhere to eat.
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Masoumeh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022