Luchtfoto

Beoordelingen van Central-Hotel Kaiserhof

4 out of 5
Central-Hotel Kaiserhof
Ernst-August-Platz 4, Hannover, NI

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 394 van 831 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 332 van 831 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 831 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 831 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 831 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ernst

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect hotel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 15 dec 2023
Dear Ernst,Thank you for taking the time to tell us about your experience during your stay in Kaiserhof Hannover. Kind Regards,Kaiserhof Team

8/10 – Goed

Jesse

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent location right by Hannover hbf. Friendly staff, clean and well maintained accommodation.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 14 aug 2023
Dear Guest,thank you for taking the time to rate our house.Your opinion is important to us. We are happy to share your feedback with our Team.Sincerelyyour Kaiserhof Team

10/10 – Uitstekend

Debora Taine

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 18 jul 2023
Dear Guest,thank you for taking the time to rate our house.Your opinion is important to us. We are happy to share your feedback with our Team.Sincerelyyour Kaiserhof Team___________________________________________Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Haus zu bewerten.Ihre Meinung ist uns wichtig. Wir freuen uns, Ihr Feedback mit unserem Team teilen zu dürfen.Mit freundlichem GrußIhr Kaiserhof Team

6/10 – Redelijk

Hugo de

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De locatie is erg goed. Het is een goed hotel maar de stoffering (kamers., gangen en restaurant)moet dringend worden vernieuwd. Het personeel is correct en vriendelijk. Het ontbijt is klasse! Begrip voor de situatie tgv van COVID19. Dit huis komt goed!
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging midden in centrum. Goede ontvangst door receptie. Super mooie kamer met gratis minibar (dagelijkse aanvulling) en goed werkende airco. Zeer goede bedden. Uitgebreid ontbijt met lekkere verse broodjes.
4 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Herman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het hotel op zich is ideaal gelegen en biedt verschillende mogelijkheden voor je verblijf. Als je rekent op televisie en wifi tijdens je verblijf ga je wel wat terug in de tijd.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Sophie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aangenaam verblijf in Kaiserhof
Ligging van het hotel is mooi, tegenover het station. Ontvangst in het hotel was efficiënt en er isom de hoek een parkeergarage voor 10 euro per dag. Kamer is ruim en er is een halletje, een aparte zitkamer met slaapbank, slaapkamer, en badkamer. Kamer is schoon. We missen alleen een airco. Het ontbijt in het hotel is heerlijk en er is een ruime keus (a.o. vers fruit).
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging. Beetje gedateerde kamer. Goede restaurants.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Traditioneel familiehotel, met perfecte hedendaagse service en comfort.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Margaretha, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superfijn hotel naast het station met een heerlijk ontbijt
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Franziska Platta op 24 dec 2018
Dear Guest, thanks for your time and feedback. We are taking your assessment to our hearts. yours faithfully Front Office

8/10 – Goed

Fred, Oisterwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel tegenover het station
Uitstekend hotel, Hoewel de kussens te zacht zijn erna verzoek enkele bij gelegd, ontbijt is te duur maar er zijn genoeg mogelijkheden op het station. Minibar is gratis
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Philipp Gruhl op 29 jun 2018
Dear Guest, thanks for your time and feedback. We are taking your assessment to our hearts. yours faithfully Philipp Gruhl Front Office Manager

8/10 – Goed

Gert-Jan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met wat kleine minpuntjes
Ontvangst is prima, keurig netjes. Wel jammer dat mijn boeking eerst niet gevonden kon worden. De kamer zelf is wat oud, maar prima om te overnachten. Ontbijt is erg goed (behalve de koffie), maar behoorlijk prijzig (€18,50 per persoon).
1 nacht verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Ted

Positief: Netheid, personeel en service
Heerlijk uitgebreid buffet
Kleine kamer met eenpersoonsbedje, heerlijk uitgebreid ontbijt
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Vink, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close by the train station, very convenient
Upon my arrival I was a bit early, but it was no problem to leave my luggage at the reception. The staff was multilingual and very polite. There are nice shops, restaurants and cafes within walking distance of the hotel. In addition, with the train station and U-bahn close by, Hannover is within reach. I used the hotel for my stay during a convention, so I rarely ate there, but the breakfast was excellent. The room provided everything I needed.
4 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Bart Joris, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt een thuis gevoel
Mooi hotel heerlijk verblijf echt een aanrader leuk personeel

8/10 – Goed

Vincent, Maastricht

Positief: Netheid, personeel en service
City center hotel
Small rooms, staff very friendly, breakfast extensive like normally in Germany. No business lounge.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

wpe, P

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel op zeer centrale plek
Prima hotel. Luxe uitstraling maar de details kunnen beter. De badkamer is verouderd en er zat een gat in de wasbak. 's ochtends rond 7 uur begon het getimmer in het hotel. Niet echt prettig als je wilt uitslapen. Verder prima ontvangst en ontbijt.

2/10 – Ontzettend slecht

Michel, Amsterdam, Nederland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Classic Room voor de prijs van Comfort de Luxe?!
Via deze site een kamer geboekt en betaald, de een na goedkoopste, bij aankomst kreeg ik een Classic Room toegewezen, na beklag bij de balie dat ik wilde waarvoor betaald te hebben of het verschil terug kreeg ik de juiste kamer, helaas met geen uitzicht (zijkant hotel) en het was geen rokerskamer waar ik om gevraagd had, wel zaten de brandgaten in het tapijt, kamer 316. Dit hotel is geen 4 sterren waardig, de kamer €130,- + is ook een lachertje, in de nabije omgeving rond de €100,- betere hotels.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

SCOT

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Right next to the central train station. Subway about 5-6 min walk away. Some shopping malls 2-3 min walk from the hotel, and dining options also close by.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

NOBUYUKI, hiroshima

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で駅から近い
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Kaiserhof Team op 3 mei 2024
Dear Guest,Thank you so much for your nice feedback. It would be a pleasure to welcome you soon again. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

RAUL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Kaiserhof Team op 3 mei 2024
Dear Guest,Thank you so much for your nice feedback. It would be a pleasure to welcome you soon again. Kind Regards

8/10 – Goed

Hiroki

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Kaiserhof Team op 3 mei 2024
Dear Guest,Thank you so much for your nice feedback. It would be a pleasure to welcome you soon again. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Amirul Azizan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Kaiserhof Team op 3 mei 2024
Dear Guest,Thank you so much for your nice feedback. It would be a pleasure to welcome you soon again. Kind Regards

8/10 – Goed

Michal, Bristol

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Kaiserhof Team op 3 mei 2024
Dear Guest,Thank you so much for your nice feedback. It would be a pleasure to welcome you soon again. Kind Regards

8/10 – Goed

Pablo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, very short walk of Hannover main train station, friendly hotel service, good breakfast, all kind of transportation, shops, malls, entertainment and restaurants are close. The hotel is perfect for short family or couple weekend.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Team Kaiserhof op 27 mrt 2024
Dear Pablo,Thank you for the great review of our hotel! Best Reagrds,Team Kaiserhof

8/10 – Goed

Sukyoun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Kaiserhof Team op 27 mrt 2024
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback.Mit freundlichen GrüßenIhr Kaiserhof Team

8/10 – Goed

Stephen, MORETON

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Kaiserhof Team op 5 apr 2024
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback.Mit freundlichen GrüßenIhr Kaiserhof Team

8/10 – Goed

Erika

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and professional staff of a high standard hotel everywhere. Delicious and well presented breakfast buffet. Hotel location is perfect.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Alexandra Rashkes op 24 feb 2024
Dear Guest, thank you very much for your good review of your stay at Kaiserhof. We are very pleased to read that you enjoyed the stay and especially our location and service very much. We hope to see you again soon. Yours sincerely from Kaiserhof Hotel

10/10 – Uitstekend

Bertil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Högklasshotell
Ett mkt bra hotell i centrum. Vänlig, kunnig serviceinriktad personal. Utmärkt frukost. Bra mysig restaurang.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Anna-Lena Christ op 7 feb 2024
Thank you for your review!

10/10 – Uitstekend

dinorah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Me gusto
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Anna-Lena Christ op 7 feb 2024
Thank you for your review!

6/10 – Redelijk

SABRINA

Zakenreiziger
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Kaiserhof Team op 19 jan 2024
Lieber Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Haus zu bewerten. Ihre Meinung ist uns wichtig. Wir freuen uns, Ihr positives Feedback mit unserem Team teilen zu dürfen. Mit freundlich Gruß Ihr Kaiserhof Team

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a lovely, characterful, well-maintained, and luxurious hotel--a delight!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 5 jan 2024
Dear David, Thank you for taking the time to tell us about your experience during your stay in Kaiserhof Hannover.

8/10 – Goed

Pia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Virkelig et besøg værd.
Hotellet er dejligt og værelserne er dejlige. Der blev gjort pænt rent hver dag. Jeg var mindre imponeret af maden i restauranten, jeg fik bl.a Wiener Kaiserschnitzel und Hausgemachte Rinderroulade. Retterne var halv kolde og tørre ved servering. service nivuaet var meget personafhængigt. Om morgen stod den samme mørk håret dame, det var ikke godt og om aften en mørkhåret megt ung dame, måske en elev, hun vidse ikke hvad service var. Der var en lyshåret ung dame og en lidt buttet dame som var vældig søde og fik det til at virke. hjemligt. Om morgen undret det mig over, at vi ikke fik en termokande med kaffe men 2 kander som stod og blev kolde.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 29 dec 2023
Dear Guest,Thank you so much for your nice feedback. It would be a pleasure to welcome you soon again. Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Krystal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 22 dec 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback.Mit freundlichen GrüßenIhr Kaiserhof Team

8/10 – Goed

Carsten

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Wir sind jetzt zum 4. Mal dagewesen. Ich denke allerdings auch zum letzten Mal. Wir haben immer das gleiche Zimmer / Suite. Bad ist gut, Schlafzimmer ist gut. Leider ist die Einrichtung im Wohnzimmer übelst in die Jahre gekommen. Der Sessel ist fleckig und das 2er Sofa fleckig und mit offenen Auflagen /Sitzkissen. Und als I-Tüpfelchen waren wir am letzten Abend im Hotel Restaurant, auch nicht zum ersten Mal, aber definitiv zum letzten Mal! Alles in allem werden wir uns beim nächsten Mal wohl eine neue Bleibe suchen.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 22 dec 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback.Mit freundlichen GrüßenIhr Kaiserhof Team

8/10 – Goed

Sabine

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 17 dec 2023
Dear Guest,thank you for taking the time to rate our house.Your opinion is important to us. We are happy to share your feedback with our Team.Sincerelyyour Kaiserhof Team___________________________________________Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Haus zu bewerten.Ihre Meinung ist uns wichtig. Wir freuen uns, Ihr Feedback mit unserem Team teilen zu dürfen.Mit freundlichem GrußIhr Kaiserhof Team

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrally located with very good staff
Great service, centrally located for access to main railway station and thus to airport. Friendly and helpful staff. Good breakfast
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 15 dec 2023
Dear James,Thank you so much for your nice feedback. It would be a pleasure to welcome you soon again. Kind Regards,Kaiserhof Team

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 15 dec 2023
Dear James,Thank you for taking the time to tell us about your experience during your stay in Kaiserhof Hannover. Kind Regards,Kaiserhof Team

10/10 – Uitstekend

Danguole

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 8 dec 2023
Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Haus zu bewerten. Ihre Meinung ist uns wichtig. Wir freuen uns, Ihr positives Feedback mit unserem Team teilen zu dürfen. Mit freundlich Gruß Ihr Kaiserhof Team

10/10 – Uitstekend

Saki

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝ごはんが美味しかったです
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 5 dec 2023
Dear Saki,Thank you so much for your nice feedback. It would be a pleasure to welcome you soon again.Kind Regards,Kaiserhof Team

6/10 – Redelijk

Berit

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 24 nov 2023
Lieber Gast,vielen Dank, das Sie sich die Zeit genommen haben unser Haus zu bewerten.Ihre Meinung ist uns wichtig. Gern teilen wir Ihr positives Feedback auch mit unserem Team.Mit freundlichem GrußIhr Kaiserhof

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 24 nov 2023
Lieber Gast,vielen Dank, das Sie sich die Zeit genommen haben unser Haus zu bewerten.Ihre Meinung ist uns wichtig. Gern teilen wir Ihr positives Feedback auch mit unserem Team.Mit freundlichem GrußIhr Kaiserhof

10/10 – Uitstekend

Izzy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 20 nov 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen für Ihr Feedback.Mit freundlichen GrüßenIhr Kaiserhof Team

6/10 – Redelijk

lisa

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wenig Liebe im Detail und schmuddelig
Leider ist die Junior Suite vernachlässigt und weißt eine mangelnde Qualität und Sauberkeit auf. Dicke Staubflocken an dem Schirm der Nachttischlampen und auf dem Kopfteil des Bettes. Der Teppich ist fleckig, die Wände ebenfalls. Ich suche nicht nach solchen Stellen, aber es wurde offensichtlich sehr lange nicht ordentlich geputzt und wirkte schmuddelig. Auch im Bad waren einige weniger offensichtlich Stellen dreckig, die Fugen an der Wanne teilweise schwarz angelaufen. Das Sofa im Wohnzimmer hat deutliche Flecken und der Bezug löst sich. Schön war die Minibar mit ausreichend Wasser und die Möglichkeit Tee und Kaffee zuzubereiten. Allerdings ist der Wasserkocher klapprig, verliert den Deckel und wirkt billig. Das Hotel ist in die Jahre gekommen, aber mit Sauberkeit wäre das in Ordnung und könnte charmant sein. Am Empfang erwarte ich beim Auschecken eine Nachfrage zur Zufriedenheit. Die Servicekräfte im Restaurant sind hervorragend. Mit Liebe zum Detail und Reinlichkeit wäre es eine Reise wert, so habe ich viele 3 Sterne Hotels erlebt, die mehr Engagement, Service und Sauberkeit bieten und damit ein schöneres Erlebnis. In einer Suite mit dem entsprechenden Preis erwarte ich einen hundertprozentigen Reinigungscheck und saubere Textilien und Flächen.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 6 nov 2023
Liebe Lisa, wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung. Haben Sie nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen GrüßenIhr Kaiserhof Team

10/10 – Uitstekend

Tommy

4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Kaiserhof Team op 7 nov 2023
Dear Guest,thank you for taking the time to rate our house.Your opinion is important to us. We are happy to share your feedback with our Team.Sincerelyyour Kaiserhof Team___________________________________________Lieber Gast,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Haus zu bewerten.Ihre Meinung ist uns wichtig. Wir freuen uns, Ihr Feedback mit unserem Team teilen zu dürfen.Mit freundlichem GrußIhr Kaiserhof Team