Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 287 van 553 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
287
Gastenscore: 8 - Goed. 201 van 553 beoordelingen" "
8 - Goed
201
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 553 beoordelingen" "
6 - Redelijk
48
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 553 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 553 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Veronique
Zakenreiziger
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veronique
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
jelle
7 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes als altijd
jelle
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Kerstin Wojtena op 5 aug 2019
Dear Jelle,
Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon!
Best regards,
your BluTeam
10/10 – Uitstekend
wim
18 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlab bij de Messe, super handig.
wim
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker net naast de Tui Arena , waar we die avond een concert hadden
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Arno
23 aug 2018
Radisson Hannover
Zeer vriendelijk personeel, luxe hotel, goede kamers en bedden, goede roomservice. Prijs-kwaliteit was ook uitstekend, maar wel in een periode dat er geen evenementen in de Messe waren.
Arno
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Kim, Leiden
17 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, clean an simpel decoration.
Good location for what i was doing in Hannover. Went to a festival in Hildesheim, but the weather was terrible, so booked this hotel in a hurry on my phone. Very good result of what I was quickly searching for on my phone. Better than being in the cold in a tent
Kim
3 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Kerstin Wojtena op 21 aug 2017
Dear Kim,
Thank you for your review and for sharing your recent experience at Radisson Blu Hotel Hannover. We love feedback and are pleased to hear that you enjoyed your time with us. The entire hotel team is looking forward to welcoming you back soon!
With kind regards,
your BLU Team
8/10 – Goed
H M A, Nijmegen
28 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima, rustig gelegen hotel.
H M A
Reactie van Ronnie op 2 jan 2016
Dear Guest,
thank you for the positive review of our hotel. We are looking forward to see you soon again at the Expo Plaza.
Have a nice week and kind regards from Hanover,
Andreas Leidenfrost
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 aug 2010
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 aug 2010
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Danny, Heist Op Den Berg
27 mei 2010
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel zeer dicht gelegen bij de Messe.
Voor ons met als doel concert van ACDC een prima ligging.Zeer fijn en uitgebreid ontbeid,lekkere cocktails
tijdelijk happy hour van 17h tot 20h aan halve prijs.
Kortom voor ons een zeer fijn verblijf.
Bedankt aan alle werknemers voor ons te willen verstaan.(kwamen uit Belgie)
Danny
2/10 – Ontzettend slecht
Bastian
3 mei 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bastian
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Anke
Reisde met partner
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Wind pfeift leider unter der Zimmertür durch(aber das ist ja nicht immer, ich habe allerdings auch einen leichten Schlaf, wie das kommt mit dem Wind, weiß ich nicht)
Anke
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van FK op 18 apr 2024
Sehr geehrte Anke, vielen Dank für Ihre Rückmeldung und dass Sie dieses Problem mit uns teilen. Wir bedauern zu hören, dass der Wind unter der Tür hindurchgepfiffen hat und Ihren Schlaf gestört hat. Wir nehmen Ihre Anmerkungen sehr ernst und werden die Situation untersuchen, um eine Lösung zu finden, die solche Unannehmlichkeiten in Zukunft verhindert. Ihr Wohlbefinden ist uns wichtig, und wir schätzen es sehr, dass Sie uns auf diese Weise helfen, unseren Service zu verbessern. Wir hoffen, dass wir die Gelegenheit haben werden, Sie erneut willkommen zu heißen und Ihnen einen vollkommen erholsamen Aufenthalt zu bieten. Mit freundlichen Grüßen Ihr RadissonBlu Team
10/10 – Uitstekend
Jens, Holzminden
4 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jens
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hat alles gepasst, gutes Restaurant !
Thomas
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van FK op 3 mrt 2024
Sehr geehrter Thomas, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung und dass Sie sich die Zeit dafür genommen haben. Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus genießen konnten und besonders unser Restaurant hervorheben. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns im Haus begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Ihr RadissonBlu Team
10/10 – Uitstekend
B
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Welcoming and helpful
B
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van FK op 21 feb 2024
Dear B, thank you for your positive review and for taking the time to do so.We are very pleased that you had a pleasant stay in our house.We look forward to welcoming you again soon.Kind regardsYour RadissonBlu Team
8/10 – Goed
Lars
Zakenreiziger
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Lars
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van FK op 21 feb 2024
Sehr geehrter Lars, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Wir würden uns freuen, Sie bald einmal wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenIhr RadissonBlu Team
6/10 – Redelijk
Ann-Cathrin
7 jan 2024
Positief: Netheid
Sehr kallt
war sehr kallt im zimmer. auch wenn es nebensäsong ist muss mann damit rechnen das die Gäste es warm haben möchte.
Ann-Cathrin
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
umut
Zakenreiziger
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
umut
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van FK op 21 feb 2024
Sehr geehrter Umut, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung und dass Sie sich die Zeit dafür genommen haben. Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus genießen konnten. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns im Haus begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen GrüßenIhr RadissonBlu Team
10/10 – Uitstekend
Bjørn
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bjørn
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Thomas Torp
Reisde met familie
15 dec 2023
Thomas Torp
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Alexandra
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Johannes
8 dec 2023
Johannes
Reactie van FK op 21 feb 2024
Sehr geehrter Johannes, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus genießen konnten. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns im Haus begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Ihr RadissonBlu Team
4/10 – Matig
Fabian
Zakenreiziger
30 nov 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewöhnungsbedürftig
Der Teppichboden im Zimmer war eine reine Katastrophe. Ich habe noch nie so ekelhafte Flecken gesehen.
Fabian
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Halvor
12 nov 2023
Halvor
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Rafael
Zakenreiziger
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rafael
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Dennis
Reisde met partner
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles Tip top 😃👍
Dennis
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Luis
Reisde met partner
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean Hotel room, good service and a parking lot and all of that right next to the ZAG Arena. Perfect.
Luis
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Lisa
Reisde met partner
15 okt 2023
Positief: Voorzieningen
Alles sauber , alles schön , nah gelegen an Veranstaltung , jedoch fehlt uns ein snackautomat im Hotel . Aber ansonsten alles super .
Lisa
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Pär-Jonas
Zakenreiziger
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pär-Jonas
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Søren
Zakenreiziger
23 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Fint men dyrt
Fint hotel, meget hård seng, for lidt plads til tøj, kun fem bøjler, ingen skuffer eller hylder. For dyrt i forholdt til standarden og forkert at man skal betale 22€ for parkering om dagen når man har betalt for at bo på hotellet
Søren
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Dogukan Sengezer op 12 okt 2023
Dear Mr. Soren,thank you very much for your honest feedback.Were glad that you have enjoyed your stay in our hotel. The feedback of our beds will be forwarded to our housekeeping department. It would be great to welcome you again as soon as possible.kind regardsRadissonBlu Hannover
10/10 – Uitstekend
Antonios
31 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gut!
Tolles Hotel, toller Service, weiter so!
Antonios
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Dogukan Sengezer op 12 okt 2023
Sehr geehrter Herr Antonios,wir bedanken uns für Ihr tolles Feedback.Es freut uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns im Hotel gefallen hat und Sie unseren Service positiv hervorheben.Gerne würden wir Sie demnächst wieder bei uns begrüßen.Mit freundlichen GrüßenRadissonBlu Hannover
10/10 – Uitstekend
Lasse
Zakenreiziger
25 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lasse
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Dogukan Sengezer op 12 okt 2023
Dear Mr Lasse,thank you very much for your kind feedback.Were glad that you have enjoyed your stay in our hotel.It would be gerat to welcome you back as soon as possible.kind regardsRadissonBlu Hannover
8/10 – Goed
Michael
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Dogukan Sengezer op 12 okt 2023
Dear Mr Michael,Thank you for your kind feedback.were happy that you have enjoyed your stay in our hotel.It would be nice to welcome you back as soon as possible.kind regardsRadissonBlu Hannover
10/10 – Uitstekend
Søren
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Søren
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Dogukan Sengezer op 12 okt 2023
Dear Mr Soren,thank you very much for your kind feedback.We are happy that you have enjoyed your stay in our hotel.kind regardsRadissonBlu Hannover
6/10 – Redelijk
Timo
13 aug 2023
Timo
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
Therese
9 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Ok hotell långt från restauranger
Boendets läge är väldigt långt från allt, speciellt svårt att finna ett ställe att äta middag på. Rummet var bra storlek och välstädat.
Hotellet anger att de har laddare för elbil, tyvärr har de endast en laddare för hela hotellet, så du behöver ha väldigt tur om du kan använda den. Automat och betalning i parkeringsgaraget fungerade inte och gjorde utpassagen väldigt omständig.
Therese
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Henrik
7 aug 2023
Henrik
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Richard
2 aug 2023
Richard
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Mette
1 aug 2023
Mette
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Roberto
Zakenreiziger
31 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sauber und sehr ordentlich - gehe sicher wieder hin
Roberto
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van FK op 5 aug 2023
Sehr geehrter Roberto,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Das gesamte Team freut sich auf Ihren nächsten Aufenthalt.Mit freundlichen GrüßenIhr RadissonBlu Team
10/10 – Uitstekend
Nefer
31 jul 2023
Nefer
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Gert
29 jul 2023
Gert
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Hussain
13 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 stjerners hotell👍
Hussain
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van FK op 5 aug 2023
Dear Hussain, thank you for taking the time to rate your stay with us.We are pleased that you felt comfortable with us and that we were able to meet your expectations.We would be delighted to welcome you as our guests again soon.Kind regardsYour RadissonBlu Team
10/10 – Uitstekend
Hans jørgen
12 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hans jørgen
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Guido
11 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super schöner Aufenthalt
Insgasamt hat (fast) alles super gepasst. -
Bei dem Restaurant war ich von der Preis/Leistung etwas enttäuscht.
Das Personal war durchweg super freundlich und zuvorkommend!
Guido
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van FK op 29 jul 2023
Sehr geehrter Guido, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Haus genießen konnten und besonders die Freundlichkeit unseres Teams hervorheben. Es tut uns aber leid, dass Sie nicht mit dem Preis-/Leistungsverhältnis im Restaurant zufrieden waren. Es würde uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns im Haus begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Ihr RadissonBlu Team
10/10 – Uitstekend
Lars
7 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Christina
5 jul 2023
Christina
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Eric
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome
Eric
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Nicolas
25 jun 2023
Nicolas
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Birgit
19 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten