Lobby

Beoordelingen van Courtyard by Marriott Bridgetown, Barbados

3.5 out of 5
Courtyard by Marriott Bridgetown, Barbados
The Garrison Historic Area, Hastings, Christ Church

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 159 van 352 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 134 van 352 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 46 van 352 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 352 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 352 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Rob, Curacao

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed maar zeer prijzig hotel.
Hotel ligt op 25 min lopen van Bridgetown. Deelt strand met aan de andere zijde van de weg gelegen hotel. Strand op 3 min lopen. Mooi lang small zwembad (goed voor zwemtraining). Nette kamer met geode internet voorziening. Hotel is zeer prijzig (250-290€/nacht). Als het ontbijt inclusief is dan is de ontbijtkeuze beperkt.

8/10 – Goed

Dwayne, St Johns

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Courtyard Bridgetown. op 21 mei 2024
Hello Dwayne. Thank you for taking time out to share your feedback. We hope to welcome you back to Courtyard Bridgetown in the not-too-distant future.

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best was the service from the staff, especially Aaliyah from the front deak, she and the other made the experice much more enjoyable and were most welcoming.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 21 mei 2024
Hello Karen, we are happy that you enjoyed your recent stay. Thank you for sharing your feedback and for choosing Courtyard by Marriott Bridgetown.

10/10 – Uitstekend

Ronato

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Place
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 21 mei 2024
Thank you for choosing our hotel on your recent stay. We appreciate you for sharing your experience.

10/10 – Uitstekend

Aimee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall great experience.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 21 mei 2024
Thank you for taking time out to share your feedback. We are pleased to have hosted you.

6/10 – Redelijk

Tracey

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Charlene

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Not up to Marriott standards. If they refuse to provide a tissue box, or to provide kitchen wares in a space with 5 cupboards, a drawer and a sink, or to provide sugar, cream or a stir stick, there is a problem. If the answer to questions about such things is ‘this isn’t like other hotels’, there is a problem. If you rent out a room knowing that workmen will have to visit to do repairs to replace a faucet, unclog a sink, and fix a flap in the toilet tank so it will flush, there is a problem. If you charge a guest for a meal they didn't take, there is a problem. If you send the guest to the beach to rent beach chairs from another hotel because you dont have your own and the other hotel already doesn't have enough for their guests, there is a problem. $130.00 BBD for two people to have breakfast??? “What’s the ice bucket for if you dont provide glasses or cups?” Answer: to keep drinks cool. Then what is the fridge for??? This cost is for the space, thats it. Everything else is a seperate cost. Plan on spending an extra $1500 US if you stay here for a week as you wiill have to purchase food, tissue napkins, condiments, walk or drive to find beach chairs to rent. The executive suite has a full kitchen structure with absolutely nothing in it. The bed is hard, there is only furniture on one balcony so if you want to use both, plan on moving the chairs each time, there is no room service and the shower head is not adjustable. For $5900 I expected at least a box of tissue!!
6 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Shaquille

Reisde met partner
Positief: Netheid
No entertainment. Expensive
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not on beach, but access. Good for business trip.
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Dhwani

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would like to have better amenities like free water fountain to refill water instead of paying for water. The staff was kind and generous enough to refill the water bottle with tap water, but it’d be nice to have free water access.
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Shalini

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My Exceptional Stay at Marriott Barbados
I recently had the pleasure of staying at the Marriott Barbados, and it was truly an exceptional experience. From the moment I arrived, the warmth and friendliness of the staff made me feel instantly welcome. The standout service from Basil in the restaurant left a lasting impression - his passion for what he does is evident, and it significantly enhanced my dining experience. Kelly-Ann's kindness and humility were truly remarkable. Not only did she genuinely enjoy interacting with guests, but her willingness to go above and beyond, like fluffing pillows in the lobby, showcased her dedication to ensuring a comfortable and pleasant stay. The atmosphere at Marriott Barbados is unparalleled; it felt like a home away from home. The attention to detail, combined with the genuine care from the staff, created a memorable and positive experience. I can't wait to return to Marriott Barbados for another stay, thanks to the exceptional hospitality and the outstanding team that made my time there truly special.
5 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

W

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Business trip
Only here for one night had to wait 30mi utes until the room was ready, eventually got in at 1630. Staff were friendly but would have thought a free drink whilst your waiting for the room would be good practice but nothing offered. The room was a bit dated but comfortable, the breakfast was terrible not much choice at all especially when the room was £400 a night I’ve had better in much cheaper places Just pleased it was my company paying and not out of my own pocket
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Jonathan

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Staff not great, i ordered room service and the girl told me she was alone and that I should come down… after she forgets my order y call about 70 mins later , she tells me i call you in five.. when i come down.. she puts my plate and soup on a counter.. I see at least 3 people working, and after asking for a tray, the waiter tells me than he can now carry my stuff to the room. I politely decline. I loved barbados, im never coming back to that hotel .
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Janice

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
convenient
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Shirneil

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
15 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Don

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Krisztina

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Judy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Randall

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Graham

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Adam

4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Robbert

Positief: Netheid, personeel en service
Good
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Bhanomatie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pool should have been open 24/7
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Dennis, Everett

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Rosena

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

susan

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Donald

5 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

E

Negatief: Personeel en service
Serious service problems, fine property.
Worst arrival and check in process of any hotel in my life. I waited for 70 minutes in line with just four people in it to check in. I would normally be patient but I had been traveling for 20 hours and felt sick and I desperately wanted to lie down. I understand that challenges arise and service is so difficult. However, this polite team missed every single opportunity to acknowledge the situation or assign any of the 3 not-busy staff members to help improve things. Unnecessary, colossal, and painful service failure. Other than that illustrative failure, property is fine (if a bit cramped for the high traffic), clean enough, and the staff you do ever get to speak to are very polite. I will never stay here again and do not recommend it to others.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Timothy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel and friendly staff for cruise pre stay!
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Beverly

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just there one night due to flight cancelation, however the staff was great.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 27 nov 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We are happy to learn that your stay, while brief, was a comfortable one.

10/10 – Uitstekend

David

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Charles

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Amelia

5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Kiran

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Tricia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Lisel Anatasia

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The staff are warm, friendly and apologetic. But this is my stay within two months…and each time i had to change my room
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Cristina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jefthah

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Vickana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Nadwa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing service
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Gerhon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 23 aug 2023
Thank you for staying with us and for taking time out to share your feedback.

10/10 – Uitstekend

Therese, Washington

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Very responsive! I asked for a microwave and got it right away. Perfect for business stay.
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 23 aug 2023
We appreciate you choosing Courtyard Bridgetown on your last stay and are pleased that you enjoyed your time with us. Thank you for sharing your experience.

6/10 – Redelijk

Brendan

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 23 aug 2023
Thank you for choosing our hotel on your recent visit to Barbados.

10/10 – Uitstekend

Anthony, The Valley

Reisde met partner
Quiet, secure and very friendly staff.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 27 jul 2023
Thank you for choosing Courtyard Bridgetown, and for taking time out to share your feedback. It was our pleasure to accommodate you.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 28 jun 2023
Thank you for choosing Courtyard Bridgetown and for sharing your feedback.

10/10 – Uitstekend

Nathalia Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Service.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 28 jun 2023
We appreciate your feedback. Thank you for choosing our Courtyard by Marriott Bridgetown.

8/10 – Goed

Rohan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 26 mei 2023
Thank you. We appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Oneil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fair value for money.
It was a nice clean environment. Room was adequate.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 26 mei 2023
Thank you for choosing Courtyard by Marriott Bridgetown for your recent stay. We appreciate the time you took to share your experience.

10/10 – Uitstekend

THOMAS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Team Courtyard Bridgetown op 5 jun 2023
We are pleased to learn that you had an enjoyable stay. Thank you for choosing our hotel and for sharing your feedback. We hope to welcome you back soon.