Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 353 van 708 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
353
Gastenscore: 8 - Goed. 291 van 708 beoordelingen" "
8 - Goed
291
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 708 beoordelingen" "
6 - Redelijk
41
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 708 beoordelingen" "
4 - Matig
13
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 708 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
10
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Bert
26 feb 2024
Positief: Netheid
Bert
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nurlan O. op 24 apr 2024
Dear Guest, Thank you very much for your positive review and especially for the time you took to share with us your impressions of your stay. The whole team was very happy about your great feedback. There is nothing better for us than satisfied and happy guests who have felt comfortable with us and keep us in positive memory. We look forward to your next visit to the Staycity Aparthotels Heidelberg. Sincerely, Nurlan OrujluOperations Manager
10/10 – Uitstekend
Lieve
15 okt 2023
Lieve
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Berend
25 jun 2023
Berend
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Chris
Reisde met partner
22 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer. Alles voldeed aan de verwachtingen
Chris
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Peter E op 27 aug 2022
Dear Chris, Thank you for taking the time to review your stay and I am delighted it has been a great one! Thank you and best. Your Team @ Staycity!
10/10 – Uitstekend
Kevin
31 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitely recommend
Very clean and spacious room with air conditioning. Had plenty of amenities such as an iron, kettle and mini fridge. 10 min walk from the train station.
Kevin
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Peter op 27 aug 2022
Dear Kevin, Thank you for taking the time to review your recent stay and I am delighted to note that you have enjoyed a very comfortable one overall. Thank you for highlighting the layout, equipment and spaciousness of the room as well as the convenient location of our hotel. We would much appreciate an opportunity to welcome you back in the future! Your Team @Staycity!
2/10 – Ontzettend slecht
Ineke van
9 nov 2021
Ineke van
2 nachten verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
Pascal
17 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel buiten het centrum
Net hotel waar je makkelijk (niet gratis) kan parkeren. Kamers zijn netjes, ruim en schoon. De omgeving zelf is niet zo boeiend maar je loopt zo de stad in (ongeveer 3km naar het oude gedeelte).
Pascal
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Staycity Aparthotel Heidelberg op 1 okt 2021
Dear Pascal,
"Thank you so much for sharing your feedback and your kind words about our staff.
This compliment is a great motivation. We are already looking forward to welcoming you again at Staycity Aparthotel in Heidelberg."
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Nick, Amsterdam
20 aug 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The hotel isn’t that bad. The attitude of the lady at the desk is. Not welcoming at all. Not willing to do the extra mile and not customer friendly. It takes up to 9 minutes to get a drink and a ‘Yes’ seems to be the common frase to ask what a customer would like to drink. A check in gets the priority over a customer waiting at the bar despite being noticed prior to the new customer.
Nick
5 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Nadine Uhrig op 1 sep 2020
Dear Nick,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality.
We would like to apologize for the service at our front desk/hotelbar. Of course we currently do not have enough staff at the front desk due to the coronavirus as
would like to have.
Nevertheless we like to assure you that we will talk to our staff why they wasn’t able to service you in a friendly way and do some training if necessary.
We would like to apologize for the inconveniences but hope to welcome you again and convince you with our service.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
8/10 – Goed
Mirjam, Almelo
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel net iets buiten het centrum. Het centrum is makkelijk te bereiken met de tram. Hotel was netjes en de Corona regels werden goed gehanteerd, ook in de ontbijt zaal.
Mirjam
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Nadine Uhrig op 1 sep 2020
Dear Mirjam,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality.
We hope to welcome you back one day.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
6/10 – Redelijk
Derk, Amsterdam
Reisde met partner
3 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het hotel is prima. Maar de dekens en kussens zijn oud en versleten, helemaal uitgelubberd. Heel jammer.
Derk
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Nadine Uhrig op 1 sep 2020
Dear Derk,
Thank you very much for taking the time to rate your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality.
Unfortunately it seems that our service could't exceed your expectations. Would you like to give us a detailed review and critics about your stay? We very much appreciate the feedback as it is an important information to improve our service.
We hope to welcome you back one day and convince you with our service.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Star Inn Hotel Heidelberg op 28 aug 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality.
We hope to welcome you back one day.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie was goed, behalve het bed was voor ons niet lekker liggeb
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Star Inn Hotel Heidelberg op 28 aug 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality.
We hope to welcome you back one day.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nieuwe kamers met toilet apart van de badkamer. schoon en netjes. Ondanks de drukke weg zijn de kamer erg stil. goede service en vriendelijk personeel. bedden zijn voorzien van een hard matras.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Star Inn Hotel Heidelberg op 16 aug 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback.
We will share your comments with the entire team and hope to welcome you back soon.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
3 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima, fijne nette accommodatie, mooie ruime kamers, fijne airco.
Ontbijt mag wat beter, meer soorten brood, bijvullen laat te wensen over, algemene indruk , goed.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Star Inn Hotel Heidelberg op 16 aug 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality.
We hope to welcome you back one day.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Star Inn Hotel Heidelberg op 16 aug 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality.
We hope to welcome you back one day.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Ihr Heidelberger Star Inn-Team op 6 jul 2019
Lieber Gast,
wir bedanken uns für Ihren Aufenthalt im Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality und dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diesen so positiv zu bewerten.
Wir geben das große Lob gerne an das gesamte Team weiter.
Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Haus positiv in Erinnerung geblieben ist und wir hoffen sehr auf ein Wiedersehen.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr Team vom Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen minpunten, het was heel netjes en get personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Your Star Inn Team Heidelberg op 3 jun 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback.
We will share your comments with the entire team and hope to welcome you back soon.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, schoon, prima bed, een hele goede prijs/kwaliteit verhouding en maar kwartier wandelen van de oude stad. En niet onbelangrijk GOEDE parkeergelegenheid op een ruim opgezette parkeerplaats! op eigen terrein
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Your Star Inn Team Heidelberg op 2 mei 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback.
We will share your comments with the entire team and hope to welcome you back soon.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
10/10 – Uitstekend
Bart
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel net hotel
Net nieuw hotel, met aantrekkelijke prijzen!
Alles tip top in orde. Parkeerplaats met €15 per dag wellicht wat aan de prijs.
Bart
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Your Star Inn Team Heidelberg op 30 apr 2019
Dear Bart,
Thank you for your feedback regarding your recent stay with us.
We very much your comment and will share it with the entire team.
We looking forward to welcome you back one day.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima, mooie kamer en prettige bar. Ook als je heel laat aankomt
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Your Star Inn Team Heidelberg op 15 apr 2019
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback.
We will share your comments with the entire team and hope to welcome you back soon.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
8/10 – Goed
WM
16 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nieuw hotel, heel netjes
Dit hotel is recent geopend dus alles is nog mooi en nieuw. Het ligt op 10 min lopen van de hoofdingang van het station. Het ligt aan een doorgaande weg maar daar hoor je op de kamer weinig van. Ik vond alleen de omgeving wat minder aantrekkelijk, met veel bedrijven waaronder diverse garages, wat op mij een rommelige indruk maakte.
WM
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Victor Jrab - Resident Manager op 19 sep 2018
Geachte gast, Bedankt voor uw bezoek en de tijd om ons feedback te geven over uw verblijf! We zijn blij dat u zich comfortabel voelt bij ons en hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Jouw team van Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice hotel for a visit to heidelberg
Nice hotel, matras a litte harder dan usual, but definately NOT as bad as some other reviews, it just depends on preference. I slept more than well in the bed, and the rooms were spotless clean. What I also likes was the decent parking place (altough it still anoys me that so many hotels charge money for parking!!!)
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Front Desk op 24 sep 2018
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback.
We will share your comments with the entire team.
Best regards,
Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 mei 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Op loop afstand van de oude stad ruime kamer. Parkeren kost 15 euro.
Ongezellig restaurant en ontbijt is te duur.
Nespresso apparaat maar slechts 2 dipjes en 1 koffiekamer.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Your Star Inn Team op 26 mei 2018
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality .
We hope to welcome you back one day.
Best regards,
8/10 – Goed
jan, Sprundel
11 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig nieuw hotel dat niet duur is echter zonder restaurant wel ontbeid a€16,-pp en parkeren a€ 15,-pn.
jan
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Your Star Inn Team op 26 mei 2018
Dear Guest,
Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality . We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback.
We will share your comments with the entire team.
Best regards,
6/10 – Redelijk
Dader, zuid holland
4 mei 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Zakelijk hotel.
Keurig hotel, vriendelijk personeel maar weinig sfeer!
Dader
3 nachten verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Randall
9 mei 2024
Positief: Netheid
Randall
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
JIN YOUNG
Reisde met familie
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
깨끗하고 편리함
JIN YOUNG
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Melanie
Reisde met partner
6 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient to the train and tram.
Melanie
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Susanne
5 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Susanne
7 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Johannes
5 mei 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Johannes
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Juli
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juli
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Helene
Reisde met familie
2 mei 2024
Great place to stay
Helene
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Tze Yi
Reisde met partner
14 apr 2024
Positief: Voorzieningen
Spacious, comfortable, clean and very close to main train station. Easy access to old town by bus or tram.
Tze Yi
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nurlan O. op 24 apr 2024
Dear Guest, Thank you very much for your positive review and especially for the time you took to share with us your impressions of your stay. The whole team was very happy about your great feedback. There is nothing better for us than satisfied and happy guests who have felt comfortable with us and keep us in positive memory. We look forward to your next visit to the Staycity Aparthotels Heidelberg. Sincerely, Nurlan OrujluOperations Manager
10/10 – Uitstekend
Justine
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Justine
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Nurlan O. op 24 apr 2024
Dear Guest, Thank you very much for your positive review and especially for the time you took to share with us your impressions of your stay. The whole team was very happy about your great feedback. There is nothing better for us than satisfied and happy guests who have felt comfortable with us and keep us in positive memory. We look forward to your next visit to the Staycity Aparthotels Heidelberg. Sincerely, Nurlan OrujluOperations Manager
10/10 – Uitstekend
Kemal
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Apart Hotel bis ich jetz gesehen habe
Dankeschön
Kemal
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Nurlan O. op 24 apr 2024
xSehr verehrte Gast, es ist schön zu lesen, dass unser Team Ihnen einen gelungenen Aufenthalt bereiten konnte und Sie sich bei uns im Hause rundum wohlgefühlt haben. Es freut uns sehr, dass unser Hotel Ihren Geschmack in allen Bereichen getroffen hat und wir Sie vom Haus und von unseren Service-Dienstleistungen überzeugen konnten. Gern heißen wir Sie bald wieder im Staycity Aparthotels Heidelberg "Willkommen" und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Mit freundlichen Grüßen Nurlan OrujluOperations Manager
10/10 – Uitstekend
Andrew
21 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top service, clean and new
Excellent service. I left a tablet in my room and they called me to get my address, then mailed it to me a few days later. Hotel and room were also in top shape, super clean. I will definitely come back for my next trip to Heidelberg!
Andrew
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Karlheinz
16 feb 2024
Karlheinz
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nurlan O. op 24 apr 2024
Sehr verehrter Gast,es ist sehr schade, dass Sie mit den Serviceleistungen unseres Hauses nicht zu 100 % zufrieden waren. Ihr Feedback weiß ich sehr zu schätzen; ist dieses doch für uns sehr hilfreich, um Ihnen und unseren zukünftigen Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt zu ermöglichen. Unser freundliches Servicepersonal hätte Ihnen bei Fragen oder Wünschen vor Ort bestimmt sofort weiterhelfen können. Mit freundlichen GrüßenNurlan OrujluOperations Manager
10/10 – Uitstekend
Julio
13 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julio
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
CEVAT
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CEVAT
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Nauman
Reisde met een groep
17 jan 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business hotel away from the city
Smooth check-in. The room was on ground floor overlooking the parking but there was no noise. Clean & comfortable room. Breakfast was good but a little pricey @ Euro 16/person. 25 min by walk to city center but connected through tram 22 which takes only 8 min to the city center.
Nauman
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Laetitia
Reisde met familie
8 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour
Deuxième établissement Stay City dans lequel nous résidons. Toujours un formidable accueil, un grand confort dans les chambres. Le parking était super pratique. Très bon petit déjeuner. Un peu loin du centre-ville (40mn à pieds) mais sinon tout était super.
Laetitia
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Nasser
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nasser
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Nadine
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nadine
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Aditya
Reisde met familie
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We booked 2-studios and I was expecting both to be the same. The bigger room was without kitchen and the second one was smaller but with kitchen. Unfortunately, both the studios were located not only on different floors but also have different accesses either with lifts or stairs. They were located on 2-different buildings which were connected through a passage. Apart from that, rooms were clean. Toilet has no wash basin which doesn’t look logically correct. There are plenty of parking with an additional charges of 15 euros. Overall, it was a comfortable stay/
Aditya
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
instruments
3 dec 2023
instruments
14 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Gerhard
Reisde met partner
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Nähe zur Bahnstadt, gutes und sehr freundliches Personal.
Gerhard
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Reisde met partner
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich fand den Aufenthalt großartig. Mega Frühstück, nettes Personal und nicht weit weg vom Bahnhof. Auch die Möglichkeit des Ladens meines Autos war sehr hervorzuheben.
Ricardo
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Regine
Reisde met partner
15 nov 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Verkehrsanbindung war nicht optimal
Regine
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Sabine
Reisde met familie
11 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer