Uitzicht op de stad

Beoordelingen van Staycity Aparthotels, Heidelberg

3 out of 5
Staycity Aparthotels, Heidelberg
Speyerer Straße 9, Heidelberg

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 353 van 708 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 291 van 708 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 41 van 708 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 708 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 708 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bert

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nurlan O. op 24 apr 2024
Dear Guest, Thank you very much for your positive review and especially for the time you took to share with us your impressions of your stay. The whole team was very happy about your great feedback. There is nothing better for us than satisfied and happy guests who have felt comfortable with us and keep us in positive memory. We look forward to your next visit to the Staycity Aparthotels Heidelberg. Sincerely, Nurlan OrujluOperations Manager

10/10 – Uitstekend

Lieve

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Berend

3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer. Alles voldeed aan de verwachtingen
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Peter E op 27 aug 2022
Dear Chris, Thank you for taking the time to review your stay and I am delighted it has been a great one! Thank you and best. Your Team @ Staycity!

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitely recommend
Very clean and spacious room with air conditioning. Had plenty of amenities such as an iron, kettle and mini fridge. 10 min walk from the train station.
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Peter op 27 aug 2022
Dear Kevin, Thank you for taking the time to review your recent stay and I am delighted to note that you have enjoyed a very comfortable one overall. Thank you for highlighting the layout, equipment and spaciousness of the room as well as the convenient location of our hotel. We would much appreciate an opportunity to welcome you back in the future! Your Team @Staycity!

2/10 – Ontzettend slecht

Ineke van

2 nachten verbleven in april 2020

10/10 – Uitstekend

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel buiten het centrum
Net hotel waar je makkelijk (niet gratis) kan parkeren. Kamers zijn netjes, ruim en schoon. De omgeving zelf is niet zo boeiend maar je loopt zo de stad in (ongeveer 3km naar het oude gedeelte).
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Staycity Aparthotel Heidelberg op 1 okt 2021
Dear Pascal, "Thank you so much for sharing your feedback and your kind words about our staff. This compliment is a great motivation. We are already looking forward to welcoming you again at Staycity Aparthotel in Heidelberg."

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Nick, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The hotel isn’t that bad. The attitude of the lady at the desk is. Not welcoming at all. Not willing to do the extra mile and not customer friendly. It takes up to 9 minutes to get a drink and a ‘Yes’ seems to be the common frase to ask what a customer would like to drink. A check in gets the priority over a customer waiting at the bar despite being noticed prior to the new customer.
5 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Nadine Uhrig op 1 sep 2020
Dear Nick, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We would like to apologize for the service at our front desk/hotelbar. Of course we currently do not have enough staff at the front desk due to the coronavirus as would like to have. Nevertheless we like to assure you that we will talk to our staff why they wasn’t able to service you in a friendly way and do some training if necessary. We would like to apologize for the inconveniences but hope to welcome you again and convince you with our service. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

8/10 – Goed

Mirjam, Almelo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel net iets buiten het centrum. Het centrum is makkelijk te bereiken met de tram. Hotel was netjes en de Corona regels werden goed gehanteerd, ook in de ontbijt zaal.
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Nadine Uhrig op 1 sep 2020
Dear Mirjam, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We hope to welcome you back one day. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

6/10 – Redelijk

Derk, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het hotel is prima. Maar de dekens en kussens zijn oud en versleten, helemaal uitgelubberd. Heel jammer.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Nadine Uhrig op 1 sep 2020
Dear Derk, Thank you very much for taking the time to rate your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. Unfortunately it seems that our service could't exceed your expectations. Would you like to give us a detailed review and critics about your stay? We very much appreciate the feedback as it is an important information to improve our service. We hope to welcome you back one day and convince you with our service. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Star Inn Hotel Heidelberg op 28 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We hope to welcome you back one day. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie was goed, behalve het bed was voor ons niet lekker liggeb
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Star Inn Hotel Heidelberg op 28 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We hope to welcome you back one day. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nieuwe kamers met toilet apart van de badkamer. schoon en netjes. Ondanks de drukke weg zijn de kamer erg stil. goede service en vriendelijk personeel. bedden zijn voorzien van een hard matras.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Star Inn Hotel Heidelberg op 16 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with the entire team and hope to welcome you back soon. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima, fijne nette accommodatie, mooie ruime kamers, fijne airco. Ontbijt mag wat beter, meer soorten brood, bijvullen laat te wensen over, algemene indruk , goed.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Star Inn Hotel Heidelberg op 16 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We hope to welcome you back one day. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Star Inn Hotel Heidelberg op 16 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We hope to welcome you back one day. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Ihr Heidelberger Star Inn-Team op 6 jul 2019
Lieber Gast, wir bedanken uns für Ihren Aufenthalt im Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality und dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diesen so positiv zu bewerten. Wir geben das große Lob gerne an das gesamte Team weiter. Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Haus positiv in Erinnerung geblieben ist und wir hoffen sehr auf ein Wiedersehen. Mit freundlichen Grüßen Ihr Team vom Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen minpunten, het was heel netjes en get personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Your Star Inn Team Heidelberg op 3 jun 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with the entire team and hope to welcome you back soon. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, schoon, prima bed, een hele goede prijs/kwaliteit verhouding en maar kwartier wandelen van de oude stad. En niet onbelangrijk GOEDE parkeergelegenheid op een ruim opgezette parkeerplaats! op eigen terrein
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Your Star Inn Team Heidelberg op 2 mei 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with the entire team and hope to welcome you back soon. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

10/10 – Uitstekend

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel net hotel
Net nieuw hotel, met aantrekkelijke prijzen! Alles tip top in orde. Parkeerplaats met €15 per dag wellicht wat aan de prijs.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Your Star Inn Team Heidelberg op 30 apr 2019
Dear Bart, Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We very much your comment and will share it with the entire team. We looking forward to welcome you back one day. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima, mooie kamer en prettige bar. Ook als je heel laat aankomt
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Your Star Inn Team Heidelberg op 15 apr 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with the entire team and hope to welcome you back soon. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

8/10 – Goed

WM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nieuw hotel, heel netjes
Dit hotel is recent geopend dus alles is nog mooi en nieuw. Het ligt op 10 min lopen van de hoofdingang van het station. Het ligt aan een doorgaande weg maar daar hoor je op de kamer weinig van. Ik vond alleen de omgeving wat minder aantrekkelijk, met veel bedrijven waaronder diverse garages, wat op mij een rommelige indruk maakte.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Victor Jrab - Resident Manager op 19 sep 2018
Geachte gast, Bedankt voor uw bezoek en de tijd om ons feedback te geven over uw verblijf! We zijn blij dat u zich comfortabel voelt bij ons en hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Jouw team van Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice hotel for a visit to heidelberg
Nice hotel, matras a litte harder dan usual, but definately NOT as bad as some other reviews, it just depends on preference. I slept more than well in the bed, and the rooms were spotless clean. What I also likes was the decent parking place (altough it still anoys me that so many hotels charge money for parking!!!)
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Front Desk op 24 sep 2018
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality. We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with the entire team. Best regards, Your team at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Op loop afstand van de oude stad ruime kamer. Parkeren kost 15 euro. Ongezellig restaurant en ontbijt is te duur. Nespresso apparaat maar slechts 2 dipjes en 1 koffiekamer.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Your Star Inn Team op 26 mei 2018
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality . We hope to welcome you back one day. Best regards,

8/10 – Goed

jan, Sprundel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig nieuw hotel dat niet duur is echter zonder restaurant wel ontbeid a€16,-pp en parkeren a€ 15,-pn.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Your Star Inn Team op 26 mei 2018
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to describe your impressions regarding your stay at Star Inn Hotel & Suites Premium Heidelberg, by Quality . We very much appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with the entire team. Best regards,

6/10 – Redelijk

Dader, zuid holland

Positief: Netheid, comfort kamer
Zakelijk hotel.
Keurig hotel, vriendelijk personeel maar weinig sfeer!
3 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Randall

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

JIN YOUNG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
깨끗하고 편리함
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Melanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient to the train and tram.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Susanne

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Juli

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Helene

Reisde met familie
Great place to stay
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Tze Yi

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Spacious, comfortable, clean and very close to main train station. Easy access to old town by bus or tram.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nurlan O. op 24 apr 2024
Dear Guest, Thank you very much for your positive review and especially for the time you took to share with us your impressions of your stay. The whole team was very happy about your great feedback. There is nothing better for us than satisfied and happy guests who have felt comfortable with us and keep us in positive memory. We look forward to your next visit to the Staycity Aparthotels Heidelberg. Sincerely, Nurlan OrujluOperations Manager

10/10 – Uitstekend

Justine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Nurlan O. op 24 apr 2024
Dear Guest, Thank you very much for your positive review and especially for the time you took to share with us your impressions of your stay. The whole team was very happy about your great feedback. There is nothing better for us than satisfied and happy guests who have felt comfortable with us and keep us in positive memory. We look forward to your next visit to the Staycity Aparthotels Heidelberg. Sincerely, Nurlan OrujluOperations Manager

10/10 – Uitstekend

Kemal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Apart Hotel bis ich jetz gesehen habe Dankeschön
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Nurlan O. op 24 apr 2024
xSehr verehrte Gast, es ist schön zu lesen, dass unser Team Ihnen einen gelungenen Aufenthalt bereiten konnte und Sie sich bei uns im Hause rundum wohlgefühlt haben. Es freut uns sehr, dass unser Hotel Ihren Geschmack in allen Bereichen getroffen hat und wir Sie vom Haus und von unseren Service-Dienstleistungen überzeugen konnten. Gern heißen wir Sie bald wieder im Staycity Aparthotels Heidelberg "Willkommen" und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Mit freundlichen Grüßen Nurlan OrujluOperations Manager

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top service, clean and new
Excellent service. I left a tablet in my room and they called me to get my address, then mailed it to me a few days later. Hotel and room were also in top shape, super clean. I will definitely come back for my next trip to Heidelberg!
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Karlheinz

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nurlan O. op 24 apr 2024
Sehr verehrter Gast,es ist sehr schade, dass Sie mit den Serviceleistungen unseres Hauses nicht zu 100 % zufrieden waren. Ihr Feedback weiß ich sehr zu schätzen; ist dieses doch für uns sehr hilfreich, um Ihnen und unseren zukünftigen Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt zu ermöglichen. Unser freundliches Servicepersonal hätte Ihnen bei Fragen oder Wünschen vor Ort bestimmt sofort weiterhelfen können. Mit freundlichen GrüßenNurlan OrujluOperations Manager

10/10 – Uitstekend

Julio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

CEVAT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Nauman

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business hotel away from the city
Smooth check-in. The room was on ground floor overlooking the parking but there was no noise. Clean & comfortable room. Breakfast was good but a little pricey @ Euro 16/person. 25 min by walk to city center but connected through tram 22 which takes only 8 min to the city center.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Laetitia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour
Deuxième établissement Stay City dans lequel nous résidons. Toujours un formidable accueil, un grand confort dans les chambres. Le parking était super pratique. Très bon petit déjeuner. Un peu loin du centre-ville (40mn à pieds) mais sinon tout était super.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nasser

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Nadine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Aditya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We booked 2-studios and I was expecting both to be the same. The bigger room was without kitchen and the second one was smaller but with kitchen. Unfortunately, both the studios were located not only on different floors but also have different accesses either with lifts or stairs. They were located on 2-different buildings which were connected through a passage. Apart from that, rooms were clean. Toilet has no wash basin which doesn’t look logically correct. There are plenty of parking with an additional charges of 15 euros. Overall, it was a comfortable stay/
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

instruments

14 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gerhard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Nähe zur Bahnstadt, gutes und sehr freundliches Personal.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich fand den Aufenthalt großartig. Mega Frühstück, nettes Personal und nicht weit weg vom Bahnhof. Auch die Möglichkeit des Ladens meines Autos war sehr hervorzuheben.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Regine

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Verkehrsanbindung war nicht optimal
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Sabine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Hôtel avec toutes les commodités, je conseille
1 nacht verbleven in november 2023