Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 133 van 263 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
133
Gastenscore: 8 - Goed. 73 van 263 beoordelingen" "
8 - Goed
73
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 263 beoordelingen" "
6 - Redelijk
29
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 263 beoordelingen" "
4 - Matig
16
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 263 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
12
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Steve
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Charlene
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
3 mei 2024
We reserve the room with pet friendly in mind. Nothing was on the Expedia website about a non refundable $75 pet deposit. Shocked when we checked in.
Charlene
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Annette op 6 mei 2024
Thank you for taking the time to let us know about your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are sorry your experience did not match your expectations. Please note that all fee information is located on Expedia's website. If you scroll down the page, you will find the pet fee information under the hotel's policies. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Thank you for staying at the Hampton Inn & Suites Hobbs
10/10 – Uitstekend
Sandra, Balmorhea
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were very comfortable
Sandra
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Annette op 6 mei 2024
We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Hobbs. It was truly a pleasure to serve you.We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.Thank you for staying at the Hampton Inn & Suites Hobbs and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Hobbs.
10/10 – Uitstekend
Julie Zarges
Zakenreiziger
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice, clean, good service and breakfast
Julie Zarges
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Manuel
10 mrt 2024
Manuel
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Manuel
Reisde met familie
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s nice hotel but not on 2nd floor. We stayed on 3rd floor our first stay and was great. This stay on 2nd floor there’s too much noise. You can hear every footstep upstairs. All night
Manuel
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Valeria
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Landscaping
Valeria
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Manuel
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice quiet property spacious rooms and nice staff
Manuel
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Benny
Zakenreiziger
27 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Week long stay okay. Laundry: send out or wash your own (1 washer and 1 dryer in property)
Benny
5 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Paul
Zakenreiziger
25 jan 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lack of hot water breadkfast was poor i mean no coffee one morning ope dresser knob fell off i stay at hamptons all the time this was up to their standards
Paul
4 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Mindy
Reisde met partner
11 jan 2024
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
Mindy
10/10 – Uitstekend
Yarik
24 dec 2023
Yarik
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Jason
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Jason
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Ruben
4 dec 2023
Ruben
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Guadalupe
29 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guadalupe
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Rosa
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rosa
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Scott
Reisde met familie
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scott
1 nacht verbleven in november 2023
4/10 – Matig
PHILIP
10 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My beef my be with Expedia = I did NOT receice My One Key credit of 20.81, I was NOT told by the website that the pet deposit of $50 was non-refundable, AND, I did NOT get the room with 2 queen beds as requested. The staff was not very concerned nor helpful.
PHILIP
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Donna
5 okt 2023
Donna
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Brandon
Zakenreiziger
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brandon
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Eddie
30 sep 2023
Eddie
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Claudia
12 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place!
It was great! The room was very clean and the bed was very comfortable. The food was good as well. Love to stay there.
Claudia
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
jeanie
Zakenreiziger
7 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty Breakfast area
I was a little disappointed at the breakfast room. All of the tables were dirty and the attendant was chatting it up with the front desk employee. There were only 2 ppl eating at the time so she had time to clean tables.
jeanie
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Julie
24 aug 2023
Positief: Personeel en service
Great hotel
Julie
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Jill
Reisde met familie
21 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jill
3 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Carlos
14 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
1 nacht verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Valeria
Zakenreiziger, Reisde met familie
6 aug 2023
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Let’s start by saying that I only stay in HH properties when I travel. I never had an issue of bad experience until yesterday.
We tried to check in earlier than 3 pm after being driving for 10 hours to get to HOBBS for my son college journey. The front desk staff “Brenda” welcomed us by saying that no rooms are available before 3pm as policy of checking in.
We had checked in when possible earlier than that plenty times but seems she didn’t care. She said that policy is that! Ok… we went to another hotel got a room so my son could take a shower and refresh before going to college.
Later we got that room at Hampton. Front desk lady was way better than the not compassionate one earlier.
Today I am loading some things in my car at 9 am and went back to get my other things and to my surprise the housekeeper had empty the bed and removed towels!
9 am so I went to “Brenda” who told me
Yesterday that no one checks out before 12 that my room was being clean! She said when housekeepers knock and you don’t respond they assume you checked out!
This staff member is the one who rudely yesterday said the opposite!
Absolutely unacceptable!
How things work in this property?
Valeria
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Glenda
Reisde met partner
2 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean, it was quiet, convenient and
very nicely decorated.
Glenda
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Ana
Reisde met familie
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
We arrived about an hour early and they did not allow us to check inn. We had to wait around. We have never had an issues with other hotels
Ana
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Frederick
21 jul 2023
Frederick
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Laurie
18 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the customer service and the cleanliness. The only complaint is there wasn’t a pool.
Laurie
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Melissa
18 jul 2023
Positief: Netheid
Melissa
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Carlos
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
O
Carlos
1 nacht verbleven in juni 2023
4/10 – Matig
Lisa
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
27 mei 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Who has a hotel like Hampton with NO POOL?
I stayed there to let my grand babies swim to find out they no longer have a pool!
When I checked in I was told once I leave on Wednesday the next morning to let the front desk know so the room can be cleaned! I did just that and was told it’s too late to get your room cleaned!! Different person at the front desk but seemed very put out that I asked for the room to be serviced! Upon returning hours later I stopped to see if the room had been cleaned for her to say I left them a message not sure if it was cleaned or not!!!! The room was cleaned when I arrived at the room! The next morning asked if I could get a late checkout and was told No you cannot!!! Your room is one of 40 that needs to be cleaned for that group arriving! I paid 159 per night for 2 nights and the lack of help and customer service is beyond me! I will from now on give my money to another hotel with a pool and that’s more professional!!! Truly could not believe how I was treated!!! Come on Hampton you have always been my go to knowing everything would be good !!! This visit was a total fail on your end !!!!
Lisa
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel and room was clean and very comfortable, 9/10. Waited a 30 minutes to check in, due to no one being at front desk, 1/10. Line of roughly 4 guests. Breakfast was good but I have had better 8/10. Price:8/10. Overall: 8/10
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Claudia
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A little delay.
Had to wait two hours for check-in due to other guests checking out late and the rooms not being ready. Once we got our room it was a comfortable stay.
Claudia
1 nacht verbleven in mei 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Tausha
14 mei 2023
Tausha
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Phil
1 mei 2023
Phil
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Annette op 10 mei 2023
Thank you for taking the time to rate to your stay. We are glad you enjoyed your time with us and hope you had a safe trip home.
10/10 – Uitstekend
Jose
24 apr 2023
Jose
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Gabriela
Reisde met familie
27 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriela
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
john
Reisde met partner
5 jan 2023
Yes no
john
Reactie van Annette Pratt op 6 jan 2023
Thank you for sharing your feedback. Providing the highest level of hospitality is always our number one priority and hearing we have fallen below that standard is something we will address immediately.
2/10 – Ontzettend slecht
Cordell
31 dec 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My room was missing the hairdryer. I ask the front desk lady, she said someone took it and there was none available in the entire building. She didnt apologize for it.
Cordell
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Annette Pratt op 6 jan 2023
Thank you for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better. Providing the highest level of hospitality is always our number one priority and hearing we have fallen below that standard is something we will address immediately.
10/10 – Uitstekend
david
30 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice clean place. Very friendly staff
david
2 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Claudia
Reisde met familie
28 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
It was great! The staff was very friendly and the hotel was very clean.
Claudia
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Tonya
28 nov 2022
Tonya
3 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Alondra
26 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alondra
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Eric
19 nov 2022
Eric
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
David
Zakenreiziger
30 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good staff, nice accommodations, easy location.
Will stay here again.
David
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hobbs Hampton Inn
Your hotel was very nice clean, comfortable and welcoming. Staff was professional, courteous and helpful. All amenities were excellent except for hotel exercise room. The exercise equipment (treadmill, elliptical machines) were broken did not work. I notified front desk staff.