Lounge

Beoordelingen van Brighton Hotel Hong Kong

3.5 out of 5
Brighton Hotel Hong Kong
No. 128, Lockhart Road, Wan Chai, Hong Kong

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 208 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 524 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 205 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 999 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is super, personeel behulpzaam en super aardig. Handoeken zijn echt aan vervanging toe.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Brighton Hotel op 21 okt 2019
Thank you for your comment

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is prima. Goed bereikbaar met zowel auto,vtaxi als openbaar vervoer. Dicht bij subway stations en ferryboot om naar Kowloon zijde te gaan. Personeel is super aardig en hulpzaam. Goede restaurants met heerlijk eten en dichtbij uitgaams gelegenheden.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Brighton Hotel op 26 jul 2019
Thank you for your comment

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging alswel de logistieke middelen eromheen zijn prima. Erg dichtbij en overzichtelijk/makkelijk in het gebruik.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Brighton Hotel op 4 jul 2019
Thank you for your stay at Brighton Hotel and we hope to serve you in the nearest future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt vlak bij subway, ferry, taxi stanplaats, bus en trambaan. Kortom, handig gelegen.
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt op een centrale locatie van waaruit veel op loopafstand ligt. ptijs/kwaliteit is hgoed.
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

James, Amsterdam

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Fijn hotel midden in een uitgaansgebied met café's, restaurants en bars. Loopafstand van de ferry naar Kowloon.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Brighton Hotel op 26 nov 2018
Thank you for your stay at Brighton Hotel Hong Kong Wan Chai.

6/10 – Redelijk

Will, Roosendaal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, handig, overal dichtbij.
De handdoeken zijn helaas versleten, daar mogen wel nieuwe voor aangeschaft worde.
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good, nice hotel.
Close to the city centre and other tourist attractions. Simple to get there by tram, metro or ferry, all in 5 min. walk from the hotel.
2 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Bryant

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is too small
16 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Kyohoon

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
조금 오래되었고, 물도 안주긴 하지만 교통 편리 저렴해서 좋음
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Foong Kum

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot shower despite complains. Never change bedsheets and pillow cases. Floors not vacuumed or cleaned. No bottled water. Rooms are worn and small. Area surrounded by rowdy pubs and drunk patrons. 1-2 star standards.
3 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Roy

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lobby is at level 3 which was quite nicely decorated. There was only one staff at check in thankfully not too many were checking in. Room is very small and a little worn. There's a fridge but not cold. Safe wasn't working. No bottled water. No toothpaste and brush. No face towels. Only has shampoo and shower foam. Shower head was broken when I turned on so had to call front desk to get handyman to come fix. After that, I discovered there was no hot water and had to shower in cold water. TV has no movie channels. Next morning I called front desk but no answer. Went down to inform about the water heater and safe, there was no one checking in. Front staff said they will fix it while I'm out. Came back to the room in the evening, the safe is finally working but not the heater. As it was late, I had to shower with cold water again. Found out also my rubbish wasn't cleared and floor wasn't vacuumed. [see pics] High chance the sheets were not changed too. To add to the unpleasantness, the talking loudly at the corridors and door slammings from next door neighbours are very audible at 7am when I needed a longer sleep. There is no breakfast at this hotel due to space but the locality is great amongst all food and convenience stores. That's the best plus point. Beds and pillows were ok. I hope they fix the issues cos it's really not worth the money I paid. Update on my 3rd night 28th April 2024: Sheets confirmed didn't change cos the stain on the sheets is the same [see Google Map]
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Tina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Guests should be aware that the walls are thin and you can hear your neighbours.
6 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Anson

Negatief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Kana

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Chen

2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

MEISHAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
職員態度親切 雖然酒店比較舊,但房間乾淨,冇異味,交通方便,CP值高 已經住過幾次,值得推介
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Brighton Hotel op 14 feb 2024
尊敬的客人, 非常感謝您下榻麗駿酒店! 實在是我們的榮幸。 我們期待您再次光臨麗駿酒店。 我們期待您再次光臨。

6/10 – Redelijk

carlos

4 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Michael

5 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Peter

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

JUNGJAE

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
The hotel is within the business district and public transportation is very very convenient. It is walking distance to some of Hongkong's tourist attraction.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Brighton Hotel op 14 feb 2024
We appreciate your review for Brighton Hotel Hong Kong. We look forward to welcoming you again in the nearest future and making your stay a most pleasurable one.

10/10 – Uitstekend

Jihun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비좋아용 홍콩갈땐 거의 이용하는 호텔입니다 다만 클랜징폼이나 비누는 없어서 남자분들 여행 하실땐 클랜징폼 들고가셔야합니다 여성분들은 대부분 본인 파우치를 챙기니까요~
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Xiaolong

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
隔音效果差,房間較舊
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Ryuta

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Brighton Hotel op 29 nov 2023
We appreciate your review for Brighton Hotel Hong Kong. We look forward to welcoming you again in the nearest future and making your stay a most pleasurable one.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
Quick and efficient check in. Clean room with basic amenities Few steps to Wan Chai MTR. Accessible to Star Ferry Wan Chai Restaurants in neighborhood.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Brighton Hotel op 29 nov 2023
We appreciate your review for Brighton Hotel Hong Kong. We look forward to welcoming you again in the nearest future and making your stay a most pleasurable one.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Huoneet vaatisivat kipeästi remonttia ja huoneet olivat myös likaisia. Mielestäni hotellin tähdet pitäisi olla 2+ tai maksimissaan 3.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Brighton Hotel op 29 nov 2023
Dear guest, we will discuss your comments with relevant groups and hope to provide you with a more perfect check-in experience next time.

6/10 – Redelijk

Jere

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
Likainen ja kulunut
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Brighton Hotel op 29 nov 2023
Dear guest, we will discuss your comments with relevant groups and hope to provide you with a more perfect check-in experience next time.

6/10 – Redelijk

Maria

Zakenreiziger
Find another hotel - not value for money
I visited a Fair and stayed at the hotel. The area is a bit uncharming. Tons of bars, noise and prostitutes. I would prefer to live at Kowloon again next time (Hotel Page148) the area, service and value for money was a lot better. And they also gave you a wireless pocket router to use during the day for sightseeing etc. The cleaning at Brighton (in corners and under the curtains) was not good. And the bed was not super comfortable.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Brighton Hotel op 29 nov 2023
We appreciate your review for Brighton Hotel Hong Kong. We look forward to welcoming you again in the nearest future and making your stay a most pleasurable one.

2/10 – Ontzettend slecht

KENTA

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was the worst hotel I've ever stayed in
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Brighton Hotel op 29 nov 2023
Dear guest, we will discuss your comments with relevant groups and hope to provide you with a more perfect check-in experience next time.

10/10 – Uitstekend

Pavel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Robert

2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Kazuki

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
湾仔駅から近く、HKCECまでも徒歩圏内。周辺に食堂やレストラン、スポーツバー等があり食事に困ることはない。また、コンビニエンスストアやスーパーマーケット、雑貨屋もあるので、買い物にも困らない。 部屋にはバスタオルのみ置いてあり、ハンドタオルやバスマットがない。フロントではバスマットの用意は無いと言われたが、客室係にお願いすると持ってきてくれた。 部屋は広くはないが、クローゼットがあり長期滞在でも収納に困らなかった。 シャワーの水圧がとにかく低い。シャンプーを流すのににかなり苦労する。早朝や深夜など利用者が少ない時間帯は普通に使える。
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Brighton Hotel op 7 nov 2023
We appreciate your review for Brighton Hotel Hong Kong. We look forward to welcoming you again in the nearest future and making your stay a most pleasurable one.

10/10 – Uitstekend

Sunny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Excellent location right next to exit of subway station, many restaurants and bars in the same area.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Brighton Hotel op 7 nov 2023
We appreciate your review for Brighton Hotel Hong Kong. We look forward to welcoming you again in the nearest future and making your stay a most pleasurable one.

10/10 – Uitstekend

Jan Marvin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is comfortable
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

soo hong

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jan Marvin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place is near nightlife activities
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jan Marvin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is very near the mtr
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is good for the price, but it would be nice if it had breakfast.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jan Marvin

1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

WAI

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Xing

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

NIEKAWA

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

tadashi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
朝4時20分の空港バスに乗りたかったので値段と場所で決めました。朝4時にチェックアウトしたにもかかわらずフロントの従業員さん対応がスムーズでした。 香港に行く時はまた泊まりたいです。
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Brighton Hotel Hong Kong op 15 jun 2023
We appreciate your review for Brighton Hotel Hong Kong. We look forward to welcoming you again in the nearest future and making your stay a most pleasurable one.

4/10 – Matig

TEPPEI

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Brighton Hotel Hong Kong op 8 jun 2023
We appreciate your review for Brighton Hotel Hong Kong. We look forward to welcoming you again in the nearest future and making your stay a most pleasurable one.

8/10 – Goed

Dov

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
nice hotel good location
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Brighton Hotel Hong Kong op 22 mei 2023
We appreciate your review for Brighton Hotel Hong Kong. We look forward to welcoming you again in the nearest future and making your stay a most pleasurable one.

10/10 – Uitstekend

Thanunporn

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good to stay
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Brighton Hotel Hong Kong op 22 mei 2023
We appreciate your review for Brighton Hotel Hong Kong. We look forward to welcoming you again in the nearest future and making your stay a most pleasurable one.

10/10 – Uitstekend

Sihong

3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Brighton Hotel Hong Kong op 22 mei 2023
We appreciate your review for Brighton Hotel Hong Kong. We look forward to welcoming you again in the nearest future and making your stay a most pleasurable one.