Lobby

Beoordelingen van Caritas Oswald Cheung International House

3 out of 5
Caritas Oswald Cheung International House
20 Tin Wan Street, Aberdeen, Southern District, Hong Kong

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 129 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 303 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Opa, Nederland

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Prettig hotel tussen de echte Hong Kongers!
Een prettig hotel met vriendelijk personeel midden tussen de echte Hong Kongers. Gelegen in een straat met veel buurt winkels zoals supermarkt, bakkertjes (tegenover hotel is helemaal geweldig) wasserij en met veel openbaar vervoer mogelijkheden. Bus A10 (in ongeveer een uurtje rechtstreeks van/naar Airport), en diverse bussen zoals 7, 91 en 94 rechtstreeks naar Central. Verder verzorgt het hotel 3 keer per dag een gratis Shuttle Bus naar/van Central. Top airco, gezonde harde bedden, prima douche, elke dag schone handdoeken en elke dag 2 flesjes water op de kamer is zeer prettig. Schoonmaak/hygiëne kan veel (echt heel veel) beter. Heel onnodig dat de hygiëne onvoldoende is want met 5 minuten langer schoonmaken per kamer per dag ziet het er echt heel anders uit. Kom op Caritas, 5 minuten per dag per kamer meer aandacht voor de hygiëne!!!
4 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Kam Tong

Zakenreiziger
房內有烏蠅仔,wifi接收不好有時候會斷線
7 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Chun Mui

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Kam Hung

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
清潔問題
要清潔牆壁上動物留下汚跡。
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Noheun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깨끗하고 안전하고 위치도 정말 좋아요:) 숙소 냄새도 안나고 깨끗합니다. 단점은 방음 ㅠㅠ 첫날은 앞집 아저씨가 통화가 길더라구요… 또 홍콩 가게된다면 여기 묵고싶어요
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Hiu Fung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
房間空間很大,不過電視尺寸較小。

8/10 – Goed

Kin Chung

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Kin Chung

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Wai Mun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
雖然曾經裝修,但又開始有d舊了,要keep做維修,客人會住得舒服d
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Chi Hong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Sau King

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
22 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Chun kit

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Wai

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Cheuk Lun Alan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
另眼相看
無諗過三星級酒店會有咁整潔同舒適的環境,再加上是賓館。令我對三星級的賓館改觀。
1 nacht verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Ka Yu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van COCIH op 13 mrt 2021
Thank you for your patronage and appreciation.

6/10 – Redelijk

ling

Reisde met een groep
5 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van COCIH op 13 mrt 2021
Thank you for your patronage.

10/10 – Uitstekend

Ka Yau

1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van COCIH op 13 mrt 2021
Thank you for your patronage and appreciation.

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van COCIH op 13 mrt 2021
Thank you for your patronage and appreciation.

6/10 – Redelijk

Wai Sheung

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
房間太暗, 工作閱讀時不太方便
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Tin Sang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2020
Reactie van COCIH op 22 sep 2020
Greatly appreciated your patronage.

6/10 – Redelijk

KlN

5 nachten verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

CHIUSHAN

Zakenreiziger
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Pao

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rooms are not well maintained. Very dirty carpet.
The rooms are terrible, everywhere are covered with dust, except beds. TV not working, shower not working properly, some electric sockets have no power, carpets are very very dirty and terrible, you dare not to walk with bare foot. Some rooms are under renovation.
4 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointment stay
No water for toilet flushing; mouldy toilet bowl; leaking toilet; Cracked basins; TV not working for several days. False fire alarms for evacuations.
16 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is a bit far from the central district but there are easy transportation to MTR and buses to various places. It is close to Aberdeen where there are lots of restaurants and fast food. The place is quite and safe and the room is spacious.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van COCIH op 23 nov 2019
Thank you for your patronage

4/10 – Matig

Wing Sun

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
23 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very safe and quite. Easy to take bus to go anywhere. Walking distance to Aberdeen where there are a lot of eateries. The room is big and staff are friendly.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van COCIH op 23 nov 2019
Thank you for your patronage and appreciation.

6/10 – Redelijk

Anne

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Average hotel
We asked for non-smoking room and the 10/F was full of smoke which we end up moving to the 12/F, which is no better. The electrical room right next to us was dripping water and our air condition was making funny noise throughout the night which was annoying. Given the situation in Hong Kong, everywhere have a price decrease but not this one, doesn’t know why
14 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Jens-Rüdiger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles gut!!!!
Der Ausblick auf den Hafen von Aberdeen und direkte Umgebung waren prima. Das Zimmer war einfach aber groß und die Matratze hatte die richtige Härte. Das Bad war sauber und Dusche funktionierte sehr gut. Die Cafeteria war einfach und servierte allerdings nur Westernfrühstück. Ich habe es dort genossen, da es in Aberdeen nicht so überlaufen war wie z.B. in Central.
14 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

ALB, Toronto, Canada

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuttle bus from hotel to MTR station is the best way to get around. However the toilet is hard to flush. We have to tried a few times to get the water. We stayed for 16 days but the floor in the room never vaccum.
16 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The Room and furniture filled with dust. And trash found underneath the bed.
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Kwok keung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

yuk ling

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

GREGOIRE

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Bon rapport qualité prix
Bon hotel pour budget serré : chambre spacieuse et calme, on service, facile de se déplacer à HK avec les lignes de bus locales La propreté n’est pas toujours parfaite mais l’hôtel est en rénovation donc cela devrait s’améliorer Plusieurs options de petit déjeuner dans le quartier, bus pour rejoindre l’aéroport A10 à proximité
13 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

價錢較相宜,房間比較寬敞,但設備已經殘舊。住宿期間有火警誤鳴,應該是住客吸煙引起。多次因煙味傳入走廊及房間而投訴,但仍然有煙味。
28 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Hong

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
너무나 홍콩풍인
가성비가 뛰어납니다. 마을버스를 통한 접근이 필요하여, 홍콩에 익숙하지 않으면 접근에 어려움이 예상되나, 방이 넓고 마루바닥인 점은 장점입니다. 홍콩섬에서 서민풍의 홍콩 모습을 보기를 원한다면 강추합니다.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Stella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
寬敞的房間,友善的服務
房間寬敞舒適,酒店餐廳的咖啡香濃,如能提供晚餐服務就更好了。服務員有禮,熱心解決疑問。附近有不少茶餐廳能滿足一日三餐所需。
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Wing Kong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
寧靜樸素,實而不華,懷舊之選
木地板,木傢俬,大肚電視,好有懷舊感,令人放鬆,住得舒服。
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
As Jesus said “Forgive them, for they know not what they do “ Kettle in the room but not a sausage to put in it. Beds hard enough to bruise you. Breakfast is 1 slice of bread, I glass of water, I cup of coffee and not a minute before 7.30. It’s dire. It is actually worth it for the unique experience. Did I mention the wonderful view of the biggest graveyard you’ve ever laid eyes on, not in the distance, you’re actually on it
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
홍콩 호텔 치고는 굉장히 넓은건 좋았습니다. 에어컨을 안 틀어놓으면 눅눅하고 오래된 건물 이라서 그런지 축축한 냄새가 났습니다.
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van COCIH op 5 sep 2019
Thank you. We look forward to having your next visit.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店設施雖舊但房間寛濶,清潔乾淨,空調好,交通便利,附近已有巴士到中環及銅鑼灣,亦有酒店穿梭巴士,只雖15分鐘便到達中環,十分方便。 員工工作態度誠懇,有禮貌。
22 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van COCIH op 5 sep 2019
Thank you for your visit.

8/10 – Goed

Kalai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van COCIH op 5 sep 2019
Thank you for your visit

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad experience
Both hotel hotlines picked up only 1 of my 20 calls. There was a shuttle bus incident that was extremely inconvenient and very badly handled. Room had dirty walls and a broken TV. The toilet sink was mouldy. There were dust balls on the floorboard.
1 nacht verbleven in juli 2019