Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Dash Living On Hollywood

3.5 out of 5
Dash Living On Hollywood
263 Hollywood Road, Tai Ping Shan, Central, Hong Kong

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 259 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 483 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 189 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 34 van 1000 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Lydia de

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay here was okay. The location is pretty good. But the service wasn't the best. One night after I got sick, my partner went to the counter at around 3 o'clock at night to ask for some drinking water and they send him to the 7-eleven. I get that it's usually just for new guests, but I really think it would have been normal service to make an exception in such a case. The room wasn't too clean when we arrived either.
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Operations Manager - Louis Chan op 2 nov 2018
Dear guest, It’s great to know that you had a fabulous stay with us this time, rest assured that we will keep it up in the future to ensure everyone a great experience like yours. We look forward to welcoming you back for another promising stay soon. Yours Sincerely, Louis Chan Operations Manager

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verrassend leuk hotel.
Dit hotel is gelegen in een gezellige buurt met veel kunst en curiosa winkels en leuke restaurantjes, beetje ver van een metrostation (8 min lopen). De kamers zijnklein, maar comfortabel en het hotel biedt een gratis mobile telefoon met internet roaming, zodat je onderweg internet roaming hebt als je dat niet op je eigen telefoon hebt, een goede service. Voor een budget hotel uitstekend! het naastgelegen parkje geeft een wat vrijer uitzicht dan de meeste hotels in HK.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Operations Manager - Louis Chan op 30 okt 2018
Dear Robert, It’s great to know that you had a fabulous stay with us this time, rest assured that we will keep it up in the future to ensure everyone a great experience like yours. We look forward to welcoming you back for another promising stay soon. Yours Sincerely, Louis Chan Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima uitvalsbasis om Hong Kong te verkennen
Travelodge Central is een uitstekende uitvalsbasis om Hong Kong central te verkennen. Op korte afstand vind je openbaar vervoer, uitgaansleven, winkels en alles wat Hong Kong verder te bieden heeft. De hotelkamers zijn compact, zoals je in Hong Kong kunt verwachten. Kamers op de hogere verdiepingen (vooral die op de hoeken) bieden een mooi uitzicht over de stad.

10/10 – Uitstekend

Andy, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon en enigszins funky hotel.
Het hotel ligt lekker centraal, is schoon en heeft leuke design elementen met een knipoog naar films en vlinders. Je kunt een WIFI device meekrijgen en dat is wel erg prettig als je door HK reist; je hebt altijd je eigen internet-access bij je. Aardige mensen bij de receptie; behulpzaam en met locale kennis. Goede waarde voor je geld.
Reactie van Mabel Chan / Front Office Manager op 4 jun 2017
Thank you for choosing Butterfly on Hollywood. It is always great to hear our guests enjoyed our hotel and exploring the neighborhood as there are much to see and do around. Please do come back and stay with us again soon, we hope to bring yet another wonderful time the next time you visit!

8/10 – Goed

Stephen

Nice
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Alexandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would recommend and revisit this hotel if I return to Hong Kong. It feels very safe and the location is good, close to the Western Market to access trams and metro. There is a 7 eleven across the street and plenty of bars and restaurants within a 10 min walk.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Joshua, Kamloops

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location - about 8 mins walk from the train station. It is a renovated hotel - the halls are outdated, but at least the room was nice (looks new) and clean. The rooms are on the smaller end.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Lee

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

HANAE

2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

TIN YAU ALAIN

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

CHUN KEI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Zara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

HAE KYUNG

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치도 좋고 객실이 넓고 좋았습니다. 공사가 덜 끝나서 어수선 한 부분도 있었지만 객실은 깨끗하고 좋았어요. 욕실과 화장실이 따로 있어서 좋았는데 욕실엔 문이 없어서 좀…그 외에는 전부 좋았습니다.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

AYA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Christian, Chicago

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff. The team made a difference.

8/10 – Goed

Belinda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reasonable price for a well designed modern hotel
Lovely rooms. They were renovating the facade so unfortunately I couldnt enjoy the lovely view from my high room but I would definately stay at this place again.
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Waiho

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
完全唔需要掃安心出行,都可随便出入,保安漏洞百出。
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Service Team op 26 okt 2022
It was our pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back next time!

2/10 – Ontzettend slecht

Iva Hoi wa

3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Service Team op 14 okt 2022
Thank you for your comment, we look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Frankie

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Service Team op 14 okt 2022
Thank you for your comment, we look forward to welcoming you back again soon.

2/10 – Ontzettend slecht

Yiu Sang

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Service Team op 14 okt 2022
Thank you for your comment, we look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Uitstekend

CHUEN SUM SAMUEL

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Guest Service Team op 14 okt 2022
Thank you for your comment, we look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Uitstekend

CHUEN SUM SAMUEL

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
服務好
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Guest Service Team op 14 okt 2022
Thank you for your comment, we look forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Goed

CHUN YU

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

WAI HUNG

2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Service op 5 jul 2022
Thank you for your comment. We look forward welcoming you back again in the future.

8/10 – Goed

YIK SOPHIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
隔音遮光良好, 附近食肆選擇多.
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Service op 5 jul 2022
Thank you for your comment. We look forward welcoming you back again in the future.

10/10 – Uitstekend

KA HONG

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Guest Service op 5 jul 2022
Thank you for your comment. We look forward welcoming you back again in the future.

8/10 – Goed

WING KAI

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Guest Service op 5 jul 2022
Thank you for your comment. We look forward welcoming you back again in the future.

8/10 – Goed

yuen ha ida

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Janet Lam -Assistant Guest Service Manager op 4 mei 2022
Dear Ida. Thank you for your recent stay with us, I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us . we look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
The staff is nice to solve the issue of unable link to wifi. The hotel provide free muffle at morning and the room consist of several windows with nice view. Definitely will come again.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Janet Lam -Assistant Guest Service Manager op 4 mei 2022
Dear Anonymous, Thank you very much for sharing a comprehensive review of your experience and I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us and we could meet your expectations. All your positive comments are a great motivation to all of us. We cannot wait to welcome you back soon.

8/10 – Goed

YIK SOPHIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
之前數次入住普通客房感覺都非常好, 但這次入住的首間豪華房卻先後壞窗簾和雪櫃. 幸好職員很快提供相應協助, 第二天就轉房. 之後如有需要仍會再來, 但大概只會住普通客房.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Janet Lam Guest Service Team op 28 apr 2022
感謝客人再次選擇入住中環荷里活道彩鴻酒店。希望將來可以再次歡迎您回來。祝身體健康、生活愉快。

8/10 – Goed

Sze Ching

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
comfort place
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Guest Service Team op 26 apr 2022
Thank you for your review. We look forward to serving again soon.

8/10 – Goed

YIK SOPHIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間空間感足夠, 附近用餐選擇多.
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van GS op 14 apr 2022
感謝客人選擇入住中環荷里活道彩鴻酒店。很高興看見您有一個愉快的住宿體驗。希望將來可以再次歡迎您回來。祝身體健康、生活愉快。

8/10 – Goed

Kailun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good experience
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van GS op 14 apr 2022
Thank you for your recent stay with us, we look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Goed

Chun Ngai

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van GS op 14 apr 2022
Thank you for your recent stay with us, we look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van GS op 14 apr 2022
Thank you for your recent stay with us, we look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Goed

Heidi Suk Har

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Guest Service op 27 mrt 2022
Thank you very much !

10/10 – Uitstekend

Mason

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

nam wing

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Guest Service op 27 mrt 2022
Thank you very much !

10/10 – Uitstekend

YIK SOPHIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間大小適中, 擺設用起來也方便. 窗外景觀開揚. 隔音也做得很好.
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Guest Service Team op 16 feb 2022
尊敬的YIP SOPHIA, 感謝客人選擇入住中環荷里活道彩鴻酒店。很高興看見您有一個愉快的住宿體驗。希望將來可以再次歡迎您回來。祝身體健康、生活愉快。

6/10 – Redelijk

Yee Man

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Chit Yu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整體來說很好👍
酒店整體感覺尚算不錯👍 職員有禮貌,服務態度很好。酒店早上在大堂枱上放上一籃小蛋糕及麵包,免費提供住客享用很窩心的服務😊
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Joyce Ching - 顧客服務經理 op 24 jan 2022
親愛的客人: 謝謝您的好評。很高興聽見閣下對這次的住宿體驗感到滿意。我們期待您再次光臨中環荷里活道彩鴻酒店。 謝謝。

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
隔音差,房間廁所地下有污漬,冷氣好似俾人拆開左咁
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Joyce Ching - 顧客服務經理 op 19 jan 2022
親愛的客人: 感谢您對酒店的寶貴意見。很抱歉閣下是次入住的房間未能達到理想。我們必會就您的意見進行檢討,以確保同樣問題將來不會再次發生。希望很快能再有機會為閣下服務。

8/10 – Goed

Yee Mei

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
地點方便, 環境不錯, 但隔音較差
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Joyce Ching - 顧客服務經理 op 10 jan 2022
親愛的客人: 感谢您對酒店的寶貴意見。很抱歉閣下是次入住的房間未能達到理想。我們必會就您的意見進行檢討,以確保同樣問題將來不會再次發生。希望很快能再有機會為閣下服務。

8/10 – Goed

shuk han

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Joyce Ching - Guest Services Manager op 27 dec 2021
Dear Shuk Han, Thank you very much for sharing a comprehensive review of your experience and I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us and we could meet your expectations. All your positive comments are a great motivation to all of us. We cannot wait to welcome you back soon.

8/10 – Goed

YUET

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Joyce Ching - Guest Services Manager op 27 dec 2021
Dear Yuet, Thank you very much for sharing a comprehensive review of your experience and I am delighted to hear that you enjoyed your stay with us and we could meet your expectations. All your positive comments are a great motivation to all of us. We cannot wait to welcome you back soon.

6/10 – Redelijk

Wing Kan

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間整體不錯,工作人員有禮
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Joyce Ching - 顧客服務經理 op 28 nov 2021
親愛的客人: 謝謝您的好評。很高興聽見閣下對這次的住宿體驗感到滿意。我們期待您再次光臨中環荷里活道彩鴻酒店。 謝謝。

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Netheid
Good value for money and comfortable room, but the worst shower I have ever come across in a hotel.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Joyce Ching - Guest Services Manager op 23 nov 2021
Dear Paul, Thank you for taking time to review our hotel. We value all our guests’ comments as they help us improve and continually provide the best guest experience possible. Please feel free to tell us more. We look forward to welcoming you back for another promising stay soon. Thank you.