Lobby

Beoordelingen van Waikiki Malia

4 out of 5
Waikiki Malia
2211 Kuhio Ave, Honolulu, HI

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 497 van 1120 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 369 van 1120 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 150 van 1120 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 63 van 1120 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 41 van 1120 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Kaori

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
周辺がうるさい
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Amante Castro - Guest Service Manager op 5 mei 2024
Aloha Kaori,Thank you for the review! Your feedback is much appreciated. Mahalo!

8/10 – Goed

MISAKI

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Bruce

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff friendly and helpful
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Amante Castro - Guest Service Manager op 5 mei 2024
Aloha Bruce,We’re so happy to have you as our guest.. You’re welcome to come again anytime.Mahalo!

10/10 – Uitstekend

Joseph, Harrisburg

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jeff

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For us, everything was perfect! Thanks everyone for a wonderful start to our vacation. Now, on to the ship!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 2 mei 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us! We are happy to know your expectations were met. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back again soon. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

DAISUKE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amante Castro - Guest Service Manager op 5 mei 2024
Aloha Daisuke,We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It means a lot to us. Mahalo!

8/10 – Goed

Audrie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The renovations are great! Love the rooms and decor.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for your review and taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. We strive to provide gracious, engaging and caring service and look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Mahalo!

4/10 – Matig

Camilla

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Already shared issues with the Malia directly.
14 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We appreciate you sharing your experience and hope to welcome you back in the near future. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

Alan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

8/10 – Goed

robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very nice hotel centrally located. very clean hotel. the only complaint I have is that they charge for parking but then again most hotels charge for parking there and it's not cheap.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for the great review of your visit! We are happy you found our location to be convenient to the many highlights of Waikiki, and that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back again in the future. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are spacious and well-appointed, recently decorated. We had a small balcony from which to observe the fireworks. Parking on the premises, accessible through the building elevators. The ramps in the lot are very narrow and have sharp turns. The staff is very responsive and even though there is no housekeeping for a 2 night stay, they brought us what we needed upon request. They were also able to handle our inadvertent movie charges. The TV/movie selections were not always easy to navigate.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for your rating and taking a moment to share your experience. We greatly appreciate your comments and thank you for staying at Waikiki Malia. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us again. Mahalo!

8/10 – Goed

JANE, Vancouver

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We appreciate you sharing your experience and hope to welcome you back in the near future. Mahalo.

6/10 – Redelijk

Dusko

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
n/a
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We appreciate you sharing your experience and hope to welcome you back in the near future. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

Janice Ann

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safely
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us! We are happy to know your expectations were met. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back again soon. Mahalo.

8/10 – Goed

Mayuko

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
トロリーの乗り場が近く、便利でした。 スタッフの方もフレンドリーです。 お部屋に関してはリニューアル後なので、綺麗でした。 海外あるあるのシャワーの湯量は、やはり少ないですが…お湯の温度は適温なのでシャワー自体は特に問題ありません。 アメニティのシャンプーは泡立ちが良くないので、予め持って行った方がいいかも。 また、ドアの下に隙間があるので廊下の声が聞こえるのは仕方ないとして…どこからかともなくイビキが聞こえてきたので壁は薄いのかもなぁと。 そんなに気にならないですけどね。 共有レンジがあるので、パックごはんが活躍しました!(ポケを買ってきてポケ丼とか) お値段も踏まえて総合的に見ると満足でした!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
この度はワイキキ・マリアをご利用いただき、誠にありがとうございます。お客様から頂戴する直接のご意見、ご評価は、私共にとりまして何よりも大切な財産と心得ております。頂戴いたしましたご指摘に即しておもてなしの改善、向上に精進して参る所存です。次回ハワイ旅行ご計画の際にも、当ホテルをご検討賜れますことを心より願っております。

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

8/10 – Goed

Akio

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us! We are happy to know your expectations were met. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back again soon. Mahalo.

8/10 – Goed

Janell

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us! We are happy to know your expectations were met. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back again soon. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

yumiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

Karla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 25 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

Ayami

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 30 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 25 apr 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us. We are delighted to hear that we exceeded your expectations. We hope you had an amazing time in Oahu and hope to welcome you back soon!

6/10 – Redelijk

Rene Joseph

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Old bathroom
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 25 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We appreciate you sharing your experience and hope to welcome you back in the near future. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you to the uncle at the front desk Mr.makomoto
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 25 apr 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us. I'm happy to hear from you that we exceeded your expectations. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Johana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 25 apr 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us. We are delighted to hear that we exceeded your expectations. We hope you had an amazing time in Oahu and hope to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hospitality.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 23 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

8/10 – Goed

Faith

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a nice location and staff. But i occasionally saw a roach or two. The small ones, but i learnt its just a thing you see on the island. Overall good experience.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 21 apr 2024
Thank you for taking the time to tell us about your stay at Waikiki Malia. I would like to extend my humble apologies for any discomfort you've experienced. At Malia, we continuously strive to meet our guest's needs and expectations; therefore, your feedback is important to us. We will discuss your concern with the pertinent departments. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 – Goed

ICHIYAMA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
水のサービスと朝のコーヒーサービスはとても有難い。プールは小さく閉鎖的で、リゾート気分は味わえないが、温かいジャグジーは良い。部屋の空調がとても寒く、エアコンを切ってもなお寒く、風邪をひくところだった。シャワーの水圧・温度共に問題無し。スタッフは感じが良く親切。コスパの良いホテル。チェックアウト時のリゾートフィーの支払いがクレカのみというのはやや不便だった。
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 21 apr 2024
この度はワイキキ・マリアをご利用いただき、誠にありがとうございます。また、貴重なお時間を頂戴しご意見を賜り、併せて御礼申し上げます。お客様からの直接のご評価、ご意見は、私共にとりまして何よりも重視をしております。頂戴したご指摘に対し、私共もできる限りのおもてなしの向上、改善を目指して精進する所存です。次回ハワイ旅行ご計画の際にも、当ホテルのご利用をご検討賜れますことを心より願っております。

10/10 – Uitstekend

MARIA ANTONIETTA, CORONA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is Excellent!!! But Coffee in room is yucccky lol
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 21 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

Lynn

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Our family of 4 (kids 5 and 7) for 9 nights enjoyed our stay at Waikiki Malia. It is a solid property. We stayed in the renovated studio and it’s exactly as pictured. The staff were great. The location of hotel is great and very convenient to Waikiki beach and shops. The beds were comfortable and the rooms were small but clean. No microwave in room, which was a bit inconvenient but for the price in comparison to other hotels in the area, it was fine. The parking is a bit tight, use caution while maneuvering. We’ll miss Edwin in the parking lot who was very friendly. Will stay again here next time we are in Oahu!
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 21 apr 2024
Aloha and thank you for the great review of your visit! We are happy you found our location to be convenient to the many highlights of Waikiki. We are delighted to hear that we exceeded your expectations and that our staff left such a positive impression. We hope you had an amazing time in Oahu and hope to welcome you back soon!

6/10 – Redelijk

Qian, Richmond

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Clean room and warm staff. Great location with 5-10min walk to the beach. The main problem is the parking. The garage is an absolute nightmare and will ruin your holiday as scratches are inevitable from the extremely narrow and steep ramp.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amante Castro - Guest Service Manager op 19 apr 2024
Aloha Qian,Thanks for your review! We sincerely appreciate your feedback. Mahalo!

10/10 – Uitstekend

Roselyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amante Castro - Guest Service Manager op 19 apr 2024
Aloha Roselyn,Thanks for your 5-star review! We sincerely appreciate your feedback.

10/10 – Uitstekend

Crystal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amante Castro - Guest Service Manager op 19 apr 2024
Aloha Crystal,Thanks for your 5-star review! We sincerely appreciate your feedback. Mahalo!

10/10 – Uitstekend

Madeleine, Camarillo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
The staff was extremely friendly and helpful.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 18 apr 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us. We are delighted to hear that we exceeded your expectations and that our staff left such a positive impression. We hope you had an amazing time in Oahu and hope to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Sarai

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peace and quite
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 18 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

8/10 – Goed

AKIRA

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
古いホテルでしたがリニューアルされました。 立地コスパも良く快適に過ごしました。 2家族で泊まりましたが、15階のパーシャルオーシャンビューのコネクティングルームを準備してくれて、早めのチェックインにも対応してくれました。 日本語を話せるスタッフもいて助かりました。
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 18 apr 2024
この度はワイキキ・マリアをご利用いただき、誠にありがとうございます。ご滞在をお楽しみいただけましたご様子を伺い、たいへん嬉しく存じます。 次回ハワイ旅行ご計画の際にも、当ホテルをご利用いただけますことを心より願っております。

10/10 – Uitstekend

Naoki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 18 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

Kazuma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 18 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

8/10 – Goed

TAKASHI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
①新しいコンセント・スイッチ・照明器具が良かった。②風呂のタブとシャワーの切り替え部分のパッキンが古くて良くなかった。③ゴミとは別に机の上に置いておいた給水用のペットボトルが勝手に処分されてしまったのは良くない。④浴室の扉のストッパーがボルトむき出しで危険です。⑤ELVのカード認識が使いにくい、カードを密着させるとカードを床に落としやすい。⑥共用の電子レンジが汚れていて使用できない。⑦室内が明るい感じで良くなったが、見切りとかペイント前の補修とかが悪く惜しい感じがした。⑧受付の人のネームプレートに日本語対応の表示が欲しい。以上です。
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 21 apr 2024
この度はワイキキ・マリアをご利用いただき、誠にありがとうございます。また、たくさんのご意見をいただき、併せて御礼申し上げます。お客様からの直接のご評価、ご意見は、私共にとりまして何よりも重視をしております。頂戴したご指摘に対し、私共もできる限りのおもてなしの向上、改善を目指して精進する所存です。次回ハワイ旅行ご計画の際にも、当ホテルのご利用をご検討賜れますことを心より願っております。

10/10 – Uitstekend

anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy go around
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amante Castro - Guest Service Manager op 15 apr 2024
Aloha Anne,We really appreciate you taking the time to leave a 5 star review. It means a lot to us.Mahalo!

8/10 – Goed

CAESAR, DOUGLASVILLE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were renovated and very nice. The pool is very small and in a unexpected area. Other than that the hotel and location was great
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amante Castro - Guest Service Manager op 15 apr 2024
Aloha Caesar,Your feedback means a lot to us. Thank you for taking the time to leave us this review.Mahalo!

10/10 – Uitstekend

Mary

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Amante Castro - Guest Service Manager op 5 mei 2024
Aloha Mary,Thank you for the 5-star review! We value your feedback and can’t wait to serve you again. Mahalo!

10/10 – Uitstekend

Pawan

4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Amante Castro - Guest Service Manager op 5 mei 2024
Aloha Pawan,We really appreciate you taking the time to leave us a 5-star review. It means a lot to us. Mahalo!

10/10 – Uitstekend

Alina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great stay and great location as well as great views. I would stay here again no complaints !
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 13 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

6/10 – Redelijk

Martha

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 18 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the near future. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

Teresa

Reisde met een groep
Very nice staff
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 13 apr 2024
Aloha and thank you for taking the time to provide a review of your stay with us. We are delighted to hear that we exceeded your expectations and that our staff left such a positive impression. We hope you had an amazing time in Oahu and hope to welcome you back soon!

8/10 – Goed

Burton, Los Angeles

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the second time I’ve be stayed there. Both times the check-in staff have not been particularly pleasant. The property itself is nice as are the rooms. You can tell it has been updated and done nicely. Please work with you check-in staff.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 13 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We appreciate you sharing your experience and hope to welcome you back in the near future. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

celso

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to everything. Pool was too small
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 13 apr 2024
Aloha and thank you for the great review of your visit! We are happy you found our location to be convenient to the many highlights of Waikiki, and that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back in the near future. Mahalo.

10/10 – Uitstekend

Daniela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 13 apr 2024
Aloha and thank you for choosing to stay with us at Waikiki Malia. We are elated to hear that we exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of your return soon. Mahalo.

8/10 – Goed

Reynaldo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
N/A
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Makoto - Guest Service Manager op 13 apr 2024
Thank you for your feedback. We strive to provide gracious, engaging and caring service and try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay. We hope you will consider staying with us again. Mahalo!