Een privéstrand, duiken, snorkelen, windsurfen

Beoordelingen van Golden Beach Resort - All inclusive

4 out of 5
Golden Beach Resort - All inclusive
Km 12, Ahia Road, Hurghada, Red Sea Governorate

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 53 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 53 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 53 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 53 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 53 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn vakantie
Leuk hotel personeel behulpzaam Kamer schoen eten kan nog gevarieerder maar was lekker
6 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Movie Gate Management op 30 aug 2018
Thank you for your visit and comment. we're sorry for any misunderstanding may be caused . Best regards.

8/10 – Goed

Brigitte

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Gezien de prijs een prima hotel.
Gezien de prijs een prima hotel. Kamers zijn netjes en het personeel is erg vriendelijk. Diverse winkeltjes aanwezig in het hotel. Hotel ligt wel 30 min van het centrum af. Eten is echt iedere dag hetzelfde. Zowel bij het lopend buffet als bij de a la cart restaurants. Wel fijn dat ze 1 zwembad hebben waar voor 16:00 uur geen kinderen onder de 16 jaar mogen zwemmen "non-active-pool". Strand is prima, zee de eerste meters ondiep. Leuke strandbar. Entertainment is oké. Gezien de prijs een leuk hotel. Ik zal ook zeker een keer terugkomen.
7 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

guy, brussel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
vrij rustig resort vlakbij zee
rustig gelegen, mooie tuinen, en propere accomodaties rond zwembaden,,,spijtig dat eenmaal paar meter buiten de omgeving vuil ,en afval van vissers op strand ,,,olievaten ,verfblikken, keuken was spijtig genoeg vooral duits gericht!!!kan veel beter ,eentonig ,ook geen fruit (ananas bv!) aan buffet

8/10 – Goed

martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Anlage sehr gepflegt
Das Resort ist super, Aber niemals alleine dort hin gehen, zu weit weg von hurghada
10 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Guest Relation op 28 mrt 2022
Vielen Dank das Sie sich die Zeit genommen haben uns eine Bewertung zu schreiben. Ganz herzlich moechten wir uns hiermit fuer Ihr positives Feedback bedanken. Mit freundlichen Gruessen Ihr Golden Beach Team

8/10 – Goed

Tanja

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
The stay was great and the stuff there were really friendly and willing to help
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Golden Beach Resort Team op 27 jul 2021
Thank you for taking the time to write us a review. We would like to thank you for your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van sincerely Your Golden Beach Resort Team op 25 jul 2021
Thank you for taking the time to write us a review. We would like to thank you for your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Ayman

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Guest Relation op 7 jun 2021
Thank you for taking the time to write us a review. We would like to thank you for your positive feedback. sincerely Your Golden Beach Resort Team

8/10 – Goed

Khaled

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Guest Relation op 7 jun 2021
Thank you for taking the time to write us a review. We would like to thank you for your positive feedback. sincerely Your Golden Beach Resort Team

10/10 – Uitstekend

Maged

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay
Golden beach resort is a wonderful place, everything exceeded my expectations Majority of staff are so friendly and polite, Chefs and dinning area staff are so helpful, polite and caring.. Special thanks to each individual in the animation team: Mostafa Nokia Fati Jessica Chico They are so friendly, respectful and creative Food was delicious and various Rooms are so clean
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Guest Relation op 13 mei 2021
Thank you for taking the time to write us a review. We would like to thank you for your positive feedback. sincerely Your Golden Beach Resort Team

8/10 – Goed

Jörg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
11 nachten verbleven in december 2019
Reactie van sincerely Your Golden Beach Resort Team op 27 jul 2021
Thank you for taking the time to write us a review. We would like to thank you for your positive feedback.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

11 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

MoAly, Portland USA

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The worst hotel experience I have ever had. The worst staff, rudest employees, food is awful and had food poising after the first breakfast experience, they wanted to charge 200 LE because we couldn’t locate beach towel keycard. I had to sleep both nights out of the hotel cause I couldn’t feel safe. I would love to receive my money back for this awful experience
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

ahmed

Negatief: Personeel en service
They need better Customer service
The front desk wasn’t friendly I was more than 24 hours without hot water I requested king or queen size bed I got two twins
2 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Anne

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dette hotel kan ikke anbefales
Alt for støjende - ingen mulighed for afslapning uden støj - Køleskabet brød ned - Låsen på døren skulle skiftes - bordet på terrassen skulle skiftes og inventaret bar præg af nedslidning - og jeg fik ikke det bestilte værelser med udsigt til Bjergene - Men i stedet et værelse midt i resortet - uden beregning, som de sagde - men egentlig burde jeg have pengene tilbage. Det var "central station during rushhour" og lidt til. Støj døgnet rundt - næsten.
7 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Victoria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wunderschöner Garten, bestes Personal mit dem wir es je zu tun hatten, leider nur 2 deutsche TV Programme, die auch nur im 30 Sekundentakt empfangbar waren. Leider wechselte am Ende die Klientel auf RUS, einige Männer waren leider sehr aufdringlich und dauerbetrunken, dafür kann das Personal nichts.
14 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Sven, Freising

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Günstiges in die Jahre gekommenes Hotel
Ein schönes Hotel mit fünf Restaurants. Vor allem das 007-Fisch-Restaurant ist sehr super. Bitte nicht in der Apotheke neben dem Hotel einkaufen. Die verlangen das 20-fache der normalen Apotheke in Hurghada.
14 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Dalia, Canada

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel. Clean and close to the city if you want to shop around. The only draw back is some of the staff don't have a clue when it comes to treating people right espically around checking in at a restraunt even when you wearing the right color band, so many questions asked in a very rude way espcially if you look egyptian which is really sad. Attitude sucks big time. Policy should be ask all or ask no one. In the other hand some staff are wonderful.
5 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van MOVIE GATE - Management op 30 aug 2018
Thank you for your visit and comment. we're sorry for any misunderstanding may be caused . Best regards.

8/10 – Goed

hassan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
رخله رائعه
فنق جميل وكانت رحله جميله
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Mohamed op 12 aug 2018
Thank you for your comment and we hope to see you again in our resort Movie Gate Golden Beach .

2/10 – Ontzettend slecht

saied, egypt

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
The staff at this hotel treated non-Egyptian tourists better than the Egyptian tourists. On the first day I waited a long time until I got to the room and after my insistence because I was tired of traveling I also got a room that does not have a view of the sea, garden or swimming pool, as well as bar workers who hide private and natural drinks and canned for foreigners only, as well as alcoholic beverages I got a room with no sea view, swimming pool or garden and no music inside the hotel No recreational activities in the swimming pool or musical activities The management of the hotel is very well handled and the hospitality of foreigners is not only Egyptian I felt racial discrimination inside this hotel because of the lack of interest in my employees
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van MOVIE GATE - Management op 30 aug 2018
Thank you for your visit and comment. we're sorry for any misunderstanding may be caused . Best regards,

8/10 – Goed

Cigdem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
quiet and cheerful holiday
İt is great and comfortable
5 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Mohamed op 23 jun 2018
Dear Sir, Thank you for your visit and comment and we hope to see again in Movie Gate Golden Beach. Best regards, MOVIE GATE - Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Still good!!
Good holiday for our family seeing some old friends again. Not many English there but this seemed to make the ones that were even more special to the staff.
14 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Mohamed op 2 mei 2018
Thank you for your comment hoping to see you again in Movie Gate Golden Beach .

8/10 – Goed

Jake, Suomi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyvät ja tuoreet ruuat. Henkilökunta avuliasta ja kielitaitoisia. Baarimestarit ammattitaitoisia. Ohjelmaa kaikille ml. Lapset rannalla ja hotellilla. Hotellin kaupat myy myös huonoa feikkitavaraa. Kannattaa tinkiä erikseen myytävistä matkoista.
8 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Mohamed op 2 mei 2018
Thank you for your comment hoping to see you again in Movie Gate Golden Beach .

10/10 – Uitstekend

Robert, Binghamton, NY USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best value all-inclusive hotel in Egypt!
Wonderful hotel staff, excellent Delicious food, super clean, beautiful gardens, numerous pools and clean private beach at very affordable price. I am going back for 20 days next year!?
10 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Mohamed op 2 mei 2018
Thank you for your comment hoping to see you again in Movie Gate Golden Beach .

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pænt og nydlig hotel med alt hvad hjertet begærer. Maden var super og varieret hver dag.
26 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Mohamed op 2 mei 2018
Thank you for your comment hoping to see you again in Movie Gate Golden Beach .

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mycket fint läge. Extremt trevlig personal. Passade oss perfekt. Vi var 8 personer, varav 3 under 16 år. Här åker vi gärna fler gånger om tillfälle ges!
14 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Mohamed op 28 jan 2018
Dear Mr Jet, thank you for your visit and comments and we hope to see you again in our hotel. Best regards, Movie Gate Management

10/10 – Uitstekend

abdalla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الراحة النفسية
كانت جميلة جدااا
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van محمد op 28 jan 2018
شكرا لتعليق حضرتك ونتمنى زيارة حضرتك مرة اخرى بفندقنا

6/10 – Redelijk

Tuija

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Huoneen laatu
Huone ei vastannut odotuksia.
11 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Mohamed op 28 jan 2018
Dear Laatu, thank you for your visit and comments and we are deeply sorry for misunderstanding. Best regards, Movie Gate Management

10/10 – Uitstekend

Алекспндр, Россия

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отдых удадся
Отличный отель и для простого отдыха и для занятий кайтсерфингом. Хорошое обслуживание, большой номер, еда вкусная.
13 nachten verbleven in oktober 2017
Thank you for your visit and comment . Best regards, MOVIE GATE - Management

10/10 – Uitstekend

Heidi, Herisau

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viele Möglichleiten im Hotel...
Wunderschöne Anlage mit vielen Pflanzen, origineller Poollandschaften..... duftenden Blumen.... fröhlichen Angestellten.... Es wäre toll, wenn die Aegyptischen Handwerker bei uns lernen könnten, wie man schöne Silikonfugen in den Bädern und Hamams ziehen könnten.... das ist immer schade, um das ansonsten schöne Bad.
7 nachten verbleven in november 2017
Reactie van MOVIE GATE - Management op 29 nov 2017
Dear Manuela, Thank you for your visit and comment . Best regards, MOVIE GATE - Management

6/10 – Redelijk

Claudine, Morges

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
suite de points a améliorer. la salle de douche, l'eau ne va pas dans l'écoulement, mais jusqu'à la chambre, elle est parfaitement sécurisée avec plusieurs poignées. La solution poser une baignoire d'angle. Mettre des mains courantes partout aux escaliers. piscine consolider les échelles y entrer ce n'est pas évident pour une personne handicapée.la main courant pour sortir de la piscine et 1 mètre trop courte. A améliorer la qualité des buffets du déjeuner et du dîner. Cuisine trop allemande, trop de sauce. Petit déjeuner absolument parfait. très bon accueil par le directeur qui est le seul a parler français. bon accueil également à la réception et des bagagistes.
14 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Mohamed op 14 dec 2017
Dear Claudine, thank you for your visit and comments. Best regards, Movie Gate Management

8/10 – Goed

Nardine

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
an average hotel super nice staff
hotel very clean...amazing staff very friendly and helpful....the food at the main buffet was not special...very basic/average....but the separate restaurants are different, I mean we've tried the Oriental bistro was totally amazing. The beach is very shallow, u need to walk about a one kilo/more before the water level reaches your waist/or to dive...very windy area which lessens the heat effect. The gardens are super beautiful and well taken care of also the swimming pools....overall stay was very pleasant...could have been even better if the food was good.
2 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Mohamed op 19 okt 2017
Dear Mr. Mohamed, Thank you for your comment hoping to see you again.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

BON SEJOURS EN GENERAL SINON MALADE A CAUSE DE CERTAIN REPAS. ET L ATTENTE EXTREME DE LA CHAMBRE EN ARRIVANT C EST DOMMAGE IL ME DISAIS D ATTENDRE UNE APRES CHAQUE HEURES ET CE JUSQU A 10HEURES DU MATIN EN SOMME TOUTE LA NUIT DANS LE HALL. PARCE QUE IL AURONT PU FAIRE UN EFFORT POUR MLE LAISSER LA CHAMBRE EN ARRIVANT DE LOIN SACHANT QUE J AI LAISSER LA CHAMBRE DANS LA NUIT DU DIMANCHE EN PARTANT. ET C EST POUR CELA QUE JE NE ROUTERNERAIS PLUS A CET HOTEL.
6 nachten verbleven in september 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It can’t be four stars at all I don’t recommend it So disappointed
2 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Mohamed op 3 okt 2017
thank you for your comments and we promise you we will do our best to avoid any complaints on the short time. Once again we thank you for your stay with us and we hope to see you soon. Best regards

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Tark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

enas, hotels.com

Positief: Netheid, personeel en service
الفندق هادى والاكل كان كويس جدا كان فيه اكوا بس صغيرة اوى بس فى المجمل كانت اقامة كويسة
3 nachten verbleven in augustus 2017
Dear Ms. Enas, Thank you for your comment hoping to see you again. Movie Gate Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Tarek, Cairo , Egypt

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
eid holiday
first day of eid was ok second day we had lot of power failures more than 20 times they stopped elevators seafood on this day was very bad i guess fish was spoiled since refrigerators were not working. Generator was not working it was complete darkness. i guess hotel was overloaded during eid vacation. gym was very hot since A/c was not working we could not use it. Spa and sauna were extra charges.
3 nachten verbleven in juni 2017
Reactie van Mohamed Amer op 5 jul 2017
Dear Mr. Tarek Thank you for your comments and we promise you we will do our best to avoid any complaints on the short time. Once again we thank you for your stay with us and we hope to see you soon. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel improponibile a turisti italiani/europei
Camera prenotata tramite voi non c'era , ci avevano riservato una camera con due letti singoli e noi siamo in quattro persone (due adulti e due ragazzi)... hanno voluto un più soldi x avere 3 letti singoli più un sofà bed , che non sarebbe altro che un materasso sopra una specie di divano. Il personale ci ha negato dei servizi riservati ai clienti europei a trattamento All-inclusive , oltre ad aver ricevuto degli insulti da un portinaio , che non voleva aprirci al nostro rientro in hotel.... scadente nell'igiene degli ambienti.... Abbiamo chiamato l'ufficio turistico per mediare alla situazione... ESPERIENZA DISGUSTOSA ... MAI PIU , NE EXPEDIA NE MOVIE GATE . Cortesemente contattatemi per essere informati ulteriormente , in quanto vi sono eventi che non posso per motivi di sicurezza personale essere scritti in una recensione...
11 nachten verbleven in juni 2017
Reactie van Mohamed op 3 okt 2017
Thank you for your comments and we promise you we will do our best to avoid any complaints on the short time. Once again we thank you for your stay with us and we hope to see you soon. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruhiges, sehr schönes Hotel
Der Aufenthalt im Hotel Movie Gate war sehr angenehm und Erholsam. Das Personal war immer sehr freundlich und hilfsbereit. Wer einen Partyurlaub sucht ist hier nicht richtig. Der einzige wirkliche Minuspunkt für mich ist das sehr weit flach abfallende Meer. Alles in allem war ich jedoch sehr zufrieden.
Hauptrestaurant Indiana Jones
Der "Nil" zwischen den Hauptpools
Reactie van Mohamed op 3 okt 2017
Thank you for your comment hoping to see you again.

8/10 – Goed

Shamel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value
Stayed for 3 nights it was great value for the money. Ideal for daily and quite time. The food was acceptable but not tasty. Meals at the restaurants were small portions could improve taste. Overall I'm a satisfied customer for the price I paid can't complain but the mosquitoes were a big problem so bring replenents.
Thank you for your comments and we promise you we will do our best to avoid any complaints on the short time. Once again we thank you for your stay with us and we hope to see you soon. Best regards Mohamed Amer

6/10 – Redelijk

Rajakoski

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotelli kaukana kaikesta
Hotellissa lähinnä saksalaisia ja paikallisia turisteja. All inclusive ei toteutunut niiltä osin että pullovedestä olisi pitänyt maksaa ja aulan tallelokerosta olisi kuulunut maksaa. Huoneen jääkaapissa saapuessamme vesipullot, sen jälkeen oma vesikannu oli täytettävä käytävällä olevasta vesiautomaatista. Henkilökunnan ylenmääräinen "ystävällisyys" (joka tarkoittaa että olisi pitänyt tipata enemmän) oli joinain päivinä jopa rasittavaa. Respassa valitettavasti yksi vanhempi herra oli erittäin epäystävällinen. Ala carte ravintolat joita mainostettiin eivät olleet sitten kuitenkaan ainakaan kaikki auki. Vaikka tilasit paikan ala cartesta sinut ohjattiin kuitenkin joko pizzeriaan tai lounasravintolaan.

6/10 – Redelijk

ahmed

Positief: Netheid, comfort kamer
Reactie van General Manager op 13 feb 2017
Please resend again

8/10 – Goed

OLEG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van General Manager op 26 jan 2017
thank you for your stay with us

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van General Manager op 26 jan 2017
Thank you for your stay with us

6/10 – Redelijk

omar, cairo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Not bad but the hotel need a lot of improving in receiving our requests from Expedia.com
Reactie van Ahmed Said op 19 sep 2016
Dear Mr. Omar, Thank you for your comments and we will do our best to improve our services. we hope see you soon again best regards, Movie Gate Managment