Twin kamer, uitzicht op zee | Terras

Beoordelingen van Hotel Vibra Maritimo

3 out of 5
Hotel Vibra Maritimo
C/ Ramon Muntaner 48, Ibiza Town, Ibiza

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 65 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 124 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 297 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Anna

Reisde met partner
Positief: Netheid
De ligging was goed aan de boulevard. De inrichting vd kamers kan wel een opknapper gebruiken. We hadden half pension geboekt, het ontbijt was goed maar het avondeten vonden we erg matig. Zouden we niet meer boeken. Personeel was vriendelijk.
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Richella

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede hulp van personeel en heel vriendelijk en behulpzaam
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Mira

Positief: Personeel en service
Ligging is top
Ligging is top, kamer en badkamer beetje gedateerd. Mis wel een koelkastje, haken in de badkamer om je handdoek op te hangen, rekje boven bad was niet stevig en een rekje om badkleding op te hangen op balkon zou ook fijn zijn. Mensen aan de balie super vriendelijk en behulpzaam!
9 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Francisco González op 9 okt 2023
Beste Mira,Wij willen u graag bedanken voor uw feedback op Hoteles.com. Het is zeer de moeite waard om te lezen dat u heeft genoten van de locatie van het Vibra Marítimo hotel en al onze faciliteiten. Ook dat onze vriendelijke medewerkers tijdens uw verblijf aan al uw wensen hebben kunnen voldoen.Wat de kamer betreft, zullen wij uw suggesties doorgeven aan onze kwaliteitsafdeling, aangezien alle opmerkingen namens ons de beste motivatie zijn voor voortdurende verbetering van onze diensten.Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in ons hotel op IbizaMet vriendelijke groetenFrancisco GonzálezManager

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotelkamer was smerig. Schimmel op het plafond. Badkuip was echt vies met roestplekken en zwarte plekken in het bad. Bad was ook niet schoon. Airco lekte water op de grond en er liepen beestjes over de vloer. In badkamer waren bekers voor de tandenborstel niet schoon. Leek erop van de vorige vakantieganger.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Francisco González op 5 aug 2023
Dear Robert,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Francisco GonzálezManager

10/10 – Uitstekend

Johannes Jacobus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heerlijk hotel aan de boulevard en zo dicht aan zee met mooi uitzicht. Fijn dat het zwembad en parkeren aan de overkant bij Vibra Panoramic gebruikt mag worden. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Echte aanrader!
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Francisco González op 24 jun 2023
Dear JohannesI would like to thank you for taking the time to write a review on Expedia. It is very rewarding to read that our location and staff were able to meet all your needs during your stay. We will send to all of them your lovely feedback because comments like yours are the best motivation for continuous improvement of our services.I look forward to welcome you again at your earliest convenience. Kind regardsFrancisco GonzálezHotel Manager

8/10 – Goed

Roberto

3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Francisco González op 24 jun 2023
Estimado RobertoGracias por tomarse unos minutos para puntuar el hotel Vibra Marítimo en Espedia.Saludos cordialesFrancisco GonzálezDirector

8/10 – Goed

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic hotel aa strand, op wandelafstand van Ibiza
Goed gelegen, eenvoudig hotel, aan de nieuw aangelegde promenade van Figueretas. Kamers ok, maar wel wat gehorig. Formule half pension is meer dan ok voor zijn prijs.
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was perfect but the outside terrace was closed, the parking was full and very expensive (€ 15 per day, same as commercial parkings) and there even wasn’t a drying rack. The hair dryer wasn’t working, but they fixed it right away.
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastische ligging, vriendelijk behulpzaam personeel, goed ontbijt buffet. Parkeergelegenheid is tegen betaling, staat niet op de site. Of in de straat een plekje zoeken, blauwe zone overdag 2 uurtjes.
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Adriaan, Nootdorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligging aan zee mooi uitzicht
Goede bedden vriendelijk personeel Prima prijs kwaliteit verhouding
7 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Leuk hotel, aan de boulevard
Leuk hotel met kleine kamer (eenpersoons kamer) met balkonuitzicht op een witte muur.. Goed uitgebreid ontbijt.. zwembad was helaas niet buiten. en vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Vanessa

Positief: Personeel en service
Dit hotel is prijs kwaliteit perfect. Het is ideaal gelegen en het is in orde. Het is geen super de luxe hotel, maar dat kan je ook niet verwachten aan die prijs. Wij zijn zeer tevreden en gaan zeker nog terug.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer met zeezicht heeft prachtig uitzicht, ruim balkon. Goede wifi en goed ontbijt. Eettentjes, supermarktjes aan de overkant. Stad op loopafstand, vliegveld 10 min. Receptie 24h. Binnenzwembad.
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Aranka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel met zeezicht aan de boulevard
Prima hotel met mooi uitzicht op zee en op loopafstand van Ibiza stad
6 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk,schoon hotel.
Leuk schoon hotel. Alleen de badkamer is wat klein en niet handig ingericht. Douchen in bad is ook niet prettig. Voldoende uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
ligging is prima
prima hotelaam de rand van ibiza stad. ontbijt is simpel maar prima en voldoende. personeel is vriendelijk
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel aan het strand. Dichtbij centrum
Prima kamers, goede bedden. TV met veel zenders, geen BVN. Schoon, vriendelijk personeel
4 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Eef

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Door de trappen tegenover het hotel ben je te voet in 5 a 10 min in het centrum van Ibiza stad. Gratis fietsen (tegen borg) om de omgeving te verkennen. Schoon hotel met eenvoudige kamers en prima bedden.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Hotel dicht bij het strand.
Hotel is net gerenoveerd. Ziet er netjes uit. Personeel zeer vriendelijk. Wij sliepen aan voorkant van het hotel. Was wel wat gehorig. Eten is goed. Niet heel luxe maar voor ieder wat wils. Op goede afstand van Ibiza-stad en aan de boulevard.

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig gelegen hotel aan zee
Zeer rustig gelegen hotel die bovendien verzorgd is.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel na verhouding prijs goed hotel !!
Eerder verblijf in dit hotel. Kamers en receptie zijn geüpdatet!! Ziet er mooi uit dames van receptie zijn behulpzaam en zeer aardigenige nadeel is dat de kamers niet geluidsdichtzijn en ontbijt valt tegen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Was wel oke
Was er voor een nachtje. Was best wel een kleine kamer voor mij alleen. Ik was te groot voor de douche en de airco was een beetje kapot waardoor het een heel irritant geluidje maakte

8/10 – Goed

Saidelino

Positief: Netheid, personeel en service
Nice stay!
Nice stay for one week! Next time again.... friendly people.

10/10 – Uitstekend

Tim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel in a great location in Figueretas, right at the sea promenade with an excellent view of the sea from my balcony.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Amanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic hotel for the money in every way, great location, comfy beds, super breakfast and right on beach front
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Gary

Positief: Netheid, personeel en service
For a 3 star Ok it’s not the Ritz however Breakfast was good everything fresh, Buffet Dinner could have been better and the food hotter. The rooms was cleaned everyday however just a couple of things a Kettle and some Mugs would have really helped my stay. Hotel just 15mins walk to the port for a little exercise and the beach 3 mins walk towards Playa Bossa bit if you want a no frills holiday you could do a lot worse… also pay extra for a sea view it’s worth it.
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Øystein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

JOSE LUIS

Positief: Personeel en service
Hotel antiguo pero bien situado y con un trato del personal muy amable.
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

CARLOS SANCHEZ

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

stefania

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ho dovuto cambiarla appena arrivata però mi hanno subito accontentato e il personale perfetto
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Nathalia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Tim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel. The hotel is located directly at the sea, right at the beach promenade at Figueretes beach. Great sea view from the balcony in my room. Good breakfast and restaurant right at the beach promenade.
5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Alan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Staff.
The staff were very good, welcoming and happy to please. Positioned ideally on the promenade with excellent views. The hotel itself was very tired and could do with a serious upgrade.
5 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Tennesse

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nul noches d en un batiment
Pas sejourner demander le remboursement.aussitot car refus d1 waincourt et encaissement avant les eloignes aucun probleme
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

uday

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Fanta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Tennesse

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une honte
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

laura

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Les murs sont du papier, reveillé toutes les nuits par les claquements de portes, les voisins et leurs rapports sexuels, les pleurs de bébé... horrible. Pas un petit frigo, ni bouilloire, literie mediocre... strict minimum heuresement que nous etions hors saison et avons payé pas cher car l'été les prix x3 pour ca j'aurais vraiment pété les plombs totalement. Buffet très peu de choix, meme pas une carafe d'eau pour manger obligé de payer l'eau à 3,90e la petite bouteille alors qus nous etions en demi pension. Je ne retournerais pas dans cet établissement
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Francisco González op 17 nov 2023
Dear LauraWe would like thank for your feedback and we feel sorry that some aspects of your experience in our establishment couldnt fulfil your expectations.In any case we forward your suggestions to our Quality Department, as all comments on our behalf are the best motivation for continuous improvement of our services.Best regardsFrancisco GonzálezManager

8/10 – Goed

Tim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rigtig god beliggenhed lige ved strandpromenaden 😀
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Francisco González op 17 nov 2023
Dear Tim,We would like to thank for your feedback on Expedia. It is very rewarding to read that you enjoyed the location of the Vibra Marítimo hotel and all our facilities. We look forward to welcome you again at our hotel in Ibiza.Kind regardsFrancisco GonzálezManager

10/10 – Uitstekend

Ulises

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente lugar
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Francisco González op 4 nov 2023
Estimado UlisesGracias por tomarse unos minutos para evaluar su estancia con nosotros.Es un placer saber que disfrutó de su paso por el Hotel Vibra Marítimo.Esperamos poder verle pronto.Saludos cordiales

4/10 – Matig

Flavio

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Francisco González op 4 nov 2023
Dear Flavio,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Francisco GonzálezManager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Francisco González op 4 nov 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Francisco GonzálezManager

10/10 – Uitstekend

Antonio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Hotel,leckeres Frühstück Nur der Außen Pool fehlt Sonst echt top
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Francisco González op 20 okt 2023
Sehr geehrte Antoniozunächst möchten wir uns bei Ihnen bedanken, dass Sie das Hotel Vibra Marítimo für Ihren Urlaub gewählt haben. Ihr netter Kommentar ist Ansporn für uns, weiterhin motiviert zu arbeiten und unser Bestes zu geben, damit sich all unsere Gäste so wohlfühlen wie Sie.Es erfüllt uns mit Stolz, wenn Sie schreiben, dass Ihnen der Service in unserem Hotel gefallen hat. Bei Ihrem nächsten Besuch stehen Ihnen zwei Freibäder 100 Meter vom Hotel entfernt, in unserem Vibra Luxmar Hotel, zur Verfügung.Wir würden uns sehr freuen, Sie erneut bei uns willkommen heißen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenFrancisco GonzálezManager

2/10 – Ontzettend slecht

Victoria

5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Francisco González op 20 okt 2023
Estimada Victoria,Muchas gracias por dedicar el tiempo a compartir su opinión con nosotros. Nos hubiera gustado que tuviera una mejor experiencia en nuestro hotel.Día a día nos esforzamos en ofrecer una experiencia excepcional a nuestros clientes y es evidente que esta vez no pudimos alcanzar nuestro objetivo. Le agradeceríamos que nos diera otra oportunidad y puede estar seguro que trataremos de hacer todo lo posible para que tenga una excelente experiencia en nuestro hotel de la cual muchos huéspedes ya han tenido la ocasión de disfrutar.Atentamente,Francisco GonzálezDirector

8/10 – Goed

FREDERIC

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bon emplacement au bord de la mer mais plage pas terrible. A 15 minutes à pied des centres d'intérêt. Personnel très aimable à la réception. Petit déjeuner complet et très agréable face à la mer. Salle de bain vétusté et démodée, pas vraiment digne d'un 3*. Très difficile de se garer dans le secteur.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Francisco González op 27 sep 2023
Cher FredericJe vous remercie d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires sur ExpediaNotre emplacement est un des avantages clés de l hôtel Vibra Marítimo, près de la plage.Nous apprécions vos mots aimables sur la gentillesse et la compétence de notre personnel, à qui nous communiquerons vos paroles. Sachez que votre message nous encourage à maintenir et améliorer notre qualité de service.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous. Cordialement Le directeur Francisco González

8/10 – Goed

Michael

Positief: Personeel en service
The furnishings didn’t feel like very good quality. The properties best features are the location and balconies not esthetics. I was also impressed with the water pressure.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Francisco González op 27 sep 2023
Dear Michael, We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our Vibra Marítimo hotel.We are really sorry to hear that our hotel was not like you have expected.But We are also happy that you appreciate the place.Anyway, we sincerely hope that you can give us another opportunity on your next trip.Kindest Regards,Francisco GonzalezThe Manager

4/10 – Matig

sara

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was not clean and not spacious whatsoever.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Francisco González op 27 sep 2023
Dear Sara,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Francisco GonzálezManager

6/10 – Redelijk

Joanna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Parvekkeella 2 tuolia jotka molemmat oli rikki,sanottiin siitä heti niin viikon matkan jälkeen yhä ne samat rikkinäiset tuolit meillä. Aamiaisella usein loppui useatkin tuotteet eikä tuotu lisää puuttuvaa tuotetta. Parkkimaksu oli kova ja todella ahdas paikka mihin auton sai yöksi. Piti todella varovasti sinne ajaa. Ilmaisia parkkeja ei ollut tarjolla. Hotellin sijainti oli kyllä hyvä ja päättyvän tien varrella.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Francisco González op 27 sep 2023
Dear Joanna,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Francisco GonzálezManager

4/10 – Matig

Peter

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sicher nicht wieder
Das Zimmer extrem schlicht, der Frühstücksraum noch schlechter, bei den Tassen konnte man aber hoffen dass wenigstens irgendwann mal eine saubere dabei war, Teller nicht besser. Nachgefüllt wurde auch selten, das Angebot wirklich nicht gut. Das eine Abendessen im Restaurant war so das schlechteste, was ich seit langem gegessen habe. allerdings war der Service okay und bemüht und in den nächsten Tagen wenigstens der Kaffee draussen gut.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Francisco González op 27 sep 2023
Liebe PeterEin ganz herzliches Dankeschön vom gesamten Team, dass Sie sich die Zeit genommen haben.Ein direktes Feedback unserer Gäste ist essentiell für uns, um unser Hotel auf seine Qualität hin zu überprüfen und um unsere Standards zu halten bzw. zu verbessern.Wir haben Ihren Kritikpunkt zu den Buffet und werden uns bemühen diesen zu verbesseren.Wir arbeiten daran, es unseren Gästen an nichts fehlen zu lassen. Wenn Sie uns die Chance geben, Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen, garantieren wir Ihnen, unser Bestes zu geben, damit Sie genauso gute Erfahrungen mit uns machen können, wie andere Gäste.Mit freundlichen Grüßen,Francisco GonzálezManager