Terras

Beoordelingen van Hôtel de l'image

2 out of 5
Hôtel de l'image
18 Place de l'Église, Illiers-Combray

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 17 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 17 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Broog

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Emanuel

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chaotic reception; no one at reception until 3'oclock in the afternoon. My reservation was lost, I had to negotiate, and ended up staying in a room that was not a guest room. The owner is well-known by the local tourist office for messing up. Rumor has it that he is going to sell, even though he just bought the place a year ago.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Jonathan, London

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
There was no-one at the hotel to let us in until 6pm (which is too late) and then the owner denied that we had a booking until I saw the Expedia screen confirming it.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Jacques claudine

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
à améliorer!car beaucoup de potentiel!
nous avons passé un très beau séjour,très accueillant,petit déj.fort copieux,literie très bonne,un petit manque de propreté,signalé,avec dilpomatie;
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Pietro

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
buon hotel
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Freddy, R

Positief: Personeel en service
Convient bien pour gens de passage.
Placé centre du bourg, mais calme. Payé en espèces 58,50 € + 1 € taxe de séjour. Bon accueil.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

OLIVIER, HARMONVILLE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ADRESSE A RECOMMANDER
Très belle découverte , a recommander , acceuil très sympathique
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Peter L

Wide berth on this one.........
Not easy to find and much as the owner tried to be helpful, the place wasn't exactly clean or in the best condition
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien.
Personnel très sympathique. Hôtel propre. Rien à dire.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Maria, Montevideo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

samir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for business
Réception ouverte 24/24. Personnel acceuillant. Pdj correct. Facilité pour se garer. Ameliorer le moyen de paiement + madeleines au Pdj seraient appreciable / Marcel Proust... Reception opening 24/7. Welcoming personnel. Breakfast acceptable. Easy to find a parking place. Improvements : Payment system + madeleines at breakfast would be welcom regarding Marcel Proust...
Reactie van Hôtel de l’image op 25 apr 2018
Thank your for your comment . We have talent into considération your d’avice and added the madeleine in breakfast menu Thank you for amability Home to receive you again