Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 17 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
3
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 17 beoordelingen" "
8 - Goed
7
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 17 beoordelingen" "
6 - Redelijk
4
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 17 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 17 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
7,2/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Broog
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Broog
2 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Emanuel
16 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emanuel
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 mei 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chaotic reception; no one at reception until 3'oclock in the afternoon. My reservation was lost, I had to negotiate, and ended up staying in a room that was not a guest room. The owner is well-known by the local tourist office for messing up. Rumor has it that he is going to sell, even though he just bought the place a year ago.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Philippe
6 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
Philippe
1 nacht verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Jonathan, London
3 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
There was no-one at the hotel to let us in until 6pm (which is too late) and then the owner denied that we had a booking until I saw the Expedia screen confirming it.
Jonathan
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Jacques claudine
5 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
à améliorer!car beaucoup de potentiel!
nous avons passé un très beau séjour,très accueillant,petit déj.fort copieux,literie très bonne,un petit manque de propreté,signalé,avec dilpomatie;
Jacques claudine
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Pietro
26 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
buon hotel
Pietro
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Freddy, R
23 sep 2018
Positief: Personeel en service
Convient bien pour gens de passage.
Placé centre du bourg, mais calme.
Payé en espèces 58,50 € + 1 € taxe de séjour.
Bon accueil.
Freddy
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
OLIVIER, HARMONVILLE
20 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ADRESSE A RECOMMANDER
Très belle découverte , a recommander , acceuil très sympathique
OLIVIER
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Peter L
5 sep 2018
Wide berth on this one.........
Not easy to find and much as the owner tried to be helpful, the place wasn't exactly clean or in the best condition
Peter L
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
Michel
14 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien.
Personnel très sympathique.
Hôtel propre.
Rien à dire.
Michel
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Maria, Montevideo
8 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
8/10 – Goed
samir
18 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for business
Réception ouverte 24/24. Personnel acceuillant. Pdj correct. Facilité pour se garer. Ameliorer le moyen de paiement + madeleines au Pdj seraient appreciable / Marcel Proust...
Reception opening 24/7. Welcoming personnel. Breakfast acceptable. Easy to find a parking place. Improvements : Payment system + madeleines at breakfast would be welcom regarding Marcel Proust...
samir
Reactie van Hôtel de l’image op 25 apr 2018
Thank your for your comment .
We have talent into considération your d’avice and added the madeleine in breakfast menu
Thank you for amability
Home to receive you again