Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Aryaduta Suites Semanggi

4 out of 5
Aryaduta Suites Semanggi
Jalan Garnisun Dalam No. 08, Karet Semanggi, Jakarta, Jakarta

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 101 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 236 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een hotel om snel te vergeten
Kamer volgens boeking beschikbaar voor late arrival. Toen wij om 21.00 uur arriveerden bleek er in eerste instantie geen enkele kamer beschikbaar. Na een half uur wachten in de lobby bleek er toch een kamer beschikbaar te zijn. Echter niet de door ons gereserveerde kamer aan de achterkant (rustige) kant van het hotel maar aan de drukke voorkant op zo'n 50 meter van een moskee. Daar ging dus de eerste nachtrust want om 04.30 uur 's morgens zaten wij alweer recht in ons bed van de herrie. Na een klacht te hebben ingediend werden wij verplaatst naar een andere kamer maar dit was wel een smoking room in plaats van de door ons gereserveerde non-smoking room. Nadat de kamer was schoongemaakt bleken er geen handdoeken beschikbaar te zijn. Dus weer bellen met de receptie en ja hoor, na zo'n kwartiertje kregen wij elk één schone handdoek. Na de tweede onrustige nacht (de kamer was pal tegenover een rooftop cafe waar tot 2.00 's nachts een houseband speelde. De derde dag slaat echt alles. Bleek ineens geen water meer beschikbaar te zijn. Weer bellen en ja hoor na een korte wachttijd weer water. helaas echter van korte duur want 5 minuten later was er weer geen water. Dus voor het toilet maar van de 27ste verdieping naar het toilet in de lobby. Moet je wel geen hoge nood hebben want je wacht gemiddeld 15 minuten voordat er een lift komt. Voor het nemen van een douche zijn wij maar naar een kennis van ons gegaan die daar in de buurt woont. Om van de overige voorvallen maar te zwijgen.
4 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Tenny op 8 jan 2018
Geachte gewaardeerde gast, Bedankt dat je voor ons hebt gekozen en de tijd hebt genomen om een evaluatie te geven aan ons hotel. Het was ons een genoegen u van dienst te zijn. Onze excuses voor het ongemak tijdens uw verblijf. Het liep ver onder je verwachting. We hebben uw feedback met gerelateerde afdeling beoordeeld en geëvalueerd om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt en ook om onze servicekwaliteit en -product te verbeteren en verder te ontwikkelen. We kijken er allemaal naar uit je weer te mogen verwelkomen in Aryaduta Semanggi. Hoogachtend, Tenny Haryawan - General Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent services
This hotel has become a fixed point in our travels through Asia. The hospitality of it's staff is impeccable and the services rendered flawless. It's location close to major shopping malls and the city center make it a good place for a short stay in Jakarta
2 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Tenny Haryawan op 24 aug 2017
Dear Valued Guest, Thank you for choosing us and taking the time to give evaluation to our hotel. We are delighted to learn that you find your stay was pleasant. It was our pleasure to be of service to you. We all look forward to welcoming you again at Aryaduta Semanggi soon. Sincerely Yours, Tenny Haryawan - General Manager

8/10 – Goed

Koji

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
近くのPlaza Semanggi が改築中であったため、買い物や食事が不便だった。
6 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Tomoharu

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
いつも利用させて貰ってますが、今回は幾つか不満がありましたのでお伝えしておきます。 ① 寝室のトイレの流れがとても悪い ② 洗濯機がありませんでした ③ Gパンを朝一クリーニングに出しましたが、その日には仕上がらず、翌日の配達となってました。 なお、朝食はいつもながらに品数も多く、大変美味しかったです。 また利用させてもらいます。
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Habiburrahman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

RAJESHA

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Romondang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Nice Hotel, good service, big room but old and need renovation.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Romondang

Positief: Personeel en service
We often and like to stayed here, big room, but old and need renovation, good location, good breakfast, and good service.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Katsuhisa

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
They reacted all of our request flexibility and gently.
3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Tomoharu

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が広いです。
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ineta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Howard

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was under renovations which was not stated on hotel description. The bar could not service cocktail drinks due to not having a liquor license, only served one brand of beer (again not listed in hotel description) the breakfast did not have that much variety, too spread out throughout the restaurant rather than one general area. Food was also cold. Our room was the not the cleanest, stains on window curtains, towels were dirty with stains. Would not stay here again nor would refer this place to anyone.
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Richard, Richmond

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Elevators were not working and food ran out at breakfast every day. Not good value.
5 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Shingo

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
設備などは古いが、部屋も広く、コストパフォーマンスは良いと感じた。複数人で宿泊するには良い。
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

YOSHIHIRO

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

??

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Itaru

Positief: Personeel en service
MRTから近いので便利です。 近くのSemanggi Plaze の多くがシャッターで閉まっていたのが残念でした。
7 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Ferry

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jakarta 10-2022
Very old hotel that never got renovated. Very disappointed
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Romondang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, friendlly. Old room.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Yoshihiro

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Thesis

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

HERLAN

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Maranti

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

robert n

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

DONGHYEON

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
리셥션 서비스가 불편했다 빨래 보관하고 찾기 까지가 시간이 오래 걸렸다 설명이 충분하지 못하고 질문에 귀를 기울이지 않는다.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Veronica

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Rayner Simon op 23 feb 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi, Many thanks for taking the time to share your feedback. It is certainly appreciated if you could tell us what and which part of our product need improvement. We look forward to the opportunity to be of service to you again. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

6/10 – Redelijk

Ken

3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
가성비 좋은 호텔
프로트의 대응이 다소 느렸지만 가족이 함께 머무르기에 가성비 좋았습니다
17 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Rayner op 16 feb 2020
Dear Valued Guest, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi, Many thanks for taking the time to share your feedback and we are delighted that you have enjoyed your overall stay experience. I do hope we will get an opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

8/10 – Goed

Resky

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Rayner op 16 feb 2020
Dear Resky, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi This is to acknowledge and thank you for your comments related to your recent stay with us. It is indeed gratifying to learn that we have met your expectations. Looking forward to the opportunity in welcoming you back soon. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

10/10 – Uitstekend

TAERYEON

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Rayner Simon op 22 dec 2019
Dear Taeryeon, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi This is to acknowledge and thank you for your comments related to your recent stay with us. It is indeed gratifying to learn that we have met your expectations. Looking forward to the opportunity in welcoming you back soon. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

4/10 – Matig

Jai gyoun

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Rayner Simon op 22 dec 2019
Dear Jai Gyoun, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi, Many thanks for taking the time to share your feedback. It is certainly appreciated if you could tell us what and which part of our product need improvement. We look forward to the opportunity to be of service to you again. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Rayner Simon op 7 nov 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi This is to acknowledge and thank you for your comments related to your recent stay with us. It is indeed gratifying to learn that we have met your expectations. Looking forward to the opportunity in welcoming you back soon. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

8/10 – Goed

seongho

Positief: Comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Rayner Simon op 13 sep 2019
Dear Seongho On, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi, Many thanks for taking the time to share your feedback and we are delighted that you have enjoyed your overall stay experience. I do hope we will get an opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

6/10 – Redelijk

Ally

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Location was good.i was there for a business trip and the excess to Shopping Mall and business area was quite good.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Rayner op 30 aug 2019
Dear Ally, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi This is to acknowledge and thank you for your comments related to your recent stay with us. It is indeed gratifying to learn that we have met your expectations. Looking forward to the opportunity in welcoming you back soon. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
전반적으로 괜찮음
비지니스로 잠만 자기에 약간 괜찮음. 수도 질이 전반적으로 안좋음.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Rayner op 30 aug 2019
Dear Value Guest, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi, Thank you for your kind words about our water quality during your stay. We have taken note of your comment. Please be assured that this will be brought up to the attention of our Management respectively so that necessary improvement initiatives are put in place. We look forward to the opportunity of being of service to you again in your future visit to Jakarta Kindest Regards, Rayner Simon General Manager

8/10 – Goed

Hanslee

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ok stay but too many better places
Good apartment, ok location but since it's an old building their lifts were really slow serving too many floors. Breakfast/dining area is small and chaotic
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Rayner op 30 aug 2019
Dear Hanslee, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi, Thank you for your kind words about our breakfast and lift during your stay. We have taken note of your comment about our lift and breakfast. Please be assured that this will be brought up to the attention of our Management respectively so that necessary improvement initiatives are put in place. We look forward to the opportunity of being of service to you again in your future visit to Jakarta Kindest Regards, Rayner Simon General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Rayner op 24 aug 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi, Many thanks for taking the time to share your feedback and we are delighted that you have enjoyed your overall stay experience. I do hope we will get an opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Disappointed
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Rayner Simon op 19 aug 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi, This is to acknowledge and thank you for your comments related to your recent stay with us which you posted online. We sincerely apologize for whatever inconvenience we have caused you during your recent stay. Please be assured that we will ensure that appropriate corrective measures are put in place to avoid the same from recurring. I hope that you will still give us another opportunity to serve you in the manner you have every right to expect and correct whatever negative impression you may now have about our products and services. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is right in Jakarta CBD Staff allows for early check in More options for breakfast
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Rayner Simon op 3 aug 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi This is to acknowledge and thank you for your comments related to your recent stay with us. It is indeed gratifying to learn that we have met your expectations. Looking forward to the opportunity in welcoming you back soon. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

8/10 – Goed

SHINJI

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Waiting for elevator is long everytime
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Rayner Simon - General Manager op 28 jul 2019
Dear Shinji, Greetings from Aryaduta Semanggi, Thank you for your kind words during your stay. We have taken note of your comment about our elevator. Please be assured that this will be brought up to the attention of our Management respectively so that necessary improvement initiatives are put in place. We look forward to the opportunity of being of service to you again in your future visit to Jakarta Kindest Regards, Rayner Simon General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Rayner Simon - General Manager op 24 jul 2019
Dear Valuable Guest Greetings from Aryaduta Semanggi, Many thanks for taking the time to share your feedback and we are delighted that you have enjoyed your overall stay experience. I do hope we will get an opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

10/10 – Uitstekend

Marthen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marthen
Nice location and close to the mall...
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Rayner Simon - General Manager op 24 jul 2019
Dear Mr Marthen, Greetings from Aryaduta Semanggi, Many thanks for taking the time to share your feedback and we are delighted that you have enjoyed your overall stay experience. I do hope we will get an opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

10/10 – Uitstekend

Razman, Kuala Lumpur

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff n good location.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Rayner op 18 jul 2019
Dear Mr. Razman, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi This is to acknowledge and thank you for your comments related to your recent stay with us. It is indeed gratifying to learn that we have met your expectations. Looking forward to the opportunity in welcoming you back soon. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The apartment is big enough for us.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Rayner Simon - General manager op 9 jul 2019
Dear Valuable guest, Greetings from Aryaduta Semanggi, Many thanks for taking the time to share your feedback and we are delighted that you have enjoyed your overall stay experience. I do hope we will get an opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager

8/10 – Goed

Adzuhri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aryaduta Semanggi Review
Such an apartment hotel in the middle of town. Facilities are good, has a squash facilities, pool, tennis court etc. The food is need to be developed more. The pastries are not fresh enough.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Rayner Simon op 30 jun 2019
Dear Adzuhri, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi, Thank you for your kind words about our breakfast during your stay. We have taken note of your comment about our room and breakfast. Please be assured that this will be brought up to the attention of our Management & Executive Chef respectively so that necessary improvement initiatives are put in place. We look forward to the opportunity of being of service to you again in your future visit to Jakarta Kindest Regards, Rayner Simon General Manager

4/10 – Matig

Soma Shekar

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The AC was not effective, The shower is not good and not so hot water only warm water. Not much choice for vegetarians in the breakfast.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Rayner Simon op 30 jun 2019
Dear Soma Shekar, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi, Thank you for your kind words about our breakfast during your stay. We have taken note of your comment about our room and breakfast. Please be assured that this will be brought up to the attention of our Management & Executive Chef respectively so that necessary improvement initiatives are put in place. We look forward to the opportunity of being of service to you again in your future visit to Jakarta Kindest Regards, Rayner Simon General Manager

8/10 – Goed

yoga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sayang wifi masih drop dipakai gabungan dg kmr lain hrsnya dedicated per kamar 1 router utk bbrp devices
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

EDUARDUS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pengalaman Menginap Kedua di Aryaduta Semanggi
pengalaman menginap bersama Keluarga yang kedua di Aryaduta Semanggi .. bersyukur mendapat kamar dengan pemandangan menghadap ke Bundaran Semanggi .. Terima kasih buat hotels.com dan Aryaduta Semanggi
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Rayner Simon op 16 jun 2019
Dear Eduardus, Salam dari Aryaduta Suites Semanggi, Terimakasih telah meluangkan waktu untuk memberikan review kepada hotel kami. Kami sangat senang mengetahui bahwa Anda dapat menikmati fasilitas kamar dan layanan yang kami sediakan. Kami sangat menantikan kunjungan Anda berikutnya di Aryaduta Suites Semanggi. Salam Hangat, Rayner Simon General Manager

10/10 – Uitstekend

Syabani

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff is amazing
Amazing staffs
11 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Rayner op 6 mei 2019
Dear Syabani, Greetings from Aryaduta Suites Semanggi, Many thanks for taking the time to share your feedback and we are delighted that you have enjoyed your overall stay experience. I do hope we will get an opportunity to welcoming you back in the near future. Warmest Regards, Rayner Simon General Manager