Lobby

Beoordelingen van Clay Hotel Jakarta

2.5 out of 5
Clay Hotel Jakarta
Jalan Blora No. 20, Jakarta, Jakarta

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 89 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 36 van 89 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 89 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 89 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 89 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima basishotel voor als je op zoek bent naar een kamer waar je alleen hoeft te slapen en te douchen. Omdat je de rest van de tijd toch buiten de deur bent. Ligging van het hotel is prima ten opzichte van alle openbaar vervoervoorzieningen.
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした。
2回目の滞在でしたが、快適に過ごすことができました。スタッフの対応も非常に親切でした❗なお部屋によっては窓がないところもあるためご注意を。
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Boon Theng, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean room but stained towel provided.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
SUDIRMAN駅、別名(空港鉄道BNICITY駅)から徒歩5分圏内です。新しいMRT地下鉄も同じ駅内に完成し、ジャカルタ中心部へのアクセスが大変便利です。価格以上のロケーションですが、室内にポットやドライヤー、USB電源がない為持参が必要でした。
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lokasi bagus
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

INTAN BAIZURA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Don

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great for the budget
For the money, I thought it was fantastic!!
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

hiroro, nagoya, japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
親切な従業員
初めてのジャカルタだったので、少し心配していましたが、私の拙い英語でも、レストランの場所やタクシーの手配など親切に対応していただけました。 ホテルの中は清潔で居心地が良かった。 ドライヤーが部屋にはなかったので、20kルビーほどのデポジットで借りれました。近くにはコンビニもあって飲み物やATMも揃えることが出来ました。 あえて欠点をいうと朝に近くの寺院?からお経が聴こえてくるくらいです。ただそれも含めて快適な旅行が楽しめました。
5 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

コスパ高い❗
スタッフが親切だった。朝食は品数が少なかった。寝るだけならかなりコスパ高い。
2 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Stamp

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the room smells smorking although the hotel supposed to be all non smoking. Room facilities and amenities are not cleaned enough. they had over booked on my reserved room type so i got down-graded without refund on the first day. it was big disappointment because I had good experience on the last time I stayed a year ago.
4 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Atef

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unhygienic
It was not so good ..after booking I been shown a filthy room I refuse to stay there then they try hard to replace the bedding but still unhygienic .I demand refund but couldn't happend .so I had to stay one night unwilling.I think hotels should replaced Thier bed sheets so often .
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Akhmad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not bad for the price
The hotel staff were very kind and helpful. There were a few problem with the room he first was The a/c would not work sometimes, the same with the WiFi. Also the power would occasionally go out.
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
AC NOT WORKNG GOOD, MADE COMPLAIN AND THE RECEPTION IS MORE ANGRY THEN US. FOUND IT VERY FUNNY
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Christian, Berlin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Lage für kleinen Preis bei solider Qualität
Man darf keine Palastzimmer bei dem Preis erwarten. Es ist ordentlich, mit Klima und Warmwasser. Der Service ist gut, Frühstück und sonstiges Essen ist qualitativ gut und die Portionen sind für Europäer groß genug. Für die, die nur im Hotel hocken wollen, ist das Hotel eher nichts, als Sprungbrett mit Fokus Übernachtung mit gutem Preis-Leistungsverhältnis würde ich es immer wieder buchen.
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Yohan

1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
good stay, great staff and good location
amazing stay at your hotel. clean and comfortable. the only this is our room aircond (room 111) is not functioning. i couldn't change to other room because its full house. A slight improvement in your breakfast menu is better. we did not ask much, is just the taste is not that good. an international simple menu or your local menu is good enough is the taste is there.
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good price for the value location so so but not to
Good price for the value location so so but not to far from the center stuff are very helpful and always smiling
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Hotel, Great Place
Lokasi hotel strategis dan dekat dengan pusat kota Jakarta. Akses ke hotel sangat mudah, dapat dijangkau dengan kendaraan umum seperti busway (dekat halte Tosari) dan Stasiun Sudirman. Kamar nyaman dan bersih. Menu breakfast lumayan enak.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The location is good near from grand indonesia shopping center .. The breakfast is poor ..

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It

6/10 – Redelijk

MOOSUNG

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
시내 중심가에 위치하여 쇼핑하기에는 좋으나..전반적인 호텔서비스와 객실의 청결도가 매우 안좋습니다.

10/10 – Uitstekend

naoko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bagus

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Nice but very smokey
Very smokey environment. We won't be coming back to Indonesia until they implement a smoking ban.

8/10 – Goed

san, 東京

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
安い!
快適なホテルです。値段も安いので満足です。スタッフもとても感じが良いです。 ただ部屋に窓がない、壁が薄いのか周りの部屋の声がしっかり聞こる、朝方4時頃から1時間くらい宗教による音楽が外からスピーカーで大音量で流れます。

8/10 – Goed

Hideo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋は綺麗で立地も良い。 WiFiが弱いが、これを含めても大変コストパフォーマンスが良く、また利用したいホテル。

8/10 – Goed

King John

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Very Poor Internet! great location
Clay hotel is very good in terms of location . Very near all public transportation. Front desk during nightshift is a bit arrogant . Did not even tried to help us find adopter for our charger . Wifi is really bad . Food is ok.still a good choice if you want to upload your pictures down the lobby

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel very easy to access by transportation
At first when i request for early check in if there have any available room not occupied, the service person said room is fully occupied then i wait for 1 hour, have another group from local came to check in and that group can early check in without any problem. So i go to the receiptionist asking about that, only after that I can check in. But overalll the hotel still good for stay near to the attraction and east access.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

6/10 – Redelijk

Anna Isabella

Lokasi strategis tapi tidak ada No smoking floor
Menyenangkan karena lokasi dekat dengan tempat kerja saya, sarapan paginya cukup tetapi yang perlu diperhatikan adalah harus tersedia kamar di area no smoking floor.

8/10 – Goed

mohd ali, malaysia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great stay...this is my forth times stay here.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

8/10 – Goed

Tse Yang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

りり, 東京

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
ロケーションが最高!
ホテルに着いたのが真夜中だったが、チェックインはスムーズでした。 部屋は最小限な感じで、窓もないが、夜中に着いてチェックアウトする分にはいいと思います。

6/10 – Redelijk

rafael, Spain

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Breakfast very poor, room size very small and not very clean

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
So so
It is too small room

6/10 – Redelijk

Hiromi, インドネシア

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
立地とホテル中身を比較すると得なホテル
この値段でジャカルタ中心部。 部屋は小さめだが、それなりだし、シャワーも熱く、食事は美味しい方に入る。 ホテル自体のインテリア良し。 スタッフ良し。 部屋に窓がないのと、外観が非常に悪いのが、残念すぎる。

8/10 – Goed

Meng Hwee, Singapore

Positief: Netheid, comfort kamer
Deteriorating good value hotel
The business room I booked was the highest grade and has a proper window. However, I need to climb over the bed to the window side. I requested for a downgrade to a superior room with a small slit window facing the rear. The air con was not cold but was repaired and improved after my complaints. Good value as hotel is relatively new but noted that maintenance is lax - light behind bed falling off, vanity light not working, curtain rail falling off, smelly smoking rm and AC not cold etc.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コスパ高い
市内中心部で、グランドインドネシアから徒歩5分ほどの好立地であり、wifiもスムーズに使えた。朝食は種類が少なく簡素なものだったが、このロケーションではコスパが高い部類に入ると思う。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
だいたいok
エアコンから水漏れ 朝食時間知らされず 2日目カードキー使えなくなりフロントに行く必要あり

4/10 – Matig

Guanyao

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad experience
Hotel rooms was smelling the sewers and this was very unpleasant. No isolation and could hear noise from the hallway.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
The room location was perfect, as I requested, far from elevator or stairs to minimize noise. However, since the room is facing west direction, the afternoon sun makes the room a bit hot, moreover there was no blinds at the window to cover the sunlight. The A/C was also not in a good condition. It produced a noise which was a bit annoying. The staffs knew about this but did not do anything. I didn't ask for a room change because I like the location. Other than that, the rest were still acceptable. Thank you Clay Hotel. I only wish you the best and hope that you would improve to maintain your quality. ps. I think it's now time to change the towels and linens with new ones. They were all in grey shades already and dull.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
음...괜찮습니다
창문이 없습니다. 룸서비스는 택스를 21%나 받습니다. 하지만 직원들은 친절하고 전반적으로 접근성은 좋은편입니다.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel à recommander. Bon rapport qualité prix
Hôtel assez proche du centre de Jakarta et de ses malls et surtout bien connu des taxis ! Personnel accueillant et chaleureux. Chambre propre rien a redire. Seul aspect dommage est l'absence de fenêtre extérieure et une sorte de patio inaccessible donnant sur le voisin et bien que la vitre ne soit flouté la lumière des voisins qui illumine la chambre pose problème pour dormir. Et l'absence de savons !