Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen van favehotel Pasar Baru

3 out of 5
favehotel Pasar Baru
Jln. Samanhudi No.26, Pasar Baru, Jakarta, jakarta

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 74 van 280 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 149 van 280 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 280 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 280 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 280 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Doorreis
Dit is een goed hotel voor mij om door te reizen, personeel vriendelijk, maar de ligging is niet goed te veel aan de rand van de stad en dat zie je aan de verloederde gebieden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niets bijzonders, goede prijs kwaliteit

6/10 – Redelijk

Joshua, Rotterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel niet ver van de Passer Baroe
Ik heb hier een week verbleven. Het hotel is niet ver vandaan van bijvoorbeeld het Monumen Nasional (Monas). Prima hotel als je alleen bed en bad zoekt. De gemiddelde taxi chauffeur weet het hotel wel te vinden,mits je aangeeft dat het in de buurt van Passer Baroe ligt.

8/10 – Goed

Loes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel voor een nacht
Het is een goed verzorgd hotel met aardig personeel. Heerlijke waterval douche. De plek is niet echt denderend, maar heel jakarta is dat niet. Een dag jakarta is meer dan voldoende!

10/10 – Uitstekend

Ouder echtpaar, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding
Prima kamer met alles erop en eraan. Zeer vriendelijk personeel. In de buurt kun je lekker en goedkoop eten. Met de tuktuk, de bus en de taxi is alles uitstekend te bereiken en ook dichtbij. Station Gambir is dichtbij om verder te reizen met de trein.

10/10 – Uitstekend

Albert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The TV in the room given to us was not working, the receptionist, Sella, graciously helped us move to another room which is more brighter and spacious. She has been very professional, also the manager (he) was very nice.
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Franklin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
None
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Franklin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
None
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Franklin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
None
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Puas
Enak
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Rumi. T - Hotel Manager op 19 mrt 2020
Dear Traveler, Thank you for your review, hope we can serve better in your next visit. Best Regards Rumi. T - Hotel Manager

4/10 – Matig

Alexey

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Только для бизнес-поездок на пару дней
Долгое заселение (после 15:00) не было подготовленного номера, пришлось ждать. Номер маленький, нет даже шкафа, вешалки висят вместо светильника над кроватью. Под окнами был ремонт (постоянный шум с 9-18 часов). Слабый Wi-Fi, сейф не работает, непостоянная уборка номеров, постель с пятнами.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Best Regards Rumi. T - Hotel Manager op 28 feb 2020
Dear Alexey, We are sorry for your unpleasant experience during your stay at our hotel. Our team will take all necessary measures to ensure such an incident does not occur in the future. Once again thank you for your concern and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The place is nice
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Rumi. T - Hotel Manager op 16 jan 2020
Dear Traveler Thank you for your time to share your wonderful remark, hope we can serve better in your next visit. Best Regards Rumi. T - Hotel Manager

8/10 – Goed

ELMER john

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Rumi. T - Hotel Manager op 16 jan 2020
Dear ELMER john We highly appreciate your review and look forward to serving you again. Best Regards Rumi. T - Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Osamu

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
ドライヤーが無く困りました。シャンプーとボディーソープが兼用でした。
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Rumi. T - Hotel Manager op 11 okt 2019
Dear Osamu Thank you for taking the time to give us your review. Regarding your comment about the hair dryer, for your information we can borrow it by contacting our reception desk. We appreciate your attention, and our hope that you will give us the opportunity to serve you better in the future. Best Regards Rumi Trihandayani Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

BIDESH KUMAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Nothing
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Herda op 14 okt 2019
Dear BIDESH KUMAR Thank you for your review. It was a pleasure to have you with us and we look forward for your return. Best Regards Rumi. T - Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Budget hotel for business. Good hotel staff and nice attitude. Quick response
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Rumi.T - Hotel Manager op 25 jul 2019
Dear Traveler ​We're cannot be happier to receive such a great review from you about favehotel Pasar Baru Jakarta. Thank you and we look forward for your return to our hotel. Best Regard Rumi. T - Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清々しいホテルスタッフ
フロント係りのスタッフ、ポーター係のスタッフ、レストランのスタッフのみなさんは、微笑んで対応してくれて好印象でした。みなさん若くて清々しい雰囲気も魅力です。ブルーバードタクシーで行きは空港第3ターミナルから1時間20分程度大凡18万ルピアで到着しました。ホテルのポーターさんがブルーバードタクシーを呼んでくれましたが、帰りの道では大型トレーラーなどが続々と連なって来て渋滞にハラハラしましたが、運転手さんのルート変更により2時間程度で空港に到着できました。
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Rumi. T - Hotel Manager op 10 jul 2019
Dear Traveler, Thank you for taking the time to tell us about your experience at favehotel Pasar Baru Jakarta. In Jakarta, the traffic conditions are unpredictable, we are grateful that you can arrive at the airport on time. ​We highly appreciated your review and look forward to serve you again. Best Regard Rumi. T - Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Herry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyaman di fave hotel
Sangat menyenangkan bisa inap di fave hotel. hotel yg bagus dan nyaman.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Rumi. T op 18 jun 2019
Yth Herry Terima kasih atas ulasan yang diberikan. Kami senang mendengar Anda merasa nyaman selama berada di hotel dan berharap dapat melayani Anda lagi di favehotel Pasar Baru Jakarta. Salam Hangat Rumi. T - Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth to Stay
Quite new hotel, surrounded by lots of culinary.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Rumi. T op 4 apr 2019
Dear Traveler, Thank you for your stars score to our hotel. Hopes to welcoming you back at favehotel Pasar Baru Jakarta. Best Regard Rumi. T - Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God placering
Et godt hotel, man prisen er god i forhold til placeringen.
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Rumi. T op 25 feb 2019
Dear Anonymous Thank you for your time to filled out the survey. Hopes to welcoming you back at favehotel Pasar Baru Jakarta.

8/10 – Goed

Abdul gafoor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Rumi. T op 12 feb 2019
Dear Abdul Gafoor Thank you for your feedback regarding your recent visit at favehotel Pasar Baru Jakarta Looking forward to welcome you again. Best Regard Rumi. T - Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Enrique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Rumi. T op 31 jan 2019
Dear Enrique Thank you for taking the time to share your review of favehotel Pasar Baru Jakarta. We happy to know that you had great experience with us. Once again thank you and we look forward to your next visit. Best Regard Rumi. T / Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nice & comfy room with clean bathroom & nice AC
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Rumi. T op 8 jan 2019
Dear Traveler, Thank you for taking the time to share your review of favehotel Pasar Baru Jakarta. We happy to know that you had great experience with us. Once again thank you and we look forward to your next visit. Best Regard Rumi. T - Hotel Manager

8/10 – Goed

Amir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Rumi Trihandayani op 31 dec 2018
Dear Amir, Thank you for taking the time to share your review of favehotel Pasar Baru Jakarta. We highly appreciated your review and look forward to serve you again. Best Regard Rumi. T - Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotelnya nyaman kamarnya bersih rapi dan lumayan agak luas
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Rumi. T op 19 dec 2018
Yth Traveller, Terima kasih atas skor bintang 4 yang diberikan. Kami berharap dapat menyambut anda kembali di favehotel Pasar Baru Jakarta. Salam Hangat Rumi. T - Hotel Manager

8/10 – Goed

Elodie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Rumi. T op 21 nov 2018
Dear Elodie, Thank you for taking the time to share your review of favehotel Pasar Baru Jakarta. We look forward to your next visit. Best Regard Rumi. T - Hotel Manager

8/10 – Goed

Hildegard sri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Rumi Trihandayani op 30 okt 2018
Dear Hildegard sri Thank you for taking the time to share your review of favehotel Pasar Baru Jakarta. We happy to know that you had great experience with us. Once again thank you and we look forward to your next visit. Best Regard Rumi. T - Hotel Manager

8/10 – Goed

Ni Kadek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Rumi Trihandayani op 27 sep 2018
Dear Ni Kadek Thank you for your 4 stars score to our hotel. Hopes to welcoming you back at favehotel Pasar Baru Jakarta. Best Regard Rumi. T - Hotel Manager

8/10 – Goed

Lalu rudy irham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nyaman
Bersih dan nyaman
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

udamamo, 神奈川県

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pasar Baru近くのビジネスホテル
旧市街のPasar Baruから徒歩3分くらいの立地です。周りはビジネスホテルだらけで、その中の一つという感じでした。ホテルは改装中でざわざわしてましたが、防音もしっかりしていて、その点は素晴らしかったです。部屋はかなりひろくて、冷房が逆に効きにくかったです。朝食も種類があり、良かったですね。次回も泊まろうと思います。
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

F.F, 東京

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
清潔感あり。タクシー利用なら全く問題ない。
静か、スタッフはほぼ平均的、コンビニは1階にある、ビールはフロントで買える、タクシー(ブルーバード)はすぐに来るなど、まずまずのホテルです。シャワーは旧式ですがお湯はいくらでも出ました。清潔感のあるホテルです。
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

TIRUMALA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel and local is good.
Budget Hotel, and Clean hotel, 10 min drive to Jakarta International Expo depending on traffic., Blue Bird cars stand at the hotel., you can ride immediately whenever you step out from hotel reception., Vegetarians will face problem in the restaurant as less no. of items as per veg ingredients are concerned. We will book this hotel as and when we are in Jakarta.
Reactie van Rumi. T op 11 apr 2018
Thank you for your time to fill out our review hopes to welcoming you back at favehotel Pasar Baru Jakarta Best Regard, Rumi. T - Hotel Manager

6/10 – Redelijk

osman, singapore

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel near to food area
nothing special for my experience only thing the staff are polite and good sevice
3 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Bon, Japan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
値段相応ホテル
朝食後初日から、朝食代を払えと言われました。エクスペディアで予約済みで、インクルードであることを説明してもダメで、一旦は、支払わせられるはめに。受け付けで再度エクスペディの画面を見せてようやく納得。お金は戻りましたが、謝罪の言葉もありません。恐るべきクウォリティ。クーポンなどはなく、部屋番号で確認するシステムです。朝食のナシゴレンがおいしかっただけに残念。 タイ古式マッサージ店があるかを訪ねても、知らないの一言で終わり。夜中に出血し、バンドエイドがありますと尋ねても「ない」の一言。もちろん、価格相応ホテルの設備ですが、ホスピタリティはどの従業員さんも高いとは言えませんでした。
4 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Rumi Trihandayani op 5 mrt 2018
Dear Bon, We apologize for any inconvenience during your stay at our hotel. We will further remind employes to do a towel check before it is given to the guests, and it will be our concern for the price and the reservation whether it includes breakfast or not and we will provide retraining for knowledge and how a hotel employee provides good service to guests. Once again we apologize and thank you for your review which is a good review for us to give better service. Best Regards Rumi Trihandayani - Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Barun, India

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good economy and budget hotel
1. Hotel staff find difficult in communicating in English Language 2. Breakfast and lunch menu items are very limited 3. At 10 O'clock morning room service announce sandwich is not available, all sold out-terrible 4. while booking online it said coffee kettle and free in-room coffee-sugar will be supplied. But in reality hotel charged rp 10,000 for coffee package 5. In-room ironing facility was not available. 6. Room service for food supply closes at 12 night
8 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Rumi. T op 21 feb 2018
Dear Mr. Barun, Thank you for taking time to give us reviews Your praise will be delivered to the staff concerned and we will make them an example of how to provide good service to the guests. Tea and coffee facilities are only available in suite rooms, our standard room only provides tea and coffee maker (kettle for hot water) We provide for ironing facilities (iron + iron board) base on guest request. For staff english skills, room service and restaurant food supply will be our concern to improve for give better service to our potential guest like you. Look forward to welcoming you back at favehotel Pasar Baru Jakarta. Best Regards, Rumi. T - Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ok hotel
Hotel is clean and rooms are quite spacious. Breakfast not worth to pay. Handy location. Street restaurants near by.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Rumi Trihandayani op 19 feb 2018
Dear Traveler, Thank you for taking the time to give us a review. Your review means a lot to us to improve our services to our guests Look forward to welcoming you back again at favehotel Pasar Baru - Jakarta. Best Regards, Rumi Trihandayani - Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

cheng yu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
時間會讓好飯店 慢慢變老
相比2年前去的時候 已經有點舊了…… 以前會給9分以上 現在應該是只給8分多了 …
3 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Rumi. T op 30 jan 2018
Dear Cheng yu, Thank you for your review. Your review is very meaningful to improve our service to potential guests like you. We look forward to welcoming you back to favehotel Pasar Baru Jakarta. Best Regard, Rumi. T - Hotel Manager

8/10 – Goed

Daniel Chong Liang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

つかさ, 日本

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
安くて綺麗!
安いのに、清潔感もあって綺麗でした!朝食も良かったですよ!部屋は、やはりビジネスホテルと一緒で、隣のテレビの音とか聞こえますけど、この値段と綺麗さから言えば、しょうがないかなって思います!スタッフも対応が良かったです!また機会があれば利用しようかなと思います!
6 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

デラさん, 仙台

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ジャカルタの政府機関や学校ショッピングセンターが回りにあり、ジャカルタの生活を身近に知れる。
地域の人達に良く知られていてショッピングセンターやレストランが回りにあり、現地の生活を身近にに楽しめるホテルでした。
9 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Phillip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value
The favehotel Pasar Baru is an excellent value for the money. The hotel is fairly new, the rooms are in very good condition, well maintained, and clean. The breakfast buffet is very good. The staff is excellent, friendly, and helpful. The location is very close to Pasar Baru, so it's a very interesting area.
5 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Senjaya

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

HAHDHA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Ednend

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant Stay
I have stay at this hotel from 25-30th Aug (5 Days). The room was quite spacious but the housekeeping did not change our bed sheet daily. After I inform them then they will change it. The downturn is that there's a long staircase to the lobby. Quite difficult to go up with luggage and a baby stroller. If only they could do a ramp on the side of the staircase. Hotel is near to Pasar Baru (10 mins walk) and you could find cheap stuffs over here. Beside that, there's no other entertainment or Mall which is nearby. Overall, I did have a pleasant stay over here. The receptionist and the security guard are helpful friendly too.
5 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money.
Good hotel. I enjoyed my stay but No McDonald's, Burger king nearby. Far from new shopping malls
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Noel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
baik
nyaman
1 nacht verbleven in juni 2017