Zwembad

Beoordelingen van Novotel Tangerang

4 out of 5
Novotel Tangerang
Jl Jenderal Sudirman No 01, Cikokol, Tangerang, Banten

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 144 van 330 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 143 van 330 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 330 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 330 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 330 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service van de nedewerkers is uniek vriendelijk. Ondanks wij er maar drie dagen geweest zijn konden ze onze namen
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Johannes, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
In de buurt van het vliegveld. Schone kamer met goede airco. Vriendelijke en hulpvaardige receptie.
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

j.h.m.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

R, Rotterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Makkelijk hotel in levendige omgeving
Het hotel is centraal gelegen in Tangerang met een makkelijke afstand naar het station om naar Jakarta te gaan. De faciliteiten zijn simpel, maar van goede kwaliteit. Het naast gelegen winkelcentrum is niet de beste van allemaal, maar je kan er wel gemakkelijk eten en drinken. Enige nadeel is dat Novotel niet eenvoudig met een taxi te bereiken is omdat de oprit, vooral na sluitingstijd van het winkelcentrum moeilijk te vinden is. Vele taxi chauffeurs weten dan de weg niet meer. Beter is om voor de ingang geen eenrichtingsverkeer te hebben zodat de naastgelegen uitrit ook als inrit kan dienen. Verder zou het tapijt in de kamers eens flink gereinigd mogen worden om wt frisser te laten lijken. Wifi is niet altijd even handig met een landingspagina. Beter is gewoon met username en password in te loggen via instellingen en niet via een site die niet altijd doorkomt. Jet hebt dan wel wifi verbinding, maar geen internet.
14 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Windiarto op 17 nov 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Tangerang. I am sorry that your experience did not meet your expectations; especially for wifi conenction, please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Windiarto General Manager

10/10 – Uitstekend

robin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect hotel
dit hotel zou ik zeker aanraden lekkere uitgebreide ontbijt de kamers zijn goed schoon en lekker ruim met heel goede comfort vriendelijke personeel en een lekkere rustige locatie
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Nancy, Paramaribo, Suriname

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 geweldig verblijf.
Reactie van Windiarto op 22 sep 2015
Dear Ms. Nancy, Warm Greetings from Novotel Tangerang... Thank you very much for sharing your experienced stay with us. We are delighted to read your feedback. Your feedback is very important for us to improve our quality of services. We look forward to welcome you back to Novotel Tangerang. Sincerely, Windiarto General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Anton, Halle (Belgium)

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Niet tevreden
Dit hotel op voorhand geboekt voor afsluitende nacht van onze 3 weken-reis doorheen Indonesië, namelijk de duurdere executive suite voor 4 personen (2 volwassen en 2 kids). We waren niet tevreden over de geleverde prestaties : - er was geen bed opgemaakt voor de kinderen - er was die avond geen warm water - het leidingwater was aanvankelijk bruin (kamer lang niet meer gebruikt) - de kamer was niet geheel proper (bij voorbeeld nog afval in afvalemmer) - het avondeten was niet bijzonder (slechtste maaltijd van de 3 weken) - het ontbijt was niet inbegrepen in de kamerprijs (geen info hieromtrent bij de boeking) - ontbijt te verkrijgen aan 187.550 IDR per persoon (= 12,50 €). Dit komt voor 4 personen neer op 50 € of de helft van de kamerprijs. Het zou eerlijker zijn om dit onmiddellijk bij de boeking aan te geven en U de keuze te laten : kamer zonder ontbijt 100 €, met ontbijt 150 €. Tip : ga voor het veel betere FM7-hotel, zoals we deden de 1ste nacht bij aankomst in Jakarta : mooiere kamer (2 connecting rooms voor 90 €), dichter bij de luchthaven, gratis pick-up service, persoonlijker, uitstekende services en veel beter eten in het restaurant.

10/10 – Uitstekend

byoung chul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sungman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

MANHEE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good enough to stay at there.
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

YANG KYU

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

SUNHEE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Dennis

2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Kyung-Bok

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
N
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Kok kee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Air-conditional a little noise
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

YASUJI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
音対策を望みます
コネクティングルーム設定は良いのですが、同室に宿泊すると隣の部屋の声が丸聞こえで不快、プールでの音楽等も12時前には終了して欲しい うるさくて寝られない。今回は5階だったのでまだマシだったが3階にとまっった際は、地獄でした。
10 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Lawrence

3 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

YASUJI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
お湯の出ないシャワー
浴槽付きで良かった そちらはお湯が出ました。なんで浴槽側は出るのに シャワーブースはお湯が出ないのか不思議 ルームサービスもアイスペールを持ってくると言って帰ったきり持ってこないし 冷蔵庫は全然冷えない 設備のリノベーションが必要なのでは?
6 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

YASUJI

Zakenreiziger
Positief: Netheid
設備がイマイチ
古くなっているからかもしれませんが シャワーは水しか出ない.. 浴槽の方はお湯が出たのに 残念です。 入口側トイレのシャワーもトリガーが壊れており 使うのが大変でした
5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Marlon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed at this property for one night as we were on a layover to Bali. They upgraded us to a suite upon check in. Very nice hotel located above a mall. Close to lots of restaurants.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Boon Pin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

YANG KYU

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
직원들의 서비스의식과 친절함은 매우 인상적으로 좋았음. 식사및 부대시설에 대한 편안함도 매우좋았음. 침구청결및 소모품공급도 만족함. 단 시설 노후및 각 장시품과 카펫등은 시급히 개설 바람. Yang Kyu Lee
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel for stay!
11 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

YASUJI

Zakenreiziger
Positief: Netheid
使いにくく 対応がイマイチなレストラン
夕食を取ろうとレストランに行ったが やってるのかやってないのか分からない有様 メニューはあるか?と聞いたが きちんとした回答も得られず 結局 ルームサービスにした こちらは対応する不思議 モールへの通路が再開していたのはよかった
4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Masatoshi

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I felt an enough comfort to stay here.
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

YONG SUNG

3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

SUNHEE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Jermaine

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Andy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Abdul Aziz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome hotel to stay with family.
Great Hotel above the TangCity Mall. Good breakfast spread. Strong wifi. Clean room. Hassle free during check in/out. No regrets.
4 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Jimmy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Novotel Tangerang op 5 jan 2023
Dear JimmyWarm Greetings from Novotel Tangerang!Thank you very much for the awesome review. We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you.We hope that you could enjoy another wonderful experience with us. Come back and see us soon.Always feel welcome at Novotel Tangerang.Regards,WindiartoGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Yves

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôtel.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
No comment
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

HYUNJUN

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
잘 쉬고 왔어요
전체적으로 좋았다. 그러나 욕실의 청소는 신경써야한다
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

YOLI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

jun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shower water is too cold, even I have turned the hot water to maximum。
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

SEONGJUN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
역시 노보텔! 추천합니다
식당과 연결되는 길도 따로 있고, 깔끔하고 수영장도 이용했습니다. 바로근처에 큰 마켓도 있어서 필요한 인도네시아 유명커피 등을 쉽게 살 수 있었습니다.
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

SEKOUNG

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

YASUJI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
モールに隣接している割に静か
モールに隣接していて便利かと思いましたが、直通の通路は閉鎖されていてちょっと残念 モール内にスーパーがなく 周りにコンビニもなくちょっとした飲み物の調達が不便でした。部屋は広く静かで、プレミアラウンジの食事は美味しかったです
5 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Fahd, Dammam

5 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not what I expected from this kind of hotel
Breakfast was not great. Attention of hotel staff waa neither.
3 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
5 nachten verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Patrice

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel far from airport
this hotel is far from the airport around 45 mn drive , the room was ok but old style and the looby and lift very dirty especially during the covid 19 pandemic they should really care about cleanest...the mall next door good for have a meal but not for shopping anything...overall this hotel is quiet expensive for the quality and the location...not Novotel standard .
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Windiarto op 21 dec 2020
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Tangerang. I am sorry that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Windiarto General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ショッピングモールと繋がっているので便利です。
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Dony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Mr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2020