Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van OYO Townhouse 2 Hotel Gunung Sahari

2.5 out of 5
OYO Townhouse 2 Hotel Gunung Sahari
Jl. Gunung Sahari Raya No.33, Gunung Sahari Utara, Sawah Besar, Jakarta, Jakarta

Beoordelingen

3,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 2 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 2 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 2 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 2 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 2 beoordelingen" "

5,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

2,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Rudy

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not so recommended if you dun get discount
1. Staffs was friendly, but room was filthy. Found cockroaches and ants colony in the room. The hotel staff nicely try to offer replacement rooms, but its condition is about the same. Sorry, I will not back. 2. Internet was horrible. Keep disconnected somehow when your gadget (laptop/ipad/iphone) were idle. Due to this disconnection issue, my friend can’t contact me via WA call. 3. Stayed there for 2 nights (separate booking), but they never change the bedsheet. I knew because the bedsheet and quilt cover got stained on a particular spot that I remember well. The housekeeper was only tidy up for next customer.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Ava op 16 mrt 2023
Hi, Rudy! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Ava

2/10 – Ontzettend slecht

たあ, 日本

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1-2階しかwifiがつながらない。フロントに言って直ったと言われてもつながらない。おかげでSIMのパケット使う羽目になり結果お金損した。 まて、2名2室で予約したのに2名1室にされてチェックイン終了。こっちから文句言って2名2室になったが、言わなければそのままのボッタクリ!最低最悪。レビューの無い安ホテルはやはりこんなもんだわ
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Cheshta op 17 sep 2019
Something like this have happened, We’re extremely apologetic to hear such kind of hassle shouldn’t faced, however, this has been highlighted with our team to take necessary measures so that such issues don’t get repeated again. Regards, Cheshta