Behandelingskamers voor koppels, een sauna, een spabad, een stoombad

Beoordelingen van TAUERN SPA Zell am See - Kaprun

4 out of 5
TAUERN SPA Zell am See - Kaprun
Tauern Spa Platz 1, Kaprun, Salzburg

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 159 van 254 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 80 van 254 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 254 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 254 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 254 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Theodorus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel zwembaden voor zwemplezier binnen en buiten. Zeer uitgebreid en goed ontbijt. S’avonds aan de bar is er behalve drank niks te verkrijgen. Laten echt een kans liggen daar. Niemand blijft lang hangen. Je verwacht live muziek of entertainment in een Hotel met 170 kamers. Zo’n plaatselijke local kost niks. Staat een piano voor de show. We hadden twee kamers op verschillende verdiepingen. Ze hebben ergens iets niet goed gecommuniceerd want de ene kamer heeft wel wat lekkers (chocolade) op de kamer en de andere niet. Vreemd? En wat echt niet kan is dat minderjarige jeugd naakte mensen kan zien vanuit de sportzaal en de loopbrug naar de zwemlocatie. Die zijn daar helemaal niet mee bezig en willen zeker niet zien.
9 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Luc, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recent hotel met alle voorzieningen
Net en comfortabel hotel,zo'n 1 km van centrum van Kaprun,10 km van Zell am See en 8km van de gletser Kitzsteinhorn.

10/10 – Uitstekend

Dominique, Linter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super deluxe vakantie !
Een super vakantie gehad in een luxe hotel, waar alles heel goed was. De kamers, het eten en de Spa alles prima in orde.

10/10 – Uitstekend

Evelyn

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schöne Anlage, nettes Personal und atemberaubende Aussicht aus dem Zimmer. Wir kommen gerne wieder.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ivan, Krizevci

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nature, glacier
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Aleksandr

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food and SPA were great after days skiing.
6 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Christina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kristin

3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

SUN HYUNG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

INYOUNG

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Ingrid

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Wir waren jetzt mittlerweile zum vierten Mal da und wir stellten fest, dass es echt nachgelassen hat! Vor allem im Service, beim Abendessen und im Poolbereich!
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

wonsun

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
다시 간다면 2박 할거여요
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Therme in sehr schöner Umgebung! viele unterschiedliche Pools; sauber, angenehme Atmosphäre. Zimmer sind geräumig, sehr schön und modern eingerichtet. Essen (am Abend auch zum Frühstück) sehr vielfältig, ansprechend, hervorragend!!!
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Werner

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sonia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptionnel
Deuxième fois que j'ai la chance de reserver dans cet établissement. Tout y parfait. L'accueil, la propreté, les repas, le service, les chambres, la vue. La prochaine fois je resterais une nuit de plus. Merci pour tout.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Irina

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren mit allem mega zufrieden. Konnten unseren Welpen mitnehmen, Hunde allgemein sehr erwünscht. Aussicht und die Lage perfekt. Wellnessbereich sowohl für Hotelbesucher wie auch der öffentliche Bereich zu empfehlen.
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Ulrike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In der Nähe eines kleinen Flughafens. leider hatten wir ein Zimmer in der Nähe der Küche
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

SEOKYOUNG, Beverly Hills

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
시설은 고급스럽고 완벽함
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Tanja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr tolles, sauberes Haus.Leider nicht sehr zentral für Ausflüge.
6 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Hasret

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Silke Cizek op 4 jun 2023
Dear Hasret,thank you very much for your staying in our hotel and for your great review!Our team would be very happy to welcome you again soon!With best regards from Tauern SPA,Silke CizekFrontoffice Manager

10/10 – Uitstekend

YOUNGHWA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
모든 것이 만족스러웠던 리조트!
룸 컨디션, 스파시설, 조식 및 석식, 직원들의 친절함까지 무엇 하나 빠지지 않고 완벽했습니다. 타우에른 스파 때문에 오스트리아 여행을 또 가고 싶을 정도에요. 최고였어요.
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Hans

2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Hannes Neumayr op 27 nov 2022
Lieber Hans,ein herzliches Dankeschön für Ihre Rückmeldung über Ihren Aufenthalt. Ich freue mich, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und wenn wir Sie bald wieder begrüßen dürfen. In der Zwischenzeit sende ich Ihnen entSPAnnte Grüße aus Kaprun,Hannes NeumayrGuest Relations ManagerTAUERN SPA WORLD BetriebsgesmbH & Co KGTauern Spa Platz 1, A-5710 Kaprunfeedback@tauernspakaprun.comwww.tauernspakaprun.comwww.facebook.com/tauernspakaprunT. 43 6547 2040 F. 43 6547 2040

10/10 – Uitstekend

Margot

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Immer wieder ein Genuss!
Wunderbar wie immer- gerne wieder!
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Hannes Neumayr op 20 nov 2022
Liebe Margot,es freut mich sehr, dass Sie immer wieder schöne Urlaube bei uns verbringen können. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder bei uns im Haus verwöhnen dürfen.Mit entSPAnnten Grüßen aus KaprunHannes Neumayr Guest Relations ManagerTAUERN SPA WORLD BetriebsgesmbH & Co KGTauern Spa Platz 1, A-5710 Kaprunfeedback@tauernspakaprun.comwww.tauernspakaprun.comwww.facebook.com/tauernspakaprunT. 43 6547 2040 F. 43 6547 2040

4/10 – Matig

SEUNGROK

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
체크인 과정에서 사람이 도착하든 말든 짐이 있든 말든 주차를 지정된 곳이 아닌 다른 곳에 해두고(출입문 앞) 사라지든말든 신경 쓰지 않습니다. 투숙한 방 인근에서 인테리어 공사가 있었고 아침부터 큰 소리가 나서 잠을 잘수 없었고 관련 문의를 하자 공사가 있어 근데 왜? 하는 반응이었습니다. 내부 마사지 스파는 객실 대비 수용 capa가 너무 적어 투숙 일주일 전 예약해야만 사용 가능한 수준입니다. 그외 서비스 관련 매우 미숙하고 느려서 지내기 불편하였습니다.
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Hannes Neumayr op 20 okt 2022
친애하는 정 씨,저희 호텔을 이용해주시고 시간을 내어 피드백을 해주셔서 대단히 감사합니다. 이것은 우리가 받고 싶은 피드백은 아니지만 개선 조치를 위해 경험을 사용할 것입니다.체크인할 때 제대로 된 대우를 받지 못했다고 느끼셨다면 진심으로 사과드리고 싶습니다. 우리의 모든 손님은 우리에게 특별하므로 그에 상응하는 대우를 받을 자격이 있습니다.그동안 완벽하게 쉬지 못해서 죄송합니다. 흠 없는 객실을 제공하려면 정기적으로 객실을 수리해야 하므로 직원이 객실에 있어야 합니다.두 가지 예측할 수 없는 오래 지속되는 질병으로 인해 불행히도 평소처럼 많은 마사지를 제공할 수 없으므로 다른 경우보다 빨리 예약이 완료됩니다.앞으로 여러분을 환영할 수 있기를 바랍니다.TAUERN SPA의 안부,Hannes NeumayrGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Manuela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Essen ist ein Wahnsinn.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Hannes op 1 okt 2022
Liebe Manuela,vielen Dank dafür, dass Sie Ihren Urlaub in unserem Haus verbracht und uns diese tolle Bewertung zukommen lassen haben.Es freut mich sehr, dass Sie eine so tolle Zeit in unserem Haus verbringen konnten.Auch ich kam vor ein paar Tagen zum ersten Mal in den Genuss in unserem Restaurant zu speisen und kann Ihnen nur zustimmen. Die Kulinarik im TAUERN SPA lässt wirklich keine Wünsche offen.Ich freue mich schon sehr darauf, Sie bald wieder in unserem Haus verwöhnen zu dürfen.Bis bald!Mit freundlichen GrüßenHannes NeumayrGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
best place to refresh body and soul
best place to refresh body and soul
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Hannes op 12 aug 2022
Dear anonymous user, Thank you very much for staying at TAUERN SPA and providing us with your feedback. I am very happy to read that you found a spot where you can fully relax. I am looking forward to meeting you here in beautiful Kaprun soon. Kind regards, Hannes Neumayr Guest Relations Manager TAUERN SPA WORLD BetriebsgesmbH & Co KG Tauern Spa Platz 1, A-5710 Kaprun feedback@tauernspakaprun.com www.tauernspakaprun.com www.facebook.com/tauernspakaprun T. +43 6547 2040 F. +43 6547 2040

10/10 – Uitstekend

Jindriska

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Silke Cizek op 31 jul 2022
Dear Jindriska, thank you very much for staying in our hotel and for your great review. I can see you fully enjoyed your vacation and had a great time. Therefore we give our best everyday. I am really looking forward to welcoming you again soon! In the meantime, I send our best regards from Kaprun, Silke Cizek Frontoffice Manager

8/10 – Goed

Stephan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr gut und schön gelegen. Alles in allem war es ein sehr schöner Aufenthalt. Die Sauberkeit der Abluftschlitze in den Decken in den Zimmern Toiletten und der Abluftschlitze in der Decke des Restaurants ist verbesserungswürdig. Das Essen war meist gut, jedoch wenn man etwas später kommt hat speziel das Essen in der Showküche etwas abgegrast und nicht mehr sehr ansehnlich gewirkt. Da hätte man ruhig mal die Behälter wechseln/verkleinern können. Aber das ist dann auch jammern auf hohem Niveau.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Silke Cizek op 20 jul 2022
Lieber Stephan, vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel und dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu senden. Ich freue mich, dass Sie einen schönen Urlaub in Kaprun verbringen konnten. Gerne nehme ich Ihre Anmerkungen bezüglich der Sauberkeit der Abluftschlitze und den Speisen in der Showküche in unseren Qualitätszirkel auf und leite diese an die jeweiligen Abteilungen weiter. Ich freue mich, wenn wir Sie bald wieder begrüßen dürfen. In der Zwischenzeit sende ich Ihnen entSPAnnte Grüße aus Kaprun, Silke Cizek, Frontoffice Manager TAUERN SPA WORLD BetriebsgesmbH & Co KG Tauern Spa Platz 1, A-5710 Kaprun feedback@tauernspakaprun.com www.tauernspakaprun.com www.facebook.com/tauernspakaprun T. +43 6547 2040 F. +43 6547 2040

10/10 – Uitstekend

Heidi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk udsigt, spa og mad
Vi boede på hotellet af to gange. Første gang i et Panorama Deluxe værelse med udsigt til bjergene. Fantastisk! Min søn sov på en sovesofa bag os, som desværre var så hård, at han måtte rykke ned i vores seng. For dårligt til den pris, at alle ikke kan få en ordentlig seng at sove i. Vi havde bestilt halvpension, hvilket virkelig kan anbefales. Der er en kæmpe morgenmadsbuffet, og til aften er der en lige så stor buffet, og derudover serveres der hovedret og dessert ved bordet. Vi fik et gæstekort, så vi kunne køre gratis med offentlig transport (der holder en bus lige udenfor døren, så det var virkelig nemt). Derudover kunne vi med gæstekortet få rabat på de mest populære oplevelser i Kaprun og Zell am See. Der er et kæmpe vandland, som også er åbent for offentligheden. Men derudover er der adgang til flere forskellige spaområder. Et i forbindelse med vandlandet, hvor børn også må komme med, og et på hotellet, som kun er tilladt for folk over 15 år, da man skal være nøgen i saunaen. På vores 2. ophold boede vi i et almindeligt panoramaværelse, som vendte den modsatte vej end første gang. Der var knap så spektakulær udsigt, men stadig rigtig flot. To minusser var der dog ved dette værelse. Der var et stort vindue ud til badet, så hele værelset kunne kigge ind, når man badede. Og sovesofaen var for kort, så min 12-årige søn kunne ikke være i den. Ifølge receptionen var den kun beregnet til børn op til 9 år, men vi havde altså fået det alligevel… Ingen air condition.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Silke Cizek op 20 jul 2022
Kære Heidi, tak for din feedback om dit ophold på TAUERN SPA Kaprun. Det gør mig glad, at vores kulinariske tilbud og SPA levede op til dine forventninger, og at du havde en god tid hos os. Du kan være sikker på, at vi tager alle vores gæsters feedback meget alvorligt, især dem, der besøger os regelmæssigt. De viser os, hvordan vi er i stand til at udvikle os og øge vores niveau. Derfor vil jeg gerne undskylde, at jeg ikke fuldt ud kan opfylde dine behov vedrørende dit værelse. Til dit næste ophold foreslår vi vores Junior Nature Suites, som kommer med to separate værelser, hvor den anden seng er stor nok til at sove to personer. Vores naturrum er også udstyret med temperaturreguleringssystem, som kan appellere til dig. Vi glæder os til snart at byde dig velkommen her på vores hotel igen. I mellemtiden sender vi de bedste hilsner fra solrige Kaprun, Silke Cizek, Frontoffice leder

10/10 – Uitstekend

Wei

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Excellent location, Excellent accommodation, Excellent SAP, Friendliness of the Reception and all Staff.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Silke Cizek op 20 jul 2022
Dear Wei, thank you very much for staying at our hotel and providing us with your feedback. I am very happy to hear that my colleagues were able to create a great experience for you and that you like our region. We are hoping to welcoming you again here at our TAUERN SPA soon. Best regards, Silke Cizek Frontoffice Manager

10/10 – Uitstekend

YEO GYEONG

2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Silke Cizek op 31 jul 2022
Dear Yeo Gyeong, thank you for staying in our hotel and your great review. I am very happy to see you fully enjoyed your vacation and had a great time in our hotel. Our whole team is looking forward to welcoming you again in Tauern SPA! Sending best wishes from Kaprun, Silke Cizek Frontoffice Manager

10/10 – Uitstekend

Mikhail

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Silke Cizek op 31 jul 2022
Dear Mikhail, thank you so much for staying in our hotel and for your great review. I am very happy that my team and I made your vacation so special and that you had a great time. - Therefore we give our best everyday. We are really looking forward to welcome you again in our hotel! Best wishes from Kaprun, Silke Cizek Frontoffice Manager

6/10 – Redelijk

Heojin

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Silke Cizek op 31 jul 2022
Dear Heojin, thank you very much for staying in our hotel and for your review. I can see that we did not fully meet your expectations - our guests feedback is very important to us. Therefore, please feel free to let me know your issue and we give our best to improve our services to 10/10. I am looking forward to hearing from you! With the best regards from Kaprun, Silke Cizek Frontoffice Manager

10/10 – Uitstekend

Maximilian

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Rafal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Angela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We have visited this property before but never stayed overnight so decided, coming out of lockdown/pandemic, let's have a treat. It was wonderful, top class in every way. Lovely run hotel with lots of facilities and little treats all around the spas, not to mention the free minibar which was very much appreciated after a day skiing.
7 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Nermin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spitzen Ausblick - schöne Anlage.
Ein sehr angenehmer und entspannter Kurzurlaub. Freundliches und zuvorkommendes Personal. Am Samstagabend überragendes Dessert Buffet. Kommen gerne wieder.
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Detlef

4 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Detlef

4 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good spa, room was ok
It has various choices for spa as well as warm outdoor spa pools with the mountain view. Room condition and breakfast were ok, but there were a couple of things to make us uncomfortable. All the stand lamps were out. They forgot to put extra bed and amenities even though we booked for 3 persons. We had to waited quite a long time to get it done.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Martha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolles Hotel zum wellnessen
Sehr schön zum erholen und wohlfühlen, leckeres Frühstück und Abendessen. Tolles Zimmer
2 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bis auf W-Lan Verbindung - alles gut
Wlan Verbindung im Zimmer nicht verfügbar - auf Nachfrage kann man einen Verstärker an der Rezeption erhalten - haben wir aber erst beim Check out erfahren - sonst war alles wie gewohnt - Bestens !
2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Vanessa

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Sevim

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Isabella

2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Leonie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loma alpeilla
Loistava sijainti, upeat maisemat, ystävällinen henkilökunta.. Suosittelen lämpimästi! Aamupala ja illallinen todella hyvä.
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Leopold

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel und Therme war in Ordnung, Verpflegung: Personal hat alles gegeben war nicht geschult und schlecht koordiniert.
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Christoph

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2021