Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Dvorak Spa & Wellness

4 out of 5
Dvorak Spa & Wellness
Nova Louka 11, Karlovy Vary

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 101 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 101 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 101 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 101 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 101 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk eten. Lekker zwembad en sauna. Ontbijt was voortreffelijk en het avondeten was super. Kamer was schoon. Personeel vriendelijk
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

DJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Ludmila

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This city is awesome
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Richard, Seattle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really close to Kaiser Bad; theatre, collonade, art galerie (Umeni), etc. Fantastic breakfast in very elegant surroundings. Friendly helpful front desk staff.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jevgenijs

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Uwe, Rastede

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Natalia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ist telefonisch vorab nicht erreichbar gewesen für Rückfragen.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Timo

1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Hotell med bra läge utan fungerande AC
Det här hotellet var inte bra. I behov v en renovering. Jag valde dessutom detta lite dyrare hotell med den enkla anledningen att få en fungerande AC och slippa värmen. Tyvärr var ACn trasig, men när jag påpekade detta för personalen så tyckte de bara på axlarna och gav mig en fläkt. Upptäckte även små vatten eller fuktskador på olika delar av rummet vilket inte kändes så trevligt.
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

reinhold

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
das frühstück war ganz ok, der kellner peter un der portier milosewitsch waren sehr freundlich, der rest des personals gröstenteils unfreundlich, ungeeignet, man versteht und spricht kein deutsch an der rezeption, die regularien für die ein und ausfahrt des parkplatzes wurden mir nicht erklärt, ich konnte nicht wie gewünscht den parkplatz benutzen, ich sollte aber bezahlen, obwohl ich zwei tage im öffentlichen bereich stand
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van kolektiv Hotelu Dvorak op 29 jun 2023
Liebe Gäste, vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben und für Ihr Feedback. An der Rezeption wird Tschechisch und Englisch gesprochen. Wenn Sie am Rondel geparkt haben, ist dies ein dauerhaft gültiger Platz für Hotelgäste. Mit freundlichen Grüßen, das Team des Dvořák Hotels

6/10 – Redelijk

Nikolaus

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Pricy parking, smelly drains and no wifi in room
Although the service staff was friendly and accommodating, the hotel itself is quite old, both style-wise but also with regards to room amenities. Some rooms, like the one I stayed in were not within reach of the wifi router. They did not have an alternative room of the same category so my choice was either to downgrade or live without wifi for the duration of the 4-day stay. Upon arrival in the room, a pungent smell was coming from the drains of the bathroom. Not exactly what you would expect from a wellness hotel. Despite maintenance checking the next day, there was no solution to the problem. The hotel has an open-air, unsupervised parking lot. Charges per day are € 20. Not exactly cheap. The pool and spa were decent, some proper towels would have been a good compliment to the linen sheets that had to be used instead for drying off after the pool. Even though this lies within the construction of the building, it was also rather complicated to get from certain rooms in the building to others, many times involving multiple/different elevators and crossing other floors. Overall the visit was ok but nothing to brag about. The hotel should invest in proper wifi routers and also fix the sewage problem.
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Rabea

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Unterkunft, allerdings Parken recht teuer (20€ pro Nacht)
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Avi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Great location, parking is a chalange.
2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Heiner

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Nancy

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Silvio

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Petr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Claudie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Stefan

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Aleksandr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles war super und stets zur meiner Zufriedenheit
7 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Monic

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super service, tolle Spa Anlage!!
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Maja

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundliche und hilfsbereite Personal. Wenig Sicherheit in CoronaZeiten, besonders schlim sieht Situation in Restaurant aus. Beim Frühstück besteht akute Einsteckungsgefahr.
3 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Beata and Gilles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great wellness & spa
Swimming pool, spa services and saunas kept in great condition. Love it! Breakfast cod have bigger choice and a bit better quality. I love that hotel provides umbrellas for rainy days same as onsens in Japan! Rooms are big but outdated. Would still come back to the same hotel
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Beata and Gilles

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great wellness & spa
Great spa & wellness, pool and saunas kept in very good condition and we'll maintained. Rooms old-fashioned and would need some refreshing but good size. Surprisingly comfortable big beds. Breakfast choice and quality could be better. Overall great service and would come back due to hotel location right on the river and great service we received.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

René

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Příjemný pobyt
Čistý a pěkně vybavený pokoj. Wellness i bazén zdarma pro hotelové hosty. Snídaně výtečné. Jediná výtka v rezervaci je uvedeno jídlo a nápoje pro 2 os. zdarma na den ( od čeho bych čekal vice než, že se jedná pouze o snídani).
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Uwe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Jelena, Berlin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nettes Hotel, sauber, höfliches Personal. Kleiner aber feiner Spa Bereich, der immer wieder geputzt wurde!
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Line, Gatersleben

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Petr

Positief: Netheid, comfort kamer
Krásný hotel bohužel v omezeném režimu,
což přinášelo vyčerpání celého personálu hotelu,aby mohl hotel aspoň na dobré úrovni fungovat.Jinak skvělá poloha hotelu,včetně bazénu a kvalitní snídaně.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Frieda, München

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Das Hotel hat eine schöne Lage. Es ist jedoch etwas in die Jahre gekommen. Das Frühstück war ok, aber kein Highlight. Der Spa-Bereich ist gut, aber zu klein.
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Siri

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Václav

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lepší průměr
Ačkoli se personál moc snažil a byl velice ochotný, tak se vždy něco nepovedlo, kyselé pivo na baru o ceně nemluvím, kuchař jedno jídlo udělal excelentní a druhé stálo za nic.
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Jitka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Moonliyte, Brooklyn, New York

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was great staff communicated well in all language. Breakfast was super with a relaxing atmosphere " chill vibes" SUPER RELAX ZONE!!!!
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Rene, Zwickau

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr stilvoll, Wellnessbereich super, viele Anwendungen, sehr schöne Bar mit Livemusik,
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Mario

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Artur

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Needs some renovations, especially in the sauna and adjacent washing rooms. Otherwise, good 10 nights and solid breakfasts
10 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer hervorragend, Lage exzellent, Zimmerservice gut. Personal der Rezeption nicht sprachkundig, kaum Englisch, kaum Deutsch. Frühstück üppig, Kaffeeausgabe eine Katastrophe, Automaten überlastet, Warteschlange ärgerlich, Anderes System einführen! Personal beim Frühstück sehr bemüht, räumt Tische sofort ab.
5 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel hat eine tolle Lage.....jedoch ein großes Problem mit Parkplätzen für Gäste. Es war 3 Tage lang nicht möglich einen Hotel-Parkplatz für € 15/Nacht zu bekommen... wir mussten ca. 1500m bis zum Parkhaus im Hotel Thermal laufen. Von einem 4 Sterne Hotel erwarte ich diesbezüglich mehr. Frühstücks-Buffet OK....jedoch nichts besonderes....eher 3-Sterne-Niveau ! Zimmer sind schön und die Größe ist OK.
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Tomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Valeriy

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Отдыхаем здесь 11 лет, первый раз столкнулись с равнодушием на рецепции. Завтрак на 2. Новое руководство должно было перенять лучшее от прежнего.
9 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superb value for money in a cosy , nice and comfortable hotel right in the centre of karlovy vary
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
14 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Delicious Breakfast and Outstanding Staff! :)
The breakfast was absolutely amazing, the rooms spacious, and the staff were spectacular! They do not have wash cloths in the bathrooms, but a member of the front desk (can't remember his name) went out of his way to get me one. He was soooo sweet! :) The wellness area is also very nice and relaxing. It's very close to the Castle Spa and area where the hot spring water is to drink, but it is about a 20-minute walk to Elizabeth Spa. I would absolutely stay here again and highly recommend it to anyone that wants to enjoy an upscale setting in Karlovy Vary. :)
5 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

A.R.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauna war bei Ankunft Out of Order. Es wurde uns aber als Alternative direkt eine Sauna im Nachbarhotel angeboten. Top ! Schönes Frühstück.Gerne Wieder
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van TomasK op 14 dec 2019
Lieber Gast, Lassen Sie mich für die Bewertung unseres Hotels Danken. Die Rekonstruktion der Saunen wurde durchgeführt, um unseren Kunden in Zukunft mehr Komfort zu bieten. Mit freundlichen Grüßen Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in september 2019
Reactie van TomasK op 11 dec 2019
Dear guest, thank you for your review. Kind regards, Hotel management

8/10 – Goed

hui-chuan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地點好
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van TomasK op 11 dec 2019
Dear Chuan Na, thank you for your review! We are looking forward to meet you again. Best regards, Hotel Management