Exterieur

Beoordelingen van Grandhotel Pupp

5 out of 5
Grandhotel Pupp
Mírové námestí 2, Karlovy Vary

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 497 van 741 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 162 van 741 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 741 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 741 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 741 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ildiko

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Concierge op 13 okt 2022
Dear Guest.Thank you for your kind review of our hotel and your appreciation of our work, which we highly value and hope to have the pleasure of welcoming you again soon. Sincerely Tomas Krejsa - Concierge

8/10 – Goed

Joke van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige locatie, alleen jammer dat de prijzen nogal gedaald waren en dat mensen aantrok die niet de moeite namen zich behoorlijk te kleden voor deze schitterende locatie. Slippers en korte broeken horen niet thuis in een prachtige dinerzaal waar je met alle egards wordt behandeld. Daar heb je je naar te gedragen, dat is voor andere bezoekers en personeel wel zo prettig
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi kamer .goede ontbijt. Parkeren best prijzig.
5 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Peter, Tuil

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Super vriendelijke behulpzame personeelsleden. Niets is teveel en elke dag weer een vriendeljke glimlach. Het Hotel was als in een film. Uitzonderlijk goed.
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke hotel vooral tijdens winter
mooi verzorgde Hotel, heel vriendelijke personeel en heel uitgebreid ontbijtbuffet
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Roman, Revenue Manager op 21 mrt 2018
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Team of Grandhotel Pupp

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great stay at the Grandhotel Pupp. Room was clean and property is in the heart of Karlovy Vary. Definitely would recommend staying there!
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel Pupp ist wirklich ein Klassiker sehr schon. Tolle Zimmer tolle Lage, einfach super tolle Bar tolles Frühstück
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Concierge op 28 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas Krejsa

10/10 – Uitstekend

Jil

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are huge. Great reviews for the modern new wings only. The hotel was near a park and hill and I had a wonderful short walk and hike around the area.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Concierge op 28 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas Krejsa

10/10 – Uitstekend

Susanne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Concierge op 28 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas Krejsa

10/10 – Uitstekend

Haroon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles 5 Sterne
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Martin Gross op 20 apr 2024
Sehr geehrter Herr Haroon,vielen Dank für Ihre großartige Bewertung des Grandhotel Pupp. Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Aufenthalt fünf Sterne verdient hat.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns zu begrüßen und Ihnen erneut eine erstklassige Erfahrung bieten zu können.Mit freundlichen Grüßen,Martin Gross Concierge Grandhotel Pupp

10/10 – Uitstekend

Franziska

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Concierge op 28 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas Krejsa

10/10 – Uitstekend

Norbert

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Concierge op 28 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas Krejsa

10/10 – Uitstekend

Dirk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben den dreitägigen Aufenthalt im Hotel Pupp sehr genossen. Wir hatten den Riverside- Teil gebucht und das war eine sehr gute Entscheidung. Alles war perfekt, das Frühstück und ganz besonders das Abendessen im Grand Restaurant waren hervorragend und man kann es als absolut "Preis wert!" bezeichnen. Das Spa ist eine wunderbare Bereicherung. Wir kommen bestimmt einmal wieder!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Concierge op 28 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas Krejsa

10/10 – Uitstekend

Jinfeng

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Concierge op 28 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas Krejsa

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Supi
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Martin Gross, Concierge op 29 feb 2024
Sehr geehrter Herr Hans,vielen Dank für Ihre herausragende Bewertung. Es freut uns zu hören, dass Ihr Aufenthalt im Grandhotel Pupp so positiv war.Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder bei uns willkommen heißen dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Redelijk

stephen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Martin Gross, Concierge op 28 feb 2024
Dear Mr. Stephen,Thank you for your feedback on your recent stay at Grandhotel Pupp. We appreciate your comments and will strive to improve based on your review.Warm regards,

8/10 – Goed

Kathrin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sehr schön, das Personal sehr aufmerksam und zuvorkommend und das Frühstück war auch prima. Jedoch habe ich auf ein stilvolles Zimmer ( wie auf den Fotos zum Hotel ) gehofft, welches zum gebuchten Hotel und Ambiente passt. Bekommen haben wir ein Hotelzimmer im Dachgeschoss. Es war eher wie eine günstige Ferienwohnung und nicht wie ein Zimmer in einem höherpreisigen Grand Hotel.

4/10 – Matig

Helmut

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The room was described as a room with forest view. But we saw only a cooper roof and a wall from the building behind the room. This room was not acceptabel for a reservation in a 5* Hotel. It was room 101 in the building beside the hotel. So I think that the Hotel with this room said to me : Please don not come back.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Martin Gross, Concierge op 28 feb 2024
Dear Mr. Helmut,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay. We are truly sorry to hear that the room you were allocated did not meet your expectations and that the forest view fell short of what you anticipated.We sincerely apologize for any disappointment caused by the view from Room 101. It is certainly not the experience we aim to provide to our valued guests, and we regret that this aspect of your stay did not meet the standards you rightfully expected from a 5-star hotel.Your comments have been duly noted, and rest assured, we will make every effort to address this matter appropriately to improve our guests' overall experience. Should you decide to give us another chance, we would be more than happy to ensure that your next visit exceeds your expectations in every aspect.Warm regards,

8/10 – Goed

Günter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ein wahnsinnig schönes Hotel in Stil der alten Grandhotels. Sehr freundliches zuvorkommendes Personal, ein wahnsinns Frühstück und auch sonst hat alles gepasst. zwei negative Punkte: wenn man nicht im Haupthaus untergebracht ist, ist amn gezwungen in den Spa Bereich (und auch zum Frühstück) in seinen Strassenklamotten zu gehen. Parkplätze gibt es so gut wie keine, welche kostenlos wären. 20,00 € am Tag für Hotelgäste finde ich etwas happig. Ansonsten empfehlenswert!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Martin Gross, Concierge op 28 feb 2024
Sehr geehrter Herr Günter,Wir danken Ihnen herzlich für Ihre Rückmeldung bezüglich Ihres Aufenthalts im Grandhotel Pupp. Es erfreut uns zu hören, dass Sie die elegante Atmosphäre, die Freundlichkeit und Professionalität unseres Personals sowie das exzellente Frühstück genossen haben. Ihr Lob bedeutet uns sehr viel.In Bezug auf Ihre Anmerkungen möchten wir darauf hinweisen, dass unser Hotel über verschiedene Zimmerkategorien in drei Gebäuden verfügt. Das Haupthaus Riverside beherbergt die Kategorien Superior und Premier, während das Parkside-Gebäude moderne Zimmer bietet. Das Quisisana Palace als historische Dependance des Grandhotel Pupp bietet zudem exquisite Zimmer für Gäste, die Wert auf Privatsphäre legen. Alle Hotel-Services werden im Haupthaus angeboten.Wir bedauern, dass Sie den Wechsel zwischen den Gebäuden als störend empfunden haben und nehmen Ihre Hinweise zu den Parkmöglichkeiten wahr. Wir möchten darauf hinweisen, dass der Preis für den Parkplatz auch unseren Valet-Parkservice beinhaltet, der es unseren Gästen ermöglicht, sich um das Parken keine Sorgen zu machen.Vielen Dank für Ihre Empfehlung und wir hoffen, Sie bald erneut im Grandhotel Pupp begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely fantastic place to stay. Service is perfect, staff are friendly and helpful, fantastic location, and great cocktails in the stunning bar. Definitely recommend.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Maryorie Pena

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Concierge op 28 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas Krejsa

10/10 – Uitstekend

Ulrike

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein toller Aufenthalt von Anfang bis Ende.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Martin Gross, Concierge op 9 feb 2024
Liebe Frau Ulrike,vielen Dank für Ihre kurze, aber sehr positive Rückmeldung zu Ihrem Aufenthalt im Grandhotel Pupp. Es freut uns sehr, dass Sie von Anfang bis Ende einen tollen Aufenthalt hatten.Es ist immer unser Ziel, unseren Gästen unvergessliche Erlebnisse zu bieten, und es scheint, als hätten wir dieses Ziel bei Ihrem Besuch erreicht. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen erneut einen exzellenten Service rundum anbieten zu können.Mit herzlichen Grüßen,Für das Team des Grandhotel Pupp

10/10 – Uitstekend

Boris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Movie vacation
Amazing hotel with classics
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Martin Gross, Concierge op 9 feb 2024
Dear Mr Boris,Thank you for sharing your experience at Grandhotel Pupp in Karlovy Vary. We are delighted to learn that you found the hotel to be amazing with its classic charm. Your positive feedback is greatly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional stay soon.Best regards,The Grandhotel Pupp Team

10/10 – Uitstekend

Jeffery a

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lækkert hotel som er en oplevelse værd
Mega lækkert og gennemført hotel, sengene kunne dog være bedre. Alt andet er fuldt tilfredsstillende
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

tanja

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
glorious hotel just a purely terrible trip this
Booked a suite - it was over the road in the freezing cold, said no thank you (NOT CLEAR ON BOOKING NOT IN HOTEL) and had a small basic room in hotel and charged us the same ....no one there to help with bags on arrival - eventually found someone to park the car - a million years away from my last visit . So so so disappointed and so many issues
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

8/10 – Goed

Guilherme

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

8/10 – Goed

Rainer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxus mit kleinen Abstrichen
Sehr schönes Hotel in Karlsbad, großes Zimmer, Bad etwas in die Jahre gekommen. Der Teppichboden im Zimmer müffelt. Punktabzug gibt es für die Hunde im Restaurant, das geht überhaupt nicht. Der SPA-Bereich war überfüllt und es roch extrem nach Chlor.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

Philipp

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Ambiente und großartiger Service
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

Marisa

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Imposantes Hotel mit einzugartigen historischen Prägungen umgeben von einer malerischen Natur und herrichen Denkmälern.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

6/10 – Redelijk

Yulianna

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
La ubicación exelente
En general el hotel esta bien. Limpio y muy bonito. Las camas muy cómodas, colchones de calidad. Nos faltó productos para la higiene. Tenia una bote de champú que servia a la vez como gel de ducha, que es incompatible con un hotel de lujo. No tenia agua natural gratis, tenismos que comprar. En ningún hotel no paso esto. Teniendo fuera-4°, no había calefacción en nuestra habitación. Hemos pasado frio. Antes de llegar, les he llamado para pedir una mesa en el restaurante, nos dijeron que no hay problema para cenar. Pero cuando hemos bajado, nos dijeron que todo esta reservado. Aunque cuando pasamos para cenar en otro hotel, estaba medio vacio. A la vuelta nos asomimos otra vez y estaba igual o menos gente que antes. Y eso que sabiamos de DRESS CODE y hemos traído ropa para la ocasión. El camino de SPA es un laberinto.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Christian

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

Marcus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

Meris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We absolutely loved staying at the Pupp. Clean, friendly, excellent staff, delicious food, beautiful room, awesome pool, wonderful spa, I could go on all day. Can’t wait to visit again!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

Michelle, Livonia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

Farah, Winchester

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

Ferdinand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

6/10 – Redelijk

Fleur

Negatief: Comfort kamer
Review the booking carefully
We were excited to book this amazing hotel but were embarrassed when we arrived for check in and told we were actually staying across the street and canal in their ‘other’ hotel. They couldn’t find us on the check in list and then it was ‘oh there you are, you’re staying over there…’We still had access to the restaurant and fitness area but we had to bundle up each time and it took all of the magic out of the stay. With the exception of one photo on the hotels.com of the other hotel, there was no indication at all that we were staying elsewhere. With none of the convenience of the actual Pupp hotel, or access to room service etc. There wasn’t even a hotel services book in our room. We felt very removed and lesser than the other guests.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

G Mark

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

4/10 – Matig

Sören

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer entsprechen nicht den Bildern. Altes Interieur in winzigen Zimmern. Der Spa Bereich ist unangenehm und hat keinen Aufenthaltswert. Das Hotel ist nicht zu empfehlen.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

Anthony

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel I've ever stayed in. Physically beautiful with an attentive staff and excellent amenities. I was fortunate to be there during a very low tourist season so we had easy access to all spa amenities at all times without a wait. Be careful about which Pupp property your room is in. The Riverside and Parkside facilities are all connected but the Quisisnana property is across a river. When we arrived we found out we were in Quisisnana and payed an extra 50 Euro a night to upgrade to riverside - well worth it as our frequent spa trips would have been much more difficult. The area itself was gorgeous amidst heavy snow. But the hotel was the star of the show for us.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

Irena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

Erbay

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

10/10 – Uitstekend

Olga

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Concierge op 21 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Tomas KrejsaConcierge

8/10 – Goed

Jane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Historical property. Grand common space. Booked a corner suite in the old section but carpet & furniture are worn. Spa facilities okay but not spectacular. Food in hotel restaurants were excellent. Breakfast is excellent. Casino underwhelming. Worth it as first trip to KV but probably would stay elsewhere next time.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Johanna Elisabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property with an amazing breakfast included. Really the only point I’d make is that for a 5* spa hotel the bathrooms in the new part of the hotel were really small, brown and basic. No conditioner for hair just a 2 in 1 on the wall. Plastic tissue boxed mounted..felt old and cheap. Where the rest of the hotel and facilities are fantastic. Missed opportunity there when they did Reno
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Nicole

Positief: Personeel en service
The food was wonderful
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Concierge op 11 nov 2023
Dear Guests,Thank you for your kind review of our hotel and your appreciation of our work, which we highly value and hope to have the pleasure of welcoming you again soon.SincerelyTomas KrejsaConcierge