Lobby

Beoordelingen van pentahotel Kassel

pentahotel Kassel
Bertha-von-Suttner Strasse 15, Kassel, HE

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 152 van 613 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 286 van 613 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 111 van 613 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 50 van 613 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 613 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
good reception who helped because of closed street just sade because of no mention about parking across the street. This parking belongs to U Bahn and got ticket of 30 euro.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Gast Service Agent op 18 aug 2019
Dear guest, We are glad that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to rate our hotel. We take their criticism of the individual points to heart and analyze it. We hope to welcome you back soon. Best regards, Your pentahotel Kassel Guest Relations Service

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Kamer met ontbijt voor 2 was goedkoper dan een diner voor 2... En dan ook nog eens een mager diner, anders werd het nog duurder. Dat was even een tegenvaller. Verder deed het hotel me eerder denken aan een 3 sterren hotel, dan aan een 4-sterren hotel. De kamer was veel te warm en er was geen airco. De parkeerplaats was klein en krap en je moest er de hoofdprijs voor betalen, 17 euro voor 1 nachtje. Als het bekend stond als een 3 sterren, dan was het passender geweest, alhoewel de prijzen voor het eten en het parkeren minstens gehalveerd mogen worden. Wij komen hier niet weer.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Dav op 11 aug 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review our hotel and share your critical points with us. Be sure that these points will be discussed and analyzed in the team. We hope to see you soon again in one of our cool & trendy hotels. Kind regards, pentahotel Kassel Guest Relations Service

2/10 – Ontzettend slecht

9lOlga, Kortrijk

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Van de 5 hotels die we tijdens deze reis bezocht hebben, was dit veruit het slechtste. Zeer flashy inkom en een lekker geurtje maar voor de rest was het een ramp. Ongelooflijk onvriendelijk personeel, ik achtte zoiets niet voor mogelijk. De begroeting was: "Op welke naam?" en afscheid was een simpele "ja" met een knik waar we de kaarten moesten leggen. Geen airco op de kamers, dus we moesten wel de ramen openzetten, maar aangezien het hotel vlakbij spoorweg ligt, is er veel lawaai van goederentreinen. In de badkamer was er schimmel maar het ergste van al waren de bedden. Bij de allerkleinste beweging piepte het ene bed en kraakte het andere (het zijn namelijk 2 bedden naast elkaar). Bijgevolg heb ik voor de eerste keer in mijn leven op de grond geslapen in een hotel. Een andere kamer gaan vragen was geen optie aangezien ons kind heel moe was en op dat moment al diep in slaap was. Men kan er eten, mits men bereid is 14€ neer te tellen voor een hamburger en 16€ voor een cheeseburger (kost één schelletje cheddar écht 2€??).
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van saskia op 4 aug 2019
Dear Mrs Ivanova, Thank you for taking time to review our hotel. We are very upset to hear that you were not satisfied with the service at our reception. Please be sure this does not reflect our standards at all. We also want to apologize for the circumstances regarding your room. Please be aware, that we take your words very seriously and we will discuss this with our whole team. We hope you will stay with us again in the future, affording us the opportunity to completely restore your confidence in pentahotels. Kind regards pentahotel Kassel Guest Relations Service

8/10 – Goed

Nadine

Positief: Netheid, personeel en service
Qua prijs vond ik de kamer tegenvallen het was erg klein. Pre was wel het grote bed! Verder was de kamer wel schoon. Een douche met bad ook prima. Ontbijt was erg goed en uitgebreid maar had voor de prijs inclusief moeten zijn nu nog eens bij moeten betalen voor ontbijt. De locatie is vlak bij een treinstation / metro / bus station maar daar geen last van en brengt je snel naar het centrum. Parkeren in het hotel is erg duur.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van David op 23 sep 2018
Dear guest, we are delighted that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking time to review our hotel. We hope to see you soon again in one of our cool & trendy hotels. Kind regards David Klingenberg Guest Service Agent

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Hotel dicht bij UNESCO site Wilhelmshöhe
Diner in het restaurant stelt niet veel voor, bediening is vrij nonchalant maar wel vriendelijk. Ontbijtbuffet OK.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Stefanie Hillebrecht Senior Guest Service Agent op 8 jun 2018
Dear guest, Thank you for taking time to review our hotel. We hope to see you soon again in one of our hotels. Kind regards

8/10 – Goed

Erwin, berkel en rodenrijs

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Prima hotel met wat entertainment voor kinderen. Winkelcentrum op loopafstand. Vriendelijke mensen en net hotel!
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

r.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Bert

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lekkere keuken, heel lekker en verzord ontbijt. Rare geur op de gangen.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
goed gelegen hotel
Ruime rustige kamer, goede badkamer met regendouche in het bad. Wat weinig (open) kastruimte Ontbijt van 17 euro aan de prijzige kant hebben we niet gebruikt. In de omgeving zijn goede veel goedkopere ontbijtgelegenheden. Een keer gedineerd, cafetaria-eten, erg slecht voor zo'n duur hotel. Alles dreef in het vet
8 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes en fijn hotel!
Fijne kamer, met een apart maar mooi interieur. Heerlijke bedden. De penne die wordt geserveerd in het restaurant is erg lekker. Het hotel ligt heel dichtbij het station, en bij Bergpark Willemshöhe, wat ook zeker een bezoek waard is. Kortom: Pentahotel is echt een aanrader!
Reactie van Aisha op 18 mei 2017
Dear guest, we are delighted that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking time to review our hotel. We hope to see you soon again in one of our cool & trendy hotels. Kind regards Anastasia Schreiner Guest Service Supervisor

10/10 – Uitstekend

Bram

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel, goede locatie
Het hotel is op steenworpafstand van het belangrijkste treinstation in Kassel. De medewerkers zijn attent en vriendelijk en het hotel ziet er erg schoon en goed ingericht uit. Ik heb er een goede nacht gehad, en lekker geslapen. Aanrader.
Reactie van Aisha op 26 apr 2017
Dear Guest, we are delighted that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking time to this great rating. We are glad that you give so many positive notices for our house and we hope to see you soon again in one of our cool & trendy hotels. Best Regards Jessica Sattmann Front Office

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Goed
Reactie van Aisha op 26 mrt 2017
Dear Guest, we are delighted that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking time to this great rating. We are glad that you give so many positive notices for our house and we hope to see you soon again in one of our cool & trendy hotels. Best Regards Jessica Sattmann Guest Service Agent

8/10 – Goed

Davy, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi ingericht. Goed restaurant. Trage wifi.
Mooie inrichting. Leuke anatomicals sanity set in de badkamer. Ietwat moeilijk te vinden. Trage wifi. Snellere wifi tegen meerprijs

6/10 – Redelijk

Jeroen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Davy, Antwerp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stylish, but reasonably priced
Renovated hotel. Stylish, but okay priced. Decent restaurant. Modern, hip bar.

8/10 – Goed

Robin, Noord-Holland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern hotel vlakbij Hercules park Wilhelmshöhe
We lieten ons verleiden tot boeken obv het image dat Pentahotel neerzet. Moderne, hippe hotels op goede locaties. De bar is fijn, inclusief groot terras met lekkere banken. De kamer was vrij sober, zonder koffie/thee, minibar en geen enkele informatie over hotel noch omgeving.

4/10 – Matig

Frans

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Prima hotel voor kort verblijf
Het is op zich een prima hotel, kort bij restaurants etc., kamer op zich goed en ook bediening prima. Er is was echter een groot minpunt, er is geen airco op de kamer en aangezien het ca. 35 graden was , was het op de kamer niet uit te houden van de hitte.

2/10 – Ontzettend slecht

thomas, belgium

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
terrible service
In my 4 years of travelling this is one of the most terrible service, i had in a hotel. Staff doesn't care, if you ring the phone takes 5 minutes to answer. If you have a problem they don't even try to help you. Never again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Penta is Goed overnachten.
Wij komen er minstens een keer per jaar en hebben geen echte klachten,behalve dat het inpandig parkeren te duur is geworden.Voorheen een vaste overnachtingsprijs,nu moet je een keus maken of je de gehele autobagage meesleept(omdat buiten parkeren goedkoper is)Of dat je de hoge prijs betaald om zodoende de auto met inhoud veilig te stellen.

8/10 – Goed

Christian, Gent (België)

Positief: Netheid, personeel en service
Kerst 2014
Mooie Hotel, met vriendelijke Service. Kamer in orde heel goede bedden en zeer rustig. Behalve de douche was in slechte staat. De parking is zeker te duur 1€/u 24€/dag dat is te veel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in Kassel
netjes, correct, goed ontbijt alleen de parkeergarage is belachelijk duur, 45 euro voor anderhalve dag.

6/10 – Redelijk

Arno Wubben, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Adequaat voor overnachting
Het hotel ligt direct naast het treinstation zonder dat je dat hoort. Het ligt precies tussen het kasteel Wilhelmshohe en de stad Kassel in dus als je naar een van beiden wilt, is een tram minimaal noodzakelijk. Het hotel probeert een trendy uitstraling te geven maar slaagt daar niet echt in. De overbodige tussendeuren zijn hinderlijk: als je kamer er naast ligt, blijf je wakker tot de laatste gast zijn kamer heeft gevonden.

10/10 – Uitstekend

Hoffmann, Spijkenisse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed voor onderweg.
Aangenaam om er te slapen en te ontbijten.Inpandige Garage is ook fijn,alleen wat aan de dure kant voor een service.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Combi beds
Uitstekend geslapen en heel goed ontbijt.Het hotel ligt nabij het spoor maar erg veel last hebben wij er niet van gehad.Het was dichtbij het centrum en met de tram zit je zo op de Konigplatz midden in het centrum.Prima voor een gezellig week-end, of doorreis hotel. De kamer was netjes en comfortabel.Het enige wat minder was is dat er geen airco is,met warm weer is dat een voordeel!.

10/10 – Uitstekend

Hans van B, Oldenzaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie goede service en joekels van bedden
Wij verbleven 3 dagen en 2 nachten in het Penta_Hotel, met ontbijt en openbaar vervoer kaartjes voor 3 dagen. De ligging is super centraal met bus en tram station op 200 meter afstand, alles was snel en goed te bereiken. Ontvangst bij het hotel heel vriendelijk, leuke spontane mensen. Ontbijt was goed voor elk wat wils en de kingsize bedden sliepen goed. WIFI per 24 uur te koop en parkeren in parkeergarage bij hotel is prijzig. Ook leuk ingericht is de bar en lounge.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Sylvia

Negatief: Netheid
This hotel is one star overrated.
The bathroom wasn't clean. One towel was used, the toilet wasn't clean, the soap was openend and used. The bottle of mineralwater was half empty.The room was small. The bed was good. There was no airconditioning. The breakfast was very good. This is not a four star hotel.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
tegenvallend
het viel me ontzettend tegen. Het hotel ligt een eind van het centrum en dan toch niet op een rustige locatie, maar nabij een station en aan een niet heel rustige weg. De omgeving is niet leuk en er is geen airco in het hotel. Wij waren er net met erg warm weer. Bij de receptie was men wel vriendelijk en probeerde voor mij een andere kamer te vinden die rustiger en minder warm was.

8/10 – Goed

G.U.Hoffmann

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Omgeving was in ons geval goed genoeg
Waren een jaar tevoren ook al een keer geweest.Was ons toen,evenals nu goed bevallen. Het personeel was vriendelijk en bereidwillig.Prettig is dat je de auto binnen kunt stallen.

10/10 – Uitstekend

R, Willemstad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het bezoeken waard dit moet je gezien hebben!
Leuke keten geen aparte receptie maar inchecken in een lobby met bar en discoverlichting, wii en pooltafel. Goed ontbijt! Dit is een nieuwe aanpak en is zeker leuk om een keer mee te maken. super moderne kamers

4/10 – Matig

A, Rotterdam

Negatief: Personeel en service
Nette maar steriele omgeving waar je je niet welkom voelt
De kamers zijn keurig afgezien van de slechte hoofdkussens. Aan de balie word je te woord gestaan met desinteresse, aan de bar 's avonds kan er geen vriendelijk woord of glimlach van af. Jammer,

4/10 – Matig

Angelika

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lobby war schön, 4. Stock hat gestunken. Das Zimmer hat gestunken, ich hatte ein dreckiges Handtuch, Waschbecken war nicht sauber und insgesamt hat man gesehen dass nicht oder nicht ordentlich geputzt wurde. Frühstück wurde nicht aufgefüllt. Es war nur eine Person für alles zuständig obwohl es sehr voll war. Dadurch waren Tische abgeräumt aber nicht abgeputzt.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Pentateam Kassel op 30 mrt 2024
Sehr geehrte Angelika,wir bedanken uns für Ihre ehrliche Bewertung.Es freut uns zu hören, dass Sie das Ambiente unserer Lobby schätzen konnten. Es tut uns sehr leid, dass Sie Unannehmlichkeiten bezüglich Gerüchen und Sauberkeit erlebt haben. Wir legen großen Wert auf die Pflege unserer Einrichtungen und bedauern, dass wir Ihren Erwartungen nicht gerecht wurden. Ebenso bedauern wir zu hören, dass das Frühstückserlebnis und die Betreuung durch unser Personal nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Wir schätzen Ihr Feedback, welches uns hilft, unseren Service kontinuierlich zu verbessern. Wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen dürfen, um Ihnen unsere gewohnt hohen Standards zu präsentieren.Hoffentlich können wir Sie in der Zukunft von unserem Service überzeugen.Freundliche Grüße,Pentateam Kassel

6/10 – Redelijk

Thomas

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Pentateam Kassel op 4 mrt 2024
Sehr geehrter Thomas,vielen Dank für die sehr positive Bewertung.Wir bedauern zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollständig geniessen konnten und wir möchten uns für eventuelle Unannehmlichkeiten entschuldigen.Wir hoffen, Sie eines Tages wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Pentateam Kassel

8/10 – Goed

Tugba

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Pentateam Kassel op 29 jan 2024
Sehr geehrte Tugba,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Wir freuen uns schon darauf, Sie auch in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen.Pentateam Kassel

8/10 – Goed

Christian

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Pentateam Kassel op 20 dec 2023
Sehr geehrter Christian,vielen Dank, das Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel zu schreiben.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Schön wäre es, Sie in der Zukunft nochmal begrüssen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen.Pentateam Kassel

8/10 – Goed

Ruediger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Das Zimmer war sehr ruhig mit einem bequemen Bett. Leider war es eiskalt, als ich ankam (mitten im November Heizung abgestellt), und es dauerte drei Stunden, bis die kleine Heizung den relativ großen Raum halbwegs erwärmt hatte. Sehr leckere ofenwarme Brötchen beim Frühstück, aber faden Automatenkaffee dazu. Empfang war etwas unpersönliche Serienabfertigung. Das Badezimmer war sauber. Das Hotel ist sehr günstig gelegen mit dem Bahnhof bloß 100m entfernt und vielen Geschäften in unmittelbarer Nähe. Gesamtwertung: geht so, kleine Punktabzüge.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Pentateam Kassel op 9 nov 2023
Sehr geehrter Ruediger,vielen Dank für Ihren netten Kommentar zu unserem Hotel.Es freut uns zu hören, dass Sie die ruhige Lage und das bequeme Bett in Ihrem Zimmer geschätzt haben. Wir entschuldigen uns jedoch für die Unannehmlichkeiten bezüglich der Raumtemperatur bei Ihrer Ankunft. Wir stellen sicher, dass unsere Heizungen in allen Zimmern verfügbar sind und bieten zusätzliche Heizgeräte auf Anfrage an der Rezeption an.Wir freuen uns, dass Ihnen unsere ofenwarmen Brötchen beim Frühstück gefallen haben. Bezüglich des Kaffees werden wir Ihr Feedback berücksichtigen, um unseren Service zu verbessern. Unser Team an der Rezeption ist stets bemüht, einen freundlichen und effizienten Service zu bieten, und wir bedauern, wenn dies in Ihrem Fall nicht Ihren Erwartungen entsprach. Die Sauberkeit des Badezimmers und die günstige Lage unseres Hotels in der Nähe des Bahnhofs und vieler Geschäfte sind Aspekte, auf die wir stolz sind.Gern würden wir Sie auch in Zukunft wieder bei uns willkommen heißen!Pentateam Kassel

8/10 – Goed

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Pentateam Kassel op 25 okt 2023
Sehr geehrter Christian,vielen Dank für Ihren positiven Kommentar!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Hoffentlich hatten Sie noch eine gute Heimreise und besuchen uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße und alles Gute,Pentateam Kassel

4/10 – Matig

Farah

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Leider kann ich den Aufenthalt hier keinesfalls als positiv werten. Zwar war der Check-In und Check-out (im frühen Morgen) problemlos und das Personal jederzeit höflich und hilfsbereit, alles andere empfand ich allerdings als schlimm. Das Zimmer selber verfügte über Einrichtung und Bad, welches die besten Tage bereits hinter sich hatte. Gereinigt wurde dort anscheinend auch eine Weile nicht mehr gründlich. An den Wänden, Möbelstücken und auf dem Boden waren überall Flecken zu finden. Lediglich das Bett schien sauber, so genau wollte ich dort aber auch gar nicht nachsehen. In der einen Nacht, die ich dort verbringen musste war bei dem Gedanken des Drecks und der Hellhörigkeit der Wände schlafen jedoch kaum möglich. Ich hoffe der Zustand des Zimmers war eine Ausnahme und ich einfach nur Pech dieses bekommen zu haben
Reactie van Pentateam Kassel op 23 okt 2023
Sehr geehrte Farah,wir bedanken uns, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben.Es freut uns zu hören, dass der Check-In und Check-Out problemlos verlief und Sie unseren Service als höflich und hilfsbereit empfunden haben.Wir bedauern jedoch, dass Sie mit der Sauberkeit Ihres Zimmers unzufrieden waren. Wir legen großen Wert auf die Sauberkeit unserer Zimmer und möchten uns für die Unannehmlichkeiten entschuldigen. Ihre Anmerkungen wurden an unser Reinigungsteam weitergeleitet, um solche Vorfälle in Zukunft zu vermeiden. Bezüglich der Hellhörigkeit der Wände möchten wir Ihnen empfehlen, bei Ihrem nächsten Aufenthalt ein Zimmer zur ruhigeren Wohngegend hin zu buchen.Hoffentlich geben Sie uns in der Zukunft eine zweite Chance.Freundliche Grüße,Pentateam Kassel

6/10 – Redelijk

William

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Pentateam Kassel op 19 okt 2023
Dear William,Many thanks for having taken the time to review your stay.We would like to thank you for your positive rating. It is pleasing to know that, in general, everything met your expectations.We all hope that we will have the chance to welcome you back on another occasion. Kindest regards,Pentateam Kassel

10/10 – Uitstekend

Tobias

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war ein super Aufenthalt ich kann das hotel bedenkenlos weiterempfehlen.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Im Großen und Ganzen Zufrieden. Schön Wäe gewesen wenn man nach 1 Uhr noch in der Lobby Bar etwas hätte Trinken können. Laut Internet Präsenz ist diese 24 Stunden Geöffnet war aber Nachts geschlossen laut Auskunft des dort Anwesenden Mitarbeiters .Übernachtung 26.08.2023.Schade.Man wurde auf den SB,Getränke Autmaten Verwiesen.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very quiet, breakfast was excellent, parking was a bit difficult.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Magnus

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations Service op 28 jul 2023
Lieber Magnus,wir freuen uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns willkommen heißen zu dürfen.Herzliche Grüße,Ihr pentahotel KasselGuest Relations Service

6/10 – Redelijk

Dan

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fin lobby ok gym Men väldigt slitet rum
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Nadine

Positief: Personeel en service
Das Inventar (Waschecken) und auch die Fußböden müssten dringend renoviert werden!
1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Bahzad

2 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider war der Teppichboden und der Vorhang fleckig. Die Badezimmertüre hatte starke Gebrauchsspuren.
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Iryna

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Location: it was near the railway station
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations Service op 24 jun 2023
Dear Iryna, Thank you for your Feedbeck. We hope you enjoyed your stay. We are going to share your critics with our team. Hope to welcome you as guest again. Friendly Regards

6/10 – Redelijk

Lars L.

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations Service op 15 jun 2023
Sehr geehrter Lars ,wir freuen uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns willkommen heißen zu dürfen.Herzliche Grüße,Ihr pentahotel KasselGuest Relations Service

8/10 – Goed

Brigitte

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations Service op 26 jun 2023
Liebe Birgitte, wir freuen uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns willkommen heißen zu dürfen. Herzliche Grüße, Ihr pentahotel Kassel Guest Relations Service