Businesscentrum

Beoordelingen van Cham's House

4.5 out of 5
Cham's House
5 Moo 5 Klong Hin Beach, Tambon Koh Kood, Ko Kood, Trat

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 172 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 61 van 172 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 172 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 172 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 172 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Joyce

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended
We really enjoyed our stay at Chams house ! A true paradise on a quiet beach . We stayed in a deluxe room , And the room was really beautiful. Also the beach is Amazing.
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer sleeds
Goede locatie. Prachtig strand ernaast wat als al het plastic verzameld zou eorden en afgevoerd zou worden zeer de moeite waard is. Ook het “ groen” erachter moet vooral zo blijven zonder ingrijpen. Het hotel is zeer slecht onderhouden. viezig en er is veel kapot. Personeel wel lief maar zeer laag opgeleid. Spreken nauwelijks engels. Er vielen kokosnoten uit de hoge palmen met gevaar voor de eronder lopende en op bedden gelegen gasten. Geen actie toen het gebeurde. Sfeerloos restaurant. Jammer want de locatie is geweldig. Prijs/kwaliteit slecht. Elders op Goh Kood kun je goedkoper veel beter vertoeven.
5 nachten verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Kim, Belgium

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht onderhouden hotel
Kamer was niet net. De service was slecht, het personeel sprak zo goed als geen engels. Het strand was vuil, de strandstoelen versleten. Het hotel wordt niet goed onderhouden en moet echt een opfrissing krijgen. Het eten in het restaurant was niet lekker en te duur in vergelijking met het eten in restaurantjes op het eiland. De prijs was aan de hoge kant voor hetgeen je ervoor terugkrijgt.

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi opgezet hotel aan het strand
De vrijstaande huisjes hebben zowel van buiten als van binnen een stijlvol design en vormen een mooi geheel met de omgeving. Iedereen probeerde het ons naar de zin te maken en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Minpuntjes zijn dat de weg naar het resort nog niet was aangelegd waardoor het een hobbelweg met modder was in de regen en het feit dat er niets te doen was in het hotel bij regenachtige dagen. Tijdens ons verblijf was het massagegedeelte pas gedeeltelijk klaar, maar konden we toch een massage krijgen. Als je rust zoekt, is het een uitstekende plek, maar doordat de weg naar het hotel nog niet klaar is, kun je er moeilijk weg bij slecht weer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bounty paradijs
De medewerkers van deze nieuwe locatie deden alles om het de gasten naar de zin te maken. Leuke onverwacht ingerichte huisjes. We kregen een upgrade naar huisjes met eigen zwembad, dat was heerlijk. Het eten was echt fantastisch! In de directe omgeving alleen strand. Het hotel biedt gasten een tripje naar de mooie waterval aan.We waren hier in juli en dat is qua weer een slecht moment om naar dit eiland te gaan. We hadden mazzel en de helft van de tijd zon, maar het kan dan ook stormen, onweren en regenen. We konden in dit seizoen niet snorkelen vanwege de ruige zee. Of op de "firefly trip". Verder een aanrader.

6/10 – Redelijk

Christine

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
l'hôtel est correct mais le service est totalement insuffisant. Les réceptionnistes parlent un mauvais anglais, promettent des services et ne font pas la communication. Le restaurant a une sorte de monopole don ont des prix élevés pour une qualité très moyenne. Ils facturent 10 pourcent de service plus 7 pourcent de taxes. Ils ont de la peine à comprendre nos demandes en anglais. Heureusement que la situation de l'hôtel sur une plage de sable fin est idyllique !
4 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Nathalie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trött, slitet och smutsigt
Egentligen en mysig resort som säkert var fin för längesedan. Men stället behöver sig en rejäl uppfräschning i form av både renovering och städ. Det är smutsigt och fläckar på varenda tyg i rummet. Myror överallt, både stora och små. Även på frukosten håller myrorna till, t.o.m i maten. Porslinet är smutsigt och maten smakar inte bra. Sista dagen hoppade vi över frukosten. Restaurangen har sjuka överpriser, ungefär 3 ggr så mkt som på vägen utanför. Städ är i princip obefintlig, en gubbe med kvast kommer in och sopar och fyller på vattenflaskor. På fyra nätter fick vi varken rena sängkläder eller handdukar en enda gång. Det enda bra med detta ställe var att de städade poolen som tillhörde villan tidigt på morgonen så man kunde bada i den direkt.
4 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Carina

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Nurene

2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Fabio

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best thing abou the propriety was the welcoming, the bed and the view. Everything else was avarage or below
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

antti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Chaiwat Y. - Sales & Marketing Department op 3 apr 2023
Thank you for sharing your feedback which we deeply appreciate.

10/10 – Uitstekend

Neha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely place for family and couple.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Nott Chaiwat op 21 mrt 2023
Thank you for sharing your feedback which we deeply appreciate.

6/10 – Redelijk

Estelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
All the staff members were very nice and very helpful, the breakfast was included and good. But the hotel is absolutely not worth the price you pay per night. And we were there off season so you pay a little bit less. The price is too high because very si gel equipment in the hotel or in the room is missing maintenance, there is always something broken, used or not cleaned properly. This is very sad because the property has so much potential but absolutely no maintenance.
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Chaiwat Y. - Sales & Marketing Department op 10 aug 2022
We are truly sorry that our property couldn’t exceed your expectations. Please accept our sincere apology.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The environment and landscape is good design. Garden and three is good . The facilities is room is not maintenance properly essentially bathrooms.
2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Hathaipat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

pop, กทม

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
พนง ดีมากครับ.. อาหารเช้าน้อยไปหน่อย.. โดยรวม ถือว่า ดีครับ..
2 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Mitch

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
During our stay the cleanliness of the property was poor. Towels were dirty and ants in our bed.
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Janne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Lisbeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rolig Bountystrand
Utrolig smukt beliggende resort. Vi nød et ophold på 4 dage, smuk strand og et perfekt sted hvis man har brug for fred og ro. Fin service fra personale, og god morgenmad.
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Lena

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mycket fint. Vi bodde i beachfront bungalow med pool. Det var fint men lite slitet. Egna poolen var super.
4 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Ponethip

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
okay
private beach was not so good for swimming.There is much more nicer beach elsewhere island. Room was big, but no have sofa or armchair. Road to cham"s is very bad. Breakfast was excellent and stuff very frendly
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Gammy, กทม

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- วันแรกที่เข้าที่พัก อย่างแรกที่ประทับใจเรื่องบรรยากาศ พนักงานและสถานที่ - รีสอร์ทนี้มีความเป็นส่วนตัวมากๆ - ห้องพักสวย สะอาดและวิวทะเลดีงามมาก ประทับใจมากในส่วนของ Mini Bar ฟรีและห้องน้ำแนวโรแมนซ์มากค่ะ - อาหารแบบ A la carte ทางโรงแรมสดและอร่อยมาก จานใหญ่สมราคา - น้ำทะเลใสมาก ได้ลองพายแคนนูแบบใสและดำน้ำดูปลาด้วยค่ะ ประทับใจสุดๆ ไม่คิดค่าใช้จ่ายเพิ่ม - Happy Hour ฟรี Cocktail และ Mocktail แบบไม่อั้น - บรรยากาศชมพระอาทิตย์ตกดินโรแมนติกสุดๆ - ตกกลางคืนดูดาวได้ชัดเจน บรรยากาศสงบสุดๆ เหมาะกับการพักผ่อนมาก - พนักงานทุกคนน่ารัก เอาใจใส่ บริการไม่ขาดตกบกพร่องเลย - อาหารเช้ามีให้เลือกเยอะมาก ไม่ว่าจะเป็นแบบไทยหรือฝรั่ง และอร่อยมากด้วยค่ะ - บรรยากาศไม่ว่าจะเป็นเช้า สาย บ่าย เย็น สามารถเพลิดเพลินได้ตลอดทั้งวัน
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Bettina, Schweiz

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diese Unterkunft sieht nur auf den Fotos gut aus! Das Haus ist in die Jahre gekommen, und die Zimmer auch! Bei uns war erst die Toilette defekt, dann die Dusche, und wir warteten Stunden, bis sich jemand bemühte etwas zu tun. Danach konnten sie es nicht reparieren, und es gab kein anderes Zimmer für unseren Aufenthalt. Wir sind dann in ein anderes Hotel umgezogen. Auch das Restaurant ist lieblos, am Strand gibt es bloss paar einzelne Liegen, keine Sonnenschirme, nix. Keine bequemen Stühle. Das ganze war ein Reinfall. Und 20 Meter neben dem Hotel beginnt ein zugemüllter Strand (und direkt vor dem Hotel hat es Steine im Wasser) . Nirgendwo auf der Insel gab es soviel Plastik am Strand wie dort. Es wurde bestimmt Jahre nicht merh zusammengetragen der angeschwemmte Plastik :-( . Es ist auch der am wenigsten schöne Strand der ganzen Insel. Sorry, aber leider kann ich nix besseres schreiben! :-( Gruss Bettina
16 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Monica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cham’s House
Vi hadde et veldig fint opphold på Chams House. Beliggenheten er bra da det er kort vei opp til hovedgata der man kan velge litt forskjellige steder å spise på. Frokosten på Resorten var bra, maten i restauranten også men de hadde veldig små porsjoner. Bungalowene er store og fine, vi har allerede bestemt oss for å dra tilbake neste år. Resorten ordnet med alt av logistikk vedrørende transport både ved ankomst og avreise. Alt var veldig organisert. Det er massevis av fine strender på øya men man bør belage seg på å leie moped for å farte litt rundt da taxi tilbudet ikke er så bra.
6 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ความเป็นส่วนตัวดีมากครับ บรรยากาศตอนพระอาทิตย์ตก สวยมากครับ
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Helene

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Disapointing
We stayed at Chams House for sixt nights. The service was not good and the food and spa service overpriprized. A local restaurant next by the Beach had good food to a much better price. The straff did not speak good english. We had expected more from Chams House.
6 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel à l’abandon complet Vétuste petit déjeuner honteux pain rassis pas de service nappe blanche sur table de chantier même pas repasser pas de dressage mobilier hors d’âge Nous avions réservé une chambre pool private villa Impossible de se baigner ds la piscine elle perd 30cm d’eau par jours et très très salle inutilisable c’est honteux
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Claire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Thanaporn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff and very helpful
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly staff, very polite and helpful
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Pooksnickers

2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Jay op 14 mei 2019
Thank you for your reviews.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Tolle Lage am Hang, wunderschöner Garten. Idyllischer (fast) Privatstrand. Der Gesamtzustand der Anlage (vor allem die Liegen am Strandbereich) müsste allerdings mal aufgefrischt werden.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Tommi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
왕실의 별장 같은 곳이라고 느꼈을 정도로 아주 좋았습니다. 다만 외부로 식사하러 가기는 좀 어려워요.
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Arina op 9 feb 2019
Dear valued guest, Thank you for your feedback. We appreciate your stay with us.

10/10 – Uitstekend

Christoffer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Martina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Zakaria

Positief: Netheid, comfort kamer
Good for few nights
Great beach, quiet location, little overpriced. Food was good, also free drinks. Hotel needs more maintenance and much better management. Staff was friendly, but looks unmotivated.
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Arina op 9 feb 2019
Dear Khun Zakaria, Thank you for staying with us. We apologise for any inconvenience.

6/10 – Redelijk

Louise

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Det var er ok ophold, og personalet forsøgte at imødekomme standarden, der desværre ikke er fem stjerner.
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Arina op 9 feb 2019
Dear Khun Louise, Thank your for staying with us, we appreciate your feedback.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Har varit jättefint men behöver upprustning. Ligger fint nära stranden och en fin pool. Frukosten var helt okej och vi fick gratis massage en gång via en biljett. Men det är dyrt, maten på hotellet kostar minst dubbelt så mycket och det är svårt att ta sig därifrån om man inte hyr moppe. Personalen är ovillig att hjälpa dig fixa en taxi för att komma till andra restauranger och om de ska göra det är det också jättedyrt. Det finns ingen mottagning på telefonen och wi-fi fungerar skapligt. Hotellet behöver rustas upp för att leva upp till sina stjärnor.
6 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Arina op 9 feb 2019
Dear valued guest, We apologise for any inconvenience and appreciate your stay with us.

10/10 – Uitstekend

Gabriele

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paradise
Hotel da sogno, mare fantastico, posizione ottima per rilassarsi e lasciarsi alle spalle lo stress quotidiano
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Arina op 9 feb 2019
Dear Khun Gabriele, Thank your for staying with us. We are pleased to serve you.

2/10 – Ontzettend slecht

Johnathan, Cambridge UK

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs attention
Please please listen to your customers and put bacon back on the breakfast menu, even if the owner doesn't like it because of his faith, its a hotel, not his home where he lives, the majority of the customers are westerners so listen to your customers. And please at least put a handsoap on the bathroom, my room had none. Lastly, some staff barely spoke or understood a word of english, in a hotel that wants to be 4 star you need to have staff that at least can communicate in basic english. Also the hotel needs a good paint soon, its starting to look sad.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
เป็นโรงแรมที่นี้หาดสวยน้ำใสมาก สงบเหมาะแก่การผักผ่อนคะ
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van ๋เจ op 18 dec 2018
ขอบคุณสำหรับ คำชื่นชมและรีวิวแนะนำโรงแรม ครับ

10/10 – Uitstekend

Svetlana, Хабаровск

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Jay op 12 dec 2018
Dear Khun Svetlana, Thank you very much for your great value comment and highly rate score reviews, we all the team of Cham's house much appreciated and hope to have a chance to warm welcome you again in the nearest future.

4/10 – Matig

Nattawan, Bangkok

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel and staff needs upgrading. Rude reception staff. No hot water for the whole stay despite complaining everyday. No visibility of hotel management. Facilities poor, service poor, food poor.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van nut op 11 nov 2018
Dear Khun Nattawan Thank you for your review for all comment we are apologize and feed back to the team

8/10 – Goed

Keld, Brøndby

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good services but the food not so good
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Nut op 11 nov 2018
Dear Keld Thank you for your review for all comment we are please feedback to the team.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Phoplap Ardwichai op 12 sep 2018
thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Warisa, San Francisco

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The service was excellent. The food was great and I love the cocktails hours from 4-5 pm. They were very caring when I got an motorcycle accident on the island. The only complaint was the air conditioning wasn’t working properly.
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Phoplap Ardwichai op 12 sep 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!