Panorama studio suite | Woonruimte | Een ledtelevisie, Netflix en streamingdiensten

Beoordelingen van Diehls Hotel

4 out of 5
Diehls Hotel
Rheinsteigufer 1, Koblenz, RP

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 46 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 113 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 113 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gelegen, binnenstad/centrum makkelijk bereikbaar. Spoor achter het hotel langs, veel treinen, wel gehorig, niét hinderlijk. Sanitair gedateerd, wél schoon Ontbijt erg goed, Duitse grundlichkeit! Op de kamers géén informatiemap, met oa wifi code, tips en trucs over Koblenz, jammer.....
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Nils Mehlhorn op 11 mei 2024
Bedankt voor de feedback. Wij hebben de informatiemap volledig gedigitaliseerd. Op de sleutelkaartmap staat een QR-code die verwijst naar de gastenmap. Wij zijn blij dat u zich bij ons op uw gemak voelde.Groeten vanaf de Rijn,DIEHLs team

10/10 – Uitstekend

Ignace

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel ordentelijk hotel
Ordentelijk hotel (in renovatie) ideaal gelegen met zicht op de Rijn! Makkelijk parkeren, goed ontbijt, aangenaam zwembad en sauna, heerlijk relaxen.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Nils Mehlhorn op 7 feb 2024
Bedankt voor uw positieve feedback. Wij zijn blij dat u zich bij ons op uw gemak voelde. Vanaf Pasen vaart de pont weer, dus met een minicruise ben je snel in de binnenstad!Groeten vanaf de Rijn,DIEHLs team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg fijn hotel en kamer.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 7 feb 2023
Vielen Dank für die tolle Bewertung.Komm uns doch bald wieder besuchen!DIEHLs Team

8/10 – Goed

Rob

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 27 mei 2022
Vielen Dank für das 8 Punkte review. Komm doch bald wieder, wir geben uns Mühe dann schaffen wir die 10. Grüße vom Rhein, DIEHLs Team #Nils Mehlhorn

8/10 – Goed

Martijn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Nils Mehlhorn op 1 okt 2021
Vielen Dank für Bewertung. Wir freuen uns das Ihr Euch bei uns wohl gefühlt habt. DIEHLs Team

4/10 – Matig

Frans, Netherlands

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible train that rushes 5 meter from the hotel every 4 or 5 minutes. We couldn’t sleep because of that damn train. You get the feeling it runs through the bedroom. Breakfast was good, dinner sufficient. For me no 2nd visit!!
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Nils Mehlhorn op 4 aug 2020
Yes there is a trainline behind the hotel and yes the river rhine is just infront of the hotel. We also do prefer having only the stunning view of the rhine. UNfortunately this is not yet possible. Therefore we have already invested a large sum in active noiseprotection. As in noise cancelling windows and doors as well as special insulated walls. Sorry for any inconvenience causec by our neighbour. I recommend next time either go for the Comfort,Superior or Deluxe Category as these rooms are located in a more quiet part of the hotel. Besta regards from the banks of the rhine, DIEHLs Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is op zich een prima hotel. Alleen de kamer zelf was wat minder. De douche zag er niet fris uit. De kitranden waren rood verkleurd en de voegen ook. Op de zaterdagochtend is er van 6 tot 10u gerinkel met glazen op de gang geweest. Ze zeiden dat de schoonmaakster om 9 uur was begonnen, maar we zijn om 6 uur wakker geschrokken en daarna elk uur wakker geworden van deze herrie. Op de zondag hadden we nergens last van. We hadden een kamer met uitzicht op Koblenz, maar het raam was een meter breed en er zaten shutters voor die niet goed dicht konden om het ligt tegen te houden, maar ook niet helemaal omhoog kom van het uitzicht te genieten. De gordijntjes die extra voor de ramen hangen zijn ook niet licht dicht, dus neem je gezichtsmasker mee. De kamer is wel voorzien van airco wat erg prettig is tijdens een warme zomer. De airco maakt alleen veel lawaai. het restaurant is echter van top kwaliteit en het terras met uitzicht op de stad is fantastisch. We hebben erg genoten van de goede service en de heerlijke cocktails. Onze fietsen konden in een aparte garage die op slot kan en voor de auto is er ook een garage. Met de fiets ben je gemakkelijk en snel in het centrum maar wandelend is het best een wandeling.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Nils Mehlhorn op 23 jul 2020
Thank you for your review, we will breif the housekeeping in regards to the shower and double check the cleanliness. The window blinds can be opened or closed with the switches next to your bed.Thank you also for the great review about the restaurant, we will forward this to our team! Regards from the river rhine, DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

A.J.G.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Mooi hotel, prachtige locatie. Kamer fris en schoon. Heerlijk verblijf gehad.
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Nils Mehlhorn op 20 jul 2020
Bedankt voor je geweldige feedback, we zijn blij, je hebt genoten van het verblijf bij ons. Veilige reis en tot snel weer! Groeten uit de Rijn, het team van DIEHLs

10/10 – Uitstekend

Joke, Eemnes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende ligging aan de Rijn. Achter hotel ligt treinbaan, maar vonden wij niet storend (hoorden we amper). Kamers groot en schoon. Alleen ontbijt vonden wij niet prijs-kwaliteit in verhouding. Voor € 16,00 pp verwachten wij toch wel een gekookt ei en fruit. Maar er was genoeg ander eten dus niets te klagen eigenlijk.
4 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Rony, Brugge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dicht bij centrum, ruime kamer met zicht op de rijn
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Nils Mehlhorn op 17 nov 2018
Viewlen Bedankt voor de vriendelijke feedback. In de zomermaanden verbindt een veerboot het hotel van Diehl met het centrum van de stad. Tijdens het koude seizoen kunt u in ongeveer 30 minuten lopen of 8-10 € per taxi nemen. Groeten uit de rivier, Nils Mehlhorn & het team van Diehls

8/10 – Goed

Jan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerne wieder.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Nils Mehlhorn op 3 apr 2024
Vielen Dank für die 4 aus 5*!Schön das du unser Gast warst.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Izabela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Polecam ten hotel. Czysto, ładny widok na Ren.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 30 okt 2023
Thank you for your review. Its great to read you have enjoyed your stay with us.Regards from the river rhine,DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Rakmin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There are so beautiful place. Everything was perfect.
Reactie van Nils Mehlhorn op 30 okt 2023
Thank you for your review. Its great to read you have enjoyed your stay with us.Regards from the river rhine,DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Volker, Wiesbaden

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rheinblick aus jedem Zimmer, gute Auswahl an Speisen sowohl im Restaurant wie an der Bar.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 27 sep 2023
Volker, es freut uns das du Dich bei uns wohl gefühlt hast!Komm doch bald wieder zu uns an den Rhein und genieße unsere Gastfreundschaft.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

8/10 – Goed

Marianne Riber

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 11 sep 2023
Hallo Marianne,vielen Dank für Deine Bewertung.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Nicole

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 2 sep 2023
Hallo Nicole,vielen Dank für Deine 10/10. Es freut uns das du dich bei uns wohl gefühlt hast.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für das Fest "Rhein in Flammen" war das Hotel für uns die perfekte Unterkunft direkt am Rheinufer gelegen. Schöne Restaurant - Terrasse. Guter Ausgangspunkt für Radtouren ( Radgarage). Personenfähre zur Innenstadt fuhr an diesen Wochenende auch ausnahmsweise bis spät abends. Sonst gibt es Busverbindung ab Kapuzinerplatz 2 Stationen zum Forum/ Zentralplatz. Die Zimmer sind sehr geräumig und gepflegt mit Klimaanlage. Sehr gutes Frühstücksbuffet.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 16 aug 2023
Hallo Sandra,vielen Dank für dein Feedback. Es freut uns das Ihr Euch bei uns zu Rhein in Flammen wohl gefühlt habt. Aber auch außerhalb eines solchen Events ist Koblenz einen Besuch wert und wir sind natürlich immer gerne für Euch als Base da.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

6/10 – Redelijk

Kenneth

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 14 aug 2023
Vielen Dank für Eure Bewertung.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 14 aug 2023
Vielen Dank für Euer Feedback und Eure Bewertung.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

8/10 – Goed

Jussi-Pekka

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 14 aug 2023
Danke für Eure Bewertung.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Christina

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 12 jul 2023
Vielen Dank für die 10/10 es freut uns das es Dir so gut bei uns gefallen hat!Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 12 jul 2023
Vielen Dank für die Bewertung wir bedauern das wir es scheinbar nicht geschafft haben dich von 10/10 Punkten zu überzeugen.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

8/10 – Goed

Janne

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 28 mei 2023
Hallo Janne,vielen dank für die 8*. Es freut uns das du dich bei uns wohl gefühlt hast.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

4/10 – Matig

georg

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Nils Mehlhorn op 17 jan 2023
Danke für Deine Bewerbung. Ja wir arbeiten stets an Verbesserungen auch nach 104 Jahren noch und werden dies auch weiterhin in Angriff nehmen.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

8/10 – Goed

Sarah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein tolles Hotel, sehr gepflegt, super nettes und zuvorkommendes Personal. Lediglich im Poolbereich etwas renovierungsbedürftig. Wir würden jederzeit wieder hinfahren.
Reactie van Nils Mehlhorn op 17 jan 2023
Danke für deine Ausführliche Bewertung, es freut uns das du dich bei uns wohl gefühlt hast.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Ferhat

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 18 nov 2022
Wow, vielen Dank für die 10 aus 10!Es freut uns zu lesen das es Dir bei uns gut gefallen hat.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 27 sep 2022
Hallo Marco,vielen Dank das du dir Zeit genommen hast für eine Bewertung.DIEHLs Team

6/10 – Redelijk

Rolf

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 29 aug 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung.Grüße vom Rhein,DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Had trouble finding hotel carpark, should be made clearer you should enter via emser Straße , otherwise could not fault anything
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Anders

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 3 aug 2022
Danke das du Dir die Zeit für eine Bewertung genommen hast und dann auch noch 10/10. Danke & Grüße vom Rhein, DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Thomas

2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 3 aug 2022
Danke das du Dir die Zeit für eine Bewertung genommen hast und dann auch noch 10/10. Danke & Grüße vom Rhein, DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Hannah

2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 3 aug 2022
Danke das du Dir die Zeit für eine Bewertung genommen hast und dann auch noch 10/10. Danke & Grüße vom Rhein, DIEHLs Team

6/10 – Redelijk

Susanne

2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 18 jul 2022
Vielen Dank, das du Dir die Zeit für eine Bewertung genommen hast. Gerne hätten wir erfahren was den Aufenthalt negativ beeinflusst hat. Grüße vom Rhein, DIEHLs Team

6/10 – Redelijk

Dilan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage war perfekt - direkt am Wasser. Personal war freundlich. Das Hotel war von außen & auch von der Einrichtung her über die Jahre sehr herabgekommen. Es war zwar sauber aber der veraltete Geruch hat mir die Übernachtung im Hotel ungenießbar gemacht. Außerdem fuhr direkt hinter unserem Hotelzimmer die Bahn. So hörte sich es teilweise wie ein Erdbeben an. Wir waren etwas enttäuscht. Es kann in einem anderen Zimmer jedoch vielleicht besser sein & wir haben gesehen dass es gerade renoviert wird.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 18 jul 2022
Als Familiengeführtes Unternehmen, investieren wir immer im Rahmen der Finanziellen Möglichkeiten. Daher werden wir auch als nächsten den Eingangsbereich angehen. Wichtig ist für uns vorallem das die Softskills, Personal und Sauberkeit bei Euch gut ankamen. Grüße vom Rhein, DIEHLs Team

2/10 – Ontzettend slecht

Terje

Negatief: Personeel en service
Kom til hotellet så var rommet opptatt. Hotellet lå i en bar
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 18 jul 2022
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse. Vi kan dessverre ikke forstå tilbakemeldingen. Hilsen fra Rhinen, DIEHLs lag # Nils Mehlhorn

8/10 – Goed

Holger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein wenig in die Jahre gekommen, aber dafür durchaus mit Charme. Es wäre schön, wenn zu Zeiten in denen viele Gäste einchecken eine zweite Person einspringen würde. Dann steht man nicht ewig in der Lobby.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 27 jun 2022
Als Familienbetrieb seit 103 Jahren arbeiten wir immer im Rahmen der Finanziellen Möglichkeiten um Modernisierungen um zu setzen, das Ziel ist aber immer den Charme zu erhalten. Ihr Feedback bezüglich der zweiten Person beim Check in nehmen wir gerne an. Aktuell arbeiten wir an einer Digitalen Check In Möglichkeit, sodass Sie gar nicht mehr groß anstehen müssen. Grüße vom Rhein, DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Christopher

Zakenreiziger
Alles Bestens
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 27 jun 2022
Vielen Dank für die 5* Bewertung, schön das du da warst. DIEHLs Team

4/10 – Matig

Kasper

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligger op af togbane
God service, lækker morgenmad, rent og pænt. Men hotellet ligger klods op af togskinner som vækkede mig tidligt nat/morgen. Dette selvom vinduer var lukket, men godstoge er tunge og larmer meget.
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Helmut

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 1 feb 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung des Aufenthalts. Wir freuen uns das Sie sich bei uns wohl gefühlt haben. DIEHLs Team

8/10 – Goed

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles in Allem wunderbar und empfehlenswert. Sauna und Bad o.k. und sehr sauber. Nur das Internet ist nicht vom Besten.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 1 feb 2022
Leider hatten wir in den vergangenen Tagen probleme mit der Leitung der Telekom. Wir haben im vergangenen Jahr eine koblett neues W-Lan system inkl. load balancer bekommen, entschudligen Sie die Unannehmlichkeiten. Wir freuen uns das Sie den aufanthalt bei uns genoßen haben. Vielen Dank, DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Helmut

1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Nils Mehlhorn op 26 jan 2022
Vielen Dank für die tolle Bewertung und bis hoffentlich bald wieder im DIEHLs. DIEHLs Team

8/10 – Goed

Juergen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Nils Mehlhorn op 4 jan 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Grüße vom Rhein, DIEHLs Team

10/10 – Uitstekend

Wendy, Sacramento

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The outside of the building looks run down. Inside, the building is beautiful, as was our room.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Nils Mehlhorn op 9 dec 2021
Thank you or your review. It is often the inner values that matter. Therefore as a privat run hotel we first focus on a modern and comfortable interior before investing in a new layer of paint. Regards from the river rhine, DIEHLs TEAM

8/10 – Goed

Eva-Maj

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superiorrum
Superiorum med balkong o fin utsikt över floden Rehn. Trevligt stort rum. Något hård säng utan bäddmadrass som brukligt i mellan o sydeuropa.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Nils Mehlhorn op 20 sep 2021
Vi är glada att du kände dig bekväm i vårt dubbelrum deluxe. Våra sängar har madrasser, men ja vi har inte toppers på madrasserna. Hälsningar från Rhen, DIEHL: s team #Nils Mehlhorn

6/10 – Redelijk

Vincenzo

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Der service von den netten Kellner (alle)
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Nils Mehlhorn op 29 aug 2021
Vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt. Gerne leiten wir Ihr Feedback auch an die Kollegen im Service weiter. Grüße vom Rhein, DIEHLs Team #Nils Mehlhorn

10/10 – Uitstekend

Bjarne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt hotel
Meget flot hotel, god beliggenhed, imødekommende personale, god mad. Hotellet kan varmt anbefaldes
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Nils Mehlhorn op 28 aug 2021
Vi er glade for, at du følte dig godt tilpas hos os. Tak og god ferie! DIEHLs team #Nils Mehlhorn

10/10 – Uitstekend

Helle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Nils Mehlhorn op 17 sep 2021
Thank you for your review and your stay with us. Regards from the river rhine, DIEHLs Team #Nils Mehlhorn

10/10 – Uitstekend

Lene Johansen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super dejligt hotel , god betjening sød og smilene tjener . Hotellet ligger lige ned til rhinen og gå afstand til Koblenz . Kan varmt anbefales 👍
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hodt hotel men tæt på jernbanen
Godt beloggende hotel med view lige ud til Rhinen Desværre kærer jernbanen “gennem værelset” pm natten
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Nils Mehlhorn op 19 jul 2021
Desværre bringer placeringen på Rhinen jernbanen med sig, vi har allerede investeret mange penge i aktive støjbeskyttelsesforanstaltninger. Vi er glade for, at du stadig har haft det godt med os. DIEHLs Team

8/10 – Goed

Dirk

2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Nils Mehlhorn op 21 jun 2021
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt, wir freuen uns das Sie sich bei uns zuhause gefühlt haben. Grüße vom Rhein, DIEHLs Team