Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Chaweng Blue Lagoon Hotel

4 out of 5
Chaweng Blue Lagoon Hotel
Moo 2, Chaweng Beach, 99, Koh Samui, Surat Thani Province

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 178 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 104 van 178 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 26 van 178 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 178 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 178 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gelegen aan het strand, mooie bar, restaurant en super zwembad. Echter de kamers zijn geen 4 sterren waardig. Deze zijn gedateerd, muren hebben verf nodig. De badkamer is gedateerd en stinkt. Daarnaast hadden wij in de kamer erg veel last van muggen (meer dan ik in onze hele vakantie heb gezien)
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Bert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waar voor je geld
Waar voor je geld. Erg goed en groot zwembad, prima kamers (1 dubbel bed + 1 enkel bed) voor een redelijke prijs. Ook nog connected rooms, voor een gezin is dit prima!) Niet erg sfeervol. Met een beetje extra moeite zou dit nog een veel beter verblijf kunnen zijn. Boek nooit een kamer/huisje aan de verkeerde kant van de straat maar altijd aan de beach- side.
5 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Blue Lagoon Hotel, Public Relations Management op 16 aug 2018
Dear valued guest, Thank you very much for taking the time to let us know about your experience at Blue Lagoon Hotel. Best regards and we hope to be welcoming you back soon! Blue Lagoon Hotel & Blue Lagoon Teak Wing Koh Samui, Public Relations Management

8/10 – Goed

Frank, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima middenklasse hotel
Prima middenklasse hotel, wel iet wat gedateerd. Harde bedden. Matige wifi op de kamer.

8/10 – Goed

Peter, Heemstede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genoten
Absoluut genoten! Zeker voor herhaling vatbaar!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The location of this hotel is just excellent. Right next to the beach with is perfect for young children but also just outside the busy part of Chaweng. The swimming pool is quite big and very well maintained. Breakfast is what is should be.

8/10 – Goed

Rob, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn rustig hotel direct aan het strand

10/10 – Uitstekend

Margo Jackson, breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortabele bedden, Toplocatie, geweldige service
Heerlijk, volgend jaar weer. Het ontbijt buffet over heerlijk.. Goede massage in de tuin van het hotel, voor de zelfde prijs als aan de straat. De tijd vliegt om wij waren er 23 dagen. kan het hotel alleen maar aanbevelen.

8/10 – Goed

Eija

Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Pui Yan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A pleasant hotel near the beach. The room facility is good
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Wonneda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
2 min walk to the beach or shopping. Great pool. Buffet breakfast had fresh fruit, yogurt and pastries, or hot, cooked choices. Very clean room and friendly efficient staff. We would stay there again.
7 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La propreté et les distances piscine plage commerce restaurant...
10 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Patrick, Sydney Australia

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great resort friendly staff great location beds abit firm but still comfortable restaurant good for lunch and dinner forget breakfast over priced and boring has a great little beach bar called Coco’s
7 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

sarah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
blue lagoon January 2020
the hotel offers direct access onto the beach with lovely pool to cool down in, the bar area in the beach is vibrant with a collection of seating and the restaurant over looks the beach and sea. The rooms are cleaned daily with pool towels provided
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
breakfast we paid separately. very expensive for what was on offer
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

11 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

9 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

DAVID

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Old style Thai hotel
Old Thai style hotel and comfortable, large pool and close to town centre.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Sami

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Suosittelen
Kiva rauhallinen hotelli rannalla. Uima-allas alue todella hyvä.
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

yves

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location of this property is excellent whether you prefer beach or pool and close to restaurants and shops.
14 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good position on beach. Great pool,staff friendly.
7 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

taka, toyama

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
井穴でよい。虫が少しいるのでスプレーあれば最高
6 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
garden/internet and tv Garden is nice,internet is not working and tv has bad signal
5 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

たけ

Positief: Personeel en service
ビーチに近いホテルです
5 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Chris op 20 nov 2018
Hey there! Thank you very much for the rating, the team at the Chaweng Blue Lagoon Hotel is always happy to receive good ratings. We hope to welcome you back on the island soon, Best, Chris Front Office Team

8/10 – Goed

Matti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Chris op 20 nov 2018
Hello Mr. Matti, Thank you very much for giving us a rating, we really appreciate it! Thank you for being our guests and trusting us with your accommodation needs. We hope to welcome you back on the island again in the future, Best, Chris Chaweng Blue Lagoon Hotel Team

10/10 – Uitstekend

jason, western australia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Away from night time noises
Very happy with our stay. We were across the road in the Teak wing. This is not a first class resort, as its rates would suggest. However it is definitely value for money. Breakfast was good and the pool adjacent to the restaurant is exceptional.
7 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Public Relations Management op 20 aug 2018
Dear valued guest, Thank you very much for taking the time to let us know about your experience at Blue Lagoon Hotel. Best regards and we hope to be welcoming you back soon. Blue Lagoon Hotel & Blue Lagoon Teak Wing Koh Samui Public Relations Management

2/10 – Ontzettend slecht

patrick, Stuttgart

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abgewohnt, schlechter Service, nicht zu empfehlen
Es war einmal ein sehr gutes Hotel, das ist aber sehr lange her. Die Zimmer sind in extremster Weise abgewohnt, alles ist sehr alt, schmutzig und kaputt. Das Zimmer wird quasi überhaupt nicht gereinigt, es gibt nämlich nur 1 Zimmermädchen für das ganze Hotel. Das Personal an der Rezeption ist sehr unfreundlich und unkompetent. Das Frühstück ist auch nicht somderlich gut. Nur das Personal im Restaurant ist noch recht bemüht. Unsere Empfehlung: Verbringen Sie ihren Urlaub woanders. Am Chaweng gibt es sehr schöne alternativen.
8 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van BL_SocialMedia op 10 sep 2018
Dear valued guest, Thank you very much for taking the time to let us know about your experience at Blue Lagoon Hotel. We would like to express our deepest apologies for not providing the expected experience at our hotel during your stay. We have indeed brought up these issues mentioned by yours on our weekly management meeting and thank you again for your comments since your experience is what makes us strive for an excellence service. Best regards, Blue Lagoon Hotel & Blue Lagoon Teak Wing Koh Samui Public Relations Management

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes Hotel im Thai Stil
Mein Aufenthalt war im gesamten gut, die Freundlichkeit des Personals dürfte zum Teil besser sein. Gerade beim Frühstück wäre ein Lächeln angebracht gewesen. Die Lage direkt an der Beach und die Nähe zum Zentrum waren perfekt.
5 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Blue Lagoon Hotel, Public Relations Management op 16 aug 2018
Dear valued guest, Thank you very much for taking the time to let us know about your experience at Blue Lagoon Hotel. Best regards and we hope to be welcoming you back soon! Blue Lagoon Hotel & Blue Lagoon Teak Wing Koh Samui

10/10 – Uitstekend

Gina, Texas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolutely loved It! The pool was huge and within a few feet from the beach. The staff was great, the property was beautiful and clean and within walking distance to the night market! Made my stay in Koh Samui a dream.
5 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Blue Lagoon Hotel, Public Relations Management op 16 aug 2018
Dear valued guest, Thank you very much for taking the time to let us know about your experience at Blue Lagoon Hotel. Best regards and we hope to be welcoming you back soon! Blue Lagoon Hotel & Blue Lagoon Teak Wing Koh Samui

8/10 – Goed

navady

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Lina Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Sean

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Worn down rooms in an otherwise nice resort
Pros - nice big pool on a beachfront property with a very nice poolside bar and a restaurant. Cons - very old tired and musky rooms. They were clean but were just dated. The air conditioner works well but I felt the filter needed changing as it made me cough quite a lot. Tv deception awful. We paid about £50 a night which for this resort was generally worth it. You get all the benefits of a lovely pool but the rooms are a let down. It is priced accordingly in my view.
Reactie van Chris op 22 nov 2018
Hello Sean, Thank you for taking the time to leave us a review. Normally our guests appreciate the old classic Thai style and wooden furniture of the rooms and I am sorry that this time we did not meet your expectations. If you would like to discuss this further, please contact us on Facebook. We look forward to speaking with you and working towards earning back your trust! Warm regards from Koh Samui, Chris Front Office Team

8/10 – Goed

Veronica, Stockholm

Positief: Personeel en service
Fint hotell med utmärkt poolområde
Fint hotell med utmärkt poolområde precis intill stranden. Det enda negativa med detta hotell var vattnet från kranarna. Det var gult och luktade fruktansvärt äckligt.
9 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Kilian E.

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotelanlage mit "Ups"und "Downs"
Ein grosser Pool in einer sehr schönen Gartenanlage direkt am Strand. Leider sind die Zimmer und vor allem die Einrichtungen sehr ins Alter gekommen. Eine Renovation wäre hier wirklich angesagt.

4/10 – Matig

Fredrik

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Inte bra hotell
Internet fungerar inte Vattnet i duschen luktar illa Frukosten är dålig Vatten rinner från wc Dålig service.

8/10 – Goed

jutta, Österreich, Graz

Positief: Personeel en service
Sehr schöne Anlage, wunderschöner Garten,
Tolle Anlage schöner Garten super Pool und schöner Strand. Zimmer etwas renovierungsbedürftig, Größe und Einrichtung ok. Nettes Personal, gute Massagen. Insgesamt-preis-Leistung ok! Frühstück ok.
6 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Greg op 7 feb 2018
Dear Jutta, Warmn greetings from Blue Lagoon Hotel. We are happy to hear that your stay has fulfilled your expectations. Thank you for mentioning the renovation of our rooms and their ideal size. Our staff is glad to hear that you appreciated their service. We are looking forward to welcome soon there again. Regards, Blue Lagoon Management Team

10/10 – Uitstekend

Stephanie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Allt va bra! Trevlig och hjälpsam personal
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Greg op 6 feb 2018
Dear Stephanie, Warm greetings from Blue Lagoon Hotel. We are glad to hear that your stay was a success. Thank you for your positive feedback. We are looking forward to see you again soon. Regards, Blue Lagoon Management Team

4/10 – Matig

Kmac, Baltimore, MD

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not worth the price by a long-shot
I really don't like giving negative reviews but this one is required to save others from making the same mistake. The hotel did not tick any of the boxes that I feel are a must when spending well over $100 for a room in Thailand. The bathroom was not clean and the plumbing very suspect, with the handle nearly falling off every time you tried to flush. Water exceptionally brownish yellow, and while you will see this often in Thailand, can't recall THAT dirty of water. Cleaning staff, while friendly, needs more workers. We expect a clean room after a day of sightseeing & being about. Seemed no longer how long we left the room, it was still not cleaned by the time we returned and more than once had to request a cleaning from front desk. You can tell the grounds of the hotel were once beautiful but that was long ago and nobody has bothered to renovate for a couple decades. It should be noted that our first 5 nights in Ko Samui were at a different hotel, one just a few blocks north and the SAME price. This hotel was amazing so coming to this place made it extra disappointing. (why did we change? Well, the other hotel was full on this busy week between Christmas and NYE)
4 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Chris op 20 nov 2018
Hello Kmac, I am sorry to hear about your experience you had with us and i hope it didn't take away the charm of Koh Samui itself. Normally we are known for our service, great location, breakfast by the beach and swimming pool, and we regret that we totally missed the mark. Please be assured that the water issue has been fixed and the grounds of the hotel have been polished, cleaned and brought back up to standard. If you would like to discuss this further, please contact us on Facebook. We look forward to speaking with you and working towards earning back your trust! Warm regards from Koh Samui, Chris Front Office Team

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Greg op 9 jan 2018
Dear Guest, Warm greetings from Blue Lagoon Hotel. We are glad to hear that your stay has fulfilled your expectations and are looking forward to welcome you soon again. Regards, Blue Lagoon Management Team

8/10 – Goed

yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Établissement très bien placé au calme et pas loin de la vie nocturne quand même
4 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Greg op 7 jan 2018
Dear Mr. Yves, Warm greetings from Blue Lagoon Hotel. We are happy to hear that your stay has fulfilled your expectations. We are looking forward to welcome you there soon again. Regards, The Management Team

6/10 – Redelijk

Stanley

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
18 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Greg op 7 jan 2018
Dear Sir, Warm greeting from Blue Lagoon Hotel. We are happy to hear that your stay has fulfilled your expectations and are looking forward to welcome you again here. Regards, The Management Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Strand und Pool klasse.
Erstes Zimmer Schloss defekt. Umzug. Zimmer im Erdgeschoss keine Sonne und dunkel. Zum schwimmen super geeignet. Frühstück so la la. Kaffee ist dünner als Wasser. Hat keinen interessiert. Dafür ist das Hotel überteuert.
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Greg op 7 jan 2018
Dear Sir, Warm greetings from Blue Lagoon Hotel. We are sorry to hear that your stay did not entirely fulfill your expectations. Please be assured that your remarks have been taken into account. We are looking forward to welcome you again and show you our improvements. Regards, The Management Team

10/10 – Uitstekend

Lorena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Einfach Perfekt
Einfach perfekt, es gibt nichts auszusetzen. Die Bungalows sind wunderschön und in einem top zustand auch die anlage selbst ist schön und sehr gepflegt und liegt direkt am strand, einziger mengel ist dass die klimaanlage in meinem bungalow getropft hat und der boden dabei sehr nass wurde aber da kann man ein auge zu drücken. Und das personal ist sehr freundlich und hilfsbereit
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Greg op 7 jan 2018
Dear Ms. Lorena, Warm greetings from Blue Lagoon Hotel. Thank you for your positive feedback. We are glad you appreciated your stay with us and we are looking forward to welcome you soon again. Regards, The Management Team

8/10 – Goed

Michael, Niedersachsen

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel mit schöner Anlage direkt am Strand.
Zimmer sind sehr hellhörig und leicht renovierungsbedürftig vor allem die Bäder. Aber alles sauber. Personal ist extrem freundlich und hilfsbereit. Frühstück ist ausreichend und abwechslungsreich auch Thaiessen wird angeboten. Nach dem 2. Tag kennt das Personal deine Vorlieben und hilft beim Frühstück. Besser geht es kaum. Lage des Hotels sehr zentral viel zu Fuss erreichbar. Die liegen am Strand sind ok die Auflagen könnten besser gewartet sein aber es geht noch.
16 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

anthony

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blue lagoon at last improving but slowly.
Overal the experience is good as was the service. The breakfast and beds need improving not enough choice for breakfast and beds feel small it was also nice to see massage tables have come back to hotel at a reasonable price.
3 nachten verbleven in september 2017