Exterieur

Beoordelingen van Samui Laguna Resort

Samui Laguna Resort
124/103 Moo 3, Lamai Beach, Koh Samui, Surat Thani

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 40 van 215 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 97 van 215 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 215 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 215 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 215 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Als je niet veel verwacht, kan je hier met gemak 9 dagen doorbrengen, vooral in de huisjes, losstaand, dichtbij de zee. Toen ik aankwam begon het laagseizoen, eerste 2 dagen alleen maar regen, en een wilde zee, wat een lichtslaper wakker kan houden. Ook heerlijk als je de regen hoort vallen op je dak. Op je eigen patio kun je nog lekker overdekt zitten en verder genieten en roken. Gehele hotel is sterk verouderd, kamers, receptie, gangen.... Zwembad is ok. Hotel ligt aan een normaal drukke weg, maar het is laagseizoen... Zoals altijd en bijna overal in Thailand, veel, straten lang massagesalons... Goede restaurants in de buurt. Hotelrestaurant ligt aan het strand, maar hier at ik alleen internationale gerechten als ik daar trek in had. Voor Thai's eten at ik "op straat". Receptie personeel was vriendelijk en behulpzaam. Alleen vraag ik me nog steeds af waarom de shuttle chauffeur maar 20-30 minuten had gewacht op de kleine luchthaven.... Als er meerdere vluchten internationale aankomen, is de douane ruimte te klein, zeker als het regent... Dus daarom vertrok de chauffeur, omdat het te lang duurde. Was in de avond rond 21:00 uur. Maar een simkaart verkoper was zo vriendelijk geweest om het hotel te bellen en kreeg te horen dat ik maar een taxi moest nemen.... Kamer wordt redelijk tot slecht schoongemaakt. Vergeet niet dat wanneer je een brommer/motor huurt, er géén verzekering in zit!!
8 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
strand dichtbij 3min.
helaas was de afvoer wastafel/toilet niet op orde. liep niet of heel traag weg. riolering problemen. hulp niet afdoende! ontbijt niet genomen, te duur en te traag. kamer en personeel vriendelijk.
15 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van sanya op 25 feb 2018
Thank you for your review, we will fix the problem as you information. Best regards,

8/10 – Goed

Greet, Laguna resort

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gehorige bungolows
Lekker eten op t strand, goede scooters te huur, omgeving prachtig, bedden verschrikkelijk, huisjes vlak naast elkaar en zeer gehorig

8/10 – Goed

Carl, Beringen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi verzorgd resort met eigen strand.
Ik had voordien mijn vaste stek in de Golden Sands resort, maar de gebreken stapelden zich jaar na jaar met rasse schreden op. Uit ervaring weet ik dat dit een typisch Thais probleem is. Renoveren en herstellen in oorspronkelijke staat is voor hen niet weggelegd. Dus nu de "Laguna" geboekt en zeer tevreden. De kamer was zeer verzorgd en proper. Airco, TV, koelkast, afvoeren waterboiler, alles werkte zoals het hoort. Een tas met 2 strandlakens was ook voorzien voor het gebruik aan het zwembad of op het privé-strand. Bar-restaurant aan het strand, zeer tof om hier te verblijven. Vlak bij Lamai centrum, tal van restaurants en bars in de omgeving. Heerlijk!

8/10 – Goed

Alec

Positief: Personeel en service

10/10 – Uitstekend

Hildebrand, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig
Supermooi resort! Bungalow is aan te raden.

6/10 – Redelijk

Alex, Nederland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Gemengde gevoelens
Leuk hotel op een prima locatie en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Er zijn echter wel wat min punten: losliggend doucheputje, stoel is aan elkaar vastgetaped, evenals het niet storen bordje en er was afstandsbediening van de airco (deze kon alleen uit of aan op standje vriezen) Algehele hygiene kan zeker beter. Er liepen op diverse plekken beestjes (weet helaas niet hoe ze heten, maar het ziet er wel vies uit) Ook het wisselen van de handoeken verliep niet zoals gewenst, wanneer een handoek vies is leg ik deze op de grond. Hiermee geef ik aan dat deze gewisseld kan worden, echter raapt de schoonmaakster deze doodleuk op en legt ze de vuile handoeken gewoon terug. Om toch positief af te sluiten: het strand is echt mooi en schoon. Het was duidelijk te zien dat dit door het personeel goed werd onderhouden.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Läget är topped. Uselt Bredbandskollen, ladda net dagstidningen Kunde ta upp till 2 Tim.
16 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
27 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Wonneda

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location of property is good, walking distance and Sunday Lamar Street markets nearby. Two small issues; 1. Tiny ants everywhere; sinks, closet , dresser even on my bed sometimes. 2. Sink has debris when have water running. I had it run for hours then stopped and repeat over and over for few hours at the time. Overal, pretty good.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I’d liked the area. It’s close to everything. Staffs, cleaners are super friendly. Great welcome. Only two small problems; Ants all over sink, bed and dresser & closet. Faucet water is very dirty with debris. We had faucet running for all day/all night, it gets better for short time then it comes back with debris again.
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Nixo

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Ich war schon einige Male im Samui Laguna Resort und stets zufrieden. An der Herzlichkeit der Mitarbeiter hat sich nichts geändert. Leider ebenso wenig an der Einrichtung der Zimmer, die wirklich sehr in die Jahre gekommen ist. Fleckige Kissenbezüge auf klumpigem Kissen und ein Bett, welches dem Komfort einer Schlafcouch ähnelt und bei dem jede Feder zu spüren ist. Der Duschstrahl in unserm Zimmer hat es nicht erlaubt, dass meine Freundin sich ihre Haare waschen kann. Nach der Reklamation wurde bestmöglich versucht die Dinge zu lösen. Fazit: Personal super, Modernisierung dringend erforderlich.
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Good location on lovely beach, great staff. Property basic and a bit dated, hard bed and only one flat pillow each
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sanya op 26 okt 2019
Dear sir Thank you very much for your information, we will do the best one and resolve the problem.

2/10 – Ontzettend slecht

Siwon

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
말이 안됨
굉장히 불쾌한 경험이었습니다. 오래된 리조트이긴 한데요, 오래되어도 잘만 관리되어 있으면 오히려 흥미롭고 좋아하는 편입니다만, 이 리조트는 오래된 데다가 관리가 하나도 안되있는 곳이었어요. 모든 것이 망가지고 곰팡이 쓸고 먼지 쌓이고 얼룩진 것들 뿐입니다. 너무 말이 안되서 하나하나 사진으로 찍어두려고 했으나 휴가때 기분만 더 우울해져서 포기했습니다. 절대로 3만 얼마를 주고 묵는 리조트에서 과한 기대를 했다고 생각하지 않습니다. 그냥 아주 기본적인 청결이나 뭔가 사람의 손에 관리되어 있는 방에 손님으로 묵는 그 정도의 기대만 했을 뿐인데도 정말 심각한 상태의 이 리조트에 대실망했습니다. 절대로 피하세요! 여기는 아닙니다!!!
5 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Elena

Нормальный вариант за адекватную стоимость
Отель уже довольно уставший. Но первая линия и расположение относительно инфраструктуры перекрывает этот минус
6 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

lena

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Urdåligt
När vi anlände till receptionen sa vi att det här ser bra ut vilket släppte när vi såg rummet, först air-con som inte fungerade så dom skulle fixa vilket gjorde att vi fick sitta utanför och vänta u ca 40 min, efter fungerade den hjälpligt. Rummet var skitigt madrasserna äckliga , efter 2 dagar med klagomål fick vi nog och sa till att vi ville ha pengarna tillbaka för resterande dagar . Fick och bytte hotell kan inte rekomendera detta till någon
5 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋は広くて明るく清潔である。また、静かであった。部屋を出るとすぐにビーチチェアがありすぐに日光浴を楽しめた。
3 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Juergen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Laguna
Das Laguna ist renovierungsbedürftig ! Aber gute Lage und freundliches Personal
4 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is very awesome. The cleaning lady is always smiling. The wifi was good.
5 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Ronny

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ikke bra
Nettop hatt et 9 dagers opphold her. På badet fungerte hverken dusj eller toalett. Kom nesten ikke vann så tok evigheter å dusje. Rommet var skittent fra dag en. Vi fikk byttet rom men opplevde det samme igjen. Internett fungerte kun ved resepsjonen. Beliggenheten var det positive. Syntes 3 stjerner på dette hotellet er ihvertfall en for mye
9 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Need to fresh up. Really poor wifi. The beach in front of the hotel needs to be clean up
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I liked the location and access to the beach. I didnt like trying to put me into a different room than what I payed for right next to the Bar and Restaurant. They eventually changed my room but it wasnt done under friiendly pretenses.
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Karl Borje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En trivsam novembermånad
Trevligt hotell med Strandvägen och egen ren o fin swimmingpool vilket är skönt när de är höga vågor tilltalade mig. Hotellet byggt i olika vinklar med omgivande gröna växter. Trevlig personal och daglig städning vilken utförs smidigt när man inte är på rummet. Bra internet. Nära gym, affärer, restauranger vilket jag kan rekommendera hotellets egen vid stranden. Bra service vid stranden med solsängar, mat o förfriskningar samt massage. Bodde här en månad och kan tänka mig återkomma.
28 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Frank, Lohmar, Deutschland

Positief: Personeel en service
Gemütliche Anlage, aber schon etwas in die Jahre gekommen.
9 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Anders, malmö

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Perfekt läge mellan stranden och gatan.
Lite trögt wi-fi. Besök av råtta från avloppet en natt. Trevlig strand med solstolar samt parasoller.
15 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

舊酒店,設施也一样。座落海灘邊,附近酒吧食肆林立,兩舊水一晚。
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

kaz, saitama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ラマイビーチの端の方にあるホテル。しかしラマイビーチならどこでも歩いて行けるので不便は感じない。プールはなぜか深いところは3mもあるのだが子供でも使える。スタッフはいつも笑顔を絶やさずとても感じが良かった。値段以上のホテルだと思う。
5 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Lage ist ideal
Die Hotel Lage ist ideal. Sehr zentral gelegen und mit Fuß in Lamai alles zu erreichen. Sauberkeit der Zimmer ist mangelhaft. Schimmel im Kühlschrank und Vorhängen. Personal ist sehr geduldig und hilfsbereit.
6 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Helt på det jevne
Perfekt beliggenhet. Greie bungalower og medium service.
3 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

David

Samui Laguna
Resort was fine, but the restaurant was uninspiring. Beach was lovely
4 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Ben, California

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location in Lamai is excellent. It’s steps from the beach, there are plenty of restaurants and night life is in walking distance. The hotel staff is extremely friendly and they were very accommodating. The room could use some updating, but it didn’t bother me at all. I spent so little time in the room it didn’t matter. For the price, this place is great and I prefer it to the other larger resorts in the area.
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kostenloses "UPGRADE".
Habe nur ein Standardzimmer gebucht. Das wurde, seitens des Personals, kostenlos aufgewertet auf "Bungalow" in Strandnähe.
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

anders, malmö

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Strandläge
Lugnt hotel med nära till allt. Inte minst söndagsmarknade.
10 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Sofia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fint strandläge.
Fint läge på stranden i Lamai, lugn omgivning. Hård säng och dålig dusch men annars mysigt och trevlig personal.

8/10 – Goed

ZAZA, GENNEVILLIERS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Idéal, à l'entrée de la mer. Joli hôtel, bien entretenu, jolies allées et exotiques. Je recommande cet hôtel pour sa qualité de prix.
6 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

ZAZA, GENNEVILLIERS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel, j'ai réservé un bungalow, spacieux, joli et proche de la mer. Les allées sont très bien entretenues et très exotiques. La terrasse est un plus.
3 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Irina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отличное расположение
Отель расположен в равном удалении от теско лотаса и ночного рынка, что очень удобно. Пляж в трех шагах, лежаков достаточно. На территории есть чистый бассейн. Номерной фонд - корпус и бунгало. Мы жили в бунгало нам очень понравилось. Проживание комфортное. Есть один минус - плохая звукоизоляция. Если соседи будут шуметь за стенкой или на улице вы все будете слышать. Это доставляет неудобства. В остальном,могу рекомендовать этот отель как недорогое место с удобным расположением.

10/10 – Uitstekend

otto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lamai Beach
Hat alles super geklappt, Gerne wieder
Reactie van Sanya op 22 apr 2018
Dear Khun Otto, Thank you for your review, Have a nice day.

8/10 – Goed

Sigrid

Positief: Personeel en service
3 Sterne Personal sehr freudlich
Es hat mir gut gefallen nur der Bungalow war nicht so wie in ihrer Beschreibung war schon sehr abgewohnt
Reactie van Sanya op 13 apr 2018
Dear Khun Sigrid, Thank you for your review about us, we will keep the best doing for your next holiday with us

8/10 – Goed

COLETTE

Negatief: Netheid, comfort kamer
Le gros problème de cet hôtel est le ménage Il pas bien fait La salle de bain très sale
Reactie van Sanya op 3 apr 2018
Apologize for any problem it has with you, we will care and solve the problem as soon as. Thank you for your review

4/10 – Matig

Stephanie

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NE RÉSERVÉ PAS DANS CET HOTEL!!!!
Sejour dans cet hotel non agréable nous avons changés de chambre au bout d une nuit salle de douche pleine de crasses climatisation qui fuit...l hotel nous a mit en bungalow en contre partie nous avons dû payer!!!un petit déjeuné chers pour ce que c est..et des bouteilles d eau en verre et en plastiques a dispositions mais non indiqués si elles sont gratuites ou non...bien sur nous avons pris les bouteilles en plastiques qui sont payantes!!!!aucun geste commercial pour le faite de nous avoir donner une chambre degueulasse!!serviette de toilette sale meme lorsque nous avons eu des propres elle sont sales...hotel vieillit qui n est pas entretenu .les choses cassés reste cassés!!
Reactie van Sanya op 3 apr 2018
Dear Khun Stephanie, we are apologize for any your inconvenience during you stay with us and thank you for reviews, we will solve the problem as soon as.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good area but very dirty
Great area and nice front desk staff. It’s great being by the beach for the price. But there were many issues with this hotel as well. We stayed in two rooms,the first one was dirty old with black dirt in the corners and smelled moldy, and had plumbing issues, the toilet would spit water at random times sometimes while using it, maintenence came and never fixed, and we were stuck with it for two days. We changed rooms and the 2nd one was much better and cleaner, but the beach towels were clearly dirty from beach sand from the last guest that used it. We put on floor to show it was dirty and they rolled it back up in the beach bag, disgusting!
3 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Sanya op 19 mrt 2018
Dear Sir, Thank you very much for your review, we will do the best for you next holiday with us

6/10 – Redelijk

Paula

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Busy Lamai Beach
Room was large if what a little smelly, a dusty smell even the sheets. Staff were great and pool area very nice, which was great as we could not go on the beach or go in the sea as black oil everywhere, not the hotels fault at all. Wifi good
2 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Sanya op 12 mrt 2018
Thank you for your review to us, hope to see you next time

8/10 – Goed

Kristina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хороший отель
Отличные бунгало,есть все необходимое,есть веранды у всех бунгало.Убирают номера каждый день и меняют все полотенца,постельное белье меняют раз в 3 дня.Порадовал чайник и телевизор с usb. Единственный минус: в нашем бунгало был плохой интернет.
Reactie van sanya op 25 feb 2018
Thank you for your review, the internet already fix sir!

8/10 – Goed

Torsten

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Slitet men rent
Helt ok mellanklasshotell. Mitt rum var slitet men rent och städningen sköttes bra. Överraskande bra wifi både på hotellet och överallt runt Lamai. Restaurang vid stranden som också är ok. Gångavstånd till allt som Lamaibeach har att erbjuda.
28 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van sanya op 25 feb 2018
Thank you for your review, see you next holiday with us sir!, have a nice day

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Möchten keinem raten, dort zu wohnen, Fotos
Bei Ankunft 2x Zimmer gewechselt. Katastrophal, Waschbecken im Bad lief Wasser nicht ab, braunes Wasser mit Rost kam heraus. Am 1. Januar Umzug in Bungalow, gleiches Problem. Mussten uns morgens uebergeben, sehr dreckig, Bett zusammengestellt aus 2 Betten, sehr hart. Sehr langer Urlaub und so schlecht gewohnt.Bitte geben Sie uns Rueckantwort
25 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Sanya op 8 feb 2018
Dear Khun Anonymous, Very much apologize for any problem during your holiday with us, the day of water brown it have problem with the water pump and our engineer was fix the problem within 2 Hrs. we are apologize for any your inconvenience in this case.

6/10 – Redelijk

Mikael

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in december 2017
Reactie van sanya op 12 jan 2018
Dear Mikael, Thank you very much for you review about us, we will do the best for your next holiday with us.

2/10 – Ontzettend slecht

Ulf

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van sanya op 12 jan 2018
Dear Anonymous, Thank you very much for you review about us, we will do the best for your next holiday with us.