Een buitenzwembad

Beoordelingen van Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort

4 out of 5
Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort
Kaya International 2, Kralendijk, Bonaire

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 116 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 80 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 228 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 228 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Maarten

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima nieuw & schoon hotel voor de eerste of laatste dag! Zeer vriendelijk personeel.
Reactie van Nelson Ruiz op 5 jan 2023
Hi Maarten, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te schrijven. We waarderen uw vriendelijke opmerkingen over onze faciliteiten en ons personeel.Wij hopen u snel te mogen ontvangen!

8/10 – Goed

rob

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede service en leuk restaurant
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Nelson Ruiz op 27 okt 2021
Thank you very much. We hope to serve you soon again!

10/10 – Uitstekend

Marjan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een mooi hotel in een paradijs
Een heerlijk verblijf met een heerlijk ontbijt. Vriendelijke en prettige staf. Fijn zwembad. Een mooi hotel in een paradijs.
14 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Nelson Ruiz op 17 sep 2021
Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Top hotel, goede service, geen last van vliegveld. En super mooi
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Nelson Ruiz op 17 sep 2021
Hartelijk dank voor uw leuke opmerkingen! Het was een genoegen u van dienst te zijn

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Fijne hotelkamer. De bedden waren heerlijk, receptie erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was erg summier. Na regenbui lagen er veel plassen in de eetzaal, had voor de gasten kwamen wel even schoongemaakt kunnen worden.
16 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Nelson Ruiz op 12 aug 2021
Thank you very much for your feedback. We take your comments very seriously and they will shared with the Restaurant team. Thank you for chossing us!

8/10 – Goed

P.J.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Nelson Ruiz op 9 sep 2020
Thank you very much for your rating. Looking forward to keep serving you in the near future. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Badkamer was matig en vooral de douche was slecht. Duurde ongelooflijk lang voor het water warm was en de douchekop is niet van deze tijd
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Sanne op 28 jan 2020
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen deze review te schrijven. Ik vind het erg jammer om te lezen dat de badkamer niet aan uw wensen voldeed en heb dit onmiddelijk besproken met het management team. Wij hopen u nog een keer te kunnen verwelkomen om onze verbeteringen te laten zien,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sanne op 28 jan 2020
Thank you for you recent stay at the Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort. We hope to serve you once more when your travels brings you back to Kralendijk

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prettig hotel in de vorm van huisjes in vrolijke kleuren langs een weg van de receptie naar het open restaurant en het zwembad.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Sanne op 13 dec 2019
Thank you very much for your response. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Rody op 4 sep 2019
Thank you very much for the feedback. kind Regards,

8/10 – Goed

urban

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
Was geweldig
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Rody op 30 aug 2019
Dear guest. Than you very much for your feedback. We are looking forward to welcome you back at the Courtyard by Marriott Bonaire Dive Resort.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel voor een paar dagen. Ontbijt zat er niet bij en het buffet was wel erg duur voor wat we kregen. Verder prima service. Ook de hospitality room om ons op te frissen was perfect.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Sanne - Sales Executive op 6 mei 2019
Thank you for sharing your experience with us. I have taken your feedback regarding the breakfast and discussed this with our management team. We look forward to your next visit to show you our improvements

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima kamer.Ruim en van alle faciliteiten voorzien. Afvoer WC 3 maal moeten laten ontstoppen. Ontbijt weinig gevarieerd en prijzig. Zwembad is magertjes voor een4* hotel.
7 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Mingli - Director of Hotel Sales op 3 mei 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for sharing your experience with us. I have taken your feedback regarding the toilet and discussed this with our management team. We look forward to your next visit to show you our improvements. Wishing you a wonderful day. Saludos,

10/10 – Uitstekend

Monique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top verblijf
Fantastische service. Ze hebben ons geheel kosteloos een lift gegeven naar het centrum. En we mochten voor onze vlucht nog gebruik maken van een opfriskamer. Personeel was zeer behulpzaam. Mooie en nette kamers
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Mingli - Director of Hotel Sales op 15 jan 2019
Hi Monique, Thank you so much for taking the time to share your experience with us. It is great to read that we exceeded your expectations while staying with us. We very much look forward to welcoming you on your next visit to Beautiful Courtyard. Sunny Regards, Mingli

10/10 – Uitstekend

Franklin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige locatie met vriendelijke staf
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Mingli op 4 aug 2018
Hi Franklin, thank you so much for choosing to stay with us during your trip to Beautiful Bonaire. It is such a pleasure to read that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon. Saludos,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig gelegen hotel
Mooi Hotel met uitermate vriendelijk personeel. Locatie is OK, zwembad is goed voor een korte duik. Veel lof over het uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel.
5 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Mingli Chung op 10 jul 2018
Hi Sir/Madam, Thank you so much for choosing our Resort as your favorite hotel on Bonaire. It is great to read that you enjoyed our swimming pool and had a great service from our associates. We hope to see you back at Courtyard soon. Groetjes,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Goed hotel voor de zakelijke bezoek. Netjes nieuw en dichtbij airport. Ontbijt is niet geweldig. Eenvoudig voor een Mariot.
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Mingli op 28 mrt 2018
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are happy that you chose Courtyard as your first option and we look forward to welcoming you back to Courtyard. Warm and Sunny regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
leuk fris hotel , nieuw en vlakbij airport
nieuw hotel vlakbij de airport. Makelijk bereikbaar en neit ver van de hoofd stad. prima voor zakenreizigers.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Mingli op 12 dec 2017
Dear Sir/Madam, Thank you for your feedback. I am sorry to read that you did not enjoy our breakfast. I have taken your feedback and discussed this with our management team. We hope you come and give us another chance on your next visit to Bonaire to experience how much we have improved. Warm and Sunny regards,

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The restaurant was closed so we have to go other place but the rest was fine
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just a beautiful place
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Nelson Ruiz op 20 mei 2024
Hi Robert, Thank you very much for you kind words. It was a pleasure to serve you!Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

10/10 – Uitstekend

Shermaine

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Nelson Ruiz op 6 mei 2024
Thank you for staying with us!

10/10 – Uitstekend

casey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel staff took excellent care of us, everyone was friendly, and the hotel is in good shape. The best part of the hotel is breakfast at the Haven pool restaurant, Sylvia, Maria, and Anna are excellent hosts!
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nelson Ruiz op 4 mrt 2024
Hi Casey, Thank you for taking the time to share your recent experience at our hotel! We are thrilled to hear that you enjoyed our friendly staff and well-maintained facilities.We are particularly happy to see that you were impressed by our breakfast at Haven pool restaurant and the exceptional service provided by Sylvia, Maria, and Anna. We will be sure to share your kind words with them.We appreciate your positive feedback and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Nelson Ruiz General Manager

10/10 – Uitstekend

Marlene Guylene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice rooms and comfortable beds, nice uncrowded infinity pool, good restaurant and dive shop on location, nice gym, clean property, close to the airport
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nelson Ruiz op 29 feb 2024
Hi Marlene, Thank you very much for your kind review. It makes us very happy to know you enjoyed our facilities! Looking forward to host you soon back again. Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

6/10 – Redelijk

David

Very inconvenient you had to walk from the main entrance outside all the way down to the end of the property to get to your room. If you need ice anytime during the day or night, you had to walk outside of the building and try to find one and the factor if you just wanted to buy a soda drink called snack, you had to work all the way from the end of the property back to the main building to do that extremely inconvenient.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nelson Ruiz op 22 feb 2024
Hi David, Thank you very much for choosing us and giving us the opportunity to serve you. Thank you for bringing your experience to our attention. Your feedback is valuable to us, and we will use it for the constants improvements of our hotel. Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

8/10 – Goed

dana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
great stay
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nelson Ruiz op 14 feb 2024
Dear Dana, Thank you very much for staying with us. We were happy to serve you!

8/10 – Goed

Nancy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the airport, nice pool and restaurant.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nelson Ruiz op 17 jan 2024
Hi Nancy, Thank you very much for visiting us! We hope to host you soon back again. Kind regards, Nelson Ruiz

10/10 – Uitstekend

Jean, Eagle river

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fast check in and was able to get to our room right away, clean, good air conditioning
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nelson Ruiz op 8 jan 2024
Hi Jean, It gave us great pleasure and joy to serve you while you were staying in our hotel!Looking forward to host you soon and thank you for choosing us!

8/10 – Goed

Alicia

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Nelson Ruiz op 8 jan 2024
Hi Alicia, ¡Thank you very much for choosing us!

8/10 – Goed

Geraldine

Positief: Personeel en service
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 8 jan 2024
Thank you very much for choosing us!

10/10 – Uitstekend

Allan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 30 okt 2023
Hi Allan,Thank you very much for choosing us! See you soon!

10/10 – Uitstekend

Allan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 23 okt 2023
Hi Allan, It was a pleasure to host this time in our hotel! Looking forward to seeing you again soon. Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

8/10 – Goed

Inesia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 10 okt 2023
Thank you very much for choosing us!

10/10 – Uitstekend

Marc, Paradera

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, comfortable and clean, nice dining option with a view. Convenient near the airport.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 29 sep 2023
Hi Marc, Thank you very much for choosing us! We are happy to know you enjoyed our hotel. See you next time, Nelson Ruiz General Manager

8/10 – Goed

RUDNEY

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 18 sep 2023
Hi Rudney, We love that you stayed with us! Warm regards, Nelson Ruiz General Manager

10/10 – Uitstekend

Mary Ann. Heather

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 18 sep 2023
Thank you very much for staying in our hotel!

10/10 – Uitstekend

Stamatia, Chelmsford

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed the location of this property as it as very close to the airport but also centrally located to other locations. The property is beautiful and so colorful! The kids loved the pool area. We got to see a gorgeous sunset from the pool over the water and even some flamingos hanging around! I would stay again.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 10 aug 2023
Hi Stamatia, Thank you very much for your review. How wonderful it is to know that you enjoyed your stay and especially the magic of Bonaire, its sunsets and flamingos from our hotel!¡Until next time!

6/10 – Redelijk

Christel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are clean, beds are comfortable and the breakfast is good but the property needs some maintenance. Also, the water pressure in the shower was very poor and it took almost 15 minutes for the water to become warm. The stay was ok but at almost 250usd a night we just expected more.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 20 jun 2023
Hi Christel, Thank you very much for choosing us as your accommodation option in Bonaire and also for taking the time to write us this review! We greatly appreciate your comments as we take note of the points for improvement that you kindly share with us. We hope to see you soon!

10/10 – Uitstekend

Richard

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jana, Arlington

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 8 jun 2023
Thank you for choosing us!

8/10 – Goed

Eric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very happy with the stay
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 6 apr 2023
Hi Eric, Thank you very much for choosing us! We are glad to have you here!

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 31 mrt 2023
Hi Brigitte, Thank you for choosing us! Until next time.

10/10 – Uitstekend

Paula

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very nice and helpful. Pleasant
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 6 mrt 2023
Dear Paula,Thank you very much for your review and kind words towards our staff. We hope to see you soon!

8/10 – Goed

Angelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 13 feb 2023
Hi Angelo, Thank you for choosing us! Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

8/10 – Goed

Jacqueline

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed at the Marriott Courtyard Bonaire Dive Resort for a week. The room was reasonably large and comfortable. The bathroom was a nice size with a nice strong water stream in the shower. The included breakfast buffet was excellent. The grounds of the hotel were very interesting and colorful. Our only want was for a larger refrigerator in our room - it was really quite small. And I thought that the resort was closer to the middle of town than it was. We had luckily rented a car, otherwise we would have needed to.
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 5 feb 2023
Dear Jacqueline, Thank you very much for writing us your review.We are delighted that you have enjoyed our facilities as we also appreciate your feedback!We hope to see you soon and thus be able to continue offering you unrepeatable accommodation experiences.Kind regards, Nelson Ruiz General Manager

10/10 – Uitstekend

Bob

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 29 mrt 2023
Thank you very much for choosing us!

2/10 – Ontzettend slecht

Patrick

1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Johannes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
garden view should be at least a garden view, not a parking lot / boat ramp
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 23 jan 2023
Hi Johannes, We are very sorry that you were not able to enjoy the view from your room as you wished. We will delve into this internally in order to detect where we went wrong with you when we assigned your room. Once again, we are very sorry. Thank you very much for letting us know.Kind regards, Nelson Ruiz

8/10 – Goed

Jasvir

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice big rooms, knowledgeable staff, clean room, good breakfast. Package for four people only included 2 breakfasts…kids should have been included or offered a discounted rate
Reactie van Nelson Ruiz op 13 jan 2023
Hi Jasvir, Thank you very much for staying at our hotel. We are very happy that you enjoyed your stay!Yes Indeed we have 50% discounts on breakfast for children from 7 to 12 years old.Children under 7 years is complementary.If this was not apply to you, please contact the hotel directly so we can help you immediately.Kind regards, Nelson Ruiz

10/10 – Uitstekend

Jean, Eagle river

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful scenery nice clean room.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Nelson Ruiz op 9 jan 2023
Hi Jean, Thank you very much for chossing us. It make us happy you enjoyed our facilities!See you soon,

10/10 – Uitstekend

Hi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel Great Staff
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Nelson Ruiz op 2 jan 2023
Thank you very much for your kind comment. We wish you a happy new year 2023!Kind regards,