Familiekamer, 1 kingsize bed (Family) | Zwembad | Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Shangri-La Kuala Lumpur

5 out of 5
Shangri-La Kuala Lumpur
11 Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 695 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 218 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 999 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marius

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel.
Prima hotel. Er wordt een prima service gegeven. Ik had een klacht over de koffie bij het ontbijt en dit werd fantastisch opgelost door de koffie te serveren die ik graag wilde. Ook de assistentie die werd verleend door Christine bij het ombouwen van een vlucht was super. Ze had heel veel geduld en heeft me uitstekend geholpen. Hulde !!!
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke personeel. Koffer wordt voor je naar kamer gebracht
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Sewpersad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Snelle check in en checkout, uiterst vriendelijke en hulpvaardig personeel, mooie en schone accommodatie en gunstige ligging.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top sfeer. Heel luxe. Vooral als je de wat riantere kamer boekt en toegelaten wordt tot de Horizon Club. Heerlijke hapjes op mooie zachte stoelen. Incheckprocedure verliep rommelig. Je krijgt niet een goed verhaal mee over wat het hotel te bieden heeft.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great place to stay. up class!
great place to stay. up class!
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is op een hele mooie locatie. Heel veel is op loopafstand. Ook dichtbij zit MikeBikes echt een aanrader.
3 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Hiroshi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Mohan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent features, lovely hotel, amazing staff, great value!
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Joe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Scott, Claremont

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay. The decor is a bit dated, but who cares? Everything is in good condition
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Murad

4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

KOJI, kamakura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフ全てが親切・丁寧で笑顔で対応してくれる。
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Samantha

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

??

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Bhavana

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Se Hyun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very neat and comfortable with friendly staffs.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dean, Northampton

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best buffet in town by far. Excellent check in staff
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Ahmad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didnt like the swimming pool cause it is small and not for kids
4 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Peter

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very old without proper maintenance.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Norikazu

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very pleasant stay. Thank you
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

David

4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

GUIDO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shangri-La always familiar and cosy, good service and staff
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ravi, Syosset

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Eri

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
建物自体は年季が入っている感じでしたが、とても素敵な宿泊ができました。
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Zulfaiza Rofe op 19 mrt 2024
Dear Ms. AchiwaThank you very much for your review of your recent stay at our hotel.Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We greatly appreciate your comments about aspects of the building that need updating.We really hope that the experience did not deter your overall impression of Shangri-La, as we would be honored to have you stay with us again.We are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel. It is a pleasure for us to accommodate you as our guest.Should you have any other queries or clarification, please do not hesitate to contact us.Best regards,Zulfaiza Rofe (Zul)Reservations ExecutiveShangri-La Kuala Lumpur

8/10 – Goed

Cecilia

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Hello The room was not very clean.
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Brenda

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We wanted to stay at a shangri la because we liked our stay in Taiwan and this was more centered. I love that it’s very kid friendly but the Rooms are a bit dated. It is walkable to many popular attractions but it’s very hot in Malaysia. The hotel does provide shuttles but it’s not frequent. Our family enjoyed the pool and the kids club
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

melinda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
5 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Sumika

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
初めてのマレーシア旅行、一泊目で宿泊。バスタブから出てくる水道水が濁っていたのでマレーシアの水道水は濁っているものだと思いましたが、移動した翌日の他のホテルでは全く濁りのない水道水でした。場所もあまり便利ではなかったので一泊の宿泊でよかったと思いました。
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Allen Chi-Luan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and large
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Chen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What makes this hotel for me is the staff attention to all their customers. Being able to communicate via WhatsApp and the Shangri-La circle app is very convenient and with their quick response is amazing. I have stayed in this hotel now for 10 days over the past 14 (out of town for 4 days). Would not think of staying anywhere else! Great management and staff.
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Chen Vui

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love Shang KL. The lobby is grand unlike sim of the newer 5star hotels. Their amenities and staff are equivalent to a 6star hotel.
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Alice

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and friendly staffs. Dinner buffet is excellent !
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Fatema

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Mariana op 18 feb 2024
Thank you for your positive feedback and the awesome review about our service. We're so pleased to hear that you're enjoying our service so much! We hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Shoji

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A bit of old fashioned hotel A no remarkable breakfast line up but around par
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Hideshi

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Deanna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were friendly, knowledgeable and efficient!
4 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Steffi

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Carole

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One very small quibble.
Very pleased with our stay at the hotel. One small quibble, as we were leaving very early Saturday 10th February we requested a takeaway breakfast. The standard of the takeaway did not match the high standard of the food served at the hotel. The sandwiches were soggy and tasteless compared to the excellent food at dinner and in house breakfast. The staff were always polite and helpful. Woulkd certainly come back to stay again.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location was convenient to an MRT stop as well as the Petronas Towers. The room was comfortable and the staff were friendly and helpful. Only used the in house restaurant once - nasi lemak was tasty. Also had cocktails one evening - again staff were very pleasant. Relaxing environment for an evening drink.
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic Stay
What a fantastic hotel. You must got for a room / suite with access to the Horizon Club Lounge, great service and food. The staff are all so good, great service with a smile.
4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

WAI KWON

Positief: Netheid, personeel en service
Noise
Too noisy
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Osman

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room could be updated a bit some areas of the carpet and the woodwork can be updated
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

john

4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Shigenori

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフの接客は最高レベルです
スタッフの応対はどなたも笑顔で親切。 気持ちのいい接客そのものでした。 さすが五つ星ホテルです! 部屋も清潔で良かったのですが、バスタブに溜めたお湯が若干黄色く濁っていたのが唯一残念でした。
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Avrel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent place to stay. However property does feel tired. Was here with 2 young children 2 and 5 years old.
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Mee

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very disappointed.
I request higher floor and they give me lower floor blocking by building. I was love by shangri-la hotel in Bangkok so i pick this hotel it was very disappointing. Need update hotel like room carpet and hallway. Room smell like mold.
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Mabelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was clean and overall good enough, but the hotel could definitley use an upgrade. Shower area is tight for an Executive room.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Skara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing service
9 nachten verbleven in januari 2024