2 buitenzwembaden, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van EDEN Hotel Kuta Bali

4 out of 5
EDEN Hotel Kuta Bali
Jl. Kartika Plaza 42, Kuta, Bali

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 169 van 492 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 224 van 492 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 492 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 492 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 492 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Leo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staff, from reception to cleaning, room service to restaurant, security to pool staff and all the trainee's to general manager get a 10 . They made us really feeling at home, and made us coming back next year
23 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Huultrich

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
I like the attitude of the staff.
20 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hallo exedia good ok thank you Eden hotel kuta bali good Thanks muury
25 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

28 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer met balkon. Er was echter geen stoeltje op balkon. Verder goed ontbijtbuffet vriendelijk personeel.
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed aan te raden
Geweldig
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed centraal hotel
Prima goed verzorgd hotel met heerlijk ontbijt! Transport service vanuit het hotel is ideaal om het eiland mee te verkennen. S' avonds kan je zo het levendige kuta in lopen. Al met al fijne uitvalsbasis in kuta!

6/10 – Redelijk

Sylvia, Spaarndam

Positief: Netheid, comfort kamer
Prima
Prima kamer, goed bed en heerlijke douche. Ijskastje, koffie en thee aanwezig, zeep en toiletartikelen wordt iedere dag bijgevuld. Op balkon mag gerookt worden, jammer dat er geen stoeltjes staan. Lekker zwembad in het algemeen een goed en gezellig hotel met een een ontbijtbuffet wat goed verzorgd is. Voor ieder wat wils. Enige minpunt is de muziek die het barpersoneel bij het zwembad draait. Vreselijke herrie wat eigenlijk geen muziek mag heten.

8/10 – Goed

Mark, Oss

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima kamers met goeie airco
Personeel doet er alles aan om je verblijf optimaal te laten verlopen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie tijd gehad, zeer vriendelijk personeel, lekker zwembadje om te relaxen.

8/10 – Goed

kian, den bosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal gelegen en dicht bij het strand
Alles is perfect geregeld , zijn geen een negatief opmerking. Onbijten zijn geweldige.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

een zeven
Het was heel leuk geweest voor een persoon als ik dat nog nooit op Bali ben geweest. Ik heb daar leuke mensen ontmoet en mee op stap gegaan. Het was dan ook een plezierige vakantie.

10/10 – Uitstekend

P.M., leerdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 plus
wij hebben best naar ons zin

10/10 – Uitstekend

Jan, Hoofddorp, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel voor gezin met kinderen,
Leuk hotel voor gezin met kinderen, er zijn twee zwembaden. Het ontbijt bestaat uit westers en indonesisch eten, er zijn koks voor verschillende soorten eieren, pan cakes en wafels. Het hotel wordt goed schoongemaakt. Het personeel is behulpzaam, b.v. bij het boeken van tickets.

8/10 – Goed

Peter, Bennekom

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel zonder Bali sfeer
Prachtig modern hotel. Goede ligging. Zwembaden echter snel in de schaduw. Relatief groot hotel waardoor het wat onpersoonlijk aanvoelt. Personeel moet nog erg wennen.

6/10 – Redelijk

KANON

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方がとても丁寧な対応でした。
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Kirstie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were super friendly and helpful, and the restaurant was great value for very tasty meals.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

KANON

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ken

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ever thing was the way a well managed hotel should operate All staff were excellent and professional
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Anette Hyldegård

Positief: Netheid, personeel en service
13 nætter på Eden
Vi havde et ophold på 13 nætter. Hotellet er ikke til turister på længere ophold og vi var også de eneste der var der mere end 3 dage. Der var ingen møbler på terrasse og altanen. Vi boede heldigvis i stuen lige ud til lille, hyggelig fællesområde hvor der var et sofabord og stole som vi benyttede, værelset var i orden og det er jo ikke der man opholder sig, sengen var rigtig god. Når man rejser 10.000 kilometer skal man indleve sig i det land man kommer til, men som europæer er det lidt svært med ris, nudler, pasta, fisk (varmt mad) til morgenmad i 14 dage. Vi spiste omelet, ris og de andre retter, men efter 8 dage spurgte vi efter ost i skiver til at komme på et toastbrød, desværre kunne det ikke lade sig gøre, der var dejligt frisk frugt som blev spist med velbehag. ALT personale er MEGET venlige, smilende og hjælpsomme. Vi fik mange hyggelige snak med personalet. Stedet er fint til 2 dages ophold, tæt på strand og strandpromenade og det pulserende gadeliv. Tak til jer alle på Eden, I er skønne mennesker, men husk lige skiver ost til os få europæere der kommer forbi. 😅🙏
13 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Achmad Gentur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Francesco

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Dheeraj

Reisde met familie
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

MASASHI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Expediaの会員割引で安く宿泊できました。スタッフの方も親切で部屋も清潔でした。空港から20分ほどかかりますが徒歩で行くことも出来立地も良かったです。
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Jose Gomez

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
This hotel only could be classified as 3stars, not four, All glasses are of plastic and mag as well Staff tray to be helper I staid in others 3 stars much better that this one
7 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Leon

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Noisy room because of the balcony facing the street, otherwise ok
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Therese Angelica

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok, men iskoldt vand i bruseren
Godt hotel med god beliggenhed. Men vandet i bruseren var iskoldt. Og der var ikke nok tryk på vandet, til at vaske shampoo ud af håret. Det mest positive med hotellet var restauranten, med god balinesisk mad
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

AFNIL DANIAL BIN AHMAD

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
All the staff so friendly
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ジン、40年ぶりのクタ
ビーチに歩くのは、遠いけど、新しく出来たプールは、直ぐ近く。その途中には、ショッピングモールやコンビニ、両替所等多数有り。快適に過ごせる。
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

matthew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay thanks
5 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Rahel

2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sharon

14 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Brendan

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
First of all, there’s only a stool in the room, there's no chair where you can lean back in the room. Secondly, the water in the bathroom, both by the toilet 🚽 area and in the shower 🚿 area, the water doesn't drain at all, because the ground is tilted to wrong angle, therefore the water doesn't drain. Terrible! ☹️ The safety box did not work at first, called the service tech and they fixed it. Bathroom rug always dirty each day (see the pictures). Hotel service is pretty bad. Each night we have to request for two extra shower towels, a hand towel and clean bathroom rug. Also, they did not refill the shampoo/soap for us, so we didn’t have any shampoo nor soap during the 3rd night/4th day. Also, the room request does take a long time for them to deliver items to us. They moved us to another room on the ground floor, however, the room on the ground floor feels a lot more dampened (lembab) than the room on the fifth floor. You can see condensation forming on the AC, and the floor does feel a lot more dampened. And also, for some reason the toilet area on the ground floor smells stinks.
6 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Taneke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

RICHARD

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walkable, price reasonable.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peaceful, clean, friendly staff, comfy room
7 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Conrad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location air conditioner not that good
7 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

lester

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Need improvement in the bathroom area
7 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Jose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The towels it’s old
8 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Heta

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
We stayed for 1 night. It’s ok for stopping by.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Victor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The decking around the pool was extremely unsafe. The boards are not secured and there are areas that are broken.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Carolyn Ann

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Location close to airport, restaurants and shopping mall. Staff were exceptionally friendly (the best part about the hotel). Not to be disrespectful in any way, but this property unfortunately didn’t satisfy my expectations. It’s more outdated than expected. The bed sheets were severely stained with yellow patches. And the bathroom needed a good scrub. The buffet breakfast could do with a few more western options, like pastries and other items that are a bit lighter on the stomach. Dripz coffee shop downstairs is great and convenient to pick up your morning coffee. The highlight would have to be the staff. Very welcoming, very friendly each time when passing in the hallways, very accommodating. Both of the drivers I had to and from the airport where lovely. Overall, if you’re looking for a decent hotel and don’t have high expectations like myself, this hotel is for you.
5 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

22 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Rio, Ecommerce op 22 mei 2020
Hi anonymous. Thank you for your review score 5 out 5. I am pleased to learn that your stay was memorable one. I will definitely will share your great review score to the rest of my team .the entire Eden Hotel Kuta Bali team is looking forward another chance to welcoming you back and be at your service with our undivided attention. Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service and friendly staff. Very professional and accommodating.
6 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Rio, Ecommerce op 22 mei 2020
Dear Valued guest, Thank You so much for reviewing us. We are pleased to know that you are happy and satisfied with our service. your feedback has been shared among our entire team and surely it will keep motivating us to be more energetic and do our best every time. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Best Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
エアコンの調子が悪く操作出来ませんでした。 最終日にやっと直りました 日本語が出来るスタッフがいてくれるとありがたい
5 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Sofia

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
5 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Ning

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good service and very clean place to stay
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

27 nachten verbleven in februari 2020