Sportfaciliteiten

Beoordelingen van Hotel Solaris Kuta Bali

3.5 out of 5
Hotel Solaris Kuta Bali
Jl. Wana Segara, Kuta, Bali

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 76 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 197 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 102 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 407 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 407 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Marc

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Solaris Hotel Kuta op 23 nov 2023
Dear Mr. Marc,Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and hopefully we could welcoming you again on your next holiday in Bali. Once again Thank you.Regards,Managemen

8/10 – Goed

sjoerd

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een overnachting bij doorreis, vriendelijke bediening, maar wel wat gedateerd. Zag wel dat ze kamers aan het opknappen zijn.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 23 jul 2019
Dear Mr/s. Sjoerd, Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel kuta and Thank you for your feedback. Yes we are doing some renovation in our Hotel and hopefully we could welcoming you again after the renovation is done. Once again Thank you

6/10 – Redelijk

Tim, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima doorreis hotel
Prima voor een nachtje, maar wat mij betreft niet langer dan dat. De kakkerlak die in de kamer zat, bleef wel langer dan een nacht vermoed ik

8/10 – Goed

Helmei

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal hotel om te genieten van Balinese cultuur
Vriendelijke medewerkers. Flexibel regels. Alleen een beetje herrie als mensen op de gang kletsen en geluid van andere kamers nog een beetje kunnen horen.

8/10 – Goed

Willem, Breda

Positief: Netheid, personeel en service
Een nacht in Solaris
Erg vriendelijke mensen in het hotel die bereid waren je te helpen. Hygiene kamer was in orde. Kamer is wel enigzins gedateerd en vooral badkamer is aan onderhoud toe. 'S ochtends erg veel geluidsoverlast van buurt, kamer is erg gehorig. Al met al een prima verblijf gehad.

8/10 – Goed

fred, s

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf van 19 nachten in het hotel solaris
Goed hotel en zeer vriendelijk personeel. Kamer ruim en schoon elke dag schine handdoeken en kaner schoongemaakt. Zwembad netjes en schoon ligbedden aanwezig Ontbijt is goed genoeg keus Dichtbij strand maar helaas ligt er nogal wat koraal op t strand Dichtbij en je kunt naar t centrum van kuta lopen in ca 15 minuten goed te doen. Er rijd ook een kura kura bus pendelt naar t centrum

8/10 – Goed

Paty, Bali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima personeel
Het verblijf was prima. Kamer schoon en fris. Het zwembad komt zeer voordelig uit op de foto. Iets minder in het echt. De hal was redelijk rumoerig mede dankzij de zeer harde muziek vanachter de bar. Goed waar voor de prijs.

8/10 – Goed

Ro, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!!!!!
Het personeel is onvoorstelbaar vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon en comfortabel en de locatie is prima. Kuta beach is op 15 min loopafstand en het lokale strandje is op 4 min loopafstand. Verder niks op dit hotel aan te merken. In de buurt zijn voldoende drinken- en eetgelegenheden.

8/10 – Goed

AKIHISA

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
朝食の品数が少ない。
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
We stayed here to be close to the airport for an early flight. The room was ok, the linens are really old and worn. It’s in a noisy area, breakfast was ok. All in all for the price it was ok.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Lionel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Affordable comfortable handy and very helpful
It was only a short stay, but enjoyable comfortable and hit the spot
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Mette

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Harpreet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff really helped
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Harpreet

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Solaris Hotel Kuta op 15 dec 2023
Dear Mr. Harpreet,Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and hopefully we could welcoming you again on your next holiday in Bali. Once again Thank you so much.also sending our warm heart to your beautifull kids :)Regards,Managemen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Glenn

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Solaris Hotel Kuta op 11 okt 2023
Dear Mr Jimmy,Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and hopefully we could welcoming you again on your next holiday in Bali. Once again Thank you.Regards,Management

8/10 – Goed

Jimmy

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
This hotel is very nice for the price. There is some ageing of the facilities, but it holds up nicely. Clean rooms and no issues. Breakfast was traditional Indonesian. Nothing fancy, but satisfying, especially for the price. We were a family of 2 adults and 3 kids and we had no issues; check in was easy and an elevator was in operation. Would definitely recommend for a night or two before or after a flight - close to the airport. But probably you wouldn’t want much longer.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Solaris Hotel Kuta op 3 okt 2023
Dear Mr Jimmy,Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and hopefully we could welcoming you again on your next holiday in Bali. Once again Thank you.Regards,Management

8/10 – Goed

Francis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Very convenient for airport access.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Solaris Hotel Kuta op 31 aug 2023
Dear Mr. Francis, Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and hopefully we could welcoming you again on your next holiday in Bali. Once again Thank you.

8/10 – Goed

MOTOI

8/10 – Goed

Glenn

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Glenn

Positief: Netheid, comfort kamer
Still needing good signal for watching TV ! Also minor maintenance needed
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place where we stay was very good. Food, staffs, service everything was of top level.
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Keroleyne

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Péssimo
Reservamos o hotel,e por falta de informação do hotéis.com não sabíamos que não era uma diária, e sim 7 horas apenas. A reserva não era reembolsável e perdemos o dinheiro. Fiz uma reclamação no reclame aqui a qual o hotéis.com nem me respondeu!
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Denis, Montreal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Smooth late check in clean room good breakfast great place close to airport for transit
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Sarah, Sete france

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tres bon rapport qualite prix. Jotel bien situé a quelques metres de la plage. Bon petit dejeuner
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Karen

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice, clean place,and professional staff. All staff are very helpful and have smiling face most the time.
6 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
空港から近く、ショッピングモールもすぐ裏手に合って便利な立地です。 施設は広くありませんが、清潔にされていて快適でした。
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
かなはにやらひなやりなやひや
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 21 okt 2019
Dear Our Valued Guest, Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and hopefully we could welcoming you again on your next holiday in Bali. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Glenn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 21 okt 2019
Dear Mr/s. Glenn, Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and hopefully we could welcoming you again on your next holiday in Bali. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Glenn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 21 okt 2019
Dear Mr/s. Glenn, Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and hopefully we could welcoming you again on your next holiday in Bali. Sincerely yours,

4/10 – Matig

Levi, Sydney

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked this hotel as a transit hotel for a 7 hour stay after checking out of my hotel and before my late flight home. The room i had was just disgusting. The bathroom was the most filthy thing I have seen, The toilet, the shower, the sink, the one good think about the room was the Air con. I would not recommend this hotel at all. I just wish I could upload pics of the room. - see my review / pics on tripadvisor
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Stephen

1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Hanna

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 12 sep 2019
Dear Ms. Hanna, Our Heartfelt Greetings to you! Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta. Sincerely yours,

8/10 – Goed

minsu

Positief: Personeel en service
Location is good
Good. Kindly staff
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 30 aug 2019
Dear Mr/s. Minsu, Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and Thank you for your feedback. Hopefully we could welcoming you again on your next holiday in Bali. Once again Thank you.

8/10 – Goed

Sylvie

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 30 aug 2019
Dear Ms. Sylvie, Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and Hopefully we could welcoming you again on your next holiday in Bali. Once again Thank you.

8/10 – Goed

anthony

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 30 aug 2019
Dear Mr. Anthony, Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and hopefully we could welcoming you again on your next holiday in Bali. Once again Thank you.

6/10 – Redelijk

Wojciech

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel w trakcie remontu
Hotel aktualnie w trakcie remontu (co słusznie mu się należy) z tego powodu basen nie czynny. Pokoje też wymagały by odświeżenia. Zaletą jest położenie blisko lotniska jak również blisko centrum Kuty (jeżeli planujesz ją zwiedzać).
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 30 aug 2019
Dear Mr/s. Wojciech, Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and we do apologize for the inconvenience caused during your stay. Hopefully we could welcoming you again in the next future after our renovation is done. Once again Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Rania

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel ever
We paid for one night but was told that we only had a reservation for 7 hours even when showing the receipt. The guy in the counter was rude with zero service skills and we ultimately had to pay extra for the booking that already was made. The rooms are filthy and dogs barking outside made it impossible to even get a minutes sleep. This was by far the worst hotel experience ever. Do not book this place.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 11 jul 2019
Dear Ms. Rania, Our Heartfelt Greetings to you! First of all we would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and we do apologize for the inconvenience caused during your stay. After we check your booking, it was "Superior Transit 7 Hours" which is for stay 7 hours only started when you checked in the Hotel. If you only stay for 7 hours then there will be no additional charge but you need to stay for more than 7 hours. You may check your confirmation voucher to make sure for your booking. Thank you

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff excellent. Some aspects of room need upgrading. Wi Fi disappointing
15 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta op 5 jul 2019
Dear Our Valued Guest, Our Heartfelt Greetings to you! First of all we would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and we do apologize for the inconvenience caused during your stay. We will make sure to fix the problem that happened when you stayed here and we would like to Thank you for your feedback to us. Sincerely yours

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Average. Explore other options.....
Overnight hotel near airport so location is good but don't be overcharged getting there. Pay no more than 100,000 IDR for transport. Should be less. Staff were pleasant and I mistakenly left my phone at reception when trying to check in (room wasn't ready) and they rescued it for me. Just a bit slow to respond to requests. Standards of linens not great. Towels had seen better days and sheets had a blood stain on them. Breakfast was ok. All very average. Pool looses sun in the afternoon and is a small rectangle. Not inspiring to laze around. Probably could do better in location for price. I spent another night 50 metres down the road in a far superior establishment with a rooftop pool and cost was not much greater. I wouldn't return.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 11 jul 2019
Dear Valued Guest, Our Heartfelt Greetings to you! First of all we would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and Thank you for your feedback. We do apologize for the inconvenience caused during your stay. We will do major renovation in our hotels, this including all facilities in room and public area, as well as increase our service quality level, we can make sure you will have better experience on your next holiday trip in Bali. Thank you

8/10 – Goed

Bret

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We stayed here for just over a week, everything was great, breakfast was good, only issue we had was wifi was terrible.
10 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 24 jun 2019
Dear Mr. Brett, Our Heartfelt Greetings to you! First of all we would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and Thank you for your feedback. We do apologize for the inconvenience caused during your stay and we will make sure to fix those problem. We hope we could welcoming you back again on your next holiday in Bali. Once again Thank you

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was dated. Toilet seat loose and floating. Exposed power in refrigerator, I was zapped. Limited breakfast selection.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 27 mei 2019
Dear Our Valued Guest, Our Heartfelt Greetings to you! First of all we would like to Thank you for staying with Solaris Hotel Kuta and we do apologize for the inconvenience caused during your stay. We will have some refurbishment to maintain those issue and we hope we could welcoming you again in the next future. Once again Thank you for your feedback Sincerely yours,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
There was extensive mould in the bathroom and shower and the bedding used was clean but had permanent stains. The staff were really lovely and really helpful. They went above and beyond
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Solaris Hotel Kuta Team op 27 mei 2019
Dear our Valued Guest, Our Heartfelt Greetings to you! We would like to Thank you for staying with Solaris Hotel Kuta and we do apologize for the inconvenience caused during your stay. Thank you for your feedback to us and we will try our best to fix those issue. Once again Thank you Sincerely yours,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
The staff are very friendly the rooms reasonable clean. The TV in every room has not good reception the WiFi OK. The worse about this hotel they have special deal packages for Chinise and Indians. You can't sleep at night they make excessive noise all hours. This is a terrible experience for other nationals staying at the hotel they don't respect other people and they don't want to quite down at night. They slum the doors they shouting outside in the corridors all night. I have stayed their previously it was a good quite hotel but not anymore.
14 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Solaris Hotel kuta team op 27 mei 2019
Dear Valued Guest, Our Heartfelt Greetings to you! Thank you for sharing your experience stay at Solaris Hotel Kuta - Bali, we regret that you had inconvenience experience during your stay with us. Yes in last few weeks we had continued group from China and India in large number and we aware that some of them are loud, we have directly informed to their leader to not make loud sound. We do really apologize for this matter and surely we will filtering for future groups. Once again Thank you for staying with us and hopefully you will have a great time during your holiday in Bali. Sincerely yours,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
中国旅行者が、廊下に洗濯物を干したり、朝食時のマナーが気になりました。
9 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Reservation op 6 mei 2019
Dear Valued Guest, Our Heartfelt Greetings to you! First of all we would like to Thank you for staying at Solaris Hotel Kuta and we do apologize for the inconvenience caused during your stay here. If you don't mind, may we know your name and booking number for our reference? Once again we do apologize and we will make sure this will not happen again in the next future.. Thank you