Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden | Luxe beddengoed, een bureau, verduisterende gordijnen, extra bedden

Beoordelingen van Oasis Hotel Kuwait

3.5 out of 5
Oasis Hotel Kuwait
Ahmad Al-Jaber Street, PO Box 26855, Safat, Kuwait City

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 25 van 135 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 135 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 135 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 135 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 135 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

R. van

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg vriendelijke behulpzame en professionele medewerkers. Ons werd op het hart gedrukt dat het gehele hotel non smoking zou zijn. Niets is helaas minder waar. Zowel in naastgelegen kamers als op de gemeenschappelijke gang werd 's avonds meermalen uitgebreid gerookt en we konden niet in slaap komen door de smerige geur die door de kieren van onze kamerdeur heen drong. Wat een desillusie! Het tijdens inchecken louter benoemen dat het hotel non smoking is zonder expliciet te vermelden dat roken ten strengste verboden is en zonder op iedere etage, lift en kamer nog eens extra aparte verbodsborden te plaatsen is ons inziens te weinig dienstverlenend.
Reactie van Oasis Hotel op 22 jan 2023
Thankyou for your rating. We have noted your concerns.

10/10 – Uitstekend

HAMED

Closer to shopping area
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Team Oasis op 5 mei 2024
Thank you for your comments. We hope to welcome you back to Oasis Hotel again, soon.

10/10 – Uitstekend

DP

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Team Oasis op 12 feb 2024
Thank you for your comments. We have noted your concern. We hope to welcome you back to Oasis Hotel again, soon.

8/10 – Goed

Michal

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Team Oasis op 12 feb 2024
Thank you for your Reviews. Kindly share us your concerns. We hope to welcome you back to Oasis Hotel again, soon.

8/10 – Goed

Saeed

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Team Oasis op 12 feb 2024
Thank you for your comments. We hope to welcome you back to Oasis Hotel again, soon.

8/10 – Goed

Mai Ong, Wausau

Positief: Personeel en service
Room was good.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team Oasis op 5 dec 2023
Thank you for your comments. We hope to welcome you back again to Oasis Hotel, soon

10/10 – Uitstekend

Yasmen

5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Oasis op 4 nov 2023
Thankyou for your review.

10/10 – Uitstekend

Elmir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Oasis op 4 okt 2023
Thank you for your comments. We hope to welcome you back again to Oasis Hotel, soon.

8/10 – Goed

taiwon

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Team Oasis op 13 sep 2023
Thankyou for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Britta

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Oasis op 4 nov 2023
Thankyou for your review.

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simple and friendly with helpful staff.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jose Joseph, Hotel Manager op 20 mrt 2023
Thank you for your comments. We hope to welcome you back again to Oasis Hotel

8/10 – Goed

Aryan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Oasis Team op 8 jan 2023
Thank you for your comments. We hope to welcome you back to Oasis Hotel, soon

8/10 – Goed

Alexandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Oasis Team op 10 dec 2022
Thankyou For your feedback.

8/10 – Goed

Steven

4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Team Oasis op 4 sep 2023
Thank you for your comments.We hope to welcome you back soon to Oasis Hotel.

8/10 – Goed

Abrar

3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Oasis Hotel op 6 nov 2022
Thank you for your comments. Hope to welcome you back soon to Oasis Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Sijainti on ihan hyvä kaupungin keskustassa sijaitsevan souqin yhdessä päässä. Useimpiin paikkoihin on joka tapauksessa mentävä taksilla. Hotellia remontoidaan parhaillaan ja sen oma ravintola ei ole käytössä. Muutoin työt eivät juuri häirinneet. Hyvin ystävällinen henkilökunta toteutti kaikki toiveet välittömästi.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Jose Joseph - Oasis Hotel Manager op 8 mrt 2020
Thank you for staying with us. Hope to welcome you back soon

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Jose Joseph Hotel Manager op 4 jan 2020
Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best location, friendly and helpful staff at the reception and NJAC Cafe. Rooms serviced everyday. Thank you
11 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ranjith - Front Office Service Manager op 26 okt 2019
Respected Sir, Thanks for your commends. Regards,

6/10 – Redelijk

Faihan

Positief: Netheid
جمال الموقع فقط
أجمل مافي الفندق موقعه
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Jose Joseph op 17 sep 2019
Thank you for your comments. Hope to welcome you back to our hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Jose Joseph op 17 sep 2019
Thank you for staying with us. Hope to welcome you back soon

4/10 – Matig

Nawaf

Negatief: Personeel en service
مستوى الفندق غير مرضي مقارنه بسعر الغرف والخدمة
الموقع ممتاز جداًو ولكن الفندق سيئ ومساحة الغرف صغيرة فيه ازعاج في الغرف بسب عدم وضع عوازل صوت لنوافذ وإزعاج في الممرات بسبب عمال الفندق والأثاث قديم جداً ولايجد مواقف لسيارات ولا يوجد تحديد اتجاه القبلة بالغرف كذلك إدارة الفندق جميعهم من الجنسية الهندية وتعامل الطاقم غير مرضي والنت ضعيف جدا والشئ الإيجابي فقط موقع الفندق
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Jose Joseph - Oasis Hotel Manager op 28 aug 2019
Thank you for your comments. Hope to welcome you back again

6/10 – Redelijk

Firas

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
مقبول
فندق عادي جدا.. الفطور عااادي جدا الأثاث قديم لا يوجد أداوت الحمام ما يميز الفندق الموظفين خدومين جدا وبشوشيين الموقع قريب من الأسواق
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Ranjith op 1 jun 2019
Dear Sir, Thanks for the comments, will look into your request. Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
These hotels are not good for three star to star is OK
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Jose Joseph op 30 apr 2019
thank you for your feedback.

6/10 – Redelijk

ANDREAS

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2-days stay
Ni kan ta bort Gratis frukost som det står när man bokar, det ingår inte! Slitet men rent. Lyhört från gatan och korridor. Service medelmåttig inte mer!
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 19 feb 2019
thank you for your comments.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good. The room looked really dated: furniture stained, walls cracked, windows filthy, shower cramped.
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 19 feb 2019
Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

CHRISTER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 30 jan 2019
Thank you for your comments. Hope to welcome you back soon

8/10 – Goed

Ulf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra frukost och restaurang. Bra läge mitt i stan. Rymliga rum.
6 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 29 jan 2019
Thank you for your comments

6/10 – Redelijk

Mohammed, Bahrain

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Low sercives and asistance, but near Mubarkiay Market
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 29 jan 2019
Thank you for your feedback

4/10 – Matig

Wassim

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed, 2 years ago I stayed in the same property, rooms has been deteriorated considerably and without amenities at all. Very old and un confortable matres. Also it was indicated that parking free of charge but there is no parking in the hotel, parking very difficult in the street.
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 29 jan 2019
Thank you for your comments. We will look into your concerns and try to rectify the same

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Staff is willing to help. Location of the hotel is good.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 18 dec 2018
Thank you for your comments. Hope you enjoyed the stay at Oasis Hotel, Kuwait

10/10 – Uitstekend

asim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 18 dec 2018
Thank you for your good rating. Hope to welcome you back soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 13 dec 2018
Thank you for comments. Hope to welcome you back soon

8/10 – Goed

Tomoghno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Location
Right in the centre of town and across the road from the main souk. Great Indian Breakfast and awesome service and Biriyani at the Tipu Sultan Restaurant inside hotel. Metered cab to airport will cost 5 KWD, or hotel will arrange for 6. Close to a major bus stop also.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 12 dec 2018
Thank you for your good comments. Hope to welcome you back to Oasis Hotel Kuwait soon.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Okay for a 12-hour layover
If you are in Kuwait for transit day visa, this hotel/motel will work. Was only in the city for about 12 hours and since the airport does not have luggage storage, decided to rent a room in Oasis for the day. Nothing like what the photos show on Hotels.com. Staff is not that helpful. Bedrooms are old, no modern updates at all.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Jose Joseph op 11 nov 2018
thank you for staying with us. We will look into your concerns and address them

8/10 – Goed

Chun-nan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Very good
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 11 nov 2018
thank you for your comments. hope to welcome you back soon

8/10 – Goed

Chun-nan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 17 okt 2018
Thank you for your comments. Looking forward to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Nobuhiko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Aneesh op 30 sep 2018
Dear Sir, Thank your valuable review. Our aim is guest satisfaction and we believe we have accomplished. Thank you once again for spending your valuable time for remarks. Looking forward to welcome you once again. Regards, Team Oasis

2/10 – Ontzettend slecht

Fuad, Jordan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad hotel
Poor WiFi Poor breakfast Bad smell Old hotel Need rejuvenatation
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Team Oasis op 4 sep 2023
Thank you for your comments. We have noted your concern. We hope to welcome you back soon to Oasis Hotel.

8/10 – Goed

taiwon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good price Good location
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 12 jun 2018
Thank you for staying with us. Hope to welcome you back soon

6/10 – Redelijk

Rayed, Brighton- UK

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
The room was old and it needs maintenance
the room was not good as i was expecting. breakfast was not good as most of the food indian. disappointed (room and breakfast.)
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 9 mei 2018
We will look into your comments and make necessary improvements. Thank you & best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 30 apr 2018
Thank you for staying with Oasis Hotel. We hope to welcome you back soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the staff was very helpful and polite
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 30 apr 2018
Thank you for staying with Oasis Hotel. We hope to welcome you back soon

6/10 – Redelijk

Huda

الموقع يشفع للفندق
الفندق غير نظيف وطلبت تغير الاغطيه من جديد ولكن موقع الفندق رائع
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 9 mei 2018
Thank you for your comments. we will look into your comments and make necessary improvements.

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service
Excellent service and a good place to stay with.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Jose Joseph - Hotel Manager op 30 jan 2018
We are happy to know that you've enjoyed your stay with us. Looking forward to your next visit.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
日本で換金して準備していた通貨が古くて使えなくなっており困っていたところ、受付のスタッフに親切に相談に乗っていただきました。 ただ、トイレットペーパーが皿に乗せてあったりヒーターの効きが悪かったりなど、使いにくい点もありました。
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Jose Joseph op 8 jan 2018
Thank you for bringing to our attention we will address it and make sure you have better experience during your next visit

6/10 – Redelijk

SAEED

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not an enjoyable stay
The hotel was going under extensive facelift, during my 3 day stay they changed the carpet, re papering the walls and were fixing the lifts. The whole place stunk of gasoline or whatever they used to fix the carpet and I was disappointed with the noise so overall it was not as enjoyable as my previous stay. The hotel management did not apologize or offset these problems but just ignored it and there was a lack of customer care missing in all.
3 nachten verbleven in december 2017
Thank you for your feedback.We would like to apologize for the inconvenience caused to you during your stay. Unfortunately, all the carpets were changed on the same day and the smell was from the adhesive they used. We are sorry we did not manage to contact all the guests in time. We would like to make it up for you during your next visit. Please accept our apologies. Thank you & best regards, Jose Joseph Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel liegt sehr zentral,
hat mir gur gefallen obwohl Kuwat City keine Touristen Hoch burg ist. Taxi Kosten sind im erträglichen Rahmen

6/10 – Redelijk

Yueying

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Run down but ok for one night. Ordered double bed but got 2 singles. Bathroom very simple. Room very simple. Service was good.

8/10 – Goed

principe

クウェートでは安宿の部類に属する中級ホテル
物価の高いクウェートでは安い宿泊料金であることと、ロケーションの良さから予約した。フロントスタッフは総じて不愛想であるが、10階レストランのスタッフは感じが良い。インド料理も美味で、朝食ビュッフェのメニューも豊富なのが良かった。しかし、店内が狭く席数が少ないため、時間帯によっては着席テーブルが見つけられない可能性もある。ホテルスタッフの中に世話焼きの男性がおり、ランドリーやタクシー手配などをスピーディーかつ廉価に引き受けてくれ滞在中助かった。