Binnenplaats

Beoordelingen van Parador de La Palma

4 out of 5
Parador de La Palma
Ctra. de El Zumacal, s/n, Brena Baja, La Palma

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 65 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 65 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aangetrokken door de foto,s van het zwembad met daaromheen een hoge heg en mooie ligstoelen,kozen we voor dit hotel. Toen we daar gebruik van wilden maken werd ons verteld dat het hotel geen eigenaar was van het zwembad en dat het alleen open was van juli tot september.Er was zon op ons balcon tot 11.30 en daarna was er nergens een zonnig plekje met ligstoelen en uit de wind. Ook het restaurant voldeed niet aan onze verwachtingen Ontbijt was uitstekend.
14 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van . op 30 dec 2019
Dear Guest, Thank you very much for your time sharing your experience at Parador de La Palma. It is important for us to learn from your experience so we can improve the quality of our services for guests. We hope to welcome you back

4/10 – Matig

Marc

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matig hotel met onvriendelijk personeel. Spreken alleen Spaans en zijn erg weinig servicegericht. Lekkende douche. En sportzaal buiten gebruik. Zeker geen 4 sterren waard.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Fermín Galán op 27 jan 2018
Dear Marc, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond in relation to your stay at the Parador de La Palma. It is important for us to learn from your experience so we can improve the quality of our services for guests. I would like to apologize for the disruption that you experienced during your stay and we depply regret the inconvenience that this caused you. We have taken note of your comments and,we hope, in a next time, offering you a better experience with Paradores. One more time we want to apologize and, please, do not hesitate to contact us if you require any other information. Yours sincerely, Fermin Galan Manager

6/10 – Redelijk

Andreas

Positief: Netheid
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Parador de Turismo "Isla de La Palma" op 1 apr 2024
Thank you for your review.

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Leider etwas in die Jahre gekommen, so dass ein paar Sanierungsarbeiten anstehen dürften. Aber alles noch tolerabel, sehr schönes Ambiente. Auch sehr gute Küche, leider bei hohem Niveau kaum Auswahl an urigen, deftigen Speisen. Schade, dass weder Speisekarte noch Infomaterial in Deutsch vorgelegen haben.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Parador de Turismo "Isla de La Palma" op 1 apr 2024
Sehr geehrte Herr Frank,Wir bedauern es sehr, dass wir, so wie Sie angeben, nicht die Erwartungen dieser Reise erfüllen konnten, die Sie an unser Hotel bei der Auswahl Ihres Reiseziels gestellt haben.Unser Ziel ist es, dass alle Gäste, die uns besuchen, sehr zufrieden abreisen.Weiterhin stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung. Sollten Sie eine weitere Reise nach Parador von La Palma, planen, würden wir uns freuen, wenn Sie uns wieder besuchen und sind überzeugt, Ihnen einen Service nach Ihrer vollsten Zufriedenheit zu bieten und somit Ihr Vertrauen zurück zu gewinnen. Zögern Sie nicht sich mit mir in Verbindung zu setzen im Hinblick auf Ihre Reservierung. Mit freundlichen Grüβen The Management

10/10 – Uitstekend

Jochen Christian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schöner Garten, tolles Frühstück, angenehme Atmosphäre
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Victoria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay Spanish
Classic quality hotel with excellent attentive service
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Parador de Turismo "Isla de La Palma" op 20 sep 2023
Dear Victoria,Thank you for sharing your experience at The Parador of La Palma.We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations. Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service.Thank you again for your time and come visit us again soon! Sincerely,The Management

4/10 – Matig

Richard

Positief: Netheid
Même pas une bouteille d’eau ou un fruit à l’arrivée
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Ruperto

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Gard

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Matias Carmelo

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Deoartamento de recepción op 10 jan 2022
Muchas gracias por su valoración

10/10 – Uitstekend

evasio

3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Departamento de recepción op 10 jan 2022
Muchísimas gracias por su valoración

8/10 – Goed

anil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo bien quedamos muy contentos
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Departamento de recepción op 10 jan 2022
Muchísimas gracias por su valoración

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitaciones y muebles de los 80!
Excelentes vistas y jardines. Aunque las zonas comunes quizas merezcan sus 4 estrellas, las habitaciones no se han rehabilitado desde principios de los 80 (o eso parece). Es inexplicable que todo este tan viejo y por tanto el precio es injustificado. Paradores no debería dejar ninguno de sus establecimientos en ese estado. Han tenido una pandemia para una rehabilitación total.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Verónica García op 31 okt 2021
Estimado Huésped, Muchas gracias por su visita y tiempo dedicado a valorarnos. Le informamos que tenemos aprobados diversos proyectos para la mejora de las instalaciones en este próximo 2022. Esperamos verl@ nuevamente. Un saludo y feliz día, Verónica García Dirección

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cómodo y tranquilo.
Sitio cómodo y tranquilo. Sin duda repetiremos si volvemos a La Palma.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Verónica García - Dirección op 25 okt 2021
Estimado huésped, Muchas gracias por habernos elegido para visita la isla de La Palma y tiempo dedicado a valorarnos. Esperamos volver a verl@ pronto, Un saludo y feliz día

8/10 – Goed

Manuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experiencia muy agradable y tranquila
Experiencia muy agradable y tranquila.Ideal para descansar y hacer excursiones
Foto con el volcán cumbre vieja al fondo
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Verónica García op 2 okt 2021
Estimado Manuel, Muchas gracias por su visita y tiempo dedicado para valorarnos. Esperamos verle nuevamente, Un saludo Verónica García Dirección

6/10 – Redelijk

Dana, San Luis Obispo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Seems like the hotel needs to do some upgrades. Broken tile on the patio outside our room, keys from the 1970’s, mold in the silicone in the shower. Beds squeak and are not very comfortable.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Verónica García op 11 sep 2021
Dear Dana, Thank you for your visit and time to rate us. We have some projects approved in order to improve our quality service. We are looking forward to seeing you again, Kind regards

6/10 – Redelijk

Matthias

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ImperialTours.at empfiehlt dieses Haus nicht.
Die Anlage ist abgewohnt. Der Innenhof ist hübsch angelegt, auch das Restaurant. Sowohl die Zimmer als auch Gänge sind in einem schlechte Zustand, verschimmelt, kaputte Kühlschränke, … Unsere Gäste hatten drei Zimmer und blieben eine Nacht. Frühstück war in Ordnung. Zu diesem Preis gibt es weitaus bessere Häuser auf La Palma.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Verónica García op 11 sep 2021
Dear Matthias, Thank you for your visit and feedback. We have taken notesd about your suggestions in order to improve our quality service. Kind regards

8/10 – Goed

Pete

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Not bad but not great.
Decent spot, service was ok - left a little to be desired e.g. wouldn't provide a bottle of water at 11.01pm because room-service was closed - even though the next night we were able to get water at 11.35pm. Nice views, nice couryard, rooms ok. Not bad but not great.
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Verónica García op 11 jun 2021
Dear Pete, Thank you for your visit and comments that make us improving step by step. We hope to see you soon. Kind regards, Verónica García Manager

8/10 – Goed

LUIS FERNANDO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

DOMINGO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice
Very nice place super friendly cleaners and waiting staff but service and friendliness by mid range and above staff a bit off probably due to them being public sector employees
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

JuanCTaranco, Madrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente.Especial mención a la srta Nazaret siempre atenta y solicita para facilitarnos las excursiones por la isla
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Dirección op 30 dec 2019
Estimado Juan C, Muchas gracias por habernos dedicado parte de su tiempo compartiendo su experiencia en el Parador de La Palma. Es un placer poder saber que han disfrutado de la estancia y los servicios prestados. Esperamos poder recibirle de nuevo próximamente. Un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Andree

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait en tout
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van . op 26 okt 2019
Cher Andree, Merci beaucoup pour votre commentaire sur le Parador de La Palma. Pour nous votre opinion es tres important. Les retours d'expérience de nos clients sont très précieux et nous permettent d'améliorer notre qualité Recevez nos salutation les plus distingées

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Dirección op 4 okt 2019
Estimado Huesped, Muchas gracias por haber compartido su experiencia en el Parador de La Palma, nos alegra saber que han disfrutado de la misma. Esperamos recibirle de nuevo pronto. Un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent. Nice and cozy and great rooms and breakfast.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Jose Antonio García op 2 sep 2019
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience at Parador de La Palma. It's a pleasure for us you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon. Yours sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable
Hôtel très agréable, chambre spacieuse (vue sur mer), buffet du petit-déjeuner très bien ... seul bémol personnel pas toujours très aimable (barrière de la langue, ou pas).
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Frukosten sköts exemplariskt. Hotellet har ett mycket fint läge och fina rum men börjar bli moget för en ordentlig renovering.
14 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The tranquility and beautiful gardens, seeing the sparrow hawk sitting on window sills and crying out to his mother was fantastic. The steps to the sauna need refreshing please..
7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked the setting, gardens and the tranquility. Steps to the sauna could be improved.
7 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely, historic building, cool, shady public areas with lovely views overlooking the bay. Beautiful gardens though down a steep slope. Very good size room with balcony and seating area. Excellent breakfast choice. Taxi to airport or Santa Cruz c12€.
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

JULIO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel precioso en un enclave espectacular. En cuanto al servicio te encuentras lo esperdo en Paradores: impecable. Un valor seguro
1 nacht verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Maria Mercedes

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
*El servicio de recepcion seco . *no teniamos agua caliente s las 20 h , ni por la mañana temprano * mobiliario deteriorado ( muelles bajo sillas rotos ) y obsoleto
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

A

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hübsches Hotel, gute Lage, sehr sauber. JEDOCH: Angstellte (bis auf Etagenmädchen) "distanziert bis unhöflich". Als Gast hatte man immer den Eindruck zu stören... z. B. wurde einem beim Frühstück von einer Mitarbeiterin die Kaffeetasse geradezu auf den Tisch "geknallt". Weiterer Minuspunkt: Betten ultrahart: meine Frau konnte eine Woche !!!! nicht durchschlafen und hatte jeden !!!! Morgen entsetzliche Rückenschmerzen. Die Betten insgesamt auch sehr wackelig. Wir würden das Hotel nicht nocheinmal buchen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (meine Frau kam vollkommen unerholt aus dem Urlaub zurück......)
7 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vereinbart und bezahlt war ein Abholservice vom Flughafen zum Hotel. Der Abholdienst war nirgends und das Telefon, angegeben von ebookers, wurde auch nicht abgenommen. So blieb uns nichts anderes übrig als eine Taxi zu nehmen und es auch zu bezahlen. Wünschenswert wäre wenn ebookers uns den Betrag zurück erstatten würde. Wir sind gespannt wie kulant ebookers ist!!! Hermann A
7 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El recibimiento fue correcto pero frío. La despedida muy bien y ofrecimiento para que volvamos. El servicio de comedor muy bien. La habitación limpia y bien. La ubicación y paisajes muy bien.
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Max

1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
magnifique Jardin et situation géographique Chambre spacieuse
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Fermín Galán op 22 apr 2018
Madam / Monsieur, Tout d'abord, je à vous remercier d'avoir pris le temps de répondre sur votre séjour au Parador de La Palma. Les retours d'expérience de nos clients sont très précieux et nous permettent d'améliorer notre qualité d'écoute et de service et d'offrir une expérience toujours plus inoubliable avec Paradores. Nous serons ravisde votre revoir bientôt dans l'un de nos hôtels et restaurants. En cas de doute ou pour toute autre information, n' hesitez pas à nous contacter. En espérant vous revoir bientôt dans nos complexes, Nous vous prions d'agréer, Madam/Monsieur, nos salutations les plus distinguéss. Fermín Galán Directeur

6/10 – Redelijk

Björn, Schenefeld

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Ordentliches Hotel
Das Hotel und der Zustand dessen ist in Ordnung. Der Service könnte deutlich freundlicher und hilfsbereiter sein. Lage und Hotel ok, Team weniger!
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Fermín Galán op 13 mrt 2018
Sehr geehrter Herr Björn, Zunächst möchte ich Ihnen danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, in Bezug auf Ihren Aufenthalt im Parador de La Palma zu antworten. Es ist wichtig für uns, von Ihrer Erfahrung zu lernen, damit wir die Qualität unserer Dienstleistungen für die Gäste verbessern können. Ich möchte mich für die Störung entschuldigen, die Sie während Ihres Aufenthaltes erfahren haben und bedauern die Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind.   Wir haben Ihre Kommentare zur Kenntnis genommen und hoffen, Ihnen in nächster Zeit eine bessere Erfahrung mit Paradores zu bieten. Wir möchten uns noch einmal entschuldigen und zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie weitere Informationen benötigen. Dein, Fermin Galan Manager

10/10 – Uitstekend

Helen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful place to stay
Lovely hotel surrounded by beautiful gardens with plenty of public areas to sit and relax. It is a little isolated - but only 15 minutes into town on the bus.
4 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Fermín Galán op 25 feb 2018
Dear Helen, I would like to thanks you for taking the time to respond in relation to your stay at the Parador de La Palma. Receiving positive feedback such as your gives us great satisfaction and I kindly ask your permission to share it with all our team. We hope to welcome you back to one of our hotels and restaurants. Please do not hesitate to contact us shoud you require any other information. We will be delighted to see you again soon! Yours sincerely, Fermín Galán Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Es war ein ganz normales Hotelzimmer, unter Parador hatte ich mir mehr vorgestellt. Sehr schöner Ausblick, hübscher Garten. Zimmer sind sehr hellhörig.
7 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Fermín Galán op 7 feb 2018
Sehr geehrter Herr / Damen, Zunächst möchte ich Ihnen danken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, in Bezug auf Ihren Aufenthalt im Parador de La Palma zu antworten.   Es ist wichtig für uns, von Ihrer Erfahrung zu lernen, damit wir die Qualität unserer Dienstleistungen für die Gäste verbessern können.   Ich möchte mich für die Störung entschuldigen, die Sie während Ihres Aufenthaltes erfahren haben und bedauern die Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind. Wir haben Ihre Kommentare zur Kenntnis genommen und hoffen, Ihnen in nächster Zeit eine bessere Erfahrung mit Paradores zu bieten. Wir möchten uns noch einmal entschuldigen und zögern Sie nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie weitere Informationen benötigen. Dein, Fermin Galan Manager

8/10 – Goed

TREVOR

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
January stay
Hotel generally OK, gardens very nice, swimming pool unheated and could do with a clean but our stay was out of season. Room and hotel interior comfortable. Easy to find from airport and town. One price for breakfast, therefore expensive for Continental for my wife but acceptable for Full for me. Only had one dinner, expensive and disappointing compared to local restaurants.
4 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Fermín Galán op 27 jan 2018
Dear Trevor, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey relation to your stay at the Parador de La Palma. It is important for us to learn from your experience so we can improve the quality of our services for guests in order to offer you the best possible Paradores experience. We hope to welcome you back to one of our hotels an restaurants. Please do not hesitate to contact us should you requiere any other information. We will be delighted to see you again soon¡ yours sincerely, Fermin Galan Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aunque está un poco retirado de la ciudad, su situación es perfecta igualmente al estar cerca del aeropuerto también. Un lugar tranquilo, muy limpio, habitaciones bien decoradas y cómodas. el bar/restaurante un poco excesivo en los precios aunque se nota que es de calidad, ofrecer una alternativa más económica estaría bien. La piscina con vistas al mar, un jardín precioso y el personal muy amable.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Fermín Galán op 8 dec 2017
Estimados señores, En primer lugar agradecerle su tiempo al responder la encuesta en referencia a su estancia en el Parador de La Palma. Para nosotros es importante conocer sus impresiones para poder mejorar la atención y calidad de nuestros servicios y ofrecerles así una mejor experiencia con Paradores. Tomaremos nota sobre sus comentarios acerca de los precios y estudiaremos nuestra oferta para intentar mejorarla. Esperamos recibirle de nuevo en alguno de nuestros hoteles y restaurantes y no dude en contactar con nosotros para cualquier otra información que pueda necesitar. ¡Estaremos encantados de volver a verle pronto! Un saludo, Fermín Galán Director

8/10 – Goed

Sofia, madrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel surrounded by a beautiful garden
Es un hotel muy tranquilo, rodeado de un jardín espectacular, en un paisaje precioso. Ideal para descansar y disfrutar de la preciosa isla de La Palma.
3 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van . op 19 aug 2017
Estimada Sofía, En primer lugar quisiera agradecerle su tiempo al responder nuestra encuesta en referencia a su estancia en el Parador de La Palma. Uno de los valores fundamentales de nuestra compañía es ofrecer un servicio de calidad y una atención personalizada a nuestros clientes. Recibir comentarios positivos como el suyo es una gran satisfacción para nosotros, por lo que si me lo permite lo haré extensivo a todo nuestro equipo. Esperamos recibirla de nuevo en alguno de nuestros hoteles y restaurantes y no dude en contactar con nosotros para cualquier otra información que pueda necesitar. ¡Estaremos encantados de volver a verla pronto! Un saludo, Fermín Galán Director

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very beautiful hotel, restaurant less good.
+++ The hotel has a very beautiful colonial style, with many areas where to sit down and relax, read, or have a drink. Beautiful gardens, and beautiful view down the hills to the see from the terrace. Spacious room, very comfortable bed, very nice and clean bathroom. --- WiFi reception in the room was very poor. Dinner in the restaurant was overpriced, and the service was fairly poor, food didn't come in the right sequence, and several mistakes in the orders. I would recommend to drive down into Cancajos or Santa Cruz for dinner.
2 nachten verbleven in juli 2017
Dear SIr/Madam, Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey relation to your stay at the Parador de La Palma. It is important for us to learn from your experience so we can improve the quality of our services for guests in order to offer you the best possible Paradores experience. We hope to welcome you back to one of our hotels an restaurants. Please do not hesitate to contact us should you requiere any other information. We will be delighted to see you again soon¡ yours sincerely, Fermin Galan Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Schönes Hotel schlechter Service
Das Hotel liegt gut, wenige Minuten mit dem Auto von Santa Cruz, Der Garten ist großartig, die Zimmer komfortabel, die Sauberkeit hat Potential nach oben. Hochproblematisch sind die für ein Viersternehotel nicht vorhandenen Fremdsprachenkenntnisse des Personal. Niemand spricht Englisch. Schon das Reservieren eines Taxis durch die Rezeption ist nur mit Mühe möglich. Es gab Unstimmigkeiten mit der Rechnung, die nur in Spanisch erhältlich war und es war nicht möglich mit jemandem hierüber zu kommunizieren. Das versprochene Internet funktionierte ebenfalls nicht in allen Zimmern. Nur für Personen mit guten Spanischkenntnissen geeignet.