Ingang accommodatie

Beoordelingen van Hotel Europa La Paz

4 out of 5
Hotel Europa La Paz
Calle Tiahuanaco N. 64, La Paz

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 219 van 357 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 95 van 357 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 357 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 357 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 357 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk om de eerste paar nachten in La Paz bij te komen. Erg luxe en goede service!
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Hotel Europa op 16 aug 2018
Dear Guest: We would like to thank you for choosing to stay at Hotel Europa. We are very glas to know you enjoyed your stay, your feedback is valuable and we appreciate it. It was our pleasure to accommodate you during your recent stay with us. We look forward to welcoming you back. Best Regards

8/10 – Goed

Peter, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Een goed hotel centraal gelegen.
Dit hotel ligt dichtbij het centrum maar ook centraal tov een ander uitgaans centrum (bar/restaurants). Eten is best goed voor zeer redelijke prijzen. Receptie spreekt goed engels en verder is eigenlijk al het personeel aardig en beleefd. In de omgeving heb je supermarketen en een hoofdstraat waar veel winkels zitten. Heb ook het hotel een airport taxi laten regelen welke goed geregeld was en zeer betaalbaar. Musea ook in de buurt. Heb de omgeving als veilig ervaren. Taxi's zijn goed betaalbaar.
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Hotel Europa op 5 jun 2018
Dear Peter, Thank you for staying with us and, thanks as well for visiting all of our on-site eateries, as well as the Finn Club and our lounge bar. We pay special attention to feedback such as the one you provided in order to improve in every way possible, thank you for taking the time to leave your comments. It is good to know that our location was convenient for you and that you enjoyed the Buffet breakfast as well as other meals. Thank you, for noting our friendly staff and the customer service they delivered. On the other hand, I am sorry for the disappointment you experienced with the Fitness club, shall you feel like sharing some more details on this, we’d really appreciate if you contact us to share them. We’re glad it was a positive experience overall and we hope to be at your service again in the near future. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Kyeong-Sook, Evanston

Positief: Netheid, personeel en service
No body shower gel. No coffee or hot water pot. Not a 5-star treatment I expected. Overall, it was ok to stay there. Staff were friendly and helpful. Loud music until late at night from the next building with some music association.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Gabriela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cercanía
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Demetrius

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great people and service

8/10 – Goed

MARIA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Como hotel 5 estrellas, debe tener por lo menos los servicios mínimos en el 2024, un business center, un lugar para reuniones, cafe, la piscina no puede estar cerrada, solo se abre en horario que nadie que vaya de trabajo puede usar las zonas humeda. Me sorprendio que con su categoria y no tenian ningun tipo de leche vegetal, cuando mas de la mitad de la gente ya no tolera la lactosa, Limpio, comodo, pero falta estar un poco mas moderno en esos aspectos
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Keith

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is just off the "main drag" of La Paz that has plenty of dining and shopping options. It was very economical. Check-in at 3 AM was prompt. Breakfast was the typical hotel buffet with eggs cooked to order. The same location was used for lunch and dinner. The menu was adequate. We did not use room service, but it was available 24 hours and used the same menu as the restaurant. The regulars rooms do not include a mini-bar/refrigerator, nor did the hotel (including the restaurant) have a microwave for reheating leftovers from dining.
6 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Francis, San Diego

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was helpful
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Demetrius

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Demetrius

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is my fith time here. Great people
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

MA LOURDES

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

FAWN

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Duane

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Natalya

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was ok, but the breakfast is not that good as it was during my last visit 4 years ago.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van alejandro op 17 aug 2023
thanks for write us well do everything to fix our breakfastkind regards

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, personeel en service
Gutes Hotel mit Luft nach Oben
Das Hotel liegt recht zentral und erlaubt daher ein Erkunden von La Paz super zu Fuß. Die Zimmer waren groß und das Bad modern eingerichtet. Das Frühstück war sehr gut mit reichlich Auswahl. Das Fitnessstudio ist allerdings ein Witz, extrem klein und die Hälfte der Geräte kaputt oder in einem extrem schlechten Zustand. Es sind nur vier Geräte. In dem Hotel war defakto alles außer Frühstück und eine Person an der Rezeption geschlossen. Es hatte etwas von einem Geisterhaus.
3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Stephen T

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicest hotel and breakfast ive had in Bolivia...and ive been in 4 hotels
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

john, mississauga

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I had two showers. Both times I had to wait for rusty water to become clear water. The first time using the sink also had the same problem. I told the staff about this problem. I feel that they should have changed rooms for me so that had a room with clear water. If clean water is available in the rooms. I also could not connect to the internet with my I pad. My iPhone could but my iPad couldn't. I should not have been on the 10th and 11th floors
Reactie van alejandro op 15 mrt 2023
dear were zorry you wont get your expectationbest regards

10/10 – Uitstekend

jeffery

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Eddy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet location and access to the plaza. Very nice hotel to stay
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van alejandro op 15 mrt 2023
dear guest were glad to kwon your stay was nice hope to see you againbest regadrs

10/10 – Uitstekend

Anoushiravan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent experience, very helpful and polite staff. Excellent free breakfast was included. We highly recommend this hotel.

10/10 – Uitstekend

Iryna, Bay Harbor Island

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, 24/7 stuff, restaurant in site, spacious rooms and bathroom.
2 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Lance

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Nothing special, dated. Loud , there is a very active school next door that had activities and band practice pretty much every night
4 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Martin, Salinas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was spacious, clean and beautiful, we always had water, tea, etc
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

MARIA DEL PILAR, Tlajomulco De Zuñiga

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Passagem por La Paz.
A estadia foi muito boa...quarto muito aconchegante e silencioso. Café da manhã muito bom (não o de hotéis 5 estrelas em outros países), além do fato de permitirem trocar o café da manhã para o dia em que chegamos (haja vista nosso voo ser de madrugada, o que não permitiria que tomássemos café antes de sairmos). Experiência top.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van alejandro op 5 jul 2022
gracias por sus comentarios nos ayudan siempre a mejorar esperamos tenerlos nuevamente por la paz

10/10 – Uitstekend

Sasha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean , great staff
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van alejandro op 20 mei 2022
thats very kind of you we hope to see you again

10/10 – Uitstekend

Marcos

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything great
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van HOTEL EUROPA op 25 apr 2022
Muchas gracias por la gentil puntuación.

8/10 – Goed

Jose, Annandale

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Albert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our first trip to La Paz. Both my wife and I did not respond well to the altitude. Literally everyone on the staff was friendly, helpful, and bent over backwards to make it a good stay. Special thanks to the concierge who was incessantly helpful, and to the people in the restaurant and room service, as our lack of mobility caused us to eat most of our meals at the hotel... which was a distinct pleasure. I recommend Hotel Europa La Paz without reservation.
10 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van HOTEL EUROPA op 2 mrt 2022
Dear guest, we appreciate the time given to share your comment and preference with the hotel, we look forward to seeing you in the next opportunity.

10/10 – Uitstekend

Dag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Céntrico Hotel.
Excelente hotel. Muy céntrico, en zona muy tranquila. Buenas instalaciones y atento personal.
7 nachten verbleven in december 2021
Reactie van HOTEL EUROPA op 3 jan 2022
Estimado huésped, agradecer su gentil comentario, lo esperamos en una próxima oportunidad.

10/10 – Uitstekend

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great price for hotel quality. Great pool.
5 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Erika Lizzeth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Julio

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Angela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van HOTEL EUROPA op 7 mei 2021
Gracias por compartir su puntuación.

10/10 – Uitstekend

Anderson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendo fortemente
Atendimento incrível. Funcionários super gentis e educados. Quarto super confortável
2 nachten verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Lucia amelia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Muy bueno y muy amables personas
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Gherald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hospedaje
Muy buena atencion, limpieza , comodidad en la habitacion,
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Luis

1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Marcelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buen lugar, confort, limpieza, servicio
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Susy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La mejor experiencia. El personal muy amable y atento. La habitación muy cómoda, confortable, cálida. Limpieza espectacular. Hotel altamente recomendado.
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calefacción en el piso y el baño. Para una ciudad hermosa pero fría como La Paz es fantástico 👏👌
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Daran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wow, incredible service
Stayed on Saturday night and was so impressed I came back the following week to the same hotel. The reception staff sorted me so much - a transit to Copacabana with a guide; a Covid test at the hotel; and printing so many travel documents without complaint. They even upgraded my room both times so I had the most amazing view of the city.
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van HOTEL EUROPA op 22 okt 2020
Estimado Huésped, gracias por compartir su calificación.

10/10 – Uitstekend

Carlos Hector

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Europa CRM op 18 mrt 2020
Muchas gracias por su reseña. Esperamos poder servile de nuevo en el futuro

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Europa CRM op 13 mrt 2020
Gracias por tomar el tiempo de dejar una reseña sobre su estadía. Su opinión es muy importante para nosotros. Atentamente,

10/10 – Uitstekend

Yves

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Europa CRM op 3 mrt 2020
Gracias por su reseña! Valoramos mucho su opinión. Saludos,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Normal
La llegada es un poco difícil por la ubicación. El personal que recibe el equipaje es muy amable, no así, el personal que está en recepción, el servicio al cliente y amabilidad es poco visible.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Europa CRM op 27 feb 2020
Estimado huésped, Muchas gracias por contarnos sobre su experiencia con nosotros. Trabajaremos con el equipo de recepción para mejorar y asegurar que la experiencia de todos nuestros huéspedes sea nada menos que excelente. Atentamente,

6/10 – Redelijk

A R

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trust
Generally very good but this is the first time I have had the room checked prior to departure and I stay in hundreds of hotels as I am a pilot.A bit stressful due to a 5:50 checkout for an early flight !
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Europa CRM op 27 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to write about your experience with us. We value your feedback and will look into our check out process to make it as agile as possible. Best,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Europa CRM op 26 feb 2020
Gracias por escoger Hotel Europa para su estadía!