Een binnenzwembad, 8 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Dreams Lanzarote Playa Dorada Resort & Spa

5 out of 5
Dreams Lanzarote Playa Dorada Resort & Spa
Avenida Papagayo, 24, Playa Blanca, Yaiza, Lanzarote

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 324 van 965 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 471 van 965 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 126 van 965 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 965 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 965 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helemaal top!
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Experience op 8 mei 2023
Mark,Bedankt voor je mooi geformuleerde en uitgebreide review.Het was een genoegen om u als onze gasten te hebben en we zijn erg blij om te weten dat uw verblijf bij ons aangenaam en onvergetelijk was.We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen en uw volgende verblijf tot een absolute droom te maken.Hartelijke groeten,Guest Experience

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed: eten, personeel, netheid, ligging, voorzieningen. Helaas ivm verbouwing niet alles open
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van guest op 24 feb 2020
Geachte Anonymous, Ten eerste willen wij U van harte danken dat u voor ons hotel heeft gekozen om u vakantie door te brengen, en dat u de tijd heeft genomen uw commentaar te delen met andere bezoekers van deze site. Graag nodig ik u uit onze nieuwe site te bezoeken zodat u een indruk krijgt hoe ons hotel eruit gaat zien. www.dreamsplayadorada.com Ik hoop u nogmaals in de toekomst te mogen begroeten. Zonnige groet vanuit Lanzarote Miranda Wasser Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding. Prima onthaal, meertalig, uitgebreid en lekker ontbijt- en dinerbuffet. Rustig gelegen, goede bedden.
6 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest service department op 18 mei 2019
Geachte heer, mevrouw, Eerst willen wij u bedanken dat u voor Hesperia Playa Dorada**** gekozen heeft. We zijn blij dat uw verblijf naar wens is geweest en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Zonnige groet vanuit Lanzarote Miranda Wasser Guest Service Departement

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers krijgt 100% van ons
7 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Guest service department op 29 mrt 2019
Geachte heer of mevrouw, Wij willen u hartelijk danken dat u gekozen heeft voor Hesperia Playa Dorada**** en dat u de tijd heeft genomen uw commentaar achter te laten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Zonnige groet vanuit Lanzarote Miranda Wasser Guest Service Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een upgrade naar de formule Luxe is zeker zijn prijs waard. Dit hotel is een topper. Alleen het eten was meestal aan de lauwe kant maar doet geen inbreuk voor kwaliteit. Variatie en kwaliteit zijn een + punt. Ligging en service !!!!!!!! Meer dan ok.
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest service department op 6 mrt 2019
Geachte heer of mevrouw, Wij willen u ten eerste bedanken dat u gekozen heeft voor ons hotel Hesperia Playa Dorada****, en dat u de tijd heeft genomen uw commentaar achter te laten. Hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Zonnige groet vanuit Lanzarote Miranda Wasser Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, maaltijden vonden wij zeer uitgebreid en smakelijk, ruime kamers en de ligging is perfect.
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest service department op 3 mrt 2019
Geachte heer/mevrouw, Wij willen u bedanken dat u gekozen heeft voor ons hotel Hesperia Playa Dorada**** en dat u de tijd heeft genomen uw commentaar achter te laten op Expedia. Wij vinden het fijn dat u een fijne vakantie heeft gehad en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Zonnige groet vanuit Lanzarote Miranda Wasser Guest Service Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a very nice accommodation, with heated swimming pools, nice gardens and very good food. The only strange thing is that you have to pay for the gym, if you do not have a delux room. I do not think it is OK in a 4 star hotel, it should be a free of charge service for everyone. Further everything was really good, we were happy to be there.
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest Service Department op 18 feb 2019
Dear customer, Thank you very much for having chosen Hesperia Lanzarote Playa Dorada for spending some days of your holidays and also for the time you took to write this excellent review. It is a real pleasure to know that you enjoyed your stay with us. It's lovely to know that you have appreciated our heated swimming pools, the gardens and the buffet restaurant. Hopefully we can welcome you very soon in our facilities. Greetings from Lanzarote. Guest Service Department.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van El departamento de Atención al Cliente. op 30 apr 2019
Estimado huésped, Nos gustaría agradecerle el hecho de haber elegido el Hesperia Lanzarote Playa Dorada y por haberse tomado su tiempo en compartir esta excelente puntuación. Es un placer saber que ha disfrutado de sus días con nosotros en Playa Blanca. Esperamos poder recibirles de nuevo muy pronto. Saludos desde Lanzarote.

10/10 – Uitstekend

sabine, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rustig gelegen, uitzicht op zee, mooie ruime kamer, apart toilet, mooi terras, lekker eten, vriendelijk personeel.
7 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Guest service department op 22 nov 2018
Geachte heer/mevrouw, Ten eerste hartelijk dank voor het kiezen van Hesperia Playa Dorada**** en dat u tijd heeft genomen om ons een goede waardering achter te laten. Hopen u gauw weer te mogen begroeten. Zonnige groet vanuit Lanzarote Guest Service Department

10/10 – Uitstekend

KG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een schitterende locatie, kamer met mooi uitzicht.
We hadden een luxe kamer met uitzicht op het dorp. Erg vriendelijk personeel, en schone kamers. Het ontbijt en diner waren geweldig goed en gevarieerd. Elke dag een ander thema. Heerlijk!
5 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Guest Service Department. op 20 apr 2018
Dear KG, first of all, we would like to sorry because we are not able to answer in your language. We would like to thank you for your wonderful review. It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us. Hopefully we see you again at our Hesperia Lanzarote Playa Dorada. Greetings from Lanzarote. Guest Service Department.

8/10 – Goed

Natalie, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie locatie vlak bij het strand
Van een rustige vakantie hebben kunnen genieten. Het weer was prachtig en wij hebben veel kunnen wandelen en genieten van de omgeving. Meerdere activiteiten vlak bij.
9 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Marijke

Positief: Comfort kamer
heel vreemde organisatie;luxe,dus meer betalende, gasten worden naar een ander restaurant gestuurd,hebben een andere incheckbalie en ziitten op het zonneterras achter een koord als een soort aapjes in een afgescheiden ruimte. alles bij elkaar zeer vervreemdend en discriminerend. luxere kamers ok, maar volledige isolatie niet.

10/10 – Uitstekend

Emma, Hellendoorn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig verblijf in groots en luxe opgezet hotel
Groots en luxe opgezet hotelcomplex waarin je de keuze kunt maken tussen een deluxe verblijf en 'standaard' verblijf. Wij hebben gekozen voor het standaard verblijf en hier geen spijt van gehad! Ook zonder deluxe wordt je heel goed behandeld (we konden om 10u al in onze kamer). De kamer was groot en comfortabel. Goede bedden en badkamer met bad. Groot balkon met als enige nadeel dat er alleen in de ochtend zon was. De zwembaden bij het complex zijn erg prettig. Genoeg ligbedden en diverse plaatsen waar je kunt zonnen. Mooi aangelegd! Het hotel ligt aan het strand en vlak bij het centrum van playa blanca (10 min. lopen).

8/10 – Goed

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op rustige locatie
Erg mooi hotel op een loopafstand (10min) van het centrum. Het hotel heeft 2 grote zwembaden waarvan er 1 wat rustiger is dan het andere. De taxi van het vliegveld is vrij duur (45/50 euro), de bus is een stuk goedkoper, (3,50 p.p.) en doet er maar 20 minuten langer over!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi gelegen!
Prettig hotel met uitgebreid ontbijt. Mooie tuin met zwembad en ligstoelen.

10/10 – Uitstekend

Ieke, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elegant hotel voor een weekje in de zon
Drie dagen in de zon in een van de gerenoveerde kamers zoals hier afgebeeld. meer en was de moeite waard. Vooral de kwaliteit van het ontbijt was super. De kamer ziet er uit zoals op de foto. Pool water was nog koud. Weinig gillende kids en eindelijk een hotel dat gasten in korte broek bij het ontbijt de laan uit stuurt. Helaas ontbreekt het aan handhaving.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
teleurstellend
We hadden een junior suite geboekt, dit is volgens het hotel een kamer met een koelkast. meer niet. Dat is voor mij geen junior suite. Ook het zeezicht laat veel te wensen over. Je moet eerst over een parkeerplaats met auto's kijken en je hoofd 45 gr. draaien en dan zie je de zee. Dit was een grote standaard kamer. Meer niet. maar de prijs was aanzienlijk duurder.

8/10 – Goed

Tiniep, Wezep

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lekker dicht bij strand en uitgaan.
Wij hadden een kamer met balkon en uitzicht op zee geboekt echter ons uitzicht was de zijkant en een boom voor het balkon. Dit werd direct opgelost bij de receptie door ons de volgende dag naar een mooier uitzicht te verplaatsen. Iedereen is zeer behulpzaam en neemt zeker de tijd voor je.

10/10 – Uitstekend

Adrie, Hilversum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel voor jong en oud !
Mooi en netjes uitgerust hotel op een perfecte locatie (direct aan de boulevard van Playa Blanco). Goed uitgevoerde maaltijden in buffet-vorm, met veel variatie.

8/10 – Goed

Krista, weenermoor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn Hotel
Fijn hotel. Mooie, schone kamers. Wc apart van badkamer wat wel erg prettig is. Je moet wel douchen terwijl je staat in de badkuip. Heerlijk ontbijtbuffet. Ontzettend veel lounge plekjes in hotel. Kunt bij de bar bestellen en op kamernummer zetten, dus zonder portomonee in je hotel lopen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Perfecte ligging
Het hotel Hesperia Playa Dorada is gelegen op een perfecte locatie, vlakbij veel restaurants en winkeltjes. Tevens op 100m van mooi zandstrand. Hotel is wat gedateerd, maar wordt wel keurig onderhouden.

8/10 – Goed

Hugo, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Matthew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The infinity pool was great
7 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Michelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Over priced especially for preferred club which doesn’t really offer you anything more. Service was quite poor and queues were bad for restaurant. We were there 4 nights and 2 of the restaurants we wanted to go to closed on those days, over a weekend which seemed off.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience op 7 mrt 2024
Dear Michelle,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us.We sincerely regret that you did not perceive the benefits of the Preferred Club and that it did not meet your expectations. Providing exceptional service and exceeding guest expectations are our top priorities, and we apologize for falling short in this instance. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to make necessary improvements to ensure a more satisfactory experience for our guests in the future. We appreciate your candidness and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Lewis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Guest Experience op 7 mrt 2024
Dear Lewis,First of all, please allow us to thank you personally for taking the time to share your rating regarding your recent stay with us.Exceeding our guest’s expectations and offering truly memorable experiences is what we strive for and we are proud to learn that we have achieved our goal for you.We will be here waiting for your next holiday to once again make your vacation the very best.Sincerely,

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, great staff, food average especially the dine in options,
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience op 23 feb 2024
Dear Paul, We are very honoured that you chose Dreams Lanzarote for your recent holiday. We would like to thank you for taking the time to share your feedback about your stay with us. We are infinitely grateful to you for sharing with us, and future travellers, such wonderful comments about your recent experience at our property. We are proud to know that we have exceeded your expectations, that you enjoyed our beautiful facilities and excellent service from our entire team, who are always focused on providing the best care. We look forward to seeing you many more times for even more great holiday experiences. Sincerely,Guest Experience.

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very caring and always helpful
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience op 7 mrt 2024
Dear Giuseppe,Thank you so much for your kind review.It was our pleasure to have you as our guests and we are truly delighted to know that your stay with us was enjoyable and memorable.We would very much enjoy the opportunity of welcoming you back and making your next stay absolutely a Dream.Sincerely,

8/10 – Goed

dawn

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience op 7 mrt 2024
Dear Dawn,We are really honored that you chose Dreams Lanzarote for your recent vacation. We wanted to thank you for taking the time to rate your recent stay with us.It was our pleasure to have you as our guests, and we will be here waiting for your next holiday to make your vacation the very best.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

ross

7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist gut gelegen, relativ ruhig und bietet Nähe zu strand, Hafen und Einkaufsmöglichkeiten, aber zum glück nicht mitten im touristsichen Trubel
8 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Guest Experience op 7 mrt 2024
Dear Peter,Thank you so much for your rating. It was our pleasure to have you as our guests and we are truly delighted to know that your stay with us was enjoyable and memorable.We would very much enjoy the opportunity of welcoming you back and making your next stay absolutely a Dream.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Ann

5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

richard

10 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Addell

7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Rognvaldur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Stuart

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely and just what we needed for our short break
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Experience op 3 nov 2023
Dear Stuart,We are really honored that you chose Dreams Lanzarote Playa Dorada Resorts & Spa***** for your recent vacation. We wanted to thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay with us.It was our pleasure to have you as our guests, and we are truly delighted to know that your stay with us was enjoyable and memorable.We will be here waiting for your next holiday to once again make your vacation the very best.Sincerely, Guest Experience.

10/10 – Uitstekend

Ellie

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Experience op 3 nov 2023
Dear Ellie,First of all thanks for choosing our hotel Dreams Lanzarote Playa Dorada Resorts & Spa***** and for taking the time to share your review.It was our pleasure to have you as our guests and we are truly delighted to know that your stay with us was enjoyable and memorable.We would very much enjoy the opportunity of welcoming you back and making your next stay absolutely a Dream.Best and warm regards from LanzaroteGuest Experience.

8/10 – Goed

marina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien ubicado personal amable
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Atención al cliente op 3 nov 2023
Estimada Marina,Estamos muy honrados de que eligió Dreams Lanzarote Playa Dorada Resorts & Spa*****para sus recientes vacaciones. Queremos agradecerle por tomarse el tiempo para compartir su opinión acerca de su estadía con nosotros.Es un orgullo saber que hemos sobrepasado sus expectativas, que disfrutó de nuestras hermosas facilidades y excelente servicio de todo nuestro equipo, quienes siempre están enfocados en brindar las mejores atenciones.Esperamos verle muchas veces más en casa para aún más excelentes experiencias de vacaciones.Un cordial saludo desde LanzaroteGuest Experience.

10/10 – Uitstekend

Jasmine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and helpful staff. Situated at a walkable distance between the marina and town in Playa Blanca. Convenient to a small supermarket less than a 5 minute walk away. Good choice of pools and seating areas.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Experience op 3 nov 2023
Dear Jasmine,First of all, please allow us to thank you personally for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us, and for choosing our hotel Dreams Lanzarote Playa Dorada for spending your holiday.Exceeding our guest’s expectations and offering truly memorable experiences is what we strive for and we are proud to learn that we have achieved our goal for you.We will be here waiting for your next holiday to once again make your vacation the very best.Best and warm regards from LanzaroteGuest Experience.

8/10 – Goed

Nicola Angharad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is our second visit to Dreams, fantastic location for singles, couples and families however I was disappointed with the changes this year, eg no towels by the pool in privilege club, lack of choice in the privilege room ( ham sandwich only every day, what about the veggies) entertainment could be improved. It has just made my question if it is worth it next time to pay for the upgrade to privilege. On a positive note it is the staff that make this hotel, they can not do enough for you.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Experience op 3 nov 2023
Dear Nicola, We are really honored that you chose Dreams Lanzarote Playa Dorada Resorts & Spa*****for your recent vacation. We wanted to thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay with us.I can assure you that I forwarded your conctructive feedback to our F&B manager.Your kind words are truly encouraging us to keep delivering excellent service to our guests. Rest assured that your compliments will be shared with the entire team. It is such a pleasure to learn that we can contribute to making your stay a memorable experience.We will be here waiting for your next holiday to once again make your vacation the very best.Best and warm regards from Lanzarote,Guest Experience

8/10 – Goed

Rose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Resort. Hope to return again.
Great resort with no sun bed chasing as there are so many pools to choose from. Go Preferred Club if you can. Offers a lot of choices. We went b&b basis as we like to eat in the restaurants around the area. But plenty food choices and restaurants on site to stay or go fully inclusive. Breakfast was very good. Lots to choose from. Location is a very good. Midway from the marina and shops. 10 min walk either way. Would definitely stay again.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Experience op 3 nov 2023
Dear Rose,We are really honoured that you chose Dreams Lanzarote Playa Dorada Resorts & Spa*****for your recent vacation. We wanted to thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay with us.It was our pleasure to have you as our guests, and we are truly delighted to know that your stay with us was enjoyable and memorable.We hope to welcome you soon back home for your next holiday to once again make your vacation the very best.Best and warm regardsGuest Experience

8/10 – Goed

Shilpe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Experience op 3 nov 2023
Dear Shilpe,First of all, please allow us to thank you personally for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us.Exceeding our guest’s expectations and offering truly memorable experiences is what we strive for and we are proud to learn that we have achieved our goal for you.We will be here waiting for your next holiday to once again make your vacation the very best.Sincerely,Guest Experience.

10/10 – Uitstekend

Ngoc Phuong

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff with superb service!
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Experience op 20 sep 2023
Dear Ngoc Phuong,Thank you so much for your beautifully worded review.It was our pleasure to have you as our guests and we are truly delighted to know that your stay with us was enjoyable and memorable.We would very much enjoy the opportunity of welcoming you back and making your next stay absolutely a Dream.Sincerely,AzizGuest Experience.

2/10 – Ontzettend slecht

Hanni

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Experience op 21 sep 2023
Dear Hanni, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us.Your comments are incredibly valuable to us, as they help us in our continued effort to exceed guests’ expectations and experiences. We appreciate you taking the time to share your thoughts with us.We would like to extend our apologies for any inconvenience you experienced during your stay. Please be assured that we have taken note of all your comments regarding the room facilities and services.Please be ensured that we take your comment seriously and we will immediately address the points mentioned by you within our team to improve our service. We deeply regret that our efforts to improve your stay were not enough to meet your expectations. We hope that in the future you will allow us to redeem ourselves by giving us another opportunity to give you a holiday of what Dreams really stands for.Sincerely,Guest Experience.

10/10 – Uitstekend

MANUEL DAVID VICARIO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Experience op 20 sep 2023
Estimado Manuel,Estamos muy honrados de que eligió Dreams Lanzarote para sus recientes vacaciones. Queríamos agradecerle por tomarse el tiempo para compartir su opinión acerca de su estadía con nosotros.Nos encantaría tener la oportunidad de darle la bienvenida una vez más. Por favor déjenos saber cuándo este reservando para su próxima estadía así podemos estar listos para darles una calidad bienvenida al estilo Dreams. Sinceramente,AzizGuest Experience.

10/10 – Uitstekend

FLAVIUS, Richmond Hill

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Experience op 1 sep 2023
Dear Flavius, We are really honored that you chose Dreams Lanzarote for your recent vacation. We wanted to thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay with us.Your kind words are truly encouraging us to keep delivering excellent service to our guests. Rest assured that your compliments will be shared with the entire team. It is such a pleasure to learn that we can contribute to making your stay a memorable experience.We will be here waiting for your next holiday to once again make your vacation the very best.Sincerely,AzizGuest Experience.

10/10 – Uitstekend

Lucie-Anna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Experience op 1 sep 2023
Dear Lucie-Anna,We are really honored that you chose Dreams Lanzarote for your recent vacation. We wanted to thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay with us.It was our pleasure to have you as our guests, and we are truly delighted to know that your stay with us was enjoyable and memorable.We will be here waiting for your next holiday to once again make your vacation the very best.Sincerely,AzizGuest Experience.

10/10 – Uitstekend

MANUELA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
playa espectacular
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Experience op 20 aug 2023
Estimada Manuela,Estamos muy honrados de que eligió Dreams Lanzarote para sus recientes vacaciones. Queremos agradecerle por tomarse el tiempo para compartir su opinión acerca de su estadía con nosotros.Le agradecemos infinitamente por compartir con nosotros, y con futuros viajeros, comentarios tan maravillosos sobre su reciente experiencia en nuestra propiedad. Es un orgullo saber que hemos sobrepasado sus expectativas, que disfrutó de nuestras hermosas facilidades y excelente servicio de todo nuestro equipo, quienes siempre están enfocados en brindar las mejores atenciones.Esperamos verle muchas veces más para aún más excelentes experiencias de vacaciones.Sinceramente,AzizGuest Experience.

10/10 – Uitstekend

Costina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel!
Nice hotel with friendly staff! In the Preferred club mini bar is for free! Spacious room with comfortable bed. Infinity pool with a spectacular sea view. Restaurant food it was mediocre...not many choices in the food menu and also not so tasty. If you book Preferred Club is worth the money. Overall it was a good and relaxing stay!
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Experience op 13 aug 2023
Dear Costina,First of all, please allow us to thank you personally for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us.Exceeding our guest’s expectations and offering truly memorable experiences is what we strive for and we are proud to learn that we have achieved our goal for you.We have shared the feedback with our F&B Manager for improvements and we will do our best to provide great service for you next timeWe will be here waiting for your next holiday to once again make your vacation the very best.Sincerely,Aziz.Guest Experience.