4 outdoor pools, open 9:00 AM to 6:00 PM, cabanas (surcharge)

Beoordelingen van MGM Grand Hotel & Casino

4 out of 5
MGM Grand Hotel & Casino
3799 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5917 van 13833 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3217 van 13833 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2078 van 13833 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1331 van 13833 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1290 van 13833 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Roland

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Op zich aardig resort-hotel, maar als je iets in het koelkastje op de kamer wilt zetten rekenen ze 50 USD per dag (!!), en voor een fles water (om de hoek bij de ABC 2 voor 2 dollar) rekenen ze 22 USD (!). Geen thee of koffie machinetje op de kamer, geen buro om ff te werken, matig internet. Was absoluut niet onder de indruk en is zijn meerprijs t.o.v. bv een Excalibur niet waard.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience op 17 apr 2024
Roland,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw recente verblijf in MGM Grand met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij houden rekening met alle opmerkingen en streven ernaar onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Uw zorgen over de kosten van de koelkast, de waterkosten en het ontbreken van voorzieningen op de kamer zijn genoteerd en ter beoordeling doorgestuurd naar ons management. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak en stellen uw geduld op prijs. Bedankt dat u ons de kans geeft deze problemen aan te pakken.

6/10 – Redelijk

Pascal

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jouke

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Christian

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Tim

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Veel voorzieningen in het hotel. Groot aanbod luxe winkels en restaurants. Direct gelegen aan de strip en goed bereikbaar met Uber
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Gerrina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel is located on the strip where you can find lots of stores, restaurants and plenty of things to do. The check in was quick and easy. The parking lot was good but far from the hotel itself and with lots of luggage it wasn’t easy. But maybe if you park in front of the taxi entrance it is easier to unload everything all at once. There is no breakfast included but there is a starbucks in the hotel. There are also lots of shops and restaurants in the hotel itself. But they are all very pricy. If you want a cheaper option you have to go a bit further then the strip. The room itself was good and big. It’s a shame you can’t use the minifridge for yourself cause there are only items from the hotel with alarms in it so if you touch it you have to pay for it. And everything is already expensive enough. At one evening we didn’t have any hot water in the bathroom, for such a big hotel this is a big NO GO. But in the morning everything was back in order. The swimming pool was great. You had to look a while for some free beds but then you could leave your towels and stuff and go tubing in the lazy river and it was awesome.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Riccardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I just love it.
5 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Barry

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Veel faciliteiten in het hotel, mooi casino, maar wel slechte service door hotel management.
7 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Roy Martin William

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor de 5e x in de MGM ! Blijft het meest mooie en iconische hotel in Las Vegas . Super vriendelijk personeel. Zoveel te doen in het hotel met 20 restaurants , geweldig Casino en de vele mooie barren. Dikke aanrader voor mensen die Las Vegas optimaal willen beleven
9 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

B.A.C.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het MGM Grand is een geweldig mooi gebouw, maar de kamer die ik had was heel dichtbij de liften die gewoon 24 uur per dag werken. Deze maken erg veel lawaai. Als je een kamer hebt die een stuk verder bij de liften vandaan is, zal het vast een stuk beter zijn. Niet alleen de liften maken veel geluid, maar alles in en om het gebouw heen is gewoon erg luid, Ik heb er niet echt heel erg lekker geslapen.
Reactie van Guest Experience op 2 jan 2023
Dear B.A.C.,Bedankt voor het delen van uw feedback op Expedia. Ons resort stelt de inbreng van al onze gasten zeer op prijs, omdat het ons in staat stelt om onze resortactiviteiten grondig te evalueren. Onze excuses voor eventuele geluidsoverlast veroorzaakt door de nabijgelegen liften die ervoor zorgden dat u niet kon slapen. We zullen eraan werken om deze bezorgdheid in de toekomst beter te beheersen. U kunt er zeker van zijn dat al uw opmerkingen goed zijn genoteerd en dienovereenkomstig zullen worden gedeeld met ons team. Nogmaals bedankt, en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Marijke, Mookhoek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Of all the hotels we stayed in in Las Vegas, we liked this one the best. The pool in particular is cozy and beautiful, you can always find a spot along the lazy river. Too bad there is no fridge in the room. Location is a little less but everywhere super.
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Marcel

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Veel zwervers rond mgm en op de strip
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jimmy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Justin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat een gaaf en groot hotel , super mooi zwembad erbij , hebben hier 3 super dagen gehad !!!!!!
3 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Carine

2 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Elizabeth

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay at the MGM Grand Las Vegas.
The room was big and clean, but very dated. Furniture in the bedroom was clearly very old, needs to be replaced. The vent in the bathroom had not been cleaned in years. Property located at the end of the Strip.
3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was helpful had a great time we will be back
4 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Gabriel

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk was rude
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Tanya

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The smell of smoke and vaping was so thick and gross on the casino floor. The air felt heavy and uncomfortable. Also the mobile check-in on the app did not work. The digital key you can use to get into your room didn't work. The mobile app did not work for check-out either. Will not return to MGM Grand.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

José Manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Katherine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pool is great! There’s also a nice food court in this hotel for when you don’t want to spend a ton of money on a meal. Rooms were fine. Clean, but nothing special.
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Nicholle

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Wasn’t able to stay. I booked it for my son. He’s only 20 years old when he went to check in he was told he couldn’t stay. The person helping said he would get a full refund.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Emma

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, clean property and the beds and pillows are just fabulous best sleep I’ve ever had. I also enjoy how the property has so many dining options and shows. You don’t have to leave the property if you don’t want to
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Scharia

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lady at the front desk wasn't welcoming. I tried to check in on the mobile app they still didn't have a room ready for us so we had to wait (check in time is 3 pm we actually checked in at almost 7 pm) we asked if we could get a room closer to the elevator she said yes, we ended up getting a room super far from the elevator. We come to Vegas almost once a month and try different hotels and this one unfortunately wasn't welcoming nor helpful
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Shaun

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Bradley, KIHEI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Yeng

Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

frederic

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

mikaela Rae

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Allan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall fine. Bathroom toilet was dirty, wasn't cleaned properly.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

HILDA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jesse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Alfonso

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Steffen William

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Highly recommend
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Delrina

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice updated studio room but kinda not that clean, saw many stains when I got to my room
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

ibra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked everything
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Daren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk who checked me in was amazing.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Review of MGM Hotel Las Vegas: I have been a long-time fan of the MGM Hotel in Las Vegas, but my recent experience was extremely disappointing. Upon arrival, I requested a room close to the elevator due to knee problems, which they accommodated. However, upon entering the room, it was dirty, the door was left open, and it was evident that someone had just vacated the room. The bed was messy as if someone had been lying on it for a while, there was a used water bottle, the TV was on, and the bathroom smelled strongly of feces, indicating recent use. This was incredibly uncomfortable for both me and my wife, especially arriving close to midnight. Unfortunately, there were no other rooms available near the elevator, so we were forced to accept the dirty room. Additionally, we encountered issues with the room key not working properly. We had to visit the front desk multiple times to get new keys, which was frustrating considering the hotel's large size and the distance to our room on the 16th floor. Despite repeated attempts, the hotel staff couldn't resolve the door issue or provide an alternative room. Overall, this experience was incredibly disappointing and marred what is typically a favorite hotel of mine. While the hotel offers great amenities like excellent restaurants and a spectacular casino, the cleanliness and door issues severely impacted our trip. I hope the hotel addresses these issues to maintain its reputation in the future.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Manish

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Bo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

BILLY

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Las habitaciones son algo viejas, el gym es pequeñito, el horario para usar la piscina es limitado y se hace cola para entrar a ella. Ubicación perfecta pero creo está sobrevalorado para lo que es.
4 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kristina

Negatief: Personeel en service
Didn’t even let my husband check in so that money was wasted. Was super rude and wouldn’t help him at all. Do not recommend.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Carlos

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sewer smell all over the facility especially in the rooms around 3 am /7am nasty sewer smell makes you gag horrible
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience op 1 mei 2024
Dear Carlos,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent visit to MGM Grand. We are truly saddened to learn that you had such a distressing experience due to the unpleasant sewer smell. We will make every effort to address and rectify any issues to prevent this from happening again in the future. Once again, we deeply regret the inconvenience caused and thank you for bringing this to our attention. We hope for the opportunity to serve you better in the future.

10/10 – Uitstekend

Carla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great pool!!
5 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ashley

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
What i didnt like was there was a fee to use the mini fridge and then did not have no soap in the shower had to go buy my own! Also bed sheets were dirty.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Zach

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Chanthida

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Elaine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Clara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved this place!
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Lawren

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024