Receptie

Beoordelingen van Hotel AlaGare

3 out of 5
Hotel AlaGare
14 rue du Simplon, Lausanne, VD

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 125 van 512 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 253 van 512 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 95 van 512 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 31 van 512 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 512 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Willeke

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Cédric op 4 okt 2021
Dear M.Willeke, We kindly thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon in Lausanne. Best Regards,

8/10 – Goed

Robert, Friesland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlak naast het station en bij metro
Een beetje gedateerd hotel met charme en goede service.
4 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good value for money
Great hotel in convenient location close to Central Station. Very comfortable beds and modern bathroom.

6/10 – Redelijk

Jayne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you to staff
Lovely helpful staff. Strange damp smell in the hallway. Room comfortable, staff friendly. Location excellent for station.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van reception op 5 apr 2022
Thank you

8/10 – Goed

Jose Gustavo

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Reception op 25 mrt 2022
Thank you for your grade. Alagare Team was pleased to welcome you.

8/10 – Goed

Jonny

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Cédric op 24 mrt 2022
Merci

10/10 – Uitstekend

Virginie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bien
Hotel tres accueillant et original au niveau déco. Le personnel est sympathique et professionnel. Situation au top, pres de la gare et du centre ville mais neanmoins tres calme. Propreté à souligner et le petit plus une bouilloire avec cafe dans la chambre. Aucune hésitation pour mon prochain sejour
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Cedric op 9 feb 2022
Chère Virginie, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un message. Toute l'équipe est ravie de lire votre commentaire et espère vous revoir très bientôt à l'Hôtel AlaGare. Meilleures Salutations

10/10 – Uitstekend

Meriem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenable !
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Cédric op 31 jan 2022
Merci!

10/10 – Uitstekend

Rod

Small but adequate, bathroom a bit squashed
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Cédric op 20 nov 2021
Dear Rod, We kindly thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon in Lausanne. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Cédric op 15 nov 2021
Dear Madam, Dear Sir, We kindly thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon in Lausanne. Best Regards,

8/10 – Goed

Ana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa localização para trem e metro
Bom hotel próximo a Estação do trem
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Cédric op 26 okt 2021
Dear Ana, We kindly thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon in Lausanne. Best Regards, Cédric, Front Office Manager

8/10 – Goed

Giovanni

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Cédric op 22 okt 2021
Dear Giovanni, We kindly thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon in Lausanne. Best Regards, Cédric, Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Close to station convenient
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Cédric op 12 okt 2021
Dear Nicolas, We kindly thank you for your feedback. We hope to welcome you back soon in Lausanne. Best Regards,

8/10 – Goed

Hernando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
No option for breakfast, just coffee and juice. Carpets look very old. It’s conveniently located, a few steps from the train station.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Cédric op 27 sep 2021
Dear Hernando, We kindly thank you for your feedback. We are happy to read that you like your stay with us. We hope to welcome you back soon in Lausanne Best Regards, Cédric Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay. Staff super helpful.
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Cédric op 27 sep 2021
Dear Jason, We kindly thank you for your feedback. We are happy to read that you like your stay with us. We hope to welcome you back soon in Lausanne Best Regards, Cédric Front Office Manager

8/10 – Goed

Evelyne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La proximité immédiate de la gare.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Cédric op 4 sep 2021
Dear Evelyne, We kindly thank you for your feedback. Best Regards

8/10 – Goed

Giovanni

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Cédric op 28 aug 2021
Dear Giovanni, We kindly thank you for the note of 8/10. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Wahid

2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Cédric op 17 sep 2021
Thank You

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J'apprécie les personnels et l'endroit, la location de l'hôtel.
9 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Cédric op 14 aug 2021
Cher Madame, Cher Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser un message. Toute l'équipe est ravie de lire vos commentaires et espère vous revoir très bientôt à l'Hôtel AlaGare. Meilleures Salutations

8/10 – Goed

jean

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Cédric op 13 aug 2021
Dear Jean, We kindly thank for the note of 8/10. We hope to welcome you back at the hotel AlaGare. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Very welcoming staff that is ready to help. Perfect location in case you come or leave by train. Very nice and pleasant neighborhood with a direct access to a metro line that brings you all the way down to the lake and the city center. The property is clean and nicely taken care of, but could be renewed. Thank you once again for having us, we enjoyed the stay.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Cédric op 12 aug 2021
Dear Madam, Dear Sir, We kindly thank you for your feedback. We are happy to read that you enjoyed your stay with us. All the staff was really happy to read your comments. We hope to welcomming you back in the near future. Best Regards, Cédric Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Massimo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Cédric op 17 sep 2021
Thank You

8/10 – Goed

Markus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage ist ausgezeichnet und die Flexibilität des Personals war sehr gut.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Cedric op 2 aug 2021
Liebe Kunden, Wir danken Ihnen für Ihren Kommentar und freuen uns, dass Sie unsere Lage und insbesondere die Aufmerksamkeit unseres Personals geschätzt haben. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Cedric Front-Office-Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Nicole

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très propre merci et très joli hôtel. Je reviendrais sans hésiter
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Vincent, Montréal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre confortable. Accueil attentionné. Le buffet du petit-déjeuner est simple, mais varié, frais, bon et bien présenté.
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

linda

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible!
Booked it because it is close to the station. It was the worst stay in Switzerland by far : dust all over the room ( left with an allergy crisis; last one was years ago....), the floor cleaning was done with dirty water, which left an horrible odor in the room, reception told me the breakfast was not included and had to prove it to correct it, they claimed the key when I already given it and said I will receive an email if they cannot find it.. ( thanks for basically making me feel like I am a liar and a stealer), the check-in took a while (even though 2 people were at the reception...)
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van J.Baptiste op 9 mrt 2020
Dear Mmd Amrouche, Thank you for having taken the time to post your comment. We have taken notice of the problems encountered and We are sincerely sorry about your evident disappointment. Frequent quality controls are done in our hotel, however problems can arise. We are immediately taking all necessary measures to solve the problems that you have mentioned. Please notice that We only have one receptionnist per shift. For your next stay, please contact us directly or show this message to the receptionist to benefit from a 10% discount on your room as well as free breakfast. While hoping to have the pleasure of welcoming you again in our hotel, Sincerely yours The Direction

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

claire

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1층으로 배정 받았는데 곰팡이 냄새가 많이 납니다. 2층으로 바꿀까 했는데 룸 컨디션이 이렇게 차이가 클 수가,,
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Mama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très proche gare, TB petit déjeuner, très propre, je recommande pour le prix
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Marino

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅の裏、徒歩1、2分です。表側に出てしまいウロウロしてましたが、Hotels→ と標識が出てました。思っていたより、ずっと静かです。駅や電車の音はまったく気になりませんでした。タオル類はたっぷり。電気ポットにコーヒーやティーパックたっぷり。1人で宿泊するには充分に広い部屋ですが、2人だと荷物を置く場所がないかもしれません。洗面台の栓の上げ下げのやり方、このタイプを見たことない人にはわかりづらいかも。台の下側で上げ下げします。
9 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

bruno

Zakenreiziger
Positief: Netheid
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

mariel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
idéal pour découvrir Lausanne
un super petit hôtel. tranquille loin du standard aseptisé des grandes chaines ici c personnalisé et chaleureux. l'accueil est sympa le personnel professionnelle et gentils. Les chambres sont simple mais confortable. une adresse que je garde pour revenir. proche de tout (gare , metro etc)
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Masako

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
必要なものはすべて揃ったお値打ちホテル
ローザンヌ駅から徒歩1分弱。部屋からは駅のホームが望めます。もちろん列車の発着音や駅アナウンスもはっきりと聞こえるので、音に敏感な方にはおすすめできません。部屋はたいへん狭いですが清潔で、特にバスルームは改装されて間もないようで快適に利用できました。部屋に冷蔵庫はありませんが、ポットやティーバッグが用意されています。朝食室は列車座席を模したベンチが並んでいて楽しい雰囲気。朝食も種類豊富で美味しかったです。スタッフも親切です。宿泊費の高いローザンヌのホテルのなかではお値打ちなのではと思います。
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Proximité de la gare,excellent petit déjeuner buffet
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Michelle Andrea

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Call

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This would be a 2 or 1 star hotel in America. Dissapointment for the price.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Xavier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good and practical hotel
Great location, 1 min walk to metro station and train station. Great breakfast spread, very helpful staff. Highly recommended.
4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Woonghee

9 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Pavel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
путешествуйте по швейцарии с отелем AlaGare
Очень интересное внутреннее убранство как в поезде высшего качества. Удобно расположен для путешествующих по ривьере Женевского озера. Несмотря на то что находится рядом с вокзалом, в отеле тишина, достойный завтрак, очень приятное и внимательное обслуживание на ресепшен
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

C

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était très bien. Je peux recommander cet hotel.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Stephen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Think of it as a fancy hostel and you won’t be disappointed.
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
hatte ein Zimmer Richtung Geleise des Bahnhofs Lausanne. Ab 22h00 viel Lärm wegen Rangierbewegungen und das bis ca. Mitternacht. Mit offenem Fenster zu schlafen ist unmöglich. Frühstück sehr reichhaltig und gut.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Anton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Woodrow

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019