Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hôtel Koh-I Nor by Les Etincelles

5 out of 5
Hôtel Koh-I Nor by Les Etincelles
Rue Du Gebroulaz, Val-Thorens, Les Belleville, Savoie

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 93 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 93 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bram

3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Lorenz B

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nieuw hotel, maar teleurstellende service
Mochten we service niet in acht nemen, dan is dit echt een erg goed hotel. Maar helaas liet de receptie in ons geval te wensen over. Men belooft vaak om terug te bellen aan receptie terwijl dit niet gebeurt, men belooft om minibar te vullen terwijl dit niet gebeurt, men belooft om extra bed te plaatsen terwijl dit niet gebeurt, men belooft je op te halen terwijl dit niet gebeurt, etc. Het is echt een kwestie van mensen... Er werken een paar goede mensen, maar ook een pak rotte appels. Ik denk ook dat de algemene leiding en organisatie nog wat te wensen overlaten, maar het is dan ook een nieuw hotel. Want behalve de service, is alles erg goed ;-) Dus een hotel met potentieel.

10/10 – Uitstekend

nicholas

5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Steven, Bolton

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Paul

Gr location for skiing
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Derek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
** Relaxing ** Staff very helpful ** excellent facilities ** simple exit to ski area We used the Spa for relaxing massage. Leah was such a professional host and I felt great after her massage. I will be returning to this hotel for sure. 5* hotel and gave a 5* service. One area that could be better was the menu in the main restaurant. I suggest offering some classic dishes for dinner. Also a good idea to have salt and pepper on the tables instead of having to keep asking for them. This wouldn't stop me returning. Beautiful hotel and staff.

8/10 – Goed

Daniel

5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Amit

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Sebastian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. Rooms were clean, spacious and with great views. Reception staff were incredibly helpful before and during our stay - sorting out everything from ski lessons, passes, restaurant reservations etc. Good quality ski equipment from an on-site ski shop with super helpful staff working there.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 17 apr 2023
Dear Guest, We want to warmly thank you for the interest you have shown in our Hotel Koh-I Nor***** in Val Thorens. We are delighted to get to know that you enjoyed your stay and we hope to have the great pleasure to welcome you again in the near future!

6/10 – Redelijk

Philpa

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Nice hotel good potential. Ski shop great and shuttle drivers great. Rooms don’t get “cleaned” and sheets and towels not changed unless ask. Staff not helpful and spa is extremely poor. No staff no towels, not open on time. Asked front desk for help many occasions and got nothing. Live music once in a blue moon so don’t be deceived. Bar staff efficient. Outside balcony and no atmosphere or music. All staff do all jobs not really sure who’s incharge here. Ski in ski out very narrow in and out. Wouldn’t stay here again.
7 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Very good stay. Loved the ski in/out direct from the ski room with a very helpful ski shop staff. The room was a great size and fabulous views with afternoon balcony sun. The pool and sauna are a bit tired. And so were a few other common parts and the breakfast was more 4 star than 5s. But overall very good. And thanks to the General Manager who was always very welcoming
6 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Joelle

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Over priced and over ranked The staff r nice but in the area the service is zero, so for them it s good. Very far from main, not convenient, stuff doesnt clean good. U can rate it 3.5 not even 4. Price is sooooooo high for such a hotel, nice building yes but the service is not 5 stars at all.
5 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Olivier

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

FABIEN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 4 apr 2023
Cher client, Nous tenons à vous remercier de l'intérêt que vous portez à notre Hôtel Koh-I Nor***** à Val Thorens. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et nous espérons avoir le grand plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement !

10/10 – Uitstekend

Michal

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing Hotel, The location is not in the center but they have a Shuttle service that can drop you and pick you up from everywhere at anytime. The only feedback I have is that the Jacuzzi in the amazing SPA is not hot enough, sometimes it felt almost cold. but other then that it was AMAZING
6 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 20 mrt 2023
Dear Guest, We want to warmly thank you for the interest you have shown in our Hotel Koh-I Nor***** in Val Thorens. We are delighted to get to know that you enjoyed your stay and we hope to have the great pleasure to welcome you again in the near future!

10/10 – Uitstekend

Thomas

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 20 mrt 2023
Dear Guest, We want to warmly thank you for the interest you have shown in our Hotel Koh-I Nor***** in Val Thorens. We are delighted to get to know that you enjoyed your stay and we hope to have the great pleasure to welcome you again in the near future!

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Super Staff
Excellent staff and wonderful location
7 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 13 mrt 2023
Dear Guest, We want to warmly thank you for the interest you have shown in our Hotel Koh-I Nor***** in Val Thorens. We are delighted to get to know that you enjoyed your stay and we hope to have the great pleasure to welcome you again in the near future!

10/10 – Uitstekend

Dale

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 10 mrt 2023
Dear Guest, We want to warmly thank you for the interest you have shown in our Hotel Koh-I Nor***** in Val Thorens. We are delighted to get to know that you enjoyed your stay and we hope to have the great pleasure to welcome you again in the near future!

6/10 – Redelijk

DAVIDI

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Most of the staff was great, helpfull and nice. A few were not, almost rude. The facility is great, comfortable, clean. Does it justify the cost. No! We booked very late, so didn't have a choice, but if you book early enough I don't think this is hotel is worth the cost
6 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Eirik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotellet får veldig godt bidrag fra selve landsbyen Val Thorens, umulig å ikke trives her. Hotellet hadde god service som forventet på 5 stjerner.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 15 feb 2023
Dear Guest, We want to warmly thank you for the interest you have shown in our Hotel Koh-I Nor***** in Val Thorens. We are delighted to get to know that you enjoyed your stay and we hope to have the great pleasure to welcome you again in the near future!

10/10 – Uitstekend

FLORENCE

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un week-end de rêve !
Nous avons passé un magnifique week-end dans un cadre idyllique avec un service irréprochable - cet hôtel est un 6 étoiles !!!! Nous reviendrons passer un séjour un peu plus long - Le spa est grandiose et intimiste- Les praticiennes sont d’un grand professionnalisme - Tout est organisé pour se détendre- iIl faut noter également la qualité du matériel de ski à la location et l’expertise de ceux qui nous conseillent sur le choix du matériel au ski room . Les skis sont neufs et les chaussures des pantoufles !!
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 7 feb 2023
Chère Madame BEAUMONT PERRIN, Nous tenons à vous remercier de l'intérêt que vous portez à notre Hôtel Koh-I Nor***** à Val Thorens. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et nous espérons avoir le grand plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement !

10/10 – Uitstekend

Guy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10
The staff were amazing and did their best to make our trip a wonderful one. They accommodated all of our requests always with a smile. The facility is absolutely amazing, you can see that they thought about everything.
4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 1 feb 2023
Dear Guest, We want to warmly thank you for the interest you have shown in our Hotel Koh-I Nor***** in Val Thorens. We are delighted to get to know that you enjoyed your stay and we hope to have the great pleasure to welcome you again in the near future!

10/10 – Uitstekend

Kat

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel in amazing location. Good fantastic, spa was lovely and the staff are very attentive and helpful
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 27 jan 2023
Dear Guest, We want to warmly thank you for the interest you have shown in our Hotel Koh-I Nor***** in Val Thorens. We are delighted to get to know that you enjoyed your stay and we hope to have the great pleasure to welcome you again in the near future!

10/10 – Uitstekend

Ayelet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 24 jan 2023
Dear Guest, We want to warmly thank you for the interest you have shown in our Hotel Koh-I Nor***** in Val Thorens. We are delighted to get to know that you enjoyed your stay and we hope to have the great pleasure to welcome you again in the near future!

6/10 – Redelijk

Henry

5 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 24 jan 2023
Cher client, Nous tenons à vous remercier de l'intérêt que vous portez à notre Hôtel Koh-I Nor***** à Val Thorens. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et nous espérons avoir le grand plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement !

6/10 – Redelijk

Manon

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 13 jan 2023
Cher client, Nous tenons à vous remercier de l'intérêt que vous portez à notre Hôtel Koh-I Nor***** à Val Thorens. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié votre séjour et nous espérons avoir le grand plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement !

10/10 – Uitstekend

Christopher Michael William

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ski in - ski out hotel with great food and drink. Rooms were large, clean and comfortable. Amazing staff who go out of their way to help and assist to make your stay more memorable. 5 Mins walk from the center of Village which is nice, hotel have a free shuttle that would drop you off and pick you up if require.
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 30 dec 2022
Dear Guest, We want to warmly thank you for the interest you have shown in our Hotel Koh-I Nor***** in Val Thorens. We are delighted to get to know that you enjoyed your stay and we hope to have the great pleasure to welcome you again in the near future!

10/10 – Uitstekend

PAUL

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is run by one of the most professional staff teams that I have ever encountered. Without exception every employee that we dealt with went out of their way to be helpful and courteous. It seemed that nothing was too much or too difficult if it meant the guests enjoyment of the hotel was increased. In addition extra touches such as laying out your skis out in the snow ready to jump straight on, or serving your dinner in the lounge so as not to miss the world cup game were greatly appreciated. Excellent facilities and gourmet dining complete the package. Well done guys. We were impressed!
Reactie van Hôtel Koh-I Nor***** op 30 dec 2022
Dear Guest, We want to warmly thank you for the interest you have shown in our Hotel Koh-I Nor***** in Val Thorens. We are delighted to get to know that you enjoyed your stay and we hope to have the great pleasure to welcome you again in the near future!

8/10 – Goed

Matthew

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Val Thorens 2022
Overall the hotel was excellent, friendly staff, good food and great facilities. The ski-in-out experience was superb but not suitable for learners. The children’s playroom was a little cold and soulless and could do with an update. The carpets in the rooms could use a really good hoover. The chef was more than happy to provide infant meals and portions, very welcome. I would rate the overall experience as 8.5/10
4 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Andreas

3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing staff - always smiling and very helpful. Food excellent and very comfortable stay.
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique.
Tout simplement le top ! Mérite largement son award de meilleur hôtel français pour le ski.
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

James

3 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Christina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Fint hotel med god service
Hotel med superfin service. Fin skikælder, hvor man kan leje ski samt ski In/out direkte på løjpen. Kvaliteten af morgenmad/restaurant levede ikke op til et 5 stjernede hotel. Interiør er meget stil mix - havde foretrukken lidt mere hyggeligt.
5 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

lee

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Kelvine

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
L'hotel est super mais le personnel l'est un peu moins. Pas suffisamment d'informations données mors de l'arrivée. Amabilité du maitre d'hôtel pas idéal surtout avec la présence d'enfants.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Julien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Impeccable
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicest staff in France
The staff is the nicest and most attentive of all of France. Really went out of their way to be friendly and resolve anything and everything.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Colas

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent sejour, le staff est tres attentionné Quelques petits problèmes avec les équipements en chambre
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Chris

6 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Catherine

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
COVID-19
COVID-19 Pas de séjour Aucune information sur le remboursement du séjour
7 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Ilona

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Greta
Fantastyczna lokalizacja,wyśmienita kuchnia,profesjonalna obsługa
8 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked the staff. I think the price was too high. Breakfast wasn't at the same level of other 5 star hotels in the same resort.
4 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

CUSTOMER604, CALIFORNIA

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
THE SHUTTLE TOOK 40 MINUTES EVEN THOUGH THEY SAID IT WILL BE THERE ANY MINUTE. I KEPT CALLING ONLY TO HEAR THE SAME ANSWER. WHEN IT FINALLY ARRIVED MY GIRLFRIEND WAS SICK FROM BEING OUT IN THE COLD. WE COULD'VE TAKEN A CAB IF THEY TOLD US IT WILL BE THAT LONG. I TALKED TO THE MANAGER AND HE SAID HE WILL CREDIT MY CARD $300, HE NEVER DID SO I HAD TO DISPUTE THE CHARGES. NOBODY WANTS TO BE LIED TO ON VACATION!!!!
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

corinne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super stay for serious skiers
Location with ski in/out was fantastic! The complimentary shuttle service was super too. The young man who checked us in/out was helpful and very friendly. However, one of the young ladies at the front desk was not so friendly and even a bit off putting. Breakfast was tasty and staff was efficient. Overall a nice place to stay!
6 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great ski in ski out. spa was pleasant if staff a bit unwelcoming. having everything on site was great the ski hire shop were awesome so helpful. slight language barrier as i only speak English. ( reported a oyster that was off, the girl serving basically ignored me.
4 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff Offering shuttle service to everywhere around by call The staff responded to our request for a late checkout without extra charge
4 nachten verbleven in februari 2020