Exterieur

Beoordelingen van Quality Hotel Lippstadt

4 out of 5
Quality Hotel Lippstadt
Lippertor 1, Lippstadt, NW

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 71 van 146 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 55 van 146 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 146 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 146 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 146 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Fijn hotel maar eten is niet van 4sterren. De liging was uitstekend vlak bij het centrum. Heel mooi hotel , heel ruime kamers
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Alexander op 9 jan 2019
Thank you for your review, please tell us what was wrong in the Restaurant.

10/10 – Uitstekend

Willy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel proper hotel, op wandelafstand van het station. Klein stadje met heel wat te bekijken, vooral goed voor wandelingen langs de vele waterpartijen. Zeer goed ontbijt en dinerbuffet. Een aanrader als je enkele dagen wilt ontspannen.
Reactie van Alexander op 9 apr 2018
Thank you very much !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Wim, Zuid Holland, NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel, nette kamer, prima ontbijt, heel vriendelijk personeel. Internet voldoende service.Prima locatie in het hart van de stad. Jammer van de parkeergelegenheid, ik vind dat het hotel dit gratis ter beschikking van hotelgasten moet stellen. Het prijsniveau van de kamer zou dit toch zeker rechtvaardigen
Dear Guest, We are always very pleased and interested to receive ideas / feedback / comments / tips from our guests. Thank you for taking the time to contact us. Our members of staff play an incredibly important role in ensuring that our guests enjoy their stay. We are so pleased to hear that you found our staff to be friendly. We are sorry to hear you found our parking charges too high. We try to set the charges as low as possible and are just pleased to be able to offer our guests the option of parking so close to the hotel. We hope to welcome you again in our WELCOME Hotel Lippstadt

10/10 – Uitstekend

Alhassan

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfekt
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Elena

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Elena

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Raphaela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mahmut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Elena

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Morgan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Elena

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Elena

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Athanasios

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Aki

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Vanessa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

TAEMIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
퀄리티호텔 립슈타트 이용 후기
조식도 괜찮고 룸 상태는 아주 깨끗하고 쾌적합니다.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sergej

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

simone

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir nutzten das Hotel für einen Kurztrip nach Lippstadt. Es liegt an einem kleinen Park und fußläufig zur Stadt. Das Personal war sehr freundlich, die Zimmer sehr sauber. Sehr empfehlenswert.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Vinoth

3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Mr Michael J

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really impressed, large room, pleasant staff, highly recommended
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Donald

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

C.W.

1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Tylor

12 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Brian Buur

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Steven M

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Ana Vladia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location!
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Christiane

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Caramaschi

2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Ana Vladia

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Nicole

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Wolfgang

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Sergej

2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Mikael

2 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vollkommen zufriedenstellend
Für Businessaufenthalte absolut in Ordnung. Restaurant und Frühstück sehr gut.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Wael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Kai

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Gerd

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Jorge

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Rude, inattentive and unprofessional
Rude, inattentive and unprofessional
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Knieling

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Peter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das geht besser
Zum wiederholtem Male Gast gewesen, doch stets funktionierte es nicht mit der Voice Club-Mitgliedschaft und das Check-In-Personal war nicht in der Lage, den Upgrade-Service etc. selbständig zu arrangieren. Schwache Leistung.
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Theresa B. op 26 mei 2021
Sehr geehrte Herr/Frau, sobald Sie Ihre Buchung über expedia buchen, können wir Ihnen leider keine Choice Privilige Punkte gutschreiben. Unser Prämienprogramm dient dafür, dass Gäste über unsere eigene Hompage oder direkt im Hotel buchen. Sollten Sie uns Ihren Namen und Ihr Aufenthaltsdatum nennen, könnten wir dieses gerne noch einmal prüfen. Vielen Dank! Ihr TEAM vom Quality Hotel

8/10 – Goed

Ruediger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Insgesamt o.k.
Gutes Hotel direkt am Fluss und an der Innenstadt. Frühstück wurde wegen Corona an den Tisch gebracht aber sonst ok.! Nur die Bettdecke fand ich für ide kalten Temperaturen zu dünn.
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Ihr Quality Hotel Lippstadt op 21 mrt 2021
Vielen Dank für das positive Feedback. Auf Wunsch hätten wir Ihnen selbstverständlich gerne eine weitere Decke/Wolldecke zur Verfügung gestellt.

10/10 – Uitstekend

Hans-Jürgen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tolle Lage und schöne Zimmer
Alles in Ordnung. Sehr schönes Hotelzimmer ...
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Ihr Quality Hotel Lippstadt op 21 mrt 2021
Vielen Dank für das positive Feedback.

8/10 – Goed

Andreas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Alexander Gemein op 7 sep 2020
Vielen Dank für Ihre Bewertung!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel, sehr gut gelegen. Ganz großartiges Personal. Einzig die fehlende Klimatisierung der Zimmer trübte den Aufenthalt.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Quality Hotel Lippstadt, Rezeption op 18 aug 2020
Sehr geehrte Damen und Herren, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser Hotel zu bewerten. Unser Team gibt stets sein Bestes um Ihnen einen sorgenlosen Aufenthalt zu ermöglichen. Es freut uns, dass wir Ihnen so positiv in Erinnerung geblieben sind. Mit freundlichen Grüßen Ihr Team vom Quality Hotel Lippstadt

10/10 – Uitstekend

Stefan Werner

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Quality Hotel Lippstadt, Rezeption op 18 aug 2020
vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir hoffen Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen Ihr Quality Hotel Lippstadt

8/10 – Goed

Seunglyong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
실용적인 비지니스 호텔
화려하진 않지만 깔끔하고 실용적인 실내와 서비스
1 nacht verbleven in juli 2020