Zitruimte lobby

Beoordelingen van Dom Carlos Liberty Hotel

3 out of 5
Dom Carlos Liberty Hotel
Rua Alexandre Herculano, 13, Avenida de Liberdade, Lisbon

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 311 van 789 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 369 van 789 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 87 van 789 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 789 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 789 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jorgen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, prima voor een weekend weg. Centraal gelegen ten opzichte van openbaar vervoer. Ontbijtbuffet is niet heel uitgebreid maar voldoet prima.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van . op 17 okt 2023
Dear Guest Mr. Jorgen, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. Thank you for the kind words, we are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel was prima en vlakbij alle bezienswaardigheden
4 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Hans, ROTTERDAM

Positief: Netheid, personeel en service
Compleet hotel, dicht bij openbaar vervoer.
Vriendelijk, maar erg correct personeel. Goede nette kamer. Mijn kamer, met uitzicht op binnenplaats Begint hier en daar oud te worden,
4 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

sarah , torfs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel en proper
Klein maar propere kamer , ideaal voor citytrip meer heb je echt niet nodig .super vriendelijk personeel staan direct klaar voor je. Ook het ontbijt is voorzien van alles . Een echte aanrader over al dichtbij .metro 5min

8/10 – Goed

Isabelle V.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heel mooi en verzorgd hotel
Mooi en verzorgd hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ligging om Lissabon voor de eerste keer te bezoeken en verkennen. Dicht bij metro, vlotte verbinding van en naar de luchthaven alsook naar centrum.

8/10 – Goed

Ronald N.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
korte stedentrip
goed hotel,vriendelijk personeel, enige minpunt is het verkeer en met name de ambulances maar ook dat went.

8/10 – Goed

Jopie G

Positief: Netheid, personeel en service
Gewoon goed.
Prima hotel voor deze prijsklasse. Kamers waren schoon, wel iets gedateerd, en klein. Badkamer is aan wat onderhoud toe, maar wel alles zeer schoon. Prima bedden. Wij sliepen naast bouwproject. Zelf geen last van gehad, maar voor lichte slapers was t misschien wat lawaaierig. Personeel heel erg vriendelijk, en ontbijt eenvoudig/sober maar prima. Ontbijt tot half 12 dus alle tijd. Perfecte locatie, zeer dichtbij metrostation. Kortom niet uitgesproken luxe, maar zeker goed te noemen voor een stedentrip. Mocht je nog centjes over hebben... winkelboulevard om de hoek.

8/10 – Goed

Johanna v.

Positief: Netheid, personeel en service
goed stadshotel
De kamer is goed maar klein. Wij kregen eerste 401 to de lift dat wilde ik niet ivm geluid. Meteen kreeg ik andere opties. Het werd kamer 407. Wij werden gewaarschuwd dat het geluidsoverlast gaf ivm bouw aan de achterkant. Was wel erg netjes om de info te geven doch het begon om 8 uur, wij hebben vrijwel niets gemerkt. Het hotel is super. Dichtbij metro en te lopen naar het centrum. Erg vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Wel dagelijks hetzelfde. Met de aerobus va luchthaven naar Parque Plombal. Daar oversteken naar Reu Christina bij Cartier de straat in dan loop je meteen het hotel in. Terug naar airport met de metro.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed, schoon, netjes hotel in mooie buurt.
Goed, schoon en netjes hotel in mooie buurt, dichtbij metro en Ave.Liberdade.

8/10 – Goed

Hendrikus J.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima voor stedentrip
Lissabon was onze laatste stedentrip. Hotel ligt prima t.o.v. bezienswaardigheden en metro/bus. In het hotel is alles netjes en zeker schoon. Personeel zeer hulpvaardig. Ontbijt is prima en wordt voortdurend bijgevuld. De bar met zelfbediening 's avonds werkt prima en is een goed idee voor een reeële prijs. Kortom prima voor stedentrip. Zeker zien: Belem. Zeker proeven: Pasteios de Belem.

8/10 – Goed

Hendrikus J.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Stedentrip
Prima hotel voor een stedentrip. Goed gelegen bij bus en metro. Goed ontbijt, netjes met in de avond zelfbedieningsbar in de lounge. Schone kamers met lekkere harde douche.

8/10 – Goed

Patrick D.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
WAAR VOOR ZIJN EURO'S
Proper hotel , centraal gelegen met vriendelijk en behulpzaam personeel , een aanrader .....

6/10 – Redelijk

Wilhelmina v.

Positief: Netheid, personeel en service
stedentrip
prima hotel, goede ligging, alles op loopafstand (als je van wandelen houdt) alleen 1 nadeel: ze waren aan het bouwen pal naast het hotel. Dus om 7.30 uur begon het lawaai.

8/10 – Goed

Eddy D.C.

Positief: Netheid, personeel en service
Prima locatie en heel vriendelijk personeel
Hotel ligt vlakbij de metro en is een goeie uitvalsbasis om Lissabon te bezoeken. De kamer was eerder klein maar goed onderhouden. Het personeel is heel behulpzaam om alle vragen te beantwoorden.

10/10 – Uitstekend

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stijlvol hotel met centrale & toch rustige ligging
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijtbuffet met verse ingrediënten, niet echt uitgebreid, maar wel alles steeds vers aangevuld. Inrichting hotel is erg stijlvol en alles is keurig en heel schoon.

8/10 – Goed

William H.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zalige city trip
Heel vriendelijk personeel, die goede tips geven over toeristische plaatsen. We konden zonder problemen om 22h een extra nacht boeken aangezien we onze vlucht gemist hadden.

10/10 – Uitstekend

Petronella B.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heerlijk reisje van 2 vriendinnen.
Wat een fijn hotel! Het ligt heel centraal. Na 10 minuten slenteren via de Avenida da Liberdade, een gezellige straat met allerlei kraampjes en eettentjes, ben je in het centrum. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer is voorzien van voldoende faciliteiten w.o. heerlijke bedden, airco en wifi. De kamer is netjes en het badlinnen wordt dagelijks verschoond. Het ontbijt is voortreffelijk. We hebben het heel goed gehad!

8/10 – Goed

John K.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Perfect !
Gewoon helemaal perfect, gelijk bij binnenkomst uitgebreide uitleg (en kaart) ontvangen over de must-see dingen in Lissabon. Airco werkte perfect (weinig herrie, makkelijk constante temp in te stellen). Douche uitstekend. Onbijt (inclusief) was ook in orde, al zou het voor mij nog wel aangvuld kunnen worden met wat verse sla en/of tomaten (eet geen vlees). Perfecte ligging van metro (zo'n 100 meter). Snel in binnenstad of vliegveld (dagkaart slechts 6 euro, enkele kaart 1,40). We gaan zeker nog een keer terug naar Lissabon en zullen dan zeker kijken of dit hotel beschikbaar is. Echt genoten, heerlijk !!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
goede locatie, midden centrum.
goed personeel, werden heel gastvrij ontvangen, ook het ontbijtbuffet was goed.

6/10 – Redelijk

Magda T.

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
citytrip
goed, ietwat klein kamertje zonder terrasje was wel spijtig en het ontbijt kon msh ok ietsje meer afwisselend. Wel een dikke duim voor de receptie.

8/10 – Goed

Koppel vijftigers

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tevreden
Goed ontbijt, vriendelijk personeel, goed gelegen! We waren weinig in onze kamer, voor ons was het dus geen probleem dat de airco en de televisie het niet deden... In warmere maanden is airco toch wel noodzakelijk, zelfs in november was het nog vrij warm 's nachts!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn hotel, prettige ligging
hotel was prima. Dichtbij de bussen en niet te ver van het centrum.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aan te raden
Prima verblijf, goed ontbijt en uitstekende locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Gerben, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, good service
Our stay in Dom Carlos Liberty Hotel was very good. The staff was friendly and helpful. Especially Sandra from the reception desk was very kindly and warm. The service was more than good. The rooms are clean and tidy. Also the bathroom and toilet. Only they are a little bit small. The breakfast was every morning great. Wireless Internet worked usually very well. The location is close (walking distance) to the centre of Lisbon and near the hotel are several bus and metro stops. In short: it was a pretty stay for a good price. Definitely recommended!

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful and friendly staff. Lovely selection at breakfast. We enjoyed our stay and would definitely recommend
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Renata

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van . op 18 apr 2024
Dear Guest Mrs. Renata, thank you very much for taking the time to review our property. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

8/10 – Goed

benedicta, Triangle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property and the location Is amazing. Very close to everything and it’s a great walking distance to the metro station
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van . op 8 apr 2024
Dear Guest Mrs. Benedicta, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. Thank you for the kind words, we are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

Florence

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon séjour
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van . op 27 mrt 2024
Dear Guest Mrs. Florence, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. Thank you for the kind words, we are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

Graham

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfectly situated and well suited to everything you need for a city break in Portugal.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van . op 19 mrt 2024
Dear Guest Mr. Graham, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. Thank you for the kind words, we are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

Rachel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van . op 8 apr 2024
Dear Guest Mrs. Rachel, thank you very much for taking the time to review our property. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

Brandy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super friendly and knowledgeable staff. 10/10 would recommend
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van . op 29 jan 2024
Dear Guest Mrs. Brandy, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. Thank you for the kind words, we are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

Dimitrios

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location all OK
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van . op 22 jan 2024
Dear Guest Mr. Dimitrios, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. Thank you for the kind words, we are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van . op 22 jan 2024
Dear Guest Mr. David, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. Thank you for the kind words, we are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

VALTER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van . op 22 jan 2024
Dear Guest Mr. Valter, thank you very much for taking the time to review our property. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

ALEXANDER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommend. Great service and location.
This is a wonderful hotel with a great location. Only 15 minutes from the airport, and easy to walk anywhere around town or a quick drive or cab ride. You are one block off of the main street, with access to the water (downhill) or the main park (uphill). There is plenty of shopping, high fashion, food, and things to see within walking distance. The staff was very friendly, spoke English, French, and of course, Portuguese.The room was a good size, with a nice control of temperature. The bed and pillows were very good, and there were plenty of outlets for powering up devices. Bathroom and shower had great water pressure and temperature. Maybe the strangest and best thing I love about Europe is how hot the shower and tap can get! The breakfast in the morning is included and has a bit of variety with eggs, meat, breads, and fruit. Also some great tasing juices and there was wine available. Hope you enjoy this place as much as I did. I'll be back!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van . op 15 dec 2023
Dear Guest Mr. Alexander, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. Thank you for the kind words, we are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

SANGWON

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van . op 12 dec 2023
Dear Guest Mr. Sangwon, thank you very much for taking the time to review our property. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

Maria Luiza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendo
Ótimo hotel. Localização privilegiada, metrô praticamente na porta. Os recepcionistas e as camareiras são prestativos e gentis.
8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van . op 5 dec 2023
Estimada Hóspede Sr.ª Maria Luiza, agradecemos o tempo que disponibilizou para deixar a sua opinião do nosso hotel. Os seus comentários são muito importantes para nós. Agradecemos as suas amáveis palavras e ficámos muito satisfeitos em saber que gostou da sua estadia. Aguardamos uma próxima visita sua. Atenciosamente, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

8/10 – Goed

marcio william

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van . op 5 dec 2023
Dear Guest Mr. Marcio William, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

Maria Luiza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van . op 5 dec 2023
Dear Guest Mrs. Maria Luiza, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

Aileen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is clean and right at center. Delicious breakfast. Friendly staffs
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van . op 28 nov 2023
Dear Guest Mrs. Aileen, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. Thank you for the kind words, we are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

SEBASTIAO LAERCIO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ambiente legal e localização ✅
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van . op 28 nov 2023
Estimado Hóspede Sr. Sebastião Laércio, agradecemos o tempo que disponibilizou para deixar a sua opinião do nosso hotel. Os seus comentários são muito importantes para nós. Agradecemos as suas amáveis palavras e ficámos muito satisfeitos em saber que gostou da sua estadia. Aguardamos uma próxima visita sua. Atenciosamente, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2023
Reactie van . op 20 nov 2023
Dear Guest, thank you very much for taking the time to review our property. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

8/10 – Goed

Birgitta

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal location. Downside booked double room but got twin, staff said customers get what there is. Not good
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van . op 20 nov 2023
Dear Guest Mrs. Birgitta, thank you for taking your time to review our property. Your comments are very important for us because they will help us to improve our service. We regret to know that your stay did not fully correspond to your expectations. The bedding preference is always subject to availability. We hope to have another opportunity to cause on you a better impression of our hotel. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

Kimberly

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in november 2023
Reactie van . op 16 nov 2023
Dear Guest Mrs. Kimberly, thank you very much for taking the time to review our property. We are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

8/10 – Goed

Marie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parfait
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van . op 14 nov 2023
Dear Guest Mrs. Marie, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. Thank you for the kind word, we are delighted to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

2/10 – Ontzettend slecht

Tristan

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Poor service
I realize it isn’t specific to this hotel and that it seems many of them in Portugal do the same but it’s beyond annoying to not have an iron and iron board for guests. When you check in late, have meetings early the next day and need to refresh your shirts ( not an unusual occurrence in a business area) laundry services aren’t an option because of the lack of time, leaving aside the steep costs. Not having a solution in that case is frankly unacceptable. Besides that, the hotel is a bit run down.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van . op 14 nov 2023
Dear Guest Mr. Tristan, thank you for taking your time to review our property. Your comments are very important for us because they will help us to improve our service. We regret to know that your stay did not correspond to your expectations. We hope to have another opportunity to cause on you a better impression of our hotel. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

10/10 – Uitstekend

Anni

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Venligt personale, god beliggenhed, rent og hyggeligt. Helt samme morgenmad fire morgener, lidt variation ville være godt.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van . op 13 nov 2023
Dear Guest Mrs. Anni, thank you very much for taking the time to review our property. Your comments are very important to us. Thank you for the kind words. Some items of our breakfast change every day, such as fresh fruits, pastry and different kinds of ham. We are pleased to know that you enjoyed your stay. We are looking forward to welcome you again. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

2/10 – Ontzettend slecht

Rachel Elizabeth, Corvallis

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
There was not a single thing we liked about our stay. The staff were unhelpful when we had concerns, including safety - the light in the hall by our room, right outside the elevator was not functioning so the space was very dark. There was not a peephole in the door, so when staff knocked on our door at 10pm we didn't know who was out there and did not want to open the door to the very dark hall to find out. The electricity outlet blew out our converter so we were unable to recharge our phones and there was nowhere in the public spaces to do so. When we asked the staff for help, they said it was "impossible" to help us, both with the chargers and the light in the hall. Our room was very small, not at all as pictured on Expedia, there was nowhere to set our luggage other than on the twinbeds (pushed together.) They charged us an additional fee of $58 for a second person in the room on the first night when we checked in, then wanted an additional fee for the second night, rather than charging us once. The staff were polite but completely unhelpful. The room and bathroom were clean but very claustrophobic. This was the worst hotel I have stayed in, we did not feel at all safe while there and actually barricaded ourselves in at night. I will never stay there again, and do not recommend any woman travelling alone to stay there.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van . op 13 nov 2023
Dear Guest Mrs. Rachel Elizabeth, thank you for taking your time to review our property. We regret to know that your stay did not correspond to your expectations. The Front Desk is open 24/7 to which is possible to report any malfunctioning equipment so we can restore your comfort. We hope to have another opportunity to cause on you a better impression of our hotel. Best regards, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service

4/10 – Matig

Alexandre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Falso previlégio GOLD
Hotel bem localizado. Simples mas bem cuidado. Porém péssimo comunicação entre equipe de reservas e recepção. Hotel está anunciado como Privilégio Gold na hotéis.com, onde para mim o principal ponto da reserva era o check out tardio, assim como diversos hotéis que reservo por ser cliente GOLD. Recepção me ligou as 12:00 dizendo que eu precisava sair, eu expliquei que tenho esse benefício na reserva. Me disseram que se eu ficasse teria que pagar uma taxa de check out tardia. Mesmo eu mostrando o e-mail recebido e com a descrição do benefício.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van . op 30 okt 2023
Estimado Hóspede Sr. Alexandre, agradecemos o tempo disponibilizado para enviar os seus comentários, pois ajudar-nos-ão a melhorar o nosso serviço. Lamentamos que a sua experiência não tenha correspondido totalmente às suas expetativas e esperamos que nos possa voltar a visitar numa outra oportunidade. Os benefícios, nomeadamente o check out tardio, são mediante disponibilidade. Atenciosamente, Sandra Fernandes - Dom Carlos Hotéis Customer Service