Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Hotel 3K Barcelona

4 out of 5
Hotel 3K Barcelona
Rua Laura Alves 10, Lisbon

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 289 van 861 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 382 van 861 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 139 van 861 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 861 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 861 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, working on it to modernize.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 24 apr 2024
Dear Customer First of all, thank you for choosing Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon. We are also grateful to have shared your experience with us and we are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again on your next visit. Best regards, The Manager

10/10 – Uitstekend

Janice

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 14 nov 2023
Dear Customer,First of all, thank you for choosing the Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon.We also thank you for sharing your experience with us and we are glad it was to your liking. We look forward to welcoming you again on your next visit.Yours sincerely, The Director

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 24 aug 2023
Dear Customer,First of all, thank you for choosing the Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon.We also thank you for sharing your experience with us and we are glad it was to your liking. We look forward to welcoming you again on your next visit.Yours sincerely, The Director

8/10 – Goed

Hilleke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima uitvalsbasis
Prima hotel, wat verder van het centrum af maar dichtbij de metro die je zo in de stad brengt. Hotel is wat gedateerd, maar de bedden zijn goed en het ontbijt is heel goed. Al met al een prima uitvalsbasis om de stad te ontdekken. 's Nachts geen lawaai, heerlijk rustig kunnen slapen.
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 17 apr 2023
Beste klantAllereerst willen we u bedanken voor uw verblijf in ons Hotel 3K Barcelona.We zijn erg blij dat u hebt genoten van uw ervaring in ons hotel en onze service. We hebben nota genomen van de kwesties die aan de orde zijn gesteld. We werken samen met de relevante teams om de kwestie op te lossen en de aangeboden voorwaarden te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw verblijf bij ons, binnenkort zullen we beginnen met de renovatiewerkzaamheden van ons hotel.Hartelijke groetenAlgemeen Directeur

2/10 – Ontzettend slecht

Maria de Lurdes

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik wond alles slecht, en super duur van de klualitatie van dat Hotel.mijn last keer.
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 21 dec 2022
Beste klantWe waarderen de tijd die het kostte om ons uw eerlijke mening over uw verblijf te geven. Onze oprechte excuses voor het ongemak tijdens uw verblijf. We hebben nota genomen van de kwesties die aan de orde zijn gesteld. We werken samen met de relevante teams om het probleem op te lossen en de aangeboden voorwaarden te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw verblijf bij ons, we zullen binnenkort beginnen met de renovatie van ons hotel.BegroetingenHet directoraat

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nette kamers en een prima kwaliteit service
Wij verbleven in het hotel i.v.m. ziekenhuisbezoek. Kon niet beter qua ligging. Het enige minpuntje was voor ons de douche in de badkamer. Iemand met een beetje beperking kan zich niet douchen en dat was erg jammer. Verder hebben wij een prima verblijf gehad en wij zullen i.v.m. het ziekenhuis weer terug moeten komen. Wij wonen in de Algarve en komen met openbaar vervoer naar Lissabon en uw hotel ligt ten opzichte van alle wensen heel goed.

6/10 – Redelijk

Koen, België

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Goed hotel dicht bij metro en station
Goed hotel, even buiten het centrum maar kort bij de metro. Evenwel wat gedateerd. Gratis Wifi uitstekend.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel vlak bij de metro ver van het centrum
Gewoon een goed hotel. Met goede bedden. Was alleen een beetje ver van het oude centrum wat niet heel erg is want met de metro kan je overal goed bij. Parkeren is erg duur in lissabon hier was het wat goedkopen dan de andere hotels.

8/10 – Goed

Wick, Sittad

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed Hotel
Wij vonden het hotel goed maar wordt het tijd voor en grondige renovatie vooral de kamer, o.a. verf, isolatie van het glas, en siliconen rande bad. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt buffet was erg goed, vers brood en broodjes, vlees en kaas alles was er in goede hoevelheden.

8/10 – Goed

arjan, ridderkerk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
zeer gastvrije mensen aan de receptie
voor één nacht een prima hotel. voor 7 euro met de taxi in het oude Centurm.

8/10 – Goed

Werchter ganger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettige uitvalsbasis voor verkenning van stad.
Prima hotel met metro op loopafstand. Aan zijweg, dus geen last van stadsverkeer. Traag wifi helpt je om te ontspannen en gewoon de stad in te gaan.

6/10 – Redelijk

Bart, Netherlands

kind staff, low quality breakfast
kind staff, low quality breakfast (bad coffee)m internet didn't work but was announced to be fixed

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel
Prettig hotel met vriendelijk en gastvrij en hulpvaardig personeel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
geen familiekamer voor gezin met 2 kinderen wat het nu wel erg duur maakte

8/10 – Goed

Georgine, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ben je een VIP in hotel Barcelona ?
Het hotel ligt buiten het centrum, maar dichtbij een metro- en busstation. Met een dagkaart kan je 24 uur reizen met de bus, metro of tram. Binnen 15 minuten ben je in het centrum van Lissabon. Onze kamer had een goed werkende airco ( temperatuur instelbaar) , een mooie douche en comfortabele bedden. Het uitzicht vanuit onze kamer was prima. Voor de deur staat een taxistandplaats, binnen 10 minuten ben je op de luchthaven. De kamers worden elke dag prima schoongemaakt. Het baliepersoneel is wat zakelijker ingesteld, geen tijd voor een praatje. Puur informatie over je kamer en de evt. voorzieningen. Op verzoek zijn ze erg behulpzaam. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid, elke ochtend verse broodjes, verschillende soorten fruit, uitgebreid beleg enz. Een aanrader !

6/10 – Redelijk

Julio

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
El baño muy antiguo
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 29 apr 2024
Dear Customer,Thank you for your sincere review. We regret that your recent stay did not live up to expectations. We appreciate your feedback and will share it with our team so we can continue to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you again, so that we can provide you with a better experience.Sincerely, the Director

10/10 – Uitstekend

Igor

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is perfect
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 29 apr 2024
Dear Customer First of all, thank you for choosing Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon. We are also grateful to have shared your experience with us and we are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again on your next visit. Best regards, The Manager

8/10 – Goed

Donna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Inside clean and nice, outside need more job to do.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 29 apr 2024
Dear Customer First of all, thank you for choosing Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon. We are also grateful to have shared your experience with us and we are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again on your next visit. Best regards, The Manager

4/10 – Matig

Jean

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Très chaud dans la cambre, l’air climatisée ne fonctionnait pas. Nous n’avons pratiquement pas dormi. Hôtel vieillot a besoin d’une mise à jour au niveau des chambres. Svp enlever les tapis !
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 24 apr 2024
Cher client,Merci pour votre avis sincère. Nous regrettons que votre récent séjour n’ait pas été à la hauteur des attentes. Nous apprécions vos commentaires et les partagerons avec notre équipe afin que nous puissions continuer à améliorer nos services. Nous espérons avoir l’occasion de vous accueillir à nouveau, afin que nous puissions vous offrir une meilleure expérience.Cordialement, le Directeur

6/10 – Redelijk

Conceição

Reisde met familie
Positief: Netheid
Je trouve que pour un hôtel de 4 étoiles, beaucoup de oubliées, surtout les serviettes, est une lampe de chevet qui clignoter tout le temps, est le petit déjeuner pouvez être un peu plus variés .
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 24 apr 2024
Cher client,Merci pour votre avis sincère. Nous regrettons que votre récent séjour n’ait pas été à la hauteur des attentes. Nous apprécions vos commentaires et les partagerons avec notre équipe afin que nous puissions continuer à améliorer nos services. Nous espérons avoir l’occasion de vous accueillir à nouveau, afin que nous puissions vous offrir une meilleure expérience.

10/10 – Uitstekend

Victor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 15 apr 2024
Dear Customer First of all, thank you for choosing Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon. We are also grateful to have shared your experience with us and we are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again on your next visit. Best regards, The Manager

6/10 – Redelijk

Rick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The property is reasonably maintained but dated. Looked nothing like the photos on the site. Room size was generous for Europe. Located near the Calouste Glubenkian Museum but otherwise distant from most major tourist sites. Not the most attractive part of Lisbon. Stay was adequate but nothing special.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 15 apr 2024
Dear Customer First of all, thank you for choosing Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon. We are also grateful to have shared your experience with us and we are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again on your next visit. Best regards, The Manager

8/10 – Goed

Meghan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 9 apr 2024
Dear Customer First of all, thank you for choosing Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon. We are also grateful to have shared your experience with us and we are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again on your next visit. Best regards, The Manager

8/10 – Goed

Juan Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
:-)
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 18 mrt 2024
Estimado Cliente, Antes de mais agradecemos a sua preferência pela nossa unidade. Agradecemos também a avaliação e comentários que fez sobre o nosso Hotel o nosso serviço e nosso staff. Trabalhamos diariamente para obter este tipo de reconhecimento. Ficamos a aguardar a sua próxima visita. Melhores cumprimentos

10/10 – Uitstekend

ROBERT

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel - clean and comfortable. Staff friendly and informative. Breakfast very good.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 13 mrt 2024
Dear Customer First of all, thank you for choosing Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon. We are also grateful to have shared your experience with us and we are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again on your next visit. Best regards, The Manager

10/10 – Uitstekend

Siegrid

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich kann mich über nichts beschweren. Es hat seinen Zweck total erfüllt.
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 13 mrt 2024
Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie sich während Ihres Aufenthalts in Lissabon für das Hotel 3K Barcelona entschieden haben.Wir danken Ihnen auch dafür, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben, und freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat. Wir freuen uns, Sie bei Ihrem nächsten Besuch wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen, der Direktor

10/10 – Uitstekend

Adriana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente :)
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 16 feb 2024
Estimada ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos, O Diretor

10/10 – Uitstekend

Alice

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 24 jan 2024
Dear Guest, Thank you for choosing Hotel 3K Barcelona and for taking the time to provide feedback about your experience at our hotel. We are extremely pleased to know that we provide you with a pleasant stay and we are proud to know that the different facilities, amenities, and breakfast at our Hotel have met your expectations. We hope you will visit us again. Best regardsThe Manager

8/10 – Goed

Carlos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 19 jan 2024
Estimado ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos, O Diretor

10/10 – Uitstekend

Filipe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 9 jan 2024
Estimado ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos, O Diretor

10/10 – Uitstekend

Leo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 9 jan 2024
Dear Customer First of all, thank you for choosing Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon. We are also grateful to have shared your experience with us and we are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again on your next visit. Best regards, The Manager

10/10 – Uitstekend

Andreia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 9 jan 2024
Dear Customer First of all, thank you for choosing Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon. We are also grateful to have shared your experience with us and we are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again on your next visit. Best regards, The Manager

8/10 – Goed

ana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 9 jan 2024
Estimado ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos, O Diretor

10/10 – Uitstekend

Eunice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value, near stations
The hotel is near Metro and train station (to Sintra), quiet area any yet near to a shopping centre and to coffee shops for breakfast - perfect location. Very happy with the night reception gentleman giving us tips of where to go when we arrived at 11pm.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 9 jan 2024
Dear Customer First of all, thank you for choosing Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon. We are also grateful to have shared your experience with us and we are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again on your next visit. Best regards, The Manager

10/10 – Uitstekend

Manuel Praia, Stoughton

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 31 jan 2024
Estimado ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos, O Diretor

10/10 – Uitstekend

Maria Margarida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 9 jan 2024
Estimado ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos, O Diretor

4/10 – Matig

AKHMAD

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 9 jan 2024
Dear Customer First of all, thank you for choosing Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon. We are also grateful to have shared your experience with us and we are happy that it was to your liking. We look forward to welcoming you again on your next visit. Best regards, The Manager

6/10 – Redelijk

frode

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 5 jan 2024
Dear Customer,Thank you for your sincere review. We regret that your recent stay did not live up to expectations. We appreciate your feedback and will share it with our team so we can continue to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you again, so that we can provide you with a better experience.Sincerely, the Director

8/10 – Goed

Francisco Raposo

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 2 jan 2024
Estimado ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos, O Diretor

8/10 – Goed

Fernando

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 2 jan 2024
Estimado ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos, O Diretor

8/10 – Goed

Pedro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 22 dec 2023
Estimado ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos, O Diretor

8/10 – Goed

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 14 dec 2023
Dear Customer,First of all, thank you for choosing the Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon.We also thank you for sharing your experience with us and we are glad it was to your liking. We look forward to welcoming you again on your next visit.Yours sincerely, The Manager

6/10 – Redelijk

Dario

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 11 dec 2023
Estimado ClienteObrigado pela sua avaliação sincera. Lamentamos que a sua recente estadia não tenha correspondido às expectativas. Agradecemos os seus comentários e iremos partilhá-los com a nossa equipa, para que possamos continuar a melhorar os nossos serviços. Esperamos ter a oportunidade de o receber novamente, para que lhe possamos proporcionar uma melhor experiência.Atenciosamente, O Director

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 11 dec 2023
Estimado ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos,O Diretor

6/10 – Redelijk

Jaime

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Se escucha bastante el sonido de los aviones, todo lo demás muy bien
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 11 dec 2023
Estimado cliente,Gracias por su sincera revisión. Lamentamos que su reciente estancia no haya estado a la altura de las expectativas. Agradecemos sus comentarios y los compartiremos con nuestro equipo para que podamos continuar mejorando nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente, para que podamos brindarle una mejor experiencia.Atentamente, el Director

10/10 – Uitstekend

Pedro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 11 dec 2023
Estimado ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos,O Diretor

10/10 – Uitstekend

Massimo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera molto comoda e letti molto comodi
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 11 dec 2023
Gentile Cliente,Prima di tutto, grazie per aver scelto l'Hotel 3K Barcelona durante il vostro soggiorno a Lisbona.Ti ringraziamo anche per aver condiviso la tua esperienza con noi e siamo contenti che sia stata di tuo gradimento. Non vediamo l'ora di darvi nuovamente il benvenuto alla vostra prossima visita.Cordiali saluti, Il Direttore

10/10 – Uitstekend

Fernando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 11 dec 2023
Estimado ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos,O Diretor

8/10 – Goed

João

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 11 dec 2023
Estimado ClienteAntes de mais, obrigado por ter escolhido o Hotel 3K Barcelona durante a sua estadia em Lisboa.Agradecemos também ter partilhado a sua experiência connosco e ficamos contentes por ter sido do seu agrado. Aguardamos recebê-lo novamente na sua próxima visita.Com os melhores cumprimentos,O Diretor

8/10 – Goed

Jeremy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel 3K Barcelona op 16 feb 2024
Dear Customer First of all, thank you for choosing Hotel 3K Barcelona during your stay in Lisbon. We are also grateful to have shared your experience with us and we are happy that you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again on your next visit. Best regards, The Manager