Receptie

Beoordelingen van Hotel Alif Campo Pequeno

3 out of 5
Hotel Alif Campo Pequeno
Avenida Joao XXI, 80, Lisbon

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 285 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 460 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 187 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1002 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Maartje Louise

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, nice staff and the metro station is nearby which is convenient when you want to go to the city
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel op 21 mrt 2024
Dear Maartje,Thank you for your stay and for your review.Hotel Alif wishes you a good year. We hope to see you again soon.Regards,Fernando

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service, friendly staff
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van hotel op 16 sep 2023
Dear FrankMany thanks for the preference Hope see you soonBest RegardsFernando

10/10 – Uitstekend

caroline

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel op 2 aug 2023
Dear GuestMany thanks for the preference Hope see you soonBest RegardsMohammed

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Het bed was goed. De badlamer had schimmel. De eerste lamer had een riool lucht. De tweede kamer was zonder deze lucht.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Kees

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stedentrip met het gezin
Mooi hotel. Dicht bij de metro en trein. De entree is we gedateerd maar nog heel netjes. De kamers zijn modern, schoon en volgens mij recentelijk geheel vernieuwd. Het ontbijt zou wel wat beter kunnen. Er was genoeg alleen na 3 dagen ga je toch wat variatie missen.
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Op loopafstand van de metro.
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Te donkere kamer geen stopkontant aan nachttafeltje
5 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

kees, hekelingen

Positief: Netheid
centraal gelegen hotel
het hotel ligt vrij centaal dicht bij de metro/bus,wij hebben geen ontbijt genomen dat namen wij in lisabon (stad),vlakbij het hotel aan de overkant bij het museum kan je met de roltrap/lift naar beneden waar je allemaal eet tentjes heb zitten waar je goed kan eten er zit zelfs een supermarkt!,het hotel was aangenaam een beetje gedateerd maar verder wel okay en geen geluid van auto`s een mooie tijd gehad wij zijn er 8 nachten in dit hotel geweest,voor een stadstrip is het prima!
6 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

B, Den Haag

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
0 sterrenhotel vlakbij de metro en klein centrum
Het hotel zag er in eerste instantie goed uit. Kamers en gangen zijn wat gedateerd en er hangt een muffe geur. Het hotel is om de onproffesionaliteit van het personeel zeker 0 sterren waard. De extra afvoerput van het bad (dat ervoor zorgt dat de bad niet overloopt) was aangesloten aan de ventilatierooster aan de buitenkant van het bad. Het water werd dus ipv naar de riolering naar de grond geleid. Na het nemen van een bad was de hele badkamer én slaapkamer ondergelopen omdat het water door de afvoer via het rooster naar de grond geleid. Wij hebben personeel erbij gehaald en het allereerste wat werd gezegd is "you must pay" en dit werd continu herhaald. Nadat er werd geconstateerd dat het een fout van hun was werden wij kwalijk genomen dat we tijdens het baden niet controleren of er water over boord is. Drie dagen later verteld de eigenaar dat wij meemoeten betalen in de kosten van een nieuwe vloer. Terwijl er duidelijk veel oude schade aan de houten kasten en muren te zien was als gevolg van wateroverlast. En pas de een na laatste dag kregen wij ons gelijk omdat we dreigden externe inspectie en politie bij te halen. Niet te spreken over hun gedrag! En we hebben nog geen excuses gehad! Jammer! Helft van de vakantie hebben wij in zorgen moeten door brengen hierdoor!!!
7 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Ad

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
In orde!
Wij verbleven er met 7 vrienden met elk één kamer. Kamers waren netjes maar ietwat verouderd. Ontbijt was prima. Goede plek om van hieruit Lissabon te verkennen.
3 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Tineke

Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel
Het was wel erg netjes, maar beetje verouderd qua badkamer. De bedden waren comfortabel. Het ontbijt was bij ons niet inclusief, maar hebben wel paar keer ontbeten, jammer dat er weinig keus was qua vleeswaren en jammer genoeg geen gekookte eieren, alleen maar roerei en zoetigheid in de vorm van jam. Het personeel was erg vriendelijk. Een koelkastje kan je huren voor 3,50 euro. We hebben een heerlijk verblijf gehad.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel. Behulpzame personeel. Ruime kamer. Dichtbij metro.

8/10 – Goed

Allagonda D.

Positief: Netheid, personeel en service
Prima locatie. Jammer dat de bar dicht was. Die werd verbouwd.
Prima hotel. Goed schoon. Vriendelijk personeel. Jammer dat de bar verbouwd werd en daardoor gesloten was.

8/10 – Goed

Ronald, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice, clean but noisy hotel.
Nice hotel for the price you pay. Rooms are clean and beds are comfortable. But the walls are paper thin! You can hear everything from the rooms next to yours. Breakfast is cheap but very basic. Hotel is 5 mins. walk from the Metro, which makes it a good location for exploring Lisbon. Public transport is very cheap in Lisbon. You can buy a day-ticket (which is valid in metro, bus, trams and elevators) for 6 Euros.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel.
Hotel ligt buiten centrum maar is prima te bereiken met openbaar vervoer. Ideaal hotel voor een stedentrip.

8/10 – Goed

J.M, Houten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed!
Op doorreis, prima hotel! Alles keurig schoon, geen geluidshinder, dichtbij vliegveld,heerlijk ontbijt, kortom prima hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Goed hotel voor een kort verblijf in Lissabon
Het hotel ligt in een rustiger deel van het centrum, vlak naast een metrostation. Via de metro ben je binnen een kwartier in het oude centrum van Lissabon. De kamers zijn wat gedateerd. Een opknapbeurt zou dit hotel een stuk aantrekkelijker maken. De kamers waren schoon. Onze reservering bleek geannulleerd zonder ons medeweten. Men heeft dit heel netjes hersteld en kregen zonder meerkosten een ruime suite in plaats van een standaardkamer. Ontbijt was uitgebreid tegen een heel schappelijke prijs. Internet is gratis i.t.t. wat op deze site staat.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor stadsbezoek.
Alles wat je nodig hebt voor een verblijf van enkele dagen is er!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Simpel
Prima voor een paar dagen lissabon waarbij je toch alleen maar in de stad zelf bent.

8/10 – Goed

Hans M, Etten-Leur

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed 3 sterren hotel
Het Alif hotel is prima gelegen om Lissabon en/of de omgeving te verkennen. De kamer was wat klein, de badruimte prima, met grote douchekop en meer dan genoeg heet water. Alles was goed schoon en werd ook dagelijks goed schoon gehouden. Het ontbijtbuffet was ruim voorzien. De 3 sterren is het hotel meer dan waard.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
No nonsense hotel
No nonsense hotel. Zeker het geld waard. Niet in het centrum maar goede OV verbindingen. Behoorlijk winkelcentrum onder de arena tegenover het hotel met een foodcourt waar talloze eettentjes gevestigd zijn. Heel handig.

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor weinig.
De locatie van het hotel was erg prettig, dicht bij een metrostation. Bij de aankomst op het vliegveld is het dus makkelijk bereikbaar, en als je naar het centrum wil is het ook goed te doen. (via de rode en gele metrolijn) Wij hadden een kamer aan de voorkant, met een balkon. Dat balkon was wel erg klein, maar toch leuk voor het uitzicht. Er ligt wel een drukke straat aan de voorkant, dat gaf wel wat lawaai, maar ik kon er wel doorheen slapen. Het was een net hotel met vriendelijk personeel, kamer werd elke dag goed schoongemaakt, met nieuwe handdoeken etc. Ook hadden ze gratis Wi-Fi. Het enige minpuntje van mij, is dat de bedden redelijk hard zijn.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Net eenvoudig hotel
Het hotel heeft nette kamers en de handdoeken worden iedere dag verschoond. Het personeel begroet je nauwelijke en als je iets vraagt krijg je geen duidelijk antwoord en zijn ze ook niet bereid iets op te zoeken. De hal is ook niet gezellig, de folders liggen achter een pilaar en het personeel geeft ook geen folders mee. Kan allemaal veel vriendelijker.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor stedentrip Lissabon.
Onze stedentrip naar Lissabon is mede geslaagd door ons prima verblijf in dit hotel. Uitstekende ontvangst bij de check in. Directe beschikbaarheid van de kamer ondanks het vroege uur. Vriendelijk restaurantpersoneel. We nemen de brommende barman op de koop toe. Metro en bus vrijwel om de hoek.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Good neighborhood, good hotel, good starting point
Easy access to Metro via Campo Pequeno, but also reachable using taxi for around 7 euros from the airport. Room is clean and reasonable sized. Only part of this hotel which i didn't like is that you have to pay steep rates for the wifi. But i did my homework before i booked, so i maybe shoudn't compain. Overal enjoyed my stay here, had better and also seen worse.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima hotel voor stedentrip
Prima hotel, verwacht geen luxe/ modernisering, de tijd lijkt in Lissabon stil te hebben gestaan. Ontbijt goed, aardig personeel, bereikbaarheid goed, (iig) aan voorzijde wel veel lawaai van verkeer.

4/10 – Matig

Twanny, Waalwijk

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
niet aan te bevelen bij vrienden/familie
Allereerst het meest belangrijke: * geen info over het hotel op de kamer * geen koelkast terwijl er wel een kastje voor is * geen waterkoker voor koffie/thee * 1 stoel op de kamer * fohn defect ; tot 3 x toe moeten klagen en fohn is 3x getaped, dat werd heet en niet meer vast te houden, * badkamer is oud en kranen zijn slecht * op foto is de ingang van het hotel voorzien van een grote tuin, niet in het echt dus. * kamer is erg klein. *geen verlichting die werkt op het balkon. * bar op 1ste verdieping is saai en in 5 dagen geen barbezoeker gezien.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel met prima ligging
De hotelkamers zijn goed. Goede bedden, bad&douche, airco. Schoonmaakservice is goed. Onderhoud kan wel iets beter (maar is gewoon voldoende). Alles functioneert overigens goed. Zorg ervoor dat je een kamer aan de voorzijde hebt. Daar zitten de balkons. Vooral qua uitzicht is dat beter. Prima locatie. Ligging erg gunstig m.b.t. openbaar vervoer (metro). Hotel personeel spreekt de talen en is behulpzaam.

6/10 – Redelijk

tanja

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
citytrip lissabon
Bij het boeken via de website stond dat er op alle kamers een balkon, een open haard en een tv in de badkamer zou zijn; het was er echter geen van allen, niet dat we er behoefte aan hadden, maar dan moet het er ook niet bij staan.het hotel was verder prima, zeer uitgebreid ontbijtbuffet voor een goede prijs. minpuntje is dat er geen koelkastje op de kamer is, terwijl die er waarschijnlijk wel gezeten had. de hop on hop off bus stopt vlakbij het hotel en er zijn leuke restaurantjes in de buurt., kortom prima hotel.

8/10 – Goed

Amsterdammertje, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel op een goede locatie
Heel fijn hotel in een rustige omgeving. Metro is op 2 minuten loopafstand. Kamer was erg netjes en het personeel behulpzaam. Ontbijt was goed geprijst. Euro 6,50 per keer.

10/10 – Uitstekend

Regina, 1774 Slootdorp, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super schoon en dicht bij metro
Het opvallendste is dat het hotel super schoon is. De badkamer en de kamer, echt superschoon, niks op aan te merken. De bedden liggen goed (voor hotel begrippen liggen ze echt heel goed). De kamer was wel wat klein, maar je gaat toch niet naar Lissabon om op je kamer te zitten, en daarnaast ruim genoeg om rond te lopen. Stond ook een bureau in, maar geen zitje. Het is 5 minuten vanaf de metro waarna je binnen no time in het centrum zit. Het ontbijt was ook prima.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steden trip en een prettig hotel
Keurig hotel voor een stedentrip. Ontbijt is goed met leuk uitzicht.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel
Alif Campo Pequeno is een goed hotel. Het heeft nette kamers en de badkamer ziet er goed verzorgd uit. Douche in bad, tweepersoonsbed, airco en televisie op de kamer. Internet kan in de lobby gebruikt worden, dit kost echter wel geld (gaat per 15 minuten). De huur van een kluisje kost € 1,50 per dag (er moet 10 euro borg betaald worden). In verband met de locatie hebben we geen gebruik gemaakt van het restaurant. Voldoende aanbod in het centrum en de omgeving.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor een stedentrip
Het hotel heeft een ideale ligging voor als je veel wilt gaan bekijken in en rond Lissabon. Op loopafstand liggen twee metrostations (allebei voor één van de totaal vier metrolijnen die er zijn) en ook het treinstation ligt in de buurt. Voor de deur zit een winkelcentrum met supermarkt waar je dus snel even wat kunt halen als je een hele dag onderweg bent. De kamer is wel enigszins aan de kleine kant (in ieder geval degene die wij hebben gehad), dus als je wat meer tijd in je hotel wilt/moet doorbrengen is het misschien niet de beste keuze. De kamer was verder netjes verzorgd en werd goed schoongemaakt iedere dag.

10/10 – Uitstekend

Sadeeq

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service is excellent from the reception to breakfast and security.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Alif Campo Pequeno op 26 apr 2024
Dear Sadeeq, We're glad to hear that from you.We hope we can see you again soon! Regards,Saminah Hotel Alif Campo Pequeno

10/10 – Uitstekend

Christa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nettes und zuvorkommendes Personal, egal ob an der Rezeption oder Reinigungskräfte. Trotz Renovierungarbeiten im 2. Stock, unser Zimmer war im 8. Stock, war die Belästigung nicht nennenswert. Sehr saubere Zimmer, wir fühlten uns sehr wohl.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel op 19 apr 2024
Dear Christa,Thank you for your stay and for your review.Hotel Alif wishes you a good year. We hope to see you again soon.Regards,Fernando

10/10 – Uitstekend

Philippe

Excellent start
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel op 26 mrt 2024
Dear Phiçipp,Thank you for your stay and for your review.Hotel Alif wishes you a good year. We hope to see you again soon.Regards,Fernando

10/10 – Uitstekend

Lisa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really great for a three star hotel. Was a little far from old town but had public transport close by. There’s also a bus close to the hotel that takes you to the airport - very convenient
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hotel op 19 feb 2024
Dear GuestMany thanks for the preference Hope see you soonBest RegardsMohammed

8/10 – Goed

Abdel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Alif Campo Pequeno op 2 feb 2024
Dear Abdel,Thank you for your stay and for your review.Hotel Alif wishes you a good year. We hope to see you again soon.Regards,Saminah

8/10 – Goed

Marcelo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Foi tudo bem quanto a estadia. Náo experimentamos o pequeno almoço. Agua na máquina só com numerário ou moedas. Estacionamento apertado.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Alif Campo Pequeno op 2 feb 2024
Estimado Marcelo,Muito obrigada pela sua estadia. Agradecemos o seu comentário para que possamos melhorar. O Hotel Alif deseja-lhe um bom ano. Esperamos voltar a vê-lo brevemente. Cumprimentos,Saminah

8/10 – Goed

josé

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
boa loalizacao. hotel confortavel.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Alif Campo Pequeno op 2 feb 2024
Estimado José,Muito obrigada pela sua estadia. O Hotel Alif deseja-lhe um bom ano. Esperamos voltar a vê-lo brevemente. Cumprimentos,Saminah

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel muito bom
O hotel é muito bem localizado, recem reformado, as instalações estão como novas! cama excelente, quarto bom, casa de banho boa. o atendiemnto dos funconarios excepcional, educados, prestativos. SE não fosse por um detalhe, o banheiro estava com cheiro de fezes. Sim, fezes. Ha um bidê no banheiro que talvez tivesse sido mal higienizado e pudesse ter fezes no ralo. Fiquei mal com isso.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Alif Campo Pequeno op 2 feb 2024
Estimado,Muito obrigada pela sua estadia. Pedimos desculpa pelo sucedido e agradecemos o comentário para que possamos melhorar. Infelizmente, porque o seu comentário é anónimo, não podemos averiguar profundamente a situação.O Hotel Alif deseja-lhe um bom ano. Esperamos voltar a vê-lo brevemente. Cumprimentos,Saminah

10/10 – Uitstekend

Carla

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel Alif Campo Pequeno op 2 feb 2024
Estimada Carla,Muito obrigada pela sua estadia. O Hotel Alif deseja-lhe um bom ano. Esperamos vê-la brevemente.Cumprimentos,Saminah

10/10 – Uitstekend

Carla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fim de semana em família
Fim de semana em família, muito agradável e excelente estadia.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hotel op 10 dec 2023
Dear GuestMany thanks for the preference Hope see you soonBest RegardsMohammed

10/10 – Uitstekend

Anabela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property was great! We felt really safe (2 women traveling together) THE LOCATION was great so many restaurants in the area that are walkable :) coffee shops in the area!
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel op 7 dec 2023
Dear AnabelaMany thanks for the preference Hope see you soonBest RegardsFernando

8/10 – Goed

Taoufik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, clean hotel even if the building is old, quiet. Good location (close to airport)
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van hotel op 7 dec 2023
Dear TaoufikMany thanks for the preference Hope see you soonBest RegardsFernando

8/10 – Goed

simone

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa localização
Hotel com boa localização, próximo a um shopping, restaurantes e boas opções de transportes. O quarto é limpo e tem bom atendimento. Não vale a pena o café da manhã por 8,50 euros, é fraco.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel op 19 nov 2023
Boa tarde Simone, Obrigada pela sua estadia, esperamos vê-la novamente em breve. Iremos ter em conta a sua sugestão.Boa semana.Saminah

10/10 – Uitstekend

Simone

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bom
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel op 17 nov 2023
Estimada Sra Simone Muito obrigado pela confiança e sua gentilezaGratos pelo seu comentário.Melhores cumprimentosFernando Dias