Businesscentrum

Beoordelingen van Hotel Real Parque

4 out of 5
Hotel Real Parque
Avenida Luis Bivar, 67, Lisbon

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 347 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 466 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 136 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 999 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 999 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

f.j

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Om terug te komen
Even goed hotel vriendelijk personeel een prima breed bed en een goede kamer en goed ontbijt!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Pedro Arnaut op 12 jan 2020
Dear Guest, First, i apologize for not answering in Dutch. Thank you for your comments. It’s always important to know our Guests' opinion to maintain and improve our service every day. We are happy to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again, soon. Kind regards, Pedro Arnaut - Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De stoelen in de ontbijtruimte waren wel aan vervanging toe
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Margareth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede bedden! Alles was schoon. Behalve de stoelen in het buffet restaurant. Deze zijn echt aan vervanging toe!
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Pedro Arnaut op 27 jun 2019
Dear Margareth, First, i apologize for not answering in Dutch. Your feedback is very important and appreciated, as it helps us achieve our aim of constantly improving our service according to our Guests’ preferences and needs. We regret that not everything corresponded to your expectations, but we are glad that you have spent a pleasant time with us. Thank you very much for your constructive and detailed feedback, which we really appreciate and which will be taken into consideration. Please do not hesitate to contact us for any information or assistance you might require. We hope that in the near future we will have the honor to welcome you again to our Hotel. Kind regards, Pedro Arnaut Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
personeel beoordeling goed en behulpzaam, staat van de ontvangstruimte en eetruimten en sportcafe is ok, staat van de kamers is m.i wat gedateerd
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Pedro Arnaut op 23 mei 2019
Dear Guest, First, i apologize for not answering in Dutch. It is really gratifying to know how enjoyable your stay was and that you were pleased with our service quality. Thank you so much for your constructive comments and review. We look forward to welcoming you again, hopefully soon, to our Hotel. Kind regards, Pedro Arnaut Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoon hotel, goed ontbijt en dichtbij metrostation.
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima. Niet super sjiek. Al wat ouder gebouw. Service is heel goed.
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Matig schoon, met name de badkamer. Gevraagd om een irritant knipperend lampje te vervangen, werd niet gedaan, alleen losgedraaid Verder weinig verlichting in de kamer en slapen met ramen dicht in verband met herrie buiten (en vliegtuigen maar dat kan nauwelijks anders in verband met de ligging niet ver van het vliegveld)
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Pedro Arnaut op 7 mei 2019
Dear Guest, First, i apologize for not answering in Dutch. We regret that your experience was not the best one. Those are a set of observations that happen exceptionally, to which none Hotel can escape due to its operation and daily use. Usually the comments about our Hotel are very positive but we will take all of your comments into consideration and do our utmost to improve the aspects mentioned. We look forward to welcoming you again, hopefully soon, at the Hotel Real Parque. Kind regards, Pedro Arnaut Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel is best oké. Gemakkelijk te bereiken met metro. Het personeel was zeer vriendelijk. Ontbijt was in orde.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Pedro Arnaut op 7 mei 2019
Dear Guest, First, i apologize for not answering in Dutch. Thank you so much for your review, especially for your kind comments about the friendliness of our team, which were really appreciated. We are happy to know that you had a thoroughly enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you again to our Hotel. Kind regards, Pedro Arnaut Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Mathijs, Eindhoven

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Door middel van het gebruik van pasjes in de lift voelde het hotel heel veilig. Je kon zonder pasje niet naar de kamers komen.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Pedro Arnaut op 18 mrt 2019
Dear Mathijs, First, i apologize for not answering in Dutch. It is really gratifying to know how enjoyable your stay was and that you were pleased with our service quality. Thank you so much for your constructive comments and review. We look forward to welcoming you again, hopefully soon, to our Hotel. Kind regards, Pedro Arnaut Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager op 2 apr 2019
Dear Guest, Thank you for your positive feedback about the Real Residência. Our focus is to completely satisfy all our Guests' needs and to provide them with a great and unique experience. We are very proud to learn that you were so happy with your stay with us. We look forward to welcoming you again, hopefully soon. Kind Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Beetje gedateerd hotel met hopeloze bad/douche combinatie en amper stopcontacten in de kamer. Kamer wel ruim, bed goed en ook het ontbijt verder prima
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Pedro Arnaut op 4 mrt 2019
Dear Guest, First, i apologize for not answering in Dutch. We are very happy to know that you've had a thoroughly enjoyable stay with us. Please be assured that all of your comments and suggestions will be taken into consideration and that we will do our utmost to improve wherever we can. Thank you so much for your review and we look forward to welcoming you again, hopefully soon. Kind regards, Pedro Arnaut Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Locatie is goed bereikbaar , kamers zijn groot en schoon, personeel is behulpzaam en vriendelijk Ontbijt prima!
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Pedro Arnaut op 4 mrt 2019
Dear Guest, First, i apologize for not answering in Dutch. Thank you so much for your review, especially for your kind comments about the friendliness of our team, which were really appreciated. We are happy to know that you had a thoroughly enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you again to our Hotel. Kind regards, Pedro Arnaut Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Pedro Arnaut op 30 jan 2019
Dear Guest, We really appreciate your feedback and we are very happy to know that you enjoyed your experience with us. The satisfaction of our guests is extremely important to us. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon for another great experience at the Hotel Real Parque. Best regards, Pedro Arnaut Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Ryan

Was makkelijk, dicht bij het metro station, hotel zelf was goed, ruime kamers, goede ontbijt, vriendelijke personeel.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Pedro Arnaut op 20 dec 2018
Dear Ryan, First, i apologize for not answering in Dutch. We really appreciate your feedback and we are very happy to know that you enjoyed your experience with us. The satisfaction of our guests is extremely important to us. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon for another great experience at the Hotel Real Parque. Best regards, Pedro Arnaut Real Experience Manager

8/10 – Goed

Harmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend met vrienden
Goed hotel met een brede keus aan het ontbijtbuffet Lunch en Diner ook beschikbaar maar zelf niet gebruik van gemaakt Dichtbij metrostations, maar zelf 1 maal vanuit hotel naar centrum gelopen, via park en brede wegen makkelijk te doen ook omdat het naar beneden gaat, veel bezienswaardigheden onderweg. Top weekend gehad want Lissabon is ceker de moeite waard en Hotel Real Parque past daar precies in Kamer netjes en elke dag opgeruimd Hotel netjes en leuke sportsbar Vlakbij plekjes waar je voor een euro een biertje kan halen
5 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Pedro Arnaut op 22 aug 2018
Dear Harmen, First, i apologize not for answering in Dutch. Thank you for the feedback and for your constructive comments. It’s always important to know our Guests' opinion in order to maintain and improve our service every day. We are happy to learn that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again in the near future at the Hotel Real Parque. Kind regards, Pedro Arnaut Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf
Was goed, vriendelijk personeel. Mooie, schone en ruime kamer. Goed ontbijt. Vlakbij OV.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Pedro Arnaut op 22 jan 2018
Dear Mr. Mark, It is really gratifying to know how enjoyable your stay was and that you were pleased with our service quality. Thank you so much for your constructive comments and review. We look forward to welcoming you again, hopefully soon, to our Hotel. Kind regards, Pedro Arnaut Real Experience Manager

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed, mooi en schoon Hotel Real Parque
Het hotel ligt vlakbij metrostation San Sebastiao dat 4 haltes van het centrum van Lissabon vandaan ligt. Hotelkamers zijn zeer netjes en schoon. Ontbijt meer dan voldoende variaties in mogelijkheden. Parkeren naast hotel is 9 euro per 24 uur. Koopje dus.. zeker aan te bevelen...
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Real Hotels Group op 2 nov 2017
Dear M. Jan, First we would like to apologize for not answering in Dutch. We are very happy to know that you enjoyed our location, room and our breakfast. It will be a pleasure to welcome you again at Hotel Real Parque. Best Regards, Mariana Mourão Real Experience Manager

8/10 – Goed

CJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor een weekend Lissabon
De locatie is nabij metrohalte Saldanha (rechtstreeks vanaf de luchthaven te bereiken). In circa 20-30 minuten lopen ben je in het stadscentrum van Lissabon. Het hotel oogt een beetje oubollig, maar is wel schoon en heeft comfortabele bedden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. In het hotelrestaurant kun je voor weinig lekker eten (ontbijt, lunch & diner). In de omgeving van het hotel vind je ook leuke restaurants. Kortom voor een weekend Lissabon was dit hotel prima!
Reactie van Grupo Hotéis Real op 21 nov 2016
Dear Guest, First, we of all we would like to apologize for not answering in Dutch. Thank you so much for sharing this wonderful comment. We are pleased to know that you found the Hotel Real Parque clean, comfortable and with a good restaurant. Thank you, specially, for the compliments regarding our staff who will be certainly very proud after reading your review! We are looking forward to see you again! Best regards, Mariana Mourão Customer Experience Manager

8/10 – Goed

Antonius H.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Perfecte start locatie
Gezellig hotel, met allervriendelijkste en behulpzame medewerkers. Eten erg goed en niet duur. Dicht bij 2 metrostations

8/10 – Goed

Shaista B.

Positief: Comfort kamer
Matig
Locatie was perfect, personeel vriendelijk op 1 na. Hygiene wat minder, receptie zag er lux uit, maar boven in de gangen rook het muf en de kamer was stoffig, behalve de badkamer was netjes en elke dag nieuwe handdoeken.

8/10 – Goed

Nele

Positief: Netheid
Fijn verblijf!
Ruime kamer, rustige buurt, proper! Personeel kon vriendelijker en WiFi werkte alleen in de buurt van de deur....

8/10 – Goed

Gunther B.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel
Het hotel had een prima ontbijt, goede douche en vriendelijk personeel. Op nog geen 5 minuten wandelen van de metro en in de buurt een shopping center: El corte Ingles. Zeker zijn geld waard.

8/10 – Goed

Armand V.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooie 4 daagse.
Zeer goed hotel het ontbijt mocht wat meer variatie hebben wat niet wil zeggen dat het niet goed was. Bediening personeel vriendelijk. Het was een mooie 4 daagse

8/10 – Goed

Luc vr

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aanrader
Hotel ligt kort bij metrostation, bushaltes. Centrum ligt binnen bereik. Ook te voet is het te doen richting centrum.

8/10 – Goed

Geert D.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gewoonweg goed
Het enige minpunt dat we kunnen vinden , is dat , bij het onbijtbuffet, wanneer iets leeg was, het enigszins een tijdje duurde , voor het opnieuw werd aangevuld. Maar dat weegt absoluut niet op tegen de positieve punten. Prijs/kwaliteit een topper. Gewoonweg een aanrader !

10/10 – Uitstekend

Dirk R.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel voor citytrip
Heel centraal gelegen Goed ontbijt Dicht bij metro Mooi hotel Comfortabele bedden en mooie badkamer Zeer goede douche

8/10 – Goed

Maria B.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
tripje met de meiden
Het hotel voldeed in alles wat we verwacht hadden. Fijne mensen en vlotte bediening, propere kamers.

10/10 – Uitstekend

Hugues V.

Positief: Netheid, comfort kamer
Leuk Hotel
Perfect voor citytrip !! goede ligging !! verzorgd en zwembad op dak maken het af !!!

6/10 – Redelijk

Marcel, Nederland

Goed hotel om Lissabon te bezoeken
Redelijk hotel met grote ruime kamer. Hotel is op 15 tot 20 minuten loopafstand van het centrum Helaas wel gehorig (verkeerslawaai) en versleten bedden. Ontbijt was zeer slecht! Een te kleine zaal voor alle aanwezigen waardoor je moest wachten op een tafeltje, het personeel verwijst je naar een 4 persoons tafel waar al 2 mensen zitten. Dit niet gedaan en gewacht tot er een tafel vrij kwam. Er was te weinig personeel, men kon het niet bijhouden met opruimen en bijvullen waardoor het rommelig was en soms producten of de glazen op waren. De kok liep zo snel dat hij tot 2 maal toe bijna een bezoeker omver liep. Dit vind ik niet kunnen voor zo'n chique hotel, ik had er dan ook meer van verwacht. Goed hotel om centrum Lissabon te bezoeken, voor de overige bezienswaardigheden in de wijk Belem (zeker de moeite waard) ben je op de auto of openbaar vervoer aangewezen.

8/10 – Goed

Urmila B.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goed bereikbaar
Hotel personeel was zeer vriendelijk. De locatie was prima bereikbaar te bereiken met de openbaar vervoer.

8/10 – Goed

Patries

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel!
Het was een erg fijn hotel, mooie ruime kamer, goede bedden en erg schoon. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De omliggende straten van het hotel zien er wat armoedig uit en in het donker slecht verlicht, maar dat maakt het hotel zeker niet minder waard. Op steenworp afstand een supermarkt en dichtbij ook een winkelcentrum en het metrostation [wel goed om vooraf te weten dat je bij de metro de uitgang Avenida Antonio Augusto de Aguiar (sud) - Rua Carlos Testa moet hebben (waarna je alleen maar rechtdoor - rechts - rechtdoor hoeft te lopen) anders ben je enorm aan het zoeken!]

8/10 – Goed

Ronny VT

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
SUPER HOTEL
Gemakkelijk bereikbaar met Metro Sao Sebastião rechtstreeks van luchthaven. Vriendelijk personeel aan de receptie. We hadden kamer op 10-de verdieping met zicht over Lissabon. De kamer was heel proper ! Alleen het bed was hard en kraakte bij elke beweging. Ontbijtbuffet was heel lekker en uitgebreid. 's Avonds was er een buffet voor 15€ alles inbegrepen, ook drank. Heel lekker. Ik kom hier zeker terug.

8/10 – Goed

Stefan, Halle

Positief: Netheid, personeel en service
Prijs kwaliteit zeer goed hotel.
Het hotel is gelegen in de wijk waar ook het warenhuis El Corte Ingles ligt, vlak bij het Parque Eduardo én vlakbij een metrostation vanwaaruit alle uithoeken van de stad te doen zijn. De metro's rijden tot het centrum maar de laatste is om 1u 's nachts terug. Wie graag de uitgangsbeurten opzoekt is dus genoodzaakt tevoet terug te keren, en dat is een heel eind klimmen. Te voet naar beneden is het een aangename wandeling. Het hotel heeft een a la carte restaurant én een buffetrestaurant. Beide zijn voortreffelijk én spotgoedkoop.

8/10 – Goed

Marion

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel.
Het hotel is prima. Het ligt in de buurt van een metrostation (al moesten wij wel even zoeken). Men houdt zich wel strikt aan het tijdstip 14.00 uur voordat je op de kamer mag.

6/10 – Redelijk

wekolk

goed hotel
Goed hotel. Dichtbij het metrostation. Bedden zijn matig, maar desondanks toch prima geslapen. Bedden zijn duidelijk gemaakt voor de Zuid Europeanen. Ontbijt was prima in orde. Vriendelijke service.

8/10 – Goed

Nan69

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel
Goed hotel. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Als ik iets van een minpuntje zou moeten noemen zijn dat de harde bedden. Verder alles goed. Een aanrader.

10/10 – Uitstekend

wolfs

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prima
Prima, schoon, ruime kamer goed personeel, goede bar

8/10 – Goed

jaap, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gewoon goed ,prima bereikbaar in rustige omgeving
prima hotel op 2 km van centrum,goed bereikbaarn,prettig geprijsd en van allE gemakken voorzien.Goede lounge,bar ,coffeeshop.

10/10 – Uitstekend

Eric, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super voor een stads bezoek
Twee nachten, heerlijk genoten in Lissabon. met 5 min lopen en drie metrohaltes ben je in centrum. Hotel service en staat ver boven prijs / kwaliteit verhouding. We betaalde 82E voor 2 nacht met 3 pers incl ontbijt. Auto konden we voor 9E per nacht in hotel garage kwijt (bewaakt). Mocht ik toch iets te zeuren hebben, ontbijt zaal is in 'kelder' nivo geen ramen naar buiten en een beetje somber.

8/10 – Goed

Stevens-Cuypers, Molenbeersel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goede service
Personeel was heel behulpzaam. Ontbijt was rijkelijk en werd goed bijgevuld. Kamers werden dagelijks schoongemaakt. Badkamer was groot genoeg en er was altijd voldoende water en dit was zeer snel op temperatuur en bleef ook op temperatuur. Kort bij de metro. Enige klein minpuntje was dat in de grote ontbijtruimte de gordijnen altijd dicht waren. Ook op de slaapkamers waren de gordijnen dicht omdat het uitzicht niet mooi was. Zeker een aanrader verhouding prijs/kwaliteit.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie
Goed hotel. 5 minuten lopen tot metro (rode en blauwe lijn). Degelijk ontbijt en uitstekend personeel.

10/10 – Uitstekend

Nicolette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is echt geweldig!
Het hotel ligt op 5 minuten lopen van metro station sao sebastiao. Dit is de rode lijn die gelijk vanaf het vliegveld gaat! Neem dus niet de aerobus, dan moet je nog een heel stuk lopen naar het hotel. Personeel is zeer vriendelijk, ontbijt is onwijs goed. Probeer ook zeker het dinerbuffet! Kamers zijn schoon en netjes. Hotel is goed aircogekoeld.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel aan rand van centrum
Fijn hotel in rusige buurt. Loopafstand metrostation en vlakbij museum. Vriendelijk personeel.

10/10 – Uitstekend

Poley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

João Paulo

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pior impossível!
Hotel decepcionante! Cheguei em Lisboa com uma temperatura de 28ºC , e o ar condicionado do hotel simplesmente não funcionava! Reclamei de todas as formas, mas eles alegavam que estavam no inverno, e o sistema estava configurado apenas para aquecer. Resultado final, fiquei com calor, não consegui dormir, abri a janela e entrou um monte de mosquitos, terrível! Vc não pode controlar a temperatura do seu quarto nesse hotel, fujão dele!!
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Pedro Arnaut - Real Experience Manager op 23 mrt 2020
Estimado Cliente, Muito lhe agradecemos a sua opinião, que mereceu toda a nossa atenção e que de certo nos ajudará na melhoria contínua que tanto defendemos. Lamentamos que a sua estadia no nosso Hotel não tenha ido de encontro às suas expectativas uma vez que uma das nossas principais missões é proporcionar experiências únicas aos nossos Hóspedes. Iremos verificar o aspecto mencionado e asseguramos-lhe que tudo faremos para o melhorar. Esperamos recebê-lo novamente no nosso Hotel. Melhores cumprimentos, Pedro Arnaut - Real Experience Manager

8/10 – Goed

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien mais....
Notre chambre était bruyante car elle donnait sur tous les climatiseurs de l'hôtel même situés a l'extérieur. En dehors de ça et de l'éloignement du centre ville, 40 mn a pied. Si vous n'aimez pas marcher, un taxi vous y dépose en 5mn.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Pedro Arnaut - Real Experience Manager op 22 mrt 2020
Cher Client, Merci de prendre le temps disponible pour commenter notre hôtel et merci pour avoir apprécié d'être avec nous. Grâce à notre objectif quotidien d'améliorer nos services, nous ferons tous les efforts pour répondre à toutes les attentes de nos clients. Nous espérons de vous accueillir un autre fois afin de vous démontrer nos normes de qualité. Cordialement, Pedro Arnaut - Real Experience Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Pedro Arnaut - Real Experience Manager op 20 mrt 2020
Dear Guest, We appreciate your feedback. We regret that your experience with us has not met your expectations since one of our main missions is to provide unique experiences to our Guests. We assure you that we will continue trying to always provide a high-quality service in all areas and circumstances. We look forward to welcoming you again, hopefully for an improved experience. Best regards, Pedro Arnaut - Real Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Pedro Arnaut - Real Experience Manager op 20 mrt 2020
Dear Guest, We really appreciate your feedback and we are very happy to know that you enjoyed your experience with us. Our Guests' satisfaction is our main concern. We hope to have the pleasure of welcoming you again soon for another great experience at the Hotel Real Parque. Best regards, Pedro Arnaut - Real Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager op 20 mrt 2020
Dear Guest, We really appreciate your feedback and we are happy to learn that you enjoyed your experience with us. Our guest`s satisfaction is extremely important to us. Therefore, we would like to assure you that we will do everything we can to improve continuously. We hope to have the great pleasure of welcoming you again soon. Best regards, Ana Cláudia Branco - Real Experience Manager