Junior suite | Donzen dekbedden, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Hotel Zenit Lisboa

4 out of 5
Hotel Zenit Lisboa
Avenida 5 De Outubro 11, Lisbon

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 388 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 463 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 112 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Johannes Gerardus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel.
Mooie kamer. Dicht bij de metro. Prima hotel, ontbijt eenvoudig maar goed. Vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 3 mei 2023
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima ontbijt, fijne kamers. Kort bij metrostation
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager - Hotel Zeni op 21 okt 2019
Thank you for rating our Hotel Zenit Lisboa Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager - Hotel Zeni op 23 sep 2019
Thank you for rating our Hotel Zenit Lisboa Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Mooie locatie, vriendelijke medewerkers, goede bedden en en lekker ontbijt.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager - Hotel Zeni op 17 jul 2019
Thank you for rating our Hotel Zenit Lisboa Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager - Hotel Zeni op 9 jul 2019
Thank you for rating our Hotel Zenit Lisboa Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Good accomodation, nothing special. Good location.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager - Hotel Zeni op 26 jun 2019
Thank you for rating our Hotel Zenit Lisboa Best regards

8/10 – Goed

Helena, Den Haag

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer, lekker bed, goeie Badkamer. Prima ontbijt. Personeel achter de balie beetje jr en kortaf.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager - Hotel Zeni op 4 jun 2019
Thank you for rating our Hotel Zenit Lisboa Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was heel netjes, bed werd elke ochtend opgemaakt badkamer opgeruimd
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager - Hotel Zeni op 21 mrt 2019
Thank you for rating our Hotel Zenit Lisboa Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its nice location , nearby to shops , bus station and train stations .. only one problem is they dnt fill up the coffee and thee sachet.. Thanks
5 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager - Hotel Zeni op 21 mrt 2019
Thank you for rating our Hotel Zenit Lisboa Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Als we naar Lissabon reizen boeken we steeds dit aangename en rustig gelegen hotel vlak bij een metrostation. Het ontbijt is overvloedig en verzorgd. Een aanrader voor iedereen die van rust houdt in een levendige stad.
4 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Carlos Santos - Directeur - Hotel Zenit Lisboa op 7 feb 2019
Bedankt voor het evalueren van het hotel Zenit Lisboa. We hopen je snel weer te zien. Vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel
Goed hotel, gelegen in een rustig gedeelte van Lissabon. Metro om de hoek en Uber is spot goedkoop. Elke dag schone handdoeken en beddengoed. Zelfs de tandenborstel lig klaar. Niet elke kamer heeft een balkon. Niks te klagen over het verblijf!
4 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf.
Goede locatie, metrostation naar vliegveld op loop afstand.
4 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

teejoo, Heeze (NL)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel, zijn geld waard
goed baliepersoneel, adequaat maar eigenlijk nauwelijks echt nodig gehad. kamerpersoneel : prima op 200m. van metro en bussen dagkaart van maar 10 euro voor bus, trein, metro, tram.
5 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Goed hotel.
Goed hotel. Alleen jammer dat je denkt via Expedia met ontbijt te hebben geboekt en dat je toch 10 euro per persoon moet betalen. In de omgeving diverse plekken waar je een goed ontbijt voor een redelijker prijs kan krijgen. Dicht bij openbaarvervoer voorzieningen.
6 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

OK hotel dichtbij Saldanha metro/bus
Sterkste punt: ligging van het hotel. Op 4 minuten lopen van Saldanha metrostation. Ons kamer (inrichting) op de 8ste verdieping was OK/basic. Het bed was goed. De badkamer (met badkuip) was ruim. Prullenbak was stuk. Wanneer je iets nodig had (bijvoorbeeld een strijkijzer of toiletpapier) dan moesten wij dit wel zelf bij de balie halen, omdat er maar 1 persoon bij de balie stond. Zeker een verbeterpunt voor het hotel. Wij vonden het meer een 3 sterren hotel. De service is niet in verhouding met de prijs.

8/10 – Goed

Eddy H.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
voortreffelijk verblijf citytrip
Het hotel en de accomodatie zijn zeer voortreffelijk voor een aangenaam verblijf

6/10 – Redelijk

Frank V.

Positief: Personeel en service
Goed zakenhotel
In het algemeen goed (klassiek) hotel. Kamer was nogal klein (205). Een beetje spijtig dat het restaurant zich in de kelder bevindt, geeft een nogal ingesloten sfeer. Beter zou zijn op het hoogste verdiep met zicht naar buiten. Inrichting is nogal saai, maar mijn smaak. Behulpzaam personeel.

8/10 – Goed

Paul, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel gunstige ligging netjes en schoon .
Het personeel zet zich in voor 100 % service , dit kan niet van elk hotel gezegd worden . Als je met de taxi vanaf het vliegveld naar het hotel gaat maak dan een duidelijke af spraak over je bagage met de chauffeur ,het kan gebeuren dat ze het in rekenig brengen . Dit heeft dus niets met het hotel te maken maar is een ervaring met de taxi

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel voor enkel verblijf
Prima en net hotel voor een kortstondig verblijf waarbij naast goede basisvoorzieningen verder geen extra's worden vereist. Nette kamer op 6e verdieping, goed schoongehouden en goed verzorgd ontbijt, Metro halte op 50 meter.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel near coffee shop and shopping.
We were very happy that the hotel staff allowed us to check in early as we arrived from the airport early. We were happy that the room had ac, a fridge and a bath tub. We were comfortable for the whole trip and the room was very quiet despite other guests. The hotel offered a breakfast but we were happy to go down the block and have coffee and the pasteis de nata. Very nice. Over all we had a wonderful trip.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel
goed, behulpzaam personeel. te vroeg arriveren geen probleem als er kamers vrij zijn. hal beetje sfeerloos om er te eten, maar recht tegenover hotel prima zaakjes om te ontbijten en te eten.

8/10 – Goed

Gurki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk stadshotel. Netjes, schoon en goede service.
Net en schoon hotel. Goede ligging. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!

10/10 – Uitstekend

Anja & Albert, Veluwe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel net buiten het centrum.
Op 5 min lopen van metrostation Picoas. Stijlvol hotel, aardige behulpzame bediening. Receptie was goed op de hoogte van bijvoorbeeld een goed Fado-restaurant, regelde een prima taxi om 4 uur 's nachts. Bar schenkt bijvoorbeeld prima bier en lekkere Gallao tegen een betaalbare prijs. Ontbijt: kost wat maar dan krijg je ook wat! Uitgebreid ontbijtbuffet inclusief Engelse specialiteiten. Onze kamer was goedkoop en relatief klein met uitzicht op muur van naastgelegen gebouw. Tsja, niet zeuren voor dat geld. Ondanks dat toch een zeer nette kamer en erg schone badkamer die dagelijks werd schoongemaakt. Als we weer naar Iberia gaan, staat Zenit in de top-3.

10/10 – Uitstekend

Familie, Purmerend, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding
Wij waren met 4 kinderen van 8, 16, 18 en 19 jaar. We hadden 3 2 persoonskamers gereserveerd waarvan 2 met een kingsizebed en 1 met 2 eenpersoonsbedden. Aan te raden is een kamer te nemen met 2 eenpersoonsbedden: zijn tegen elkaar aangeschoven en veel ruimer. Het is een prima hotel met mooie schone kamers, een verzorgd en uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel en de metro op loopafstand. MInpuntjes waren dat onze auto qua breedte niet in de parkeergarage paste, maar gelukkig konden we die parkeren in het nabije Sherlaton en dat er in onze kamer (304) geen wifi was. Kamers 310 en 808 wel. Voor ons geen belemmering om een volgende keer weer dit hotel te boeken!

8/10 – Goed

Richard, Den Haag, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Net hotel, vriendelijk personeel. Alles is schoon en goed verzorgd. Enkel de kamer was ietwat gehorig. Verder niets op aan te merken.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
Zenith is n fantastisch hotel . jammer dat het niet dichter bij het centrum is. Maar bijzonder vriendelijk en heel erg netjes. Het ontbijt was heerlijk met genoeg keus.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op loopafstand van het centrum
Modern hotel met schone kamers en prima bed.

8/10 – Goed

echtpaar, Haaksbergen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
minder geschikt voor gezinnen
kamer aan de achterzijde van het hotel hebben geen ramen die je open kunt zetten, alleen een balkondeur

10/10 – Uitstekend

Audrey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’emplacement était parfait pour nous à tous les niveaux
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 15 mei 2024
Thank you for your evaluationWe are glad that you enjoyed your stay with us.We hope to see you soonSincerely

10/10 – Uitstekend

Manon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien placé près du métro et déjeuner excellent
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 8 mei 2024
Thank you for your evaluationWe are glad that you enjoyed your stay with us.We hope to see you soonSincerely

8/10 – Goed

Martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Hotel für Sightseeing
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 2 mei 2024
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

8/10 – Goed

Francois, MONTRÉAL

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super!
16 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 2 mei 2024
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

10/10 – Uitstekend

Wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean hotel/friendly staff/close to metro/restaurants Hotel breakfast great value
13 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 2 mei 2024
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

10/10 – Uitstekend

Nicole

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 15 mei 2024
Thank you for your evaluationWe are glad that you enjoyed your stay with us.We hope to see you soonSincerely

8/10 – Goed

Lynn Carol

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean modern staff helpful
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 24 apr 2024
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

8/10 – Goed

Stanford

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal base not too far away from the city centre walkable in about 20-25mins
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 24 apr 2024
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

10/10 – Uitstekend

SIVAKUMAR

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location, close to the LIS airport and hop on/off bus, nice buffet breakfast at the hotel and other restaurants close by.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 3 apr 2024
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

10/10 – Uitstekend

Tian Long

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a lovely stay at this hotel. It is very affordable and location wise is not too bad to get to anywhere in town for sightseeing. Plenty of nice restaurants closeby for convenience and has easy access to several different metro lines for ease of traveling around too. Would highly recommend this hotel.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 3 apr 2024
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortable et accessible
Le personnel de l’hôtel est très sympathique et serviable. La chambre était confortable et très propre. Nous y avons passé un très bon séjour.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 21 feb 2024
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

8/10 – Goed

Ioseba

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 7 feb 2024
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

10/10 – Uitstekend

Jérôme

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 7 feb 2024
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

10/10 – Uitstekend

Marcelo

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 7 feb 2024
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

10/10 – Uitstekend

Aurora

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 7 feb 2024
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

8/10 – Goed

Robin

Positief: Netheid, personeel en service
Uncomfortable bed
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 25 okt 2023
We are glad that you enjoyed your stay with us.We hope to see you soonSincerely

10/10 – Uitstekend

Elaine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome Location and safe Would stay here again and highly recommend
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 11 okt 2023
We are glad that you enjoyed your stay with us.We hope to see you soonSincerely

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Près du métro qui arrive de l’aéroport et lit hyper confortable
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 13 sep 2023
Merci pour votre évaluationNous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour parmi nousa bientôt, j'espèreCordialement

10/10 – Uitstekend

Alicia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cool
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 21 aug 2023
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

10/10 – Uitstekend

PAUL

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 26 jul 2023
Thank you for your evaluationHope to see you soonBest regards

10/10 – Uitstekend

ELMER

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 17 jul 2023
Thank you for your evaluationWe are glad you enjoyed your stay with usHope to see you soonBest regards

10/10 – Uitstekend

Rafael, Juncos

Reisde met familie
Buena localización cerca de estación del Metro. Muy acogedor , limpio, habitacion amplia. Excelente servicio.
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Carlos Santos - Hotel General Manager op 31 mei 2023
Muchas gracias por tus comentarios.¡Nos alegra saber que le gustó la limpieza del hotel, las cómodas camas, el amable personal, nuestro fantástico desayuno y la cercanía al metro!Atentamente,