Buiten dineren

Beoordelingen van Pouso Dos Anjos

3 out of 5
Pouso Dos Anjos
Rua dos Anjos, 31, Lisbon

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 51 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 118 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 116 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 52 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 360 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van marta op 23 okt 2019
Thank you for staying with us. We hope to see you again. Best regards, Staff

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het gebouw stonk, was ontzettend warm en de kamer was oud en klein. De matrassen waren zeer gedateerd. Douche was wel goed maar ook wat gedateerd. De straat waar het hotel zich bevindt was ook niet de beste plek. Weinig tot geen parkeer gelegenheid. Ook moesten we nog service kosten bij betalen, weet alleen niet voor welke service. Ik zou het hotel niet aanbevelen.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van marta op 5 jun 2019
Goedemorgen. We betreuren het eventuele ongemak en we moeten ons laten weten dat we alleen maar kunnen verbeteren, gezien de kans, direct en tijdig. We vertrouwen erop dat als iets niet is zoals verwacht in een reservering, de klanten zullen reageren op de receptie, die van 8:00 tot 0:00 uur geopend is met iemand die wil helpen met een probleem dat zich voordoet. We betreuren het dat we niet de kans hebben gegeven om het beter te doen in dit geval. De kamers verschillen van elkaar, omdat het hele gebouw nog niet zo lang geleden volledig is gerenoveerd. Daarom lezen we deze woorden met verbazing. De reservering bestaat uit drie tarieven, zoals aangegeven op de site. De kamerreservering zelf, de dagelijkse schoonmaak en handdoeken / linnengoed wisselen elke derde dag van een verblijf, en de toeristenbelasting. Het spijt ons dat dit niet duidelijk werd gemaakt op de site of bij het inchecken. We zullen proberen het beter te doen en toch waarderen dat u de tijd neemt om ons uw mening te geven. We wensen je een geweldige dag. Personeel "Pouso dos Anjos"

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een afrader van de eerste orde !
Dit hotel is werkelijk zijn geld niet waard...zeker de loopafstand naar het centrum is te doen, maar het hotel is zeer eenvoudig, de kamers zwaar beneden de maat. De standaardkamer die geboekt was een kleiner dan een kippen hok, met het sanitair plompverloren midden in dat hokje; tegen een forse meerprijs kregen we iets wat ook gewoon niet door de beugel kon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Leuke ligging in oude stad
Alles goed bereikbaar vanuit het hotel. Centrale ligging in het oude gedeelte van de stad. Achter het hotel een leuke tuin.

8/10 – Goed

JaRi, Assen

Dichtbij het centrum en 50 m van de metro en tram
Het personeel was erg voorkomend en behulpzaam. Het ontbijt was sober daar zit nog wel verbeteringen in. Het hotel was schoon maar wel gedateerd. Maar het was goed voor het doel wat voor ons diende de stad bekijken en hun cultuur opsnuiven.
Reactie van Marta op 8 jul 2016
Thank you very much for taking the time to review our property. Hope that you enjoyed your stay with us and that you come back soon for another visit! Best Regards

6/10 – Redelijk

Ludwig, E

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Vlak bij centrum
Krakende goedkope bedden , erg hard,goedkoop hotel!

8/10 – Goed

Sanne

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel op goede locatie
Wij hadden de junior suite geboekt met eigen badkamer en het zag er echt netjes uit. Het gebouw is wel wat gehorig, maar het is goed te doen. Ontbeten hebben we om de hoek bij een van de vele pastellaria's. Let op; voor handdoeken betaal je extra, tenzij zelf meegenomen!

4/10 – Matig

Franc, Den Bosch

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teleurstellend vanwege expedia
Bij aankomst werden we naar een zolderkamertje verwezen... stinkend, heel warm en slechts een zolderraampje!!! Meteen andere kamer gevraagd met tweepersoonsbed. Meteen bijbetalen. Op zich daarna een prima kamer gehad. Maar ik vind dat Expedia meer informatie moet geven over de kamer...dat had teleurstelling kunnen voorkomen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hostel om Lissbaon te ondekken
Prima overnacht in dit hostel. We hadden een Junior suite met eigen badkamer met uitzicht op de tuin. Het hostel had 24 uur iemand achter de balie zitten. TV was wel erg klein en hebben we ook niet aan gekregen (ook niet naar gevraagd). Dicht genoeg bij het centrum en gemakkelijk met de metro vanaf het vliegveld te bereiken.

6/10 – Redelijk

suus, E

Positief: Netheid
Authentiek hotel in hart van bruisend Lissabon.
Samen met 3 andere dames op 4 pers. Kamer gezeten. Beetje krap, maar wel schoon en douches waren op de gang. Maar personeel was behulpzaam als wij wat vroegen. En omdat er zo veel vlak bij te doen was, waren we er niet veel. , s Avonds met eigen fles wijn in binnentuin zitten. Heel sfeervol!

6/10 – Redelijk

John, Venlo

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Vermoeiend
67 trappen omdat er geen lift is. ontbijt was voor die prijs ++++ hulp personeel++++ Kamer geen WC voor grote boodschap - - - - -

2/10 – Ontzettend slecht

Andréhijdus

Negatief: Comfort kamer
slecht hotel
sanitar niet schoon en een hele vieE licht op de wc zelfs handdoeken moet je apart huren en betalen.

4/10 – Matig

Eric en Ingrid

Negatief: Comfort kamer
zeer basic
Een zeer basic hotel; handdoeken moet je zelf meebrengen of huren, enkel een potje handzeep is aanwezig voor de rest NIETS, zelfs geen glaasje of bekertje om bv. te gebruiken bij het tanden poetsen! Het ontbijt (tegen betaling uiteraard) wordt zelfs door het eigen personeel niet aangeraden, bestaat blijkbaar enkel uit voorverpakte spullen vergezeld van een zeer matige en lauwe koffie. Vlakbij zijn wel verschillende ontbijt mogelijkheden. Grootste pluspunt is inderdaad de tuin op het 2e verdiep. Zalig om 's avonds even tot rust te komen en een (zelfgekocht) aperitiefje te nemen. 't Was leuk maar we gaan er zeker niet terug naartoe. Jammer want het heeft wel mogelijkheden te over... Misschien met een andere eigenaar...?

6/10 – Redelijk

fred, amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service
geod locatie,maar kamer zeer gehorig
prettig verblijf maar kamer was gehorig omdat het een oude gebouw is..

6/10 – Redelijk

johan, almere

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
goedkoop hotel ,vlak bij de metro
standaard kamers, en een leuke tuin op de tweede verdieping

6/10 – Redelijk

Dijon, Amsterdam

Negatief: Personeel en service
Centraal gelegen antiek aandoende guesthouse.
Het hotel ligt centraal, bijna geen openbaar vervoer nodig, maar metro e.d. op korte loopafstand, doet antiek aan, dus been lift in her pand. Manager komt vriendelijk over, het personeel heeft elk hun persoonlijkheid, waardoor info afhankelijk is van de individuals die jij treft. Toch heb ik volop genoten van de tuin met haar fruitbomen, leuke tuinmeubelen en bloemen. Verder is Lisbon aan te bevelen.

6/10 – Redelijk

marianne, heiloo

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel ligt gunstig voor metro, buurt in renovatie
Hotel is matig, prachtig gebouw dat een 'upgrade' verdient, net zoals de buurt waarin het hotel staat. Fohn kan bij receptie worden opgehaald, wordt gedeeld met anderen. Leuke restaurantjes in de omgeving. Ontbijt is af te raden, bij de bakker om de hoek is het even duur en veel lekkerder.

4/10 – Matig

MarCa, Arnhem

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toe aan een totale make-over!
Ik stel geen hoge eisen aan een hotelkamer, maar hier zat geen kraak of smaak aan! Verveloos, veel achterstallig onderhoud en uiterst minimalistisch gemeubileerd. Er werd met de Franse slag schoongemaakt en de kamers zijn zeer gehorig: ik kon de buurman horen snurken( en hij mij misschien ook wel!). De werkelijkheid komt in geen geval overeen met de foto's op Expedia! Mijn kamer had wel een vrij nieuwe badkamer en het bed was prima!

8/10 – Goed

Koen De Buck, Zwalm

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Charmante Accommodatie!
Dit was een aangename ervaring, het ontbrak me aan niets, sympathieke hartelijke ontvangst. Ontbijt en wifi bij te betalen, wifi is enkel gratis in de buurt van de receptie! Niettegenstaande ik kamer met privebadkamer geboekt had, heb ik hier toch extra moeten voor betalen! Als ik alle extra kosten bij mijn boeking toevoeg was dit toch nog een goedkope affaire. Tip; de vele restaurantjes in de buurt uitgebaat door Indiers zijn niet altijd even hygienisch, het is soms goedkoper in het centrum te eten, ontbijten doe je beter in de omringende pastellarias

2/10 – Ontzettend slecht

leah

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
slechte buurt en receptie sluit na 23:30
Aangekomen bij het hotel werd ons verteld dat we elke avond om 23:30 binnen moesten zijn aangezien de receptie dan sloot. Het hotel kon ons geen sleutel geven, als we te laat waren moesten we bellen zodat er iemand zou komen opendoen. Dit terwijl het nergens op de site vermeld stond en we zelfs een email hadden ontvangen dat de receptie 24 uur per dag geopend is. We zijn daarom naar een ander hotel gegaan. De buurt voelde bovendien onveilig aan, niet een plek waar je 's nachts wil wachten totdat je je eigen hotel binnen kunt.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Leuk hotel als je low budget hebt
Prettige sfeer, vriendelijk personeel maar meer gericht op de jongerendoelgroep. De omgeving om het hotel is meer een achterbuurt maar opzich heb je er weinig last van.

6/10 – Redelijk

monique, flevoland

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Vlak bij Metro en winkeltjes,loopafstand naar stad
Kamer erg benauwd, gehorig, meer een grote kast Wel voorzien van wastafel en bidet en kast. Ontbijt erg karig, pp 1 wit bolletje en zoet klein broodje met boter, jam en smeerkaas Daarnaast jus d'orange, melk, koffie of thee Appeltje of peertje Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. WiFi pp per dag een nieuwe code Goede uitvalsplek om de stad in te gaan, vlak bij metrostation, snel te bereiken per taxi vanaf luchthaven voor 10 euro.

6/10 – Redelijk

Willem, Groningen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hostel, je kunt er slapen
Het is een hostel en je kunt er slapen. Als je de kamer neemt met badkamer in je kamer, dan heb je nog iets van luxe. Voor een Hostel is het goed tot zeer goed. Voor een hotel is het karig en wat vies. Het ontbijt is iedere dag hetzelfde; een ei (in het weekend), broodjes boter en jam Buiten liggen vuilniszakken op een grote hoop. Je slaapt naast een drukke weg die om 3 uur 's nachts iets tot rust komt. Want de straat is zo nauw, dat mensen er dubbel geparkeerd staan. Dit betekent dat er soms geen auto's uit hun parkeervak kunnen komen en dus overdag en 's nachts maar gaan toeteren! Let op, we waren er in Oktober 2013. Positieve punten: Vriendelijk personeel, dichtbij het Centrum, dichtbij metro en bushalte. Negatieve punten: lawaaiig, niet al te schoon, geen airco

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
juli 2013
super goede ligging, nabij een metro station. personeel is vriendelijk en spreekt goed engels. de kamers zijn zeer standaard en we misten de aicro (juli), de lift en de eiden toilet. De binnentuin is wel echt tegek om savonds een lekker portje te drinken.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice Hotel
It was very nice to stay at this hotel, very nice staff. And i love the garden outside. Its near the city center witch makes it a perfect place to explorer Lisbon.

8/10 – Goed

Bo, Genk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader voor trippers
Zeker niet te luxueus, erg beperkt ontbijt, maar prijs-kwaliteit onklopbaar. Op wandelafstand van het centrum, vlakbij metro-station Intendente. Ideaal voor wie een city-trip doet en zijn kamer toch alleen maar ziet om te slapen. Elke kamer heeft ruime eigen badkamer (hadden we nochtans niet besteld). We bleven er 5 nachten, en pas na nacht 4 had ik door dat er ook TV op de kamer was!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ideaal voor studenten en jongeren
Er is erg vriendelijk personeel, en een leuk tuintje met citroen- en sinaasappelbomen. Ideaal voor studenten en jongeren, want het is dicht bij het centrum en nog geen 2 minuten lopen van metrostation Intendente, en het is niet duur! Ik heb er erg genoten.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig, schoon, warde voor je geld
Een prettig verblijf. Het hotel zag er opgeknapt uit en kamers werden goed schoon gehouden. Mensen spraken goed Engels en waren behulpzaam.Al met al waarde voor je geld. Bovendien metro station op nog geen 200 meter.

10/10 – Uitstekend

Kåre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Adilson Medina op 19 okt 2021
Boa tarde, Muito Obrigado pelo seu comentario, Hope to see again Lisbon Adilson Medina

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gustó mucho el trato del personal con los clientes, excelente atención e instalaciones limpias y cómodas. No me agradó mucho la ropa de cama que estaba sucia y manchada.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van marta op 23 feb 2020
Gracias por elegirnos y gracias por sus amables palabras. Hacemos todo lo posible para mantener altos estándares de higiene y seguridad, así como de cordialidad, pero como la crítica es anónima y nunca recibimos una queja similar en la recepción, no pudimos ayudar. Para que realmente podamos crecer y para que su estadía aquí o en futuros hoteles sea siempre lo más placentera posible, le preguntamos amablemente si sucede algo y venga a ver cómo podemos mejorarlo de inmediato, en la recepción que hemos abierto aquí de 8 a.m. a 11 p.m. Gracias y que tenga un gran día. Staff

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean. Comfortable room. Great staff. Close to amenities
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van marta op 7 nov 2019
Thank you for choosing "Pouso dos Anjos" and thank you for your kind words. We wish you a wonderful day and hope to see you again. Best regards, Staff

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van marta op 7 nov 2019
Thank you for choosing "Pouso dos Anjos" and thank you for your kind words. We wish you a wonderful day and hope to see you again. Best regards, Staff

6/10 – Redelijk

Dominique

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Proche du métro et du centre ville
Mériterait un rafraîchissement! Terrasse pourrait être splendide sans les détritus ... Pas d'ascenseur
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van marta op 9 okt 2019
Merci de rester avec nous et merci pour vos aimables paroles. A bientôt, Staff

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Ottima posizione, personale gentile, consigliato
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van marta op 28 sep 2019
Thank you for staying with us and thank you for your kind words. We hope to see you again. Best regards, Staff

8/10 – Goed

Alisdair

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Clean Friendly Affordable Budget Hotel
Hotel staff were very helpful and friendly. Hotel itself was a little basic but very good value for the money and most importantly clean. Immediate environment outside was a little tatty with some traffic noise but benifited from being within easy walking distance of the core of the city. All in all a very positive experience and would recommend the hotel for any person travelling on a budget.
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van marta op 25 sep 2019
Thank you for staying with us and thank you for your kind words. We hope to review. Have a great day, Staff

8/10 – Goed

GERALD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van marta op 10 sep 2019
Thank you for choosing "Pouso dos Anjos". We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again. Best regards, Staff

2/10 – Ontzettend slecht

Sergio

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van marta op 5 okt 2019
Good afternoon. We are sorry your experience does not seem to have been satisfactory. Without any information or detail, we are left without knowing what happened or how we could improve. We hope nonetheless you have a wonderful day and hope next time you would be so kind to inform us promptly how we may best satisfy your expectations. Staff

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service , room very clean .very comfortable bed
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van marta op 20 aug 2019
Dear Guest Thank you for your review

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van marta op 20 aug 2019
dear guest Thank you so much for your reviewe

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen
very good staff, very helpful. A good community area. Very pleasant roof garden. Clean room.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van marta op 15 aug 2019
Thank you for choosing "Pouso dos Anjos" and thank you for your kind words. We hope to see you back soon. Best regards, Staff "Pouso dos Anjos"

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

The staff where very good, very helpful. clean room, a lovely roof top garden to relax in. A very pleasant communial area for guests.Easy access to the places of interest.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van marta op 9 aug 2019
Dear Guest Thank you for the lovely review Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- Lovely little garden to relax. - Friendly and helpful staff.
6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Soraia Juma STAFF in Pouso dos Anjos op 31 jul 2019
Dear Guest, Thank you so much for your choice! We hope to have you stay with us again, in the near future. Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Personale gentile, centro citta' facilmente raggiungibile a piedi.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'établissement correspond à la description sur Expédia, petit hôtel plein de charme avec une équipe aimable et professionnelle. On a bien dormi, pas de bruit, ma fille et moi étions contentes de rentrer nous reposer après de longues journées à découvrir Lisbonne. Nous avions une chambre avec salle de bain et les toilettes communes qui étaient toujours propres. Épicerie, boulangerie, bars et restos à proximité. Pouso dos Anjos est très bien situé, métro intendente à 2 mn, un Auchan Market à 5mn on l'on peut prendre d'excellents pti déj pour pas cher. La réception a gentiment accepté de garder nos valises avant l'heure du chek-in et aussi à notre départ de la chambre puisque notre vol était en soirée...muito obrigado!!! Olivia
4 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Very friendly and helpful staff. Great location 2 mins away from Interdente metro station. Free coffee and tea. Nice roof garden to cool off in the evening
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van marta op 18 jul 2019
Good morning, thank you for choosing us and for your kind words. We wish you a wonderful day and hope to see you again soon. Sincerely, Staff "Pouso dos Anjos"

10/10 – Uitstekend

Solo, Berlin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I will recommend this place to others visoting Lisboa. Edison was very professional and courteus and the lady as well. Both great :) Room was super clean, quiet, bathroom in great conditions, comfy bed, everything worked everywhere in the room. Location awesome near 3 vegetarian cafes recommended to me by locals. Street safe. Easy walking to centre. O'brigado!!!
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van marta op 18 jul 2019
Good morning, thank you for choosing us and for your kind words. We wish you a wonderful day and hope to see you again soon. Sincerely, Staff "Pouso dos Anjos"

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Puede mejorar.
No tengo factura del hotel. No sabía que tenía que pagar más impuestos y cuando le pedí a una señora limpiar el baño dijo que siempre estaba mojado y es muy inseguro y resbaladizo.
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van marta op 10 jul 2019
Buen día. Gracias por elegir "Nueva Aljubarrota". Dado que la reserva se realizó en Hotels.com y pagó la estadía en hotels.com, podrán aprobar una factura, como entenderá que no podemos aprobar una factura de lo que en realidad no nos pagó directamente. Los impuestos son los impuestos turísticos que, como se indica en su reserva, son una obligación legal y solo se pueden cobrar en el momento. Disculpe las molestias pero en este caso todo se hizo correctamente. Esperamos que tengas un gran día. Personal "Nuevo Aljubarrota"

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
換気扇がうるさくて眠れず、直してもらえるように行ったら止めただけだったので換気が悪く困ってしまった。
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van marta op 7 jul 2019
Dear Guest You could have gone to the reception and asked to replace the fan.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Soraia Juma op 20 jun 2019
Dear guest, Thank you so much for the review, we look forward in seeing you soon. Regards,