2/10 – Ontzettend slecht
libo1949, Eindhoven
27 jul 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vergane glorie
30 jaar geleden was dit het tophotel van Southport, nu is het een bezoek niet meer waard. Het ziet er slordig, onverzorgd en slecht onderhouden uit. Er was geen WiFi in het hotel. Er zou een monteur besteld zijn maar het kon wel dagen duren. De telefoon kon alleen intern gebruikt worden, maar we hadden weinig zin om de receptioniste te bellen. De lift is al maanden kapot en de gasten moeten de zeer kleine personeelslift gebruiken.
Het bed kraakte enorm en we moesten een handdoek tussen bed en muur stoppen om het gekraak enigszins drafgelijk te maken. De badkamer was heel erg sober en het raam kon niet dicht (het viek er zowat uit ivm houtrot).
Het ontbijt was slecht. Een klein eiland in de ruimte met te weinig voorraad. Heel weinig keus en men regelmatig wachten tot de toast, vruchtensap, ei, fruit (uit blik) was bijgevuld. Het personeel (veel te weinig) kon het niet belopen en managen. Tafels werden niet afgeruimd omdat er geen personeel was en je moest 3 keer om koffie vragen. Regelmatig zagen we vuil op de schone borden liggen. Toen we naar het plafond keken begrepen we hoe dat kon: er hangt heel veel stof en troep aan dit plafond en regelmatig valt er iets naar beneden. Heel smerig.
De gasten bestaan vooral uit reisgroepen die in bussen naar het hotel worden vervoerd. Gemiddelde leeftijd dik boven de 80.