Terras

Beoordelingen van Hotel Rosamar Es Blau - Adults Only +21

4 out of 5
Hotel Rosamar Es Blau - Adults Only +21
Passeig Acàcies, 5, Lloret de Mar, Girona

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 109 van 189 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 68 van 189 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 189 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 189 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 189 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Quinton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 6 nov 2023
Dear Quinton, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

8/10 – Goed

Stanislav

7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

zakaria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Directora de Rosamar Hoteles op 6 aug 2021
Dear Zakaria, Thank you very much for rating our hotel so positively on Expedia, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcome you back to the Rosamar Es Blau very soon. Best regards, Montse Vilella Rosamar Hotels Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Director of Rosamar Hotels op 4 sep 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to rate our hotel. We are deeply sorry that your time with us was not as you would have liked. At Rosamar Hotels, we assure you that we will continue to work as a team to offer a pleasant stay to all our guests. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Montse Vilella Director of Rosamar Hotels op 12 aug 2019
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk eten en super service! Alles wordt keurig schoon gemaakt!
6 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels op 7 aug 2019
Dear guest, We want to thank you for your comments, and for having chosen our hotel for your stay. We are proud to hear that you enjoyed your time with us, since our job is to satisfy the needs of our guests to the greatest extent possible. That is why we value opinions like yours, which are a great source of satisfaction for us. We hope to see you again at some point. Thank you for counting on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

8/10 – Goed

Marijke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Director of Rosamar Hotels op 23 jul 2019
Dear Marijke, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

8/10 – Goed

JUAN VIZCAINO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No nos dejaron salir un poco más tarde de la habitación. Y eso que éramos VIP
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels. op 29 apr 2024
Apreciado Sr. Vizcaino,Le damos las gracias por haber respondido al cuestionario de EXPEDIA y saber la valoración de su pasada estancia con nosotros. Le adjuntamos las condiciones de los clientes VIP de Expedia, para que vea, que el Late check out, es siempre según disponibilidad del Hotel, y justo el domingo de su salida , teniamos un grupo de llegada que llenaba el Hotel, por este motivo no pudimos complacerle. Esperemos nos visite en una próxima ocasión.Reciba un cordial saludo.CONDICIONES VIP- 1 servicio de spa gratis para 2 por día- Wifi gratis (por día)- Registro de salida tardía (según disponibilidad)- Registro de entrada temprana (según disponibilidad)- Mejora de la categoría (según disponibilidad)

8/10 – Goed

Zahra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very modern and clean facilities with lovely spa
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Montse Vilella Rosamar Hotels Manager. op 10 apr 2024
Dear Zahra,We appreciate you had the courtesy to write a review on Expedia. At Hotel Rosamar Es Blau 4*s - Adults Only, we take care of all the details to offer an exclusive and personal service. We are pleased to know we have satisfied all your needs and you have enjoyed our relaxation area in the Spa.Regards,

8/10 – Goed

Anthony

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ça passe.sur classé VIP .Faux
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 6 nov 2023
Cher Anthony,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Es Blau et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 – Uitstekend

gary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 6 nov 2023
Dear Gary, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Es Blau very soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Florian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wunderschönes Hotel :)
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Montse Vilella, Direktor der Rosamar Hotels. op 27 okt 2023
Sehr geehrter Florian,Vielen Dank, dass du dir die Zeit genommen hast, eine Rezension zu schreiben. Für Rosamar Hotels ist es sehr wichtig, auf die Bedürfnisse unserer Gäste einzugehen, und wir freuen uns, wenn wir so positive Bewertung wie die Ihre lesen. Wir danken Ihnen für Ihr Vertrauen und freuen uns darauf, Sie bald wiederzusehen.Grüße,

8/10 – Goed

Nicola Jayne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staff were lovely couldn't do enough for you. Rooms were very clean but small for two adults and the walls are paper thin, heard everything so take ear plugs 😊
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 23 okt 2023
Dear Nicola Jayne, Thank you for your words. We are continually taking care of our facilities, so guests feel at home, we are glad to know that the cleanliness has lived up to what you expected. On the other hand, we are sorry about the exterior noise. At Rosamar Hotels we always want to offer the best services to our guests.Yours respectfully,

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel with the best staff!
I had the most amazing stay at this hotel. I was there on a solo trip for 17 nights and all the staff made me feel so welcome and at home, in particular Salma, Marina and Nijat! The room was lovely, the food amazing, the amenities were perfect and the closeness to the beach was a big bonus. I would recommend this hotel to anybody looking to spend some time in Lloret de Mar
17 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. op 18 okt 2023
Dear John, Thank you very much for your review. We are very glad to hear that you enjoyed your stay at Hotel Rosamar Es Blau and that you were able to enjoy our facilities. We are constantly working to offer the best service to our guests and we would love to welcome you again.Best regards,

8/10 – Goed

Maria

7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 18 okt 2023
Dear Maria, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Billie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, clean, nice pool, spacious room. Conveniently located for my holiday, shops/bars/restaurants all in a close walk, beach 2 minutes walk and on the quieter side of Loret de mar but with all amenities on doorset
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. op 13 okt 2023
Dear Billie,Thank you very much for writing a review on Expedia. We are very pleased to read these gratifying words. At the Hotel Rosamar Es Blau, we strive every day, so our guests enjoy the facilities to the fullest. We hope you made the most of your visit to Lloret de Mar. We will be very happy to see you here again.All the best,

10/10 – Uitstekend

Carlacia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 6 okt 2023
Chère Carlacia, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Es Blau et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 – Goed

Choon Chay

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 18 sep 2023
Cher Choon Chay, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 – Goed

Jose

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located within walking distance from the beach and restaurants. The A/C was not working properly or maybe it was the control, it was too late at night to be calling reception for maintenance.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. op 15 sep 2023
Dear Jose, Thank you very much for your comment. We are glad that you had a nice stay at the Rosamar Es Blau. However, we are sorry that we have not been able to meet all your needs. Our goal is to offer the best services to all our clients. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Quentin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hotel
Nous avons passé un très bon sejour. L'hotel est très proche de la mer et possède de bon équipements. Le personnel y est très agréable.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Merci d'avoir évalué les Rosamar Hotels op 4 sep 2023
Cher Quentin,Nous vous remercions du temps que vous avez pris pour laisser votre avis. Pour Rosamar Hotels, il est très important de répondre aux besoins de nos clients et nous sommes heureux de lire des avis aussi positifs que le vôtre.Nous vous remercions de votre confiance et nous nous réjouissons de vous revoir bientôt. Salutations,Montse Vilella Directrice des Rosamar Hotels.

10/10 – Uitstekend

Alexis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My boyfriend and I are from California and booked this hotel as a romantic getaway to celebrate my birthday. We had an excellent time and would stay again! FOOD We booked with "Full Board" which gave us access to an all-you-can-eat buffet for 3 meals a day. The selection was incredible with lots of Spanish cuisine and fresh local food. We had to pay for alcohol, but a bottle of wine was only $10-20 with lunch/dinner so we enjoyed that as well. ROOM Beautiful! Very clean, adequate space to store our things. We loved the balcony and found the space perfect for our needs. POOL/SPA The spa was lovely! We had a VIP service each day which included two hot tubs with massaging jets, a sauna, steam room, LED light showers, and a deck for sun bathing. I only wish it had been open longer - and the pool and spa are only open between 10am and 6pm each day (and the daily reservation is only for one hour). This was our only complaint. LOCATION Lloret de Mar is a beautiful town. Lots of tourists from the UK, so all service staff we encountered spoke English very well (we are also fluent in Spanish and used both languages). We absolutely loved the beach - the larger grains of sand do not stick and the water is a lovely warm temperature. There is so much to do from visiting the castle, tons of bars/clubs for nightlife, and cute shops. It is just an hour bus ride from Barcelona (and there is a bus that takes you straight from the airport to a stop that is a 3 minute walk to this hotel).
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. op 18 sep 2023
Dear Alexis, Thank you very much for your review. We are very glad to hear that you enjoyed your stay at Hotel Rosamar Es Blau and that you were able to enjoy our facilities. We are constantly working to offer the best service to our guests and we would love to welcome you again.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Inga

5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. op 15 sep 2023
Dear Inga, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Maritim et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 – Goed

vanessa

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 18 aug 2023
Chère Vanessa,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Es Blau et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 – Uitstekend

Karen

Very nice and clean hotel, excellent location
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 14 aug 2023
Dear Karen, Thank you for your words. We are continually taking care of our facilities, so guests feel at home, we are glad to know that the cleanliness has lived up to what you expected. At Rosamar Hotels we always want to offer the best services to our guests.Yours respectfully,

10/10 – Uitstekend

Billie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern hotel, clean and good facilities. Free 1 hour access a day to the spa room which was a nice touch. Nice pool area and rooftop solarium. 1 minute to the beach, practically on the seafront. My fav cocktail bar was just around the corner! I have booked again!
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. op 9 aug 2023
Dear Billie, Thank you for your comment. At Hotel Rosamar Es Blau, we take care of all the details to offer an exclusive and personal service. We are pleased to know we have satisfied all your needs and you have enjoyed your holidays in Lloret de Mar.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Vivi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lækkert voksenhotel i nærheden af stranden. Lækker og varieret buffet til morgen og aftensmad. Rummeligt og dejligt værelse med en god altan
10 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 7 aug 2023
Dear Vivi, We appreciate your time sharing your feedback. For Rosamar Hotels is very important to meet customer needs and we are pleased to read reviews as positive as yours.Thank you very much for your trust and we will be delighted to see you again very soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mark, West Perth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food was amazing, facilities were perfect.
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 26 jul 2023
Dear Mark, We want to thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to know that the assortment of our buffet has achieved your expectations. From Rosamar Hotels we work year after year to offer a buffet with a great variety for everybody likes.Best regards,

8/10 – Goed

Aein

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fint og koselig hotell. Nærme Strand og flere restauranter i umiddelbar nærhet. Trygt og rolig. Koselig familiehotell. Ingen påtrengende selgere på stranda. Lurt å kjøpe billig parasoll og Strandstol. Da sparer man en del. Koster ca 8 EU per seng per dag!
14 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 26 jul 2023
Dear Aein, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Gitte Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt og lækkert voksen hotel
Fantastisk hotel, venligt og meget smilende personale. Meget meget dejlig morgenmadsbuffet, der manglede intet og der var rigeligt af alt. Poolen var ikke den bedste, kun 1,10 dyb og ikke særlig stor i omkreds. Men området var altid ryddeligt og pænt. Hyggeligt med baren og musik
12 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 26 jul 2023
Dear Gitte Frank, Thank you very much for your comment. We are very pleased to read these gratifying words. At the Hotel Rosamar Es Blau, we strive every day, so our guests enjoy the facilities to the fullest. We hope you made the most of your visit to Lloret de Mar. We will be very happy to see you here again. All the best,

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rosamar es Blau Loretta de Mar
From the moment we arrived the staff were fantastic. I have been learning Spanish and they were so patient with me and helped me out. Some great advice about where to site see and bus connections etc. The room was very clean and comfortable. The dinning area had a great selection of meals for breakfast and dinner. Such a great holiday all made better for such a great team at the Hotel especially Najat & Krasi Definitely booking for a return trip next year.
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. op 30 jun 2023
Dear Simon, We appreciate you had the courtesy to write a review about your stay with us. At the Hotel Rosamar Es Blau, we take care of all the details to offer an exclusive and personal service. We are pleased to know we have satisfied all your needs. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Manuela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir waren sehr zufrieden...
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Montse Vilella, Direktor der Rosamar Hotels op 14 jun 2023
Sehr geehrter Manuela,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt im Hotel Rosamar & Spa zu bewerten und für Ihr positives Feedback. Unser Ziel ist es, dass unsere Gäste ihren Urlaub in Lloret de Mar in vollen Zügen genießen. Wir freuen uns schon heute, Sie recht bald wieder Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Dovydas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 5 jun 2023
Dear Dovydas, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mitigé
Hôtel propre à proximité de la plage. Déçue par la gestion du parking. Avant de réserver j’avais explicitement demandé sur lors de mon séjour je pouvais bénéficier d’une place de parking intérieur. Confirmation de l’hôtel, j’ai donc réservé. Au bout de 2 jours, nous sommes sortis et au retour, le parking était plus que complet. L’hôtel avait procédé à du surbooking. Méfiez vous donc des périodes de fortes affluences, vous paierez un parking pour lequel vous n’avez aucune garantie de place. Premier et dernier séjour en hôtel « adult only » car la clientèle n’est pas très tolérante mais ce point ne vient pas du fait de l’hôtel mais de l’étroitesse de l’esprit humain…
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels. op 6 jun 2023
Cher Client,On vous remercie d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Rosamar Hotels, pour nous il est très important de connaître le degré de satisfaction de chacun de nos clients. Compte tenu du fait que vous avez laissé un commentaire préservant votre anonymat, nous ne pouvons pas vérifier votre numéro de réservation et vous donner une réponse plus détaillée. Il est vrai qu'un jour suite à une erreur informatique nous avons eu un surbooking de parking, mais nous avons géré ça rapidement et le deuxième jour la situation est revenue à la normale. L'hôtel a proposé une solution de stationnement 1 nuit à l'hôtel Rosamar Garden voisin et a restitué la différence correspondante. Nous sommes désolés des inconvénients causés. Nous prenons note des vos suggestions et nous travaillerons avec la ferme intention d'améliorer les services que nous offrons. Notre objectif à Rosamar Hotels est d'offrir les meilleurs services à tous nos clients. Nous aimerions pouvoir vous revoir à une autre occasion.Cordialement,

6/10 – Redelijk

Beatrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un peu déçu par la situation de l’hôtel
Bon séjour Hôtel propre mais bruyant la nuit proche du centre passage en voiture fréquent Chambre mal isolée Espace spa très bien
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 29 mei 2023
Chère Beatrice,Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un bon séjour au l’ Hotel Rosamar Es Blau et que vous avez apprécié le spa. En revanche, nous sommes désolés que la insonorisation n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Nous vérifierons vos commentaires avec toute l'équipe pour nous assurer que des situations comme celle-ci ne se reproduisent pas. Notre objectif à Rosamar Hotels est d'offrir les meilleurs services à tous nos clients.Merci d'avoir choisi l' Hotel Rosamar Es Blau pour votre séjour à Lloret de Mar.Salutations,

8/10 – Goed

Romane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très propre, cependant le lavabo dans l’entrée de la chambre et séparé de la salle de bain n’est pas très pratique.
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels op 29 mei 2023
Cher client,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Es Blau et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 – Goed

CARINE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel propre. Chambre assez spacieuse mais le petit lavabo dans l’entrée séparé de la salle de bain n’est pas l’idéal. On attend facilement les voisins de chambre. Rapport qualité prix ça reste largement correct.
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels op 29 mei 2023
Cher client,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Es Blau et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 – Goed

lazaro

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels op 8 mei 2023
Apreciado Lázaro, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Es Blau y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

10/10 – Uitstekend

Pía

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel fue recientemente renovado y ello se nota en la calidad del baño, de la cama, etc. Está a pasos de la playa y desde allí hicimos buenas excursiones por la Costa Brava.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels op 3 mei 2023
Apreciada Pía, Muchas gracias por tu comentario. Nos alegra saber que has pasado una estancia agradable con nosotros. En el Hotel Rosamar Es Blau cuidamos de todos los detalles para ofrecer un trato exclusivo y personal, y nos complace saber que hemos satisfecho todas tus necesidades.Un saludo,

10/10 – Uitstekend

Eva María

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La comida era muy variada
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels op 3 mei 2023
Apreciada Eva María, Gracias por haber dedicado tu tiempo en valorar nuestro establecimiento. Nos complace saber que la variedad del buffet ha satisfecho las expectativas. Desde Rosamar Hotels trabajamos año tras año con el objetivo de ofrecer un buffet variado y para todos los gustos. Agradecemos tu confianza y estaremos encantados de poderte ver de nuevo. Saludos,

10/10 – Uitstekend

Viorica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels op 12 apr 2023
Apreciada Viorica, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar tu estancia en el Hotel Rosamar Es Blau. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo de sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una nueva ocasión. Saludos,

10/10 – Uitstekend

Jose luis

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels op 12 apr 2023
Apreciado Jose Luis,Muchas gracias por puntuar tan positivamente nuestro establecimiento, para nosotros es muy importante conocer el grado de satisfacción de cada uno de nuestros clientes. Deseamos volveros a recibir en el Rosamar Es Blau muy pronto.Saludos,

10/10 – Uitstekend

Kirsty

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Montse Vilella Rosamar Hotels Manager op 30 jan 2023
Dear Kirsty,Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Shu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Montse Vilella Rosamar Hotels Manager. op 23 dec 2022
Dear shu,Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

8/10 – Goed

Fernando García

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
En principio todo correcto
Reactie van Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels op 7 nov 2022
Apreciado cliente,Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Es Blau y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

8/10 – Goed

stephane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas satisfait
Déçu car séjour initial au es blau par le Rosamar et spa pour le même prix et moins bien .
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels. op 28 okt 2022
Cher Stephane,D'abord, merci d'avoir partagé votre commentaire de notre établissement. Nous sommes désolés que votre séjour à l'Hotel Rosamar Es Blau n'ait pas été entièrement satisfaisant. Nous continuerons à travailler afin de s'améliore constamment et d'offrir ainsi une agréable expérience à nos clients.Salutations,

10/10 – Uitstekend

Tanja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk
10 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. op 26 okt 2022
Dear Tanja,Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Es Blau and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Tamara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sehr schönes Hotel und freundliches Personal
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Montse Vilella, Direktor der Rosamar Hotels. op 17 okt 2022
Sehr geehrter Tamara,Zunächst einmal vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir freuen uns zu wissen, dass die Behandlung unserer Mitarbeiter ein positiver Punkt ist, den Sie schätzen. Das Ziel, das wir bei Rosamar Hotels haben, ist es, unseren Kunden einen einzigartigen Aufenthalt und den besten Service zu bieten.Vielen Dank für Ihr Vertrauen und wir freuen uns, Sie ein weiteres Mal wiederzusehen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Melinda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super
10 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 14 okt 2022
Dear Melinda,Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Hotel Rosamar Es Blau very soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Célia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Montse Vilella op 19 sep 2022
Querida Célia,Muchas gracias por puntuar tan positivamente nuestro establecimiento, para nosotros es muy importante conocer el grado de satisfacción de cada uno de nuestros clientes. Deseamos volveros a recibir en el Hotel Rosamar Es Blau muy pronto.Saludos,Montse VilellaDirectora de Rosamar Hotels

10/10 – Uitstekend

Mary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect stay
We had an amazing Stay at Rosamar Es Blau. The room was spacious, toiletries were provided, room cleaned every day with change of towels. Air conditioning was constant which was so welcome as the weather was hot. The hotel is near to the beach, less than 5 minutes walk with plenty of bars, restaurants nearby.Complimentary tea and coffee in our room and replenished regularly. The staff were so friendly and helpful, any assistance we required was met with a smile. Breakfast was plentiful and varied, something for everyone. I would recommend the hotel and if in Lloret de Mar again, would definitely stay there again. Well done to management and staff on making our stay such an enjoyable one.
9 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Montse Vilella op 16 sep 2022
Dear Mary, We want to thank you for taking the time of writing a positive feedback about the Rosamar Es Blau Hotel. The aim of our team is to offer a pleasant stay to our customers, knowing that we have met the expectations, we are pleasantly satisfied. Thank you and we look forward to welcoming you in a very near future. Regards,Montse VilellaRosamar Hotels Manager.