Exterieur

Beoordelingen van 1 Lexham Gardens Hotel

3 out of 5
1 Lexham Gardens Hotel
1 Lexham Gardens, Earls Court, Kensington, London, England

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 92 van 992 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 303 van 992 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 321 van 992 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 160 van 992 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 116 van 992 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ammy op 8 okt 2019
We are sorry to disappoint you. We can understand that your stay with us has not been a pleasant one, however, we will strive hard to serve better. Do give us another chance and we will ensure that you would experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to welcome you soon :) Regards, Ammy.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ammy op 13 sep 2019
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. We apologize for the dissatisfaction and we'll surely put in our best efforts to keep up with your expectations in the future. Regards, Ammy.

8/10 – Goed

edwin, den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
eenpersoonskamer is prima. badkamer wel erg klein.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Pritam op 20 dec 2018
Bedankt voor je review. Ik kijk ernaar uit je in de nabije toekomst weer te zien. Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

WimHeldens

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke mensen, kamer erg klein...verwarming bijna niet te regelen (radiatorknop zat muurvast)
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Pritam op 12 dec 2018
Bedankt voor je feedback. We behandelen al onze opmerkingen met de grootste ernst en we zullen deze kwestie dienovereenkomstig onderzoeken. Vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Silvia, Spijjenisse

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke locatie, kamer helaas heel erg klein en smoezelig
5 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Pritam op 12 dec 2018
Thank you for your feedback. We treat all of our comments with the utmost seriousness and we will be investigating this matter accordingly. Kind regards,

8/10 – Goed

Marian, Londen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Klein maar fijn goed bed en verder gewoon schoon prima kamer voor na een concert bij de Royal Albert hal
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Pritam op 17 dec 2018
Bedankt voor uw beoordeling. Ik ben blij dat je een goed verblijf bij ons hebt gehad. Tot ziens op je volgende reis hopelijk! Vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Ria, Hof van Twente

Positief: Netheid, comfort kamer
Dicht bij metro en eetgelegenheden. Dicht bij grote weg maar opvallend weinig overlast van straatgeluiden.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Pritam op 17 dec 2018
Bedankt voor uw beoordeling. Ik ben blij dat je bij ons bent gebleven. Tot ziens op je volgende reis hopelijk! Vriendelijke groeten,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel nabij de musea en in een Keule hoek van London. Daarmee zijn dan de positieve kanten van dit hotel opgenoemd. Door het matras waren de veren te voelen. De douche is was aan de kleine kant. Het raam kon alleen open als je er wat tussen zet. Het is er standaard te warm, wat je ook probeert. Verder ziet er afgeleefd en slecht verzorgd uit.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Pritam op 17 dec 2018
Bedankt voor je feedback. We behandelen al onze opmerkingen met de grootste ernst en we zullen deze kwestie dienovereenkomstig onderzoeken. Vriendelijke groeten,

2/10 – Ontzettend slecht

Sherida, Almere

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht hotel, absoluut geen aanrader
geen warm water, kapotte luxaflex, lawaaiig, geen airco, veel te kleine kamer. Snel verder verbleven bij Mercure om de hoek die is gewoon perfect.
3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

joel, amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Zeer betaalbaar hotel, centraal gelegen!
Betaalbaar hotel, schoon, simpel centraal gelegen Zeer betaalbaar hotel, centraal gelegen! Dichtbij Earlscourt underground station veel ontbijt koffie shops De technische uitrusting van het hotel laat te wensen over: warm water voorziening,: een douche moet stromen niet sijpelen en moet warm zijn
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

robert, den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service nice room
Nice people clean and nice manager . Simple but good. Nice breakfast
1 nacht verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

pauline

Negatief: Netheid, comfort kamer
De kamer 101 was klein maar voor 2 nachten te doen

6/10 – Redelijk

Robert en Jaco, Blaricum

Vlakbij Musea en Underground, dat is zeer handig
Het hotel voldoet best voor een kort verblijf. Kamers aan de straatzijde extreem gehorig (alsof de auto's je kamer binnenrijden), badkamer erg klein, maar wel schoon, bed belabberd. Heb wel andere kamer gekregen zonder probleem en de mannelijke receptionist was daarin zeer hulpvaardig, daarentegen kan de vrouw achter de receptie wel een cursus klantvriendelijkheid gebruiken

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
nice hotel
Nice & a sheaby hotel, location is a bit far from the Tube, but the atmospheer is good, the breakfest was relax.

4/10 – Matig

M, Hilversum

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
niet op orde
Het was een teleurstellende ervaring. Bij aankomst begreep ik uit het gefluister tussen de twee receptionisten ik dat mijn reservering per ongeluk geannuleerd was. Ik kreeg de sleutel van mijn kamer en er lag iemand op mijn bed! De enige beschikbare kamer die ik vervolgens kreeg, had hele vieze vloerbedekking en een afgesloten kast waarachter zich waarschijnlijk de centrale ketel van het pand bevond: een aantal keer per uur hoorde ik luid gegrom en gesis. De douchestang was ook kapot, dus normaal douchen lukte niet. Voor de Wifi moest je betalen, maar gelukkig had het buurhotel een sterk Wifi signaal en kon ik zo gratis internetten...

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Leuk dicht bij earl crount station
Het was een net hotel en de kamers worden elke dag verschoont met nieuwe handdoeken dit is super. Helaas is het personeel niet super. Het ontbijt is ook niet super je hebt heel weinig keus dit is jammer.

2/10 – Ontzettend slecht

Vincent, Lelystad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vooral niet boeken
Te triest voor woorden

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
hotel met basis voorzieningen in prettige wijk
prima hotel met basis voorzieningen schoon en praktisch prettige wijk ontbijt basis (brood, gekookt ei, jam, melk cornflakes, thee, koffie, hard fruit) lift(je) aardig personeel 24h receptie

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Eenvoudig hotel
Zeer eenvoudige kamer, maar wel schoon. Ontbijt beperkte keuze, maar steeds goed bijgevuld.

2/10 – Ontzettend slecht

londonvisitor, amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klein stinkend kamer
De kamer waarin wij verbleven stonk heel erg, wij hebben dit gemeld, personeel waren wel aardig maar een oplossong kwam er niet, verder was de kamer erg koud. In het algemeen waren wij niet tevreden.

8/10 – Goed

tess, rotterdam

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Leuk hotel, ideale ligging
Een leuk klein hotel, goede ligging en lekkere bedden. Wij hadden een gerenoveerde kamer voor 4 personen. Het is klein maar schoon en met alle voorzieningen.

6/10 – Redelijk

Linda, nederland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotelligging is prima. Hotelkamer wij met 2 pers op 4 perskamer dus geen oordeel over 2 pers. Maar douche vrij klein en niet helemaal fris. Maar bedden zijn goed. Ontbijt weinig variatie en vrij simpel. Maar op iedere straathoek , koffie en broodje te krijgen. Maar voor 2 nachten helemaal goed.

2/10 – Ontzettend slecht

Michael, Bilthoven

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi van buiten, afschuwelijk van binnen.
bij aankomst zie je een mooie buitenkant. netjes en met bloemen. Binnen staat je een verschrikking te wachten. De 1 pers. kamer is maar net ietsje groter dan het harde bed waar de veren doorheen steken. Helaas was er een raam slechts ter grootte (letterlijk) van een A4 tje. Dus 's nachts erg broeiering warm op een hard bed. De volgende ochtend bestond het ontbijt buffet uit brood met beleg keuze jam, kaas of een ei.

2/10 – Ontzettend slecht

Luis manuel

1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Last minute shifting was ridiculous. The day before check in we were shifted to another hotel when they should have found a way to Accomodate us in this hotel
4 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Jean-Marc

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Compliqué
Soucis de réservation,à priori inexistante obligé de repayer sur place. Ils se déchargent en disant ne pas accepter le prepaid.
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We were moved without consent to a Oyo hotel, to a horrible claustrophobic room in a Oyo hotel out of the area we chose. No email warning either. Upsetting experience.
2 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relocation stress
Got to the hotel to be told we were not booked in and it was because link with OYO had been terminated Receptionist was blunt and rude and delay in having to ring up to find out what was going on with a relocation caused a very stressful rush to a show booked for the evening So disappointing
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Sofie Due

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Edwin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is in a good location, close to the subway station.
2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Gemma

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rip off! Kept us awake all night! Toilet blocked!
Arrived early and left our luggage- charged £5/suitcase! Fair enough, it’s business. But the storage room is not even a proper storage room, you’d be lucky to squeeze yourself in between a massive post and the wall with your luggage! There were 6 of us in a room. There was barely any space to move. On our first night, the outdoor shisha bar located in the garden of the premises, played loud music from 7pm til about 3/4am. Not one staff did anything about it, husband had to speak to the shisha bar staff and nothing happened. On the second night, toilet got blocked. It was not the first time it has happened accdg to the staff so they decided to transfer us to 3 double rooms, no big room was available. Rooms were a bit better but our room was still overlooking their shisha bar so it was the same problem, lost sleep again! Prior to being moved, we requested for a late check out 1pm and the receptionist said yes and they won't charge us at all. Here comes check out day, husband and I were outside fully confident that our check out has been extended. Apparently they’ll charge us £10/hour/room! We were mortified and we complained. Manager eventually said they won't charge us extra for late check out. No apologies for trying to rip us off. No apologies that we’re in 3 rooms instead of one because of a blocked toilet. No apologies that most of us did not get decent sleep for 2 nights! Just disgusting. That’s just no way to treat customers!
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay away from this place if you’re looking for rest - it is situated right next to a very loud hookah lounge. People were shouting at each other and carrying on with very loud music all evening until 5am right below our very thin and large windows. We arrived late looking to get some rest - it was incredibly frustrating - did not sleep all night. Also the shower did not drain - gross. Desk staff barely acknowledged us and were checked out. A very bad experience.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Adiya op 10 jan 2020
Hi, We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we will definitely work on your feedback, in order to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to their maximum extent. Regards, Adiya!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is close to three underground stations. This hotel also houses an outdoor Hookah lounge that plays annoying music until 5am every day!
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ammy op 6 jan 2020
Hey, We are extremely apologetic for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we shall put in our continuous efforts to ensure better experience further. Regards, Ammy.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cczy little place with mostly fine facilities
Room is immaculate and the bed is better than expected. Ventilation is generally poor but at least the room doesnt smell. Hot shower works after 3 minutes of draining but otherwise everything else is fine.
Bathroom
The room
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Joey op 5 jan 2020
Hi, Thank you so much for the positive rating. It seems that you are not completely satisfied with our services, we have highlighted the matter to our relevant team to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. Regards, Joey

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked at this property at very short notice at a high demand time of year - was impressed that all administration was taken care of, check in was very quick and simple. Hotel is in good location, staff friendly. However, the room I stayed in - can only comment on that - really needs some work doing on it. Windows wouldn't close properly (not great in December), heating didn't work well, carpet quite scruffy etc. Bed and bedding were perfectly fine, very comfortable in fact, but having breeze coming through room wasn't great. The window issue was for both the bedroom and bathroom, with blinds not working properly on window in bedroom either.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Joey op 5 jan 2020
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Joey

4/10 – Matig

enrica, adria

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
l'hotel si trova in una posizione ottima centrale (a pochi metri dalla stazione metro di Earl's Court). Le stanze sono sufficientemente pulite, i servizi però sono eccessivamente "stretti" . Il personale invece carino e disponibile. Credevo (ma forse ho sbagliato a "confermare" io) fosse inclusa la prima colazione... ma così non è stato. pazienza. Lo consiglio a chi non ha eccessive pretese ma vuole trovarsi in una zona centrale della città.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Adiya op 4 jan 2020
Hi, We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Adiya!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Adiya op 4 jan 2020
Appreciate your positive rating, . We do take pride in catering to our guests needs the best way we can. Keep this love coming :) Regards, Adiya!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The shower wasteful.
The room itself was okay to stay, but the shower was awful. I don’t know whether it works well in another rooms or not, but mine was too low water pressure, and I couldn’t adjust water temperature. I had to take a shower either really hot water or cold water...
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Adiya op 4 jan 2020
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Adiya!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien placé, à proximité du métro. Service de qualité
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La proximité, l'espace restaurant et petit déjeuner. La taille des chambres un petit peu trop petite pour 6 personnes et la qualité de la literie.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ammy op 27 dec 2019
Merci d'avoir partagé cela. Nous travaillerons certainement selon vos commentaires pour assurer de meilleurs services à l'avenir. Passez une bonne journée! Cordialement, Ammy.

2/10 – Ontzettend slecht

Zeeshan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid. Next 2 Shisha bar nightclub with loud noise
Avoid. It's next to Shisha bar night club with extremely loud music all night long. So if you are looking for good night sleep. Look good another place. Person on reception with poor attitude and only one line he knows. I can do nothing about it. Came with family but sleep less night for everyone due to loud music noise. Rooms could do with some work and paint job.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Ammy op 27 dec 2019
Hi, We deeply regret the unpleasant experience, Zeeshan! We have shared the feedback with our concerned team to ensure better services in the future. Hope to serve you better in the future. Regards, Ammy.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is perfect: - 5 minute walk from 2 underground stations. - 1 minute walk to Sainsburys - 5 minute walk to a busy street with restaurants, coffee shops etc. The rooms aren't big, but they are exactly what we needed for our week stay in London.
6 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ammy op 27 dec 2019
Hey, It is always good to see our guests happy. Such feedback helps us. Keep them coming :)

4/10 – Matig

Manal

5 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Agnes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
The toilet was very cold because the window would not close properly ,but apart from that it was fine.
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ammy op 10 dec 2019
Hi, Agnes! Thanks for rating us positively and we are sorry for the hassle faced. Your feedback always motivates us in working towards a better experience in the future. Have a good day ahead. Regards, Ammy.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ammy op 8 dec 2019
Hi, We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Ammy.

2/10 – Ontzettend slecht

Amanda

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty filthy unfriendly hotel Breakfast tasteless There was only one ‘good’ member of staff Mark was lovely - he really needs to move to a ‘nicer’ hotel he is wasted on this filthy rotten place I intend to make a formal compaint
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ammy op 7 dec 2019
Hey, Amanda! We understand the disappointment with our services. Certainly not the kind of experience we would want our guests to have. We will cascade the feedback to our concerned team for future improvements. Looking forward to a long and meaningful association with us in the future. Regards, Ammy.

4/10 – Matig

Alani, Houston, TX

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not sure if liked a thing. But disliked everything.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Ammy op 7 dec 2019
Hi, Alani! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Ammy.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, easy access, decent breakfast! Classic London experience
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ammy op 7 dec 2019
Hey, Your review made our day. Reviews like yours are what keeps us going the extra mile to serve better in the future. Regards, Ammy.