Receptie

Beoordelingen van Ambassadors Hotel

3 out of 5
Ambassadors Hotel
16 Collingham Road, Kensington, London, England

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 335 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 309 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 157 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 128 van 1001 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Goed voor een stedentrip Douche en kraan waren vies
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
De kamer was zoals de foto’s eruit zagen. Het is een mooie locatie dichtbij de metro. Het ontbijt is erg goed, veel keus en van goede kwaliteit. Het is een prima hotel. Let wel op het is geen luxe! Het nadeel is dat je in bad staat te douchen. Het is een mooi groot hotel tov de vele B&B’s. Professioneel gerund. Dat stel ik op prijs.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt, prima kamer, aardig personeel Minder goed: vies tapijt, kruimels op de stoel.
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Els

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Locatie, breikbaar dicht bij supermarkt, restaurent en ook metro station
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Je moet zelf je koffers in de ruimte zetten waar je ze kan achter laten als je nog niet kan inchecken. Ze geven wel nummertjes die je op je koffer kan plakken, maar ze letten niet echt op je wel je eigen koffer meenemt
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel rustig gelegen. Geen herrie en stank van verkeer in de kamer die ik had.
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Het ontbijt was super lekker en je had alles wat je moet hebben. De kamer was wat klein maar dit was niet zo erg want we waren toch de hele tijd Londen aan het verkennen , het hotel ligt op 5 minuutjes wandelen van de metro dus is ook super handig ! Je hebt ook nightroomservice zodat je ‘s avonds eten hebt maar van de lokale restaurantjes, het personeel is super vriendelijk !
3 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Didn't like the small rooms in the basement. location was pretty ok.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Locatie is heel goed! De kamer is prima om te slapen maar de badkamer is heel erg verouderd , en heel klein.
4 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Erg gehorig, kleine kamers en douche. Wel achterstallig onderhoud vooral aan de bad/douche ruimtes. Het is gunstig gelegen, fijn personeel ook het ontbijt was prima.
7 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
A bed to sleep in.
—- A bed to sleep in is all you should expect. Be late for breakfast or find yourself fighting to get to a slice of bread. WiFi?! What WiFi ?! ++ its close to a metro/underground station. And near two good restaurants.
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel dicht bij verschillende metro en bus haltes
Het enige pluspunt van het hotel is dat het dicht bij het centrum is, met de metro ben je er binnen 5-10 minuten. Maar de service van het hotel was zeer slecht. Meerdere keren is er telefonisch contact geweest met het hotel, voorafgaand aan het bezoek, over de mogelijkheid om eerder in te checken (gezien wij om 10 uur sochtens arriveerde, en de inchecktijd 15:00 was) en over het reserveren van extra kamers. Er is ons toen verteld dat wij om 12 uur al de kamers in mochten. Bij aankomst werden wij voor gek verklaard toen we het hadden over eerder inchecken en over de betaling van de extra kamers. En werd aangegeven dat geen enkele medewerker met ons had gesproken (m.a.w. Zogen wij volgens hun alles uit onze duim). Aan de balie hebben wij dus flink staan ruzie maken, dus onze trip begon al slecht. Toen we na 5 uurtjes eindelelijk onze kamer kregen ondekten we dat de kamers niet de kamers waren van de fotos, zeer teleurstellend. Buiten het feit dat de kamers slecht geventileerd waren en muf roken, waren de bedden vreselijk om op te slapen en leek het aslof er maar 1 keer in de zoveel dagen werd schoongemaakt. Het komt erop neer dat het hotel mooier en gastvriendelijker over komt op internet, dan het echt is.
4 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Marjolein, Gouda

Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel voor deze prijs met een grote 'maar'
Onze kamer lag in de kelder, een kamer zonder raam!! MAAAAR.... laat ik wel alle voordelen even noemen.. 1. Ondanks de grote hitte in London was onze kamer perfect op 19 C° ook met de airco uit! 2. Geen last van straatgeluid 3. Geen last van muggen of andere insecten 4. De kamer was schoon. 5. De kamer was spaarzaam ingericht maar met goed meubilair en prima bedden 6. De badkamer was krap maar verder prima ingericht. 7. De douche was heerlijk warm met zelfs een grote regendouche. 8. Er was een koffiezetapparaat met koffie en een waterkoker. 9. De receptie was 24/7 bemand, vriendelijk en behulpzaam personeel En dat alles vlak bij Hydepark in een uitstekende buurt op loopafstand van de metro.... Ik kwam er om te slapen..en de omstandigheden om dat te doen waren prima. Voor deze prijs !! een uitstekend hotel.
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

h.p.

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Algemene indruk.
Hotel had geen airco op de kamer, sommig personeel sprak weinig Engels, ontbijt sobertjes en eentonig. Op de kamer maar 1 stoel en geen koelkastje. Personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Basis hotel op een mooie locatie.
Net hotel vlakbij metrostation, winkels en restaurants. Personeel vriendelijk, maar te weinig capaciteit. Ontbijt heel simpel en veel te weinig tafels.
3 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Eerste kamer was in eerste instantie slecht, maar kregen gelijk een nieuwe goede kamer!! Super fijn!
3 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Maureen, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen klagen, kamer netjes,ontbijt was goed.
Prettige ervaring, aardige personeel, goede sfeer.
3 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Christine Joy

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra läge och lätt att ta sig till centrala London. Rummet var under min förväntan. Sängen var inte riktigt bekväm för oss och rummet var liten. Frukost var iaf sådär bra. Bra pris och läge under en kortare vistelse.
3 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible hotel, worst possible hotel. Find another hotel to stay at, worth the money.
5 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Carol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3rd time lucky
Hi the hotel was very busy and when we arrived our room had been given away. Sorted out another room but that one had a guest in ,(though not when we entered). Third time lucky and all went well after that
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Howard

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Don't believe photos
The photos totally misrepresent the actual standard room. Definitely don't rent a standard room. Deluxe room has upgraded bathroom which is nice, but the floor is a very old rug badly stained. If flooring is the hotel was upgraded in would be a reasonable budget hotel. As it is now the room is uncomfortable every time you step on the floor
2 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Muku, 関西地区

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
初日はシャワーが水しか出ませんでした。 窓口対応も、いまひとつで、この値段だと他にも良いホテルがあります。
4 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Läget var bra, många restauranger runt om och nära kommunikation. Frukosten var okej. Städningen var jätte dåligt på rummet. Hår i duschen och dammiga golv när vi kom. Trots att vi sa till fixade de inte städningen förrän andra gången vi sa till.
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
The bathroom flooded into the room whenever I showered. The toilets did not flush all the time. I could hear the people around me from my room coughing. Other than that it was okay, good location in a nice area.
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was quiet. The room was old and not very clean.
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Mathilde Agnethe

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Sanni

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Ian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best value in London
Great value for such a great location. Shower stall a bit on the small side but perfect in every other way. Very quiet by London standards and thicker walls than most newer hotels. Couldn’t recommend it highly enough for a highly cost effective convenient location to stay. Will be back.
5 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Gabriel

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
Rummen typ som ett vandrarhem, trevlig personal frukost ok men muslimsk så inget bacon etc men helt ok, läget bra nära Earls Court T bana, affärer nära där du kan köpa vatten etc. Prisvärt du får var du betalar för. Helt ok
3 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Met

2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Elo33, Bordeaux

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le logement était propre, salle de bain neuve très appréciée. Le petit point faible serait l’odeur de renfermée dans la chambre, mais une fois la fenêtre ouverte cela est ok
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Sinead

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid
The location was very good but the facilities were not very good and the beds were not great. The food was plentiful for breakfast but not a huge variety. Overall it was very good value for price and location.
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Eva

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good value for money
Comfortable bed and clean. Only need some painting.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

You get what you pay for🙄
From the outside the hotel looks good as well as the foyer. I had a single room which was adequate however the bathroom looked tired. The whole place looked like it needed a bit of a makeover. However my trip to London was for training purposes so the hotel was somewhere for me to sleep. So that being the case it was adequate.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Catherine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Pål

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Staff very helpful, the room was cozy but traffic quite noisy to a country person not used to traffic. Have stayed at busier location but quality of glazing made the previous stays much quieter. Would use again though.
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didnd like anything, very bad hotel. I pay for 3 nights, after sleeping first night at the next day I went to an other Hotel. Was that bad that I dint mind loosing the money for the others two nights. Dont recomend it.
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent breakfast - lacked variety but good value! The rooms are tiny but adequate and the staff is friendly/helpful thus overall an excellent value.
6 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Pamela

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not that I would recommend this hotel
The hotel rooms were dirty and not to standard. The beds way too soft, woke up with back ache. The cleanliness leaves to be desired. Some of the staff were rude and grunted when I said good morning. We did not get coffee / tea supplies - had to ask, same with toilet roll. Could not supply additional pillows as the ones we had were paper thin. Even though said would have a bath in my room, only had a shower. The toilet looked disgusting !!! The rooms are that small you couldn't swing a cat in it and the TV was at a weird angle!!! Not a place I would recommend.
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Bonjour alors l'hôtel que vous m'avez proposé n'est pas trop super c'est un peu cher je trouve à mon goût les chants et santé au sous-sol alors je n'ai pas trop aimé parce que s'il y a un incendie on a un problème donc le tel était pas terrible et puis quand vous commander quelque chose dans un hôtel mettez dans les étages pas au sous-sol parce que c'est pas bien il y avait rien pour respirer là je ne sais pas trop en fait j'ai eu quand même un bon accueil mais sans plus je recommande pas aux gens de venir à Londres à cet hôtel là elle est pas correct quand on vient prendre de petit-déjeuner il enlève tout j'espère pas les gens profiter de leur petit déjeuner du matin quand vous quand on choisit un hôtel on choisit pas dans la cave on choisit au premier étage ou deuxième étage mais pas dans la cave alors quand vous commander quelque chose comme les hôtels merci de commander dans les étages mets pas dans le sous-sol
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
The hotel loaction was excellent - 7min walk to the closest station, 15min walk to South Kensington and its museums, and roughly 20-30min by tube to amy main attractions in London. The hotel was just off the main street which means the noise was moderated however they were doing works during our stay and builders were on from 7am. Because of the works, the comfort was inconsistent from one room to another - our deco/comfort, especially in the bathroom were really outdated; trace of mould here and there, the water pressure and temperature were only mild and heaters not properly working in January(!) while the friends we were travelling with had brand new bedroom/bathroom. That said, everything was clean. The room had no plugs near the bed whoch makes it tricky for phone and alarms. And isolation was poor - you could hear people above, aside and underneath. The breakfast had a full range of ingredients however they close it 20min proor the time indicated without apology and the people in charge forbid us, rather virulently, to group a couple of tables together, in a corner of the room, to eat with our friends. We offered to place them back where there were but they said no categorically for no apparent reason and with bad manners so we finally had to ask permission to reception.
4 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unterirdisch
Es war wirklich furchtbar. Die Wände in diesem Keller sind extrem dünn und die Gäste absolut respektlos und laut. Das Hotel ist insgesamt extrem runtergekommen und absolut nicht empfehlenswert. Schade um das Geld! Nie wieder
4 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Anna, Telford

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wrong keycard/room number given, causing us to barge in on other guests. Shower curtain not fit for use, flooded the bathroom. Constant knocking and loud talking throughout the night. Lift was broken. Towels were dirty. Bad experience.
2 nachten verbleven in februari 2020